Απο τη στιγμη που επικαλεστηκε προσωπικους λογους, δε θα επρεπε να μας ενδιαφερει. Το θεμα θεωρειται ληξαν, η τουλαχιστον θα επρεπε, αν επικρατουσε η λογικη.4NIKOS1986 έγραψε:Γιατί έφυγε?Γιατί ξαναγύρισε?
Ο ισολογισμος της ΠΑΕ ειναι διαθεσιμος σε ολους στο επισημο σαιτ. Αυξηθηκε το μπατζετ περσι και δεν περασαμε στους ομιλους του Ουεφα. Τοσο απλα. Γιατι χρειαζεται να υπαρχει καποια συνωμοσια πισω απο ολα?4NIKOS1986 έγραψε:Πώς γίνεται με τόσα έσοδα τα 3 τελευταία χρόνια να είμαστε μέσα?
Αυτο το εχω και εγω απορια. Μαλλον οταν τελειωσουν οι δοσεις στον Εργοτελη για τη μεταγραφη Κουτσιανικουλη.4NIKOS1986 έγραψε:Το προπονητικό πότε επιτέλους θα τελιώσει?
Αυτο πως το ξερεις? Και αν πιεζει, γιατι θα επρεπε να το ξερεις?4NIKOS1986 έγραψε:Για τα χρέη γιατί δεν πιέζει?
Δεν ειναι δουλεια της ΠΑΕ. Ψαξου προς ΑΣ μερια γιατι δεν ξεκινανε οι διαδικασιες για το γηπεδο.4NIKOS1986 έγραψε:Για το νέο γήπεδο γιατί δεν ψάχνεται?
Αυτο πως το ξερεις? Και αν ψαχνει, γιατι θα επρεπε να το ξερεις?4NIKOS1986 έγραψε:Επενδυτές γιατί δεν ψάχνει να βρεί?
Προφανως για να μην εχει βρεθει μεχρι τωρα, δεν υπαρχει καποιος αξιοπιστος.
Σε αυτα συμφωνουμε, ειδικα στο οτι εχει να μιλησει πολυ καιρο. Πιστευω οτι αν βγει να πει καποια πραγματα, θα ηρεμησουμε ολοι,4NIKOS1986 έγραψε:Χορηγία για τη φανέλα ακόμα να βρεί? Στο μάτς της χρονιάς που παιζότανε το πρωτάθλημα γιατί άφησε την ομάδα απροστάτευτη και δεν τα έκανε όλα ταναπού....ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ...?Θα δεχτεί να μας ξαναπαίξει ο σπανάθας και φέτος?Όσο δεν μιλάει όλο και πιο πολύ θα τον αμφισβητούν.Και μετά απο 3 χρόνια είμαι κ εγώ ένας απο αυτούς.