Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Asimos

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από Asimos »

Αυτή τη στιγμή το πρωτο βιολί ειναι ο Ινιγκο;
Άβαταρ μέλους
astronaut
Δημοσιεύσεις: 2165
Εγγραφή: Δευ 09 Δεκ 2013, 03:24
Τοποθεσία: On Tour

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από astronaut »

Asimos έγραψε:Αυτή τη στιγμή το πρωτο βιολί ειναι ο Ινιγκο;
Αμυνάρα από έγχωρδα τύπου Σπυρόπουλου-Χακόμπο-Κατσικά
Άβαταρ μέλους
Περιπτερος
Δημοσιεύσεις: 2105
Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2014, 07:04

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από Περιπτερος »

eorptol έγραψε:Εχει προβλημα στο μυαλο ο λουκας ετσι καταστρεφει τον πολυ καλο παικτη λουκας
θα σου πω την γνώμη μου, που με άλλο nickname έχω γράψει αλλού:
Λούκας : λίγος καλή στενή τρίπλα και από τα υπόλοιπα λίγα πράγματα
Στοχ: καλύτερος του Λούκας, αλλά τρελή περίπτωση, άναρχο παιχνίδι, κακή σέντρα από τα πλάγια ... .
Νάτχο : πολύ καλύτερος από τους προηγούμενους και ο μόνος που πραγματικά μπορείς να ποντάρεις για να χτίσεις ομάδα.

Αυτό που με προβληματίζει είναι το γεγονός ότι τόσο καιρό η ομάδα μόνο γκρεμίζεται - αποδομείται και δεν βλέπουμε τίποτα παρά μόνο μία κίνηση μεταγραφής και την απίθανη στα παγκόσμια χρονικά εκκρεμότητα που λέγεται Ρατς.
Το ζήτημα λοιπόν είναι να μας ανακοινώσουν με τι υλικά και ποιας προέλευσης σκοπεύουν να χτίσουν την ομάδα, γιατί όπως είμαστε σήμερα μας βλέπω βαθμολογικά κάπου κοντά στον ΟΦΗ ...
Άβαταρ μέλους
thanos-xanthi
Δημοσιεύσεις: 8371
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από thanos-xanthi »

αυτη τη στιγμη θελουμε
τουλαχιστον 2 σεντερ μπακ (μονο Βιτορ υπαρχει)
1-2 κεντρικα χαφ (Κατσε, Μαντουρο. Τζιολης, Μαρτενς εκει)
τουλαχιστον 3 εξτρεμ (μη πω 4, ας παιξει κι ενας πιτσιρικας)
1 σεντερ φορ (επιτελους σεντερ φορ κανονικο, κι εχω Κλαους, Κουλουρη , Σαλπι δε συζηταμε για προσφορα)
και οι μερες για το βασικο σταδιο πλησιαζουνε...
Άβαταρ μέλους
Περιπτερος
Δημοσιεύσεις: 2105
Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2014, 07:04

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από Περιπτερος »

Ειδικά για τον Λούκας : συμφωνώ να δοθεί δανεικός, αλλά σε ομάδα της Ουκρανίας στην εμπόλεμη ζώνη http://forum.paokmania.gr:8080/posting. ... f=6&t=5961#
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6471
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από Parolos »

Καλά για Κλάους ας περιμένουμε γιατί κι εκεί η κατάσταση πάει ή ανανέωση με 600χιλ. ή πούλημα κάνα εκατομμύριο max..
Άβαταρ μέλους
paokovios1974
Δημοσιεύσεις: 7552
Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από paokovios1974 »

[youtube]Q_NRQ1v-8JQ&feature=kp[/youtube]
Άβαταρ μέλους
PAOK_Antarctica
Δημοσιεύσεις: 17370
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
Τοποθεσία: Νότιος Πόλος

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από PAOK_Antarctica »

Η επιλογή να μείνει ελεύθερος ο Λούκας ΔΕΝ πρέπει ούτε καν να περνάει από το μυαλό των υπεύθυνων στην ΠΑΕ.

'Η θα φέρει συμφέρουσα πρόταση ή θα σκουπίζει τις κερκίδες μέχρι να τελειώσει το συμβόλαιό του και καταστραφεί η καριέρα του στα 26. Να δούμε μετά αν θα ξανακουνηθεί κανένας.

Αν περάσει τώρα του Λούκας θα ακολουθήσουν κι άλλοι στο μέλλον.
Άβαταρ μέλους
The_Stalker
Δημοσιεύσεις: 2243
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 00:20

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από The_Stalker »

Από τη μια κάποιοι παίκτες νόμισαν ότι βρίσκονται σε παιδική χαρά. Από την άλλη κάποιοι οπαδοί (;) παρουσιάζουν εικόνα καταστροφής γιατί χάθηκε ο Στοχ και θέλει να φύγει ο Λούκας. Από την τρίτη (και είναι το μόνο που συμφωνώ για γκρίνια), ο ξεροκέφαλος Πόντιος Ιβάν επιμένει να διοικεί μόνος του την ομάδα (και από μακριά) χωρίς να καταλαβαίνει πολλά-πολλά από ποδόσφαιρο και χωρίς να εφαρμόζει ένα ευέλικτο διοικητικό σχήμα για να τσουλήσει η ιστορία.

Παίκτες: Ο Βούκιτς και ο Λίνο ζητάν τον ουρανό με τ' άστρα, ο Λούκας θέλει να φύγει, ο Χακόμπο δημιουργεί προβλήματα.
Λύση: Βούκιτς και Λίνο τους ευχαριστούμε για όσα πρόσφεραν, αν θέλουν να ανανεώσουν με τους όρους του ΠΑΟΚ καλώς, αλλιώς στο καλό να πάνε. Κι ας βρουν τα 500 χιλιάρικα αλλού. Χακόμπο και Λόπεθ, εφόσον υπέπεσαν σε πειθαρχικό παράπτωμα, το μεγαλύτερο δυνατό πρόστιμο. Το ξανακάνουν; Κι άλλο πρόστιμο μέχρι διακοπή συμβολαίου. Μέχρι να φέρουν τα λεφτά που θέλουμε και να παν στον αγύριστο.

Γκρινιάρηδες: Ώστε έχουμε "εικόνα διάλυσης", "ξεφτιλίκι", "εποχές γούμενου"; Ωραία. Να παλέψουμε να κλείσουμε τον Μπούρμπο, ένα ταλέντο από Αρμενία και το Μανιά της γειτονιάς. Άντε καντε μας τη χάρη ρε παλικάρια. Άντε μπράβο.

Ιβάν παλικάρι μου, ΕΝΑΣ τεχνικός διευθυντής, ΕΝΑΣ προπονητής και ΕΝΑΣ γενικός υπεύθυνος (δεν γράφω πρόεδρος γιατί είναι γλάστρα). Οι οποίοι θα ξέρουν το μπάτζετ, θα λειτουργούν αυτόνομα χωρίς να σε περιμένουν ή να σε παίρνουν τηλέφωνα και θα λογοδοτήσουν στο τέλος. Δεν είναι δυνατόν να κάνεις μεταγραφικό σχεδιασμό με συνεδρίαση 7 (!!!) ατόμων ντεμέκ σκάουτερ και με το οικονομικό να παρεμβαίνει και να έχει λόγο σε ΚΑΘΕ μεταγραφή. Κι αν δεν εμπιστεύεσαι κάποιους, άλλαξέ τους να τελειώνουμε καμιά ώρα. Νισάφι πια.
Άβαταρ μέλους
Swordfire
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 18:07

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από Swordfire »

PAOK_Antarctica έγραψε:Η επιλογή να μείνει ελεύθερος ο Λούκας ΔΕΝ πρέπει ούτε καν να περνάει από το μυαλό των υπεύθυνων στην ΠΑΕ.

'Η θα φέρει συμφέρουσα πρόταση ή θα σκουπίζει τις κερκίδες μέχρι να τελειώσει το συμβόλαιό του και καταστραφεί η καριέρα του στα 26. Να δούμε μετά αν θα ξανακουνηθεί κανένας.

Αν περάσει τώρα του Λούκας θα ακολουθήσουν κι άλλοι στο μέλλον.

Οποιος δεν γουσταρει να παιζει τον πουλο...
Το να του καρφωσω το δελτιο στον τοιχο δεν βοηθαει την ομαδα.
Το αν θα φυγει ετσι εμενα δεν με απασχολει, ουτε τον πληρωνω ουτε εβαλα λεφτα για να ερθει .
Αυτο που θελω ειναι οσοι ειναι στην ομαδα να δινουν σε καθε αγωνα την ψυχη τους.
ttarkin
Δημοσιεύσεις: 108
Εγγραφή: Σάβ 18 Ιαν 2014, 14:57

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από ttarkin »

PAOK_Antarctica έγραψε:Η επιλογή να μείνει ελεύθερος ο Λούκας ΔΕΝ πρέπει ούτε καν να περνάει από το μυαλό των υπεύθυνων στην ΠΑΕ.

'Η θα φέρει συμφέρουσα πρόταση ή θα σκουπίζει τις κερκίδες μέχρι να τελειώσει το συμβόλαιό του και καταστραφεί η καριέρα του στα 26. Να δούμε μετά αν θα ξανακουνηθεί κανένας.

Αν περάσει τώρα του Λούκας θα ακολουθήσουν κι άλλοι στο μέλλον.
+1926
ttarkin
Δημοσιεύσεις: 108
Εγγραφή: Σάβ 18 Ιαν 2014, 14:57

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από ttarkin »

The_Stalker έγραψε:Από τη μια κάποιοι παίκτες νόμισαν ότι βρίσκονται σε παιδική χαρά. Από την άλλη κάποιοι οπαδοί (;) παρουσιάζουν εικόνα καταστροφής γιατί χάθηκε ο Στοχ και θέλει να φύγει ο Λούκας. Από την τρίτη (και είναι το μόνο που συμφωνώ για γκρίνια), ο ξεροκέφαλος Πόντιος Ιβάν επιμένει να διοικεί μόνος του την ομάδα (και από μακριά) χωρίς να καταλαβαίνει πολλά-πολλά από ποδόσφαιρο και χωρίς να εφαρμόζει ένα ευέλικτο διοικητικό σχήμα για να τσουλήσει η ιστορία.

Παίκτες: Ο Βούκιτς και ο Λίνο ζητάν τον ουρανό με τ' άστρα, ο Λούκας θέλει να φύγει, ο Χακόμπο δημιουργεί προβλήματα.
Λύση: Βούκιτς και Λίνο τους ευχαριστούμε για όσα πρόσφεραν, αν θέλουν να ανανεώσουν με τους όρους του ΠΑΟΚ καλώς, αλλιώς στο καλό να πάνε. Κι ας βρουν τα 500 χιλιάρικα αλλού. Χακόμπο και Λόπεθ, εφόσον υπέπεσαν σε πειθαρχικό παράπτωμα, το μεγαλύτερο δυνατό πρόστιμο. Το ξανακάνουν; Κι άλλο πρόστιμο μέχρι διακοπή συμβολαίου. Μέχρι να φέρουν τα λεφτά που θέλουμε και να παν στον αγύριστο.

Γκρινιάρηδες: Ώστε έχουμε "εικόνα διάλυσης", "ξεφτιλίκι", "εποχές γούμενου"; Ωραία. Να παλέψουμε να κλείσουμε τον Μπούρμπο, ένα ταλέντο από Αρμενία και το Μανιά της γειτονιάς. Άντε καντε μας τη χάρη ρε παλικάρια. Άντε μπράβο.

Ιβάν παλικάρι μου, ΕΝΑΣ τεχνικός διευθυντής, ΕΝΑΣ προπονητής και ΕΝΑΣ γενικός υπεύθυνος (δεν γράφω πρόεδρος γιατί είναι γλάστρα). Οι οποίοι θα ξέρουν το μπάτζετ, θα λειτουργούν αυτόνομα χωρίς να σε περιμένουν ή να σε παίρνουν τηλέφωνα και θα λογοδοτήσουν στο τέλος. Δεν είναι δυνατόν να κάνεις μεταγραφικό σχεδιασμό με συνεδρίαση 7 (!!!) ατόμων ντεμέκ σκάουτερ και με το οικονομικό να παρεμβαίνει και να έχει λόγο σε ΚΑΘΕ μεταγραφή. Κι αν δεν εμπιστεύεσαι κάποιους, άλλαξέ τους να τελειώνουμε καμιά ώρα. Νισάφι πια.
+1926
Άβαταρ μέλους
Περιπτερος
Δημοσιεύσεις: 2105
Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2014, 07:04

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από Περιπτερος »

marley 4 έγραψε:δεν κοβουμε τις μαλακιες λεω εγω ολοι

ο στοχ πηγε εκει γιατι δεν ειχε αλλη επιλογη
δεν βρηκε ομαδα να συμφωνησει με την φενερ
και αναγκαστικα εκλεισε εκει ...
Αδελφέ γιατί δεν πήγε ο Στοχ στους Τούρκους να τους πει ότι έχει οικογενειακό πρόβλημα με τον γκόμενό του στην Θεσσαλονίκη (λέμε τώρα) και να τον αφήσουν να έλθει στον ΠΑΟΚ ? (περίπτωση Λούκας).
ή μήπως πήγε και του είπαν @#$ %@%$#@ %δια μας, οι Τούρκοι ?

Δύσκολα θα το μάθουμε και μην παίρνεις όρκο.
Το ζήτημα είναι ότι κάποιοι αλλόθρησκοι στην Ελλάδα γελάνε με την πάρτη μας και όχι απλά γελάνε, αλλά κρατάνε και την κοιλιά τους από τα γέλια.
Άβαταρ μέλους
Ekatnetworkltd
Δημοσιεύσεις: 4514
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
Τοποθεσία: Ιλίσια

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από Ekatnetworkltd »

The_Stalker έγραψε:Από τη μια κάποιοι παίκτες νόμισαν ότι βρίσκονται σε παιδική χαρά. Από την άλλη κάποιοι οπαδοί (;) παρουσιάζουν εικόνα καταστροφής γιατί χάθηκε ο Στοχ και θέλει να φύγει ο Λούκας. Από την τρίτη (και είναι το μόνο που συμφωνώ για γκρίνια), ο ξεροκέφαλος Πόντιος Ιβάν επιμένει να διοικεί μόνος του την ομάδα (και από μακριά) χωρίς να καταλαβαίνει πολλά-πολλά από ποδόσφαιρο και χωρίς να εφαρμόζει ένα ευέλικτο διοικητικό σχήμα για να τσουλήσει η ιστορία.

Παίκτες: Ο Βούκιτς και ο Λίνο ζητάν τον ουρανό με τ' άστρα, ο Λούκας θέλει να φύγει, ο Χακόμπο δημιουργεί προβλήματα.
Λύση: Βούκιτς και Λίνο τους ευχαριστούμε για όσα πρόσφεραν, αν θέλουν να ανανεώσουν με τους όρους του ΠΑΟΚ καλώς, αλλιώς στο καλό να πάνε. Κι ας βρουν τα 500 χιλιάρικα αλλού. Χακόμπο και Λόπεθ, εφόσον υπέπεσαν σε πειθαρχικό παράπτωμα, το μεγαλύτερο δυνατό πρόστιμο. Το ξανακάνουν; Κι άλλο πρόστιμο μέχρι διακοπή συμβολαίου. Μέχρι να φέρουν τα λεφτά που θέλουμε και να παν στον αγύριστο.

Γκρινιάρηδες: Ώστε έχουμε "εικόνα διάλυσης", "ξεφτιλίκι", "εποχές γούμενου"; Ωραία. Να παλέψουμε να κλείσουμε τον Μπούρμπο, ένα ταλέντο από Αρμενία και το Μανιά της γειτονιάς. Άντε καντε μας τη χάρη ρε παλικάρια. Άντε μπράβο.

Ιβάν παλικάρι μου, ΕΝΑΣ τεχνικός διευθυντής, ΕΝΑΣ προπονητής και ΕΝΑΣ γενικός υπεύθυνος (δεν γράφω πρόεδρος γιατί είναι γλάστρα). Οι οποίοι θα ξέρουν το μπάτζετ, θα λειτουργούν αυτόνομα χωρίς να σε περιμένουν ή να σε παίρνουν τηλέφωνα και θα λογοδοτήσουν στο τέλος. Δεν είναι δυνατόν να κάνεις μεταγραφικό σχεδιασμό με συνεδρίαση 7 (!!!) ατόμων ντεμέκ σκάουτερ και με το οικονομικό να παρεμβαίνει και να έχει λόγο σε ΚΑΘΕ μεταγραφή. Κι αν δεν εμπιστεύεσαι κάποιους, άλλαξέ τους να τελειώνουμε καμιά ώρα. Νισάφι πια.
Ωραίο το παλικάρι!
Άβαταρ μέλους
Ale
Δημοσιεύσεις: 6482
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 02:26
Τοποθεσία: Νότια Μακεδονία

Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014

Δημοσίευση από Ale »

Τις ίδιες μαλακίες με τον Λούκας έκανε ο Καστίγιο στον γαύρο. Ο Κόκκαλης όμως δεν μάσησε και το αποτέλεσμα ήταν να τον πουλήσει με 15 μύρια στην Σαχτάρ. Και δεν είναι τυχαίο που ο γκέη δεν τον πήρε ποτέ πίσω, ούτε τζάμπα. Αν θέλει ο Λούκας να φύγει, θα πρέπει να ικανοποιηθεί η ομάδα με την οποία είναι συμβαλλόμενος.-
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”