Θεόδωρος Ζαγοράκης

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
adam04
Δημοσιεύσεις: 1018
Εγγραφή: Πέμ 16 Οκτ 2008, 17:17
Τοποθεσία: Κατερινη

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από adam04 »

Λοιπον,πριν δυο εβδομαδες σε ενα πανυγηρι ποντιακο στην Κατερινη,μαζι με ενα φιλαρακι,βρηκαμε τον Σαχπατζιδη και τον ρωτησαμε τι παιζει γενικοτερα στον ΠΑΟΚ.
Δυο ειναι τα σημαντικα για μενα.Πρωτον εξακολουθει να ασχολειτε με τον ΠΑΟΚ και δευτερον μας ειπε οτι υπαρχει προβλημα στην ομαδα,μεταξυ Ζηση και Ζαγορ.Κατα λεξη μας ειπε,δεν μπορουμε να τους κανουμε να το φανε μαζι.
Στην αρχη σκεφτηκα οτι απλα μας λεει αυτο που ακουμε ετσι και αλλιως απο δω και απο κει.Ειπα στο φιλαρακι,ελα μωρε τωρα...ολοι ετσι λενε,αλλα δεν νομιζω.
Δεν ειπα τιποτα,για ευνοητους λογους.Σημερα που βρεθηκαμε με το φιλαρακι παλι,καταλαβαμε ποσο πολυ δικιο ειχε.
Προσωπικα ευχαριστω ολους οσους προσφεραν κατα καιρους στην ομαδα και καποια στιγμη αποφασισαν για οποιονδηποτε λογο,να συνεχισουν καπου αλλου.
Ο ΠΑΟΚ δεν τελειωνει σε κανεναν Σαντος,Βρυζα,Ζαγορακη κτλ.
Μην ειστε λιγοψυχοι.Πεστε ευχαριστο σε οσους φευγουν και εχουν προσφερει στην ιδεα ΠΑΟΚ.
Στηριξη σε αυτους που συνεχιζουν να προσφερουν.Μην ξεχνατε τοσο ευκολα που ειμασταν.
marley 4
Δημοσιεύσεις: 2992
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 19:17

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από marley 4 »

GI4NNEN4 έγραψε:Παιδιά, υπάρχει οργανωμένο σχέδιο αποδόμησης της ομάδας.

Με τον Σάντος και τον Ζήση τα κατάφεραν.

Ο Ζαγοράκης είναι ο μόνος που αντιστάθηκε στις σειρήνες της Χαβούζας

Θυμόσαστε όταν προσπάθησαν να τον δελεάσουν με τα προεδριλίκια της σούπερ λίγκ;

Και το σχέδιο φοβάμαι οτι έχει δρόμο ακόμη...
ΑΔΕΡΦΕ ΜΗΝ ΚΑΘΕΣΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ
ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΛΑΚΑ ΟΠΟΤΕ ΠΑΣΟ
Άβαταρ μέλους
Slade
Δημοσιεύσεις: 1106
Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 11:10

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Slade »

Θοδωρη προχωρα , η μαχη συνεχιζεται και οπως σε καθε μαχη ετσι και σ αυτη υπαρχουν απωλειες , σιγουρα ειναι πιο δυσκολα τωρα που ο Ζησης εφυγε αλλα εγω προσωπικα πιστευω οτι στο τελος θα τα καταφερουμε , οτι κ αν γινει οσους κ αν χασουμε στην πορεια. Αλλωστε οταν ξεκινησες αυτην την τιτανια προσπαθεια οι καταστασεις που ειχες ν αντιμετωπισεις ηταν 100 φορες πιο ζορικες , μη μασας , συνεχισε γραψε ολα τα κορακια που περιτριγιριζουν την ομαδα στ @@ σου , παρε τις αποφασεις που πρεπει να παρεις κανε τις ενεργειες που πρεπει να κανεις κ εμεις θα σε στηριξουμε , για το καλο του ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

marley 4 έγραψε:
GI4NNEN4 έγραψε:Παιδιά, υπάρχει οργανωμένο σχέδιο αποδόμησης της ομάδας.

Με τον Σάντος και τον Ζήση τα κατάφεραν.

Ο Ζαγοράκης είναι ο μόνος που αντιστάθηκε στις σειρήνες της Χαβούζας

Θυμόσαστε όταν προσπάθησαν να τον δελεάσουν με τα προεδριλίκια της σούπερ λίγκ;

Και το σχέδιο φοβάμαι οτι έχει δρόμο ακόμη...
ΑΔΕΡΦΕ ΜΗΝ ΚΑΘΕΣΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ
ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΛΑΚΑ ΟΠΟΤΕ ΠΑΣΟ
Μπά! Απο τον ήλιο είναι.
marley 4
Δημοσιεύσεις: 2992
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 19:17

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από marley 4 »

νομιζα πως κανεις πλακα για αυτο ειπα με τον ηλιο
αληθεια τωρα το πιστευεις αυτο για το οργανωμενο σχεδιο;
κουβεντουλα κανουμε ακουμε τα παντα
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από niks »

προεδριλίκια στην Σ.Λ.,
κάτι κομματόσκυλα είχε ακουστεί τον ψήνανε για τις προηγούμενες εκλογές
σίγουρα θα τον είχαν ζητήσει και σε άλλες θέσεις,
παρέμεινε πάντα στην ομάδα μας (το γιατί εφυγε δεν με ενδιαφέρει,εκτός αν θέλει να μιλήσει αυτός)
επίσης οικονομικός πόλεμος με τις χορηγίες,διαφημίσεις,επιχορηγήσεις...
ποιος ξέρει και τι άλλα

μεγάλο φορτίο κουβαλάει
καλό είναι να βάλουμε και εμείς ένα χέρι παραπάνω,ετσι και αλλιώς μόνο εμείς βοηθάμε πάντα
και καλα κανουμε
εμεις ήμαστε ο Π.Α.Ο.Κ. και είμαστε έτη φωτός μπροστά από τους άλλους

Δεν έχω παράπονο από τον Ζαγοράκη
γενικώς δεν έχω ποτέ παράπονα από αυτούς που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή και πολεμάνε
ή ακομα και από αυτούς που πολεμήσανε
και τα δώσανε όλα
και στην ΠΑΕ και στην ΚΑΕ και όπου αλλού στα μέτωπα του Π.Α.Ο.Κ.
ασχέτως αποτελέσματος

προβλημα εχω με αυτούς που παντα κρυβονται και αφήνουν τους άλλους να παλευουν
και εμφανίζονται στα ασχημα για να κανουν την προβολή τους
ή όταν εμφανιστεί κανας λεφτας και μυριστουν χρήμα και τζαμπα προβολή
μ'αυτούς έχω προβλημα

οχι με τους πολεμιστες
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Εντάξει! Δε λέω οτι κρύβονται απο πίσω Μασόνοι και Ιλουμινάτι, αλλά ο τρόπος που "κάθονται" οι στραβές η μια μετά την άλλη, μου φαίνεται κάπως περίεργος. Μη τυχαίος. Ίσως είμαι υπερβολικά καχύποπτος... Ίσως παρακολουθώ πολύ Λιακόπουλο... Ίσως να είναι απλά ο ήλιος...
Άβαταρ μέλους
riegel
Δημοσιεύσεις: 692
Εγγραφή: Τετ 18 Ιουν 2008, 23:19
Τοποθεσία: Athens

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από riegel »

Δεν είμαι σίγουρος αν είναι το σωστό topic αυτό για να γράψω αυτά που θέλω ωστόσο μιας και η κουβέντα γίνεται ως επι το πλειστον εδω, θα τα μοιραστώ εδώ...
Θεωρώ ότι μετά την ολοκλήρωση του 3ετους πλάνου με το Σάντος το οποίο κρίνεται επιτυχές (βραχυπρόθεσμα) μιας και καταφέραμε απο την αφάνεια που ήμασταν να φτιάξουμε ομάδα ιδιαίτερα ενοχλητική στα συμφέροντα του ΠΟΚ -με ό,τι αυτό συνεπάγεται- , με την αποχώρηση του Ζήση ολοκληρώνεται άλλος ένας κύκλος και βρισκόμαστε πλέον σε μια κρίσιμη καμπή της ιστορίας μας.
Από τη στιγμή που ανέλαβε ο Βρύζας προσπάθησε εκμεταλευόμενος τις προσωπικές του σχέσεις να φέρει παίκτες προσωπικότητες στην ομάδα, παίκτες που στις δηλώσεις τους τονίζαν τον καταλητικό ρόλο που έπαιξε στην απόφασή τους η παρουσία του...
Με τη αποχώρηση του μακάρι να διαψευστώ αλλά νομίζω ότι αυτοί οι παίκτες(Κοντρέρας-Γκαρσία-Μουσλίμοβιτς) αργά η γρήγορα θα αποτελέσουν παρελθόν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο μιας και θεωρώ ότι δε θα δείχνουν πια τόση υπομονή σε θέματα πληρωμών...
Είτε φύγουν είτε μείνουν όμως θεωρώ ότι αυτά τα 3 χρόνια (γιαυτό και έγραψα παραπάνω βραχυπρόθεσμα) χάσαμε μια μεγάλη ευκαιρία να βγάλουμε 3-4 παίκτες νεαρούς (πέρα του Μαλεζά) με χαμηλά συμβόλαια που έχοντας πάρει κάποια παιχνίδια και έχοντας αποκτήσει εμπειρία αλλά και προσωπικότητα δίπλα σε τέτοιους παίκτες θα μπορούσαν φέτος να λογίζονται βασικοί...
Σίγουρα η πορεία πρωταθλητισμού που κάναμε ειδικά τη περσινή χρονιά δε μας άφηνε να σκεφτούμε κάτι τέτοιο όμως αφού τα οικονομικά μας ήταν γνωστά θα έπρεπε να δουλεύουμε και προς αυτη τη κατεύθυνση και να μη τα ποντάραμε όλα στη ζαριά του C.L.
Θεωρώ εξαιρετικά δύσκόλο να μπορέσουμε να προσελκύσουμε αντίστοιχους παίκτες του χρόνου οπότε η στροφή σε ένα παιδομάζομα από νεαρούς ταλαντούχους (σε καμία περίπτωση πάντως "φτάσμενους" τύπου Κουσιανικούλη,μανιάτη κτλ που οι ομάδες τους ζητάνε λαγούς με πετραχίλια) ίσως είναι η μόνη λύση πλέον για τη βιωσιμότητα της ομάδας στα επόμενα χρόνια και ελπίζω ο Ζαγοράκης να το δεί και να κινηθεί οργανώνοντας ένα σοβαρό τμήμα scouting και προσλαμβάνοντας άτομα που μπορούν να δουλέψουν και να εξελήξουν νεαρούς παίκτες.
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Αυτό, θεωρώ πως ο Ζαγόρ το έχει καταλάβει εδώ και καιρό. Γι' αυτό και έδειξε τόσο ενδιαφέρον για το προπονητικό το οποίο, αν δεν κάνω λάθος, χρησιμοποιούν ήδη οι μικροτερες ομάδες.
Άβαταρ μέλους
Tolaros
Δημοσιεύσεις: 7074
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:16
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Tolaros »

Δε χρωστάει τίποτα σε κανένα μας. Άμα θέλαμε ας αναλαμβάναμε εμείς πριν 3 χρόνια να τα κάναμε όλα ταναπού. Είμαστε ΠΑΟΚ και αφού ο Ζαγόρ έμεινε στον ΠΑΟΚ είμαστε μαζί του και τον στηρίζουμε μέχρι ψόφου. Το ίδιο λέγαμε και για το Ζήση όταν έφυγε ο Τέο. Ζήση ευχαριστούμε για όλα.

ΥΓ. Τώρα όποτε διαφωνούμε για παίκτες και μεταγραφές ποιος θα λέμε ότι "ξέρει ο ..." για να τα βρίσκουμε και να μη μαλώνουμε??
elvetos giatros
Δημοσιεύσεις: 3846
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από elvetos giatros »

Tolaros έγραψε:Δε χρωστάει τίποτα σε κανένα μας. Άμα θέλαμε ας αναλαμβάναμε εμείς πριν 3 χρόνια να τα κάναμε όλα ταναπού. Είμαστε ΠΑΟΚ και αφού ο Ζαγόρ έμεινε στον ΠΑΟΚ είμαστε μαζί του και τον στηρίζουμε μέχρι ψόφου. Το ίδιο λέγαμε και για το Ζήση όταν έφυγε ο Τέο. Ζήση ευχαριστούμε για όλα.

ΥΓ. Τώρα όποτε διαφωνούμε για παίκτες και μεταγραφές ποιος θα λέμε ότι "ξέρει ο ..." για να τα βρίσκουμε και να μη μαλώνουμε??
Ωραίος παλικαρε, ειδικά το YS....
Άβαταρ μέλους
thrix
Δημοσιεύσεις: 1305
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 13:16

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από thrix »

Πάντα ήθελα να γίνω συγγραφέας αλλά θες οι ανάγκες της ζωής, θες το ταλέντο που δεν είχα, θες το ότι είμαι παθολογικά ανορθόγραφος κι ας είχα μάνα δασκάλα ...δεν έγινα.

Σήμερα όμως βλέπω ξανά μπορστά μου την ευκαιρία της ζωής μου να γίνω αυτό που πάντα ονειρευόμουνα. Μυθιστοριογράφος.

Με τόσο υλικό που έχει παίξει σήμερα μιλάμε γράφω ότι γουστάρεις ...ποιός κώδικας ντα βίντσι και μαλακίες τώρα. Με αυτά που διάβασα σήμερα θα γράψω το υπερ μπεστ σελερ των δύο ηπείρων και των πέντε θαλασσών (για να μην ξεχνάμε και με ποιόν παίζουμε σε λίγες μέρες)

Να στε καλά όλοι, μου φτιάξατε τη μέρα.

Α! και μην ξεχάσετε να το πείτε και στους μασώνους ότι περάσανε κι αυτοί απ έξω από το σημερινό τρελοκομείο.

Για μένα ο ΠΑΟΚ πάνω απ όλα ακόμα... για σας (όχι για όλους) δεν είμαι και πολύ βέβαιος. :pano:
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Το γράφω εδώ γιατί δεν πρόλαβα να το γράψω στου Βρύζα.

O έρωτας με έρωτα περνάει..

Ο Ζήκος δε μου κάθεται καθόλου άσχημα, μα καθόλου όμως. Και δεν τα πάει καλά και με την εθνική.. ;)
Άβαταρ μέλους
geotoumba
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 16:45
Τοποθεσία: 4Α ΚΑΤΩ ΑΡΙΣΤΕΡΑ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από geotoumba »

yiannisPAOKitalia έγραψε: Ο Ζήκος δε μου κάθεται καθόλου άσχημα, μα καθόλου όμως. Και δεν τα πάει καλά και με την εθνική.. ;)
Κλεινει και καλα γηπεδα για προετοιμασια :mrgreen:
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Ναι, με 35 βαθμούς θερμοκρασία...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”