László Bölöni
Re: László Bölöni
Παιδιά δεν είναι ο Κόλκας που λέει 80-20 είναι η διοίκηση.Νομίζετε ο Κόλκας τα λέει έτσι???Από κάπου τα μαθαίνει...από κάπου παίρνει γραμμή.Περιμένετε να δούμε.

Re: László Bölöni
Δεν τον ακούω τον γκιόζη, αλλά αν είπε αυτά που λέτε, γιατί δεν τον παίρνετε ένα τηλέφωνο να τον ρωτήσετε γιατί δεν πήγε στην συνέντευξη να πει τον Λάζλο ότι ο ίδιος (ο κόλκας) γνωρίζει ότι θα τον διώξουν;
Δημοσιογράφος μάι ας. 2 ωρες σάλια με το πιπίνι και εξυπνάδες παντογνώστη.
Πάρτε τον και ρωτήστε τον.
Είτε 80-20 πει είτε 20-80 πει. Μέσα θα πέσει. Άμα είχε @ρχίδια δεν θα μιλούσε με ποσοστά. αλλά ποιος τα έχασε;
Δημοσιογράφος μάι ας. 2 ωρες σάλια με το πιπίνι και εξυπνάδες παντογνώστη.
Πάρτε τον και ρωτήστε τον.
Είτε 80-20 πει είτε 20-80 πει. Μέσα θα πέσει. Άμα είχε @ρχίδια δεν θα μιλούσε με ποσοστά. αλλά ποιος τα έχασε;
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: László Bölöni
παλικαρια ειλικρινα παρτε ενα τηλ και ξεφτιλιστε τον. ειπα δεν θα ξανακουσω ραδιοφωνο αλλα με βαλατε στον πειρασμο.
Re: László Bölöni
Σε κανα 20λεπτακι θα τον παρω τον μλκ...οριακα ειμαι και ενας λογος παραπανω ειναι οτι τον ξερω προσωπικα και με στεναχωρει που εχει φτασει σε αυτο το σημειο....αλλο ατομο ηταν πριν χρονια...
Re: László Bölöni
Ξέρω ότι η ροή τις κουβέντας καμιά φορά εκτρέπεται. Συμβαίνει.
Παράκληση:
Για να μην μολύνουμε άλλο το τόπικ με κακές λέξεις, συνεχίστε τα σχόλια περί του κόλκα εδώ: http://forum.paokmania.gr:8080/viewtopi ... 22#p600122
Εδώ ό,τι έχουμε για Μπόλονι.
Ευχαριστώ.

Παράκληση:
Για να μην μολύνουμε άλλο το τόπικ με κακές λέξεις, συνεχίστε τα σχόλια περί του κόλκα εδώ: http://forum.paokmania.gr:8080/viewtopi ... 22#p600122
Εδώ ό,τι έχουμε για Μπόλονι.
Ευχαριστώ.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31593
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: László Bölöni
Ρε παιδιά μη μας μπρίζώνετε .Ξέρετε σίγουρα οτι γίνεται κάτι τέτοιο?Γινεται να βγαίνει ο Λαζλο να λέει μενω και η διοίκηση να τον έχει διώξει ήδη και να μη του το έχει ανακοινώσει?Photis έγραψε:Παιδιά δεν είναι ο Κόλκας που λέει 80-20 είναι η διοίκηση.Νομίζετε ο Κόλκας τα λέει έτσι???Από κάπου τα μαθαίνει...από κάπου παίρνει γραμμή.Περιμένετε να δούμε.
- PAPA TSIBIKOS
- Δημοσιεύσεις: 1454
- Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30
Re: László Bölöni
Το θέμα δεν είναι τι λέει ο Κόλκας και ο κάθε Κόλκας , αλλά τι θέλει να κάνει η νυν διοίκηση
μαζί με τον ΙΒΑΝ για την θέση του κόουτς και το σχεδιασμό της ομάδας.
μαζί με τον ΙΒΑΝ για την θέση του κόουτς και το σχεδιασμό της ομάδας.
Re: László Bölöni
Δεν ξέρω με τι να πρωτο-γκ@υλώσω από τις ατάκες του...Για το τέννις; για τον Τσουκαλά; για την απόσταση; για το "να σέβεστε τη δουλειά μας";
Πόσο ζώα είναι αυτοί οι ΑΡΔ...πόσο κομπλεξικές βδέλλες...
Πιστεύω οτι μετά το σημερινό όλοι καταλαβαίνουν γιατί ο Μπόλονι πρέπει να μείνει και τι έχει να προσφέρει εντός και εκτός γηπέδου, στην ομάδα και σε όλους.
Εάν η διοίκηση τον τελειώσει ελπίζω να έχει πολύ καλούς και ξεκάθαρους λόγους και να τους επικοινωνήσει ΑΜΕΣΑ σε όλο τον κόσμο και όχι μέσα από τους ξεγάνωτους τενεκέδες.
Ο Λάζλο σήμερα ξεμπρόστιασε πολύ κόσμο και έδειξε γιατί τον πολεμάνε. Δεν είναι τέλειος, αλλά κανείς δεν είναι και ο ΠΑΟΚ σαν οργανισμός συνολικά έχει να κερδίσει περισσότερα από αυτόν.
ΥΓ. Φανταστείτε ένα περσινό "προπονητή" που είχαμε να δίνει τέτοια συνέντευξη
ΥΓ2. Α, ρε κόουτς, δεν δίνεις και το χαρτάκι με την 11αδα πιο νωρίς στα καλόπαιδα και χάνουμε τα κλικς. Θα δεις τι θα πάθεις (να ξέραμε και μπάλα για να του την πούμε, καλά θα ήταν ε;)
ΥΓ3. Επισήμως Μπολονόσκυλο.
Πόσο ζώα είναι αυτοί οι ΑΡΔ...πόσο κομπλεξικές βδέλλες...
Πιστεύω οτι μετά το σημερινό όλοι καταλαβαίνουν γιατί ο Μπόλονι πρέπει να μείνει και τι έχει να προσφέρει εντός και εκτός γηπέδου, στην ομάδα και σε όλους.
Εάν η διοίκηση τον τελειώσει ελπίζω να έχει πολύ καλούς και ξεκάθαρους λόγους και να τους επικοινωνήσει ΑΜΕΣΑ σε όλο τον κόσμο και όχι μέσα από τους ξεγάνωτους τενεκέδες.
Ο Λάζλο σήμερα ξεμπρόστιασε πολύ κόσμο και έδειξε γιατί τον πολεμάνε. Δεν είναι τέλειος, αλλά κανείς δεν είναι και ο ΠΑΟΚ σαν οργανισμός συνολικά έχει να κερδίσει περισσότερα από αυτόν.
ΥΓ. Φανταστείτε ένα περσινό "προπονητή" που είχαμε να δίνει τέτοια συνέντευξη
ΥΓ2. Α, ρε κόουτς, δεν δίνεις και το χαρτάκι με την 11αδα πιο νωρίς στα καλόπαιδα και χάνουμε τα κλικς. Θα δεις τι θα πάθεις (να ξέραμε και μπάλα για να του την πούμε, καλά θα ήταν ε;)
ΥΓ3. Επισήμως Μπολονόσκυλο.
-
tutuyo
- Δημοσιεύσεις: 116
- Εγγραφή: Πέμ 28 Μάιος 2009, 14:35
- Τοποθεσία: Αθήνα - οικονομικός μετανάστης
Re: László Bölöni
Μπα...μιλησε και το χοντρο σαρμαδακι με το ΠΑΟΚομετρο.
Δεν αξιζει να ασχολεισαι με τετοιους σαλιαριδες.
Ειναι ξεκαθαρο οτι ο Μπολονι θελει να μεινει - ισως και για να αποδειξει στον εαυτο του καποια πραγματα.Ειναι εγωιστης αλλα φαινεται πως εχει εμπιστοσυνη στις δυναμεις του.
Τωρα εαν ομως η διοικηση εχει αποφασισει να ριξει το μπατζετ και να παει σε πειραματισμους με γι-Δωνη και κυριως εαν το εχει υποσχεθει σε καμια Επιτροπη Αδειοδοτησεων Ιβαν τοτε δυσκολα τα πραγματα...
Δεν αξιζει να ασχολεισαι με τετοιους σαλιαριδες.
Ειναι ξεκαθαρο οτι ο Μπολονι θελει να μεινει - ισως και για να αποδειξει στον εαυτο του καποια πραγματα.Ειναι εγωιστης αλλα φαινεται πως εχει εμπιστοσυνη στις δυναμεις του.
Τωρα εαν ομως η διοικηση εχει αποφασισει να ριξει το μπατζετ και να παει σε πειραματισμους με γι-Δωνη και κυριως εαν το εχει υποσχεθει σε καμια Επιτροπη Αδειοδοτησεων Ιβαν τοτε δυσκολα τα πραγματα...
Re: László Bölöni
Aν δεν μεινει εγκλημα και η διοκηση αρδ θα τα ακουσουν..
παντως ισως παιζεται επικοινωνιακο παιχνιδι...μιας και η συναντηση με ζηση παντελο θα γινει το βραδυ...που θα κρινει αν θα μεινει η οχι...τος προλαβε με συνεντευξη και μετα αν φτγει δειχνει οτι τον φυγανε.....
Για να δουμε....και μμην ξεχναμε οτι αν δε θελει να φυγει...πρεπει να δωσουμε 300 000//////
παντως ισως παιζεται επικοινωνιακο παιχνιδι...μιας και η συναντηση με ζηση παντελο θα γινει το βραδυ...που θα κρινει αν θα μεινει η οχι...τος προλαβε με συνεντευξη και μετα αν φτγει δειχνει οτι τον φυγανε.....
Για να δουμε....και μμην ξεχναμε οτι αν δε θελει να φυγει...πρεπει να δωσουμε 300 000//////
Re: László Bölöni
-Στον αγώνα με τον Λεβαδειακό, η ομάδα ήξερε ότι με το 3-3 θα είχε έναν πόντο στα play off; Και αν ήξερε γιατί δεν το προφύλαξε;
"Σίγουρα το γνώριζα. Λέτε να το ξεχάσαμε στα τελευταία πέντε λεπτά;"
εδω γιατι δεν εξηγει τι εγινε,γιατι το αφησε αναπαντητο?
ουτε για τον τερματοφυλακα,ουτε για τις πολλες ηττες στην τουμπα εδωσε πειστικες απαντησεις...
"Σίγουρα το γνώριζα. Λέτε να το ξεχάσαμε στα τελευταία πέντε λεπτά;"
εδω γιατι δεν εξηγει τι εγινε,γιατι το αφησε αναπαντητο?
ουτε για τον τερματοφυλακα,ουτε για τις πολλες ηττες στην τουμπα εδωσε πειστικες απαντησεις...
Re: László Bölöni
Ενταξει δεν ειναι και μαθηματικα αν το ηξερε ή μαλλον αν μπορουσε να το λυσει.. θα το λυναμε λογικα τοσο καιρο
Re: László Bölöni
Στην κεντρική λείπει η συνέχεια του συγκεκριμένου σχολίου ότι το παιχνίδι λίγο πριν ήταν στο 2-3, και δεν ξέχασαν σε 5 λεπτά ότι με ισοπαλία θα έπερνε 1 ποντουλάκι στα πλέυ ωχ.markos4 έγραψε:-Στον αγώνα με τον Λεβαδειακό, η ομάδα ήξερε ότι με το 3-3 θα είχε έναν πόντο στα play off; Και αν ήξερε γιατί δεν το προφύλαξε;
"Σίγουρα το γνώριζα. Λέτε να το ξεχάσαμε στα τελευταία πέντε λεπτά;"
εδω γιατι δεν εξηγει τι εγινε,γιατι το αφησε αναπαντητο?
Έδωσε πληρέστερη ανάλυση περί τερματοφύλακα με παράδειγμα τον γλύκο.markos4 έγραψε:ουτε για τον τερματοφυλακα,
Δεν θυμάμαι την απάντησή του, αλλά έδωσεmarkos4 έγραψε:ουτε για τις πολλες ηττες στην τουμπα εδωσε πειστικες απαντησεις...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Ale3 την Τρί 22 Μάιος 2012, 15:06, έχει επεξεργασθεί 4 φορές συνολικά.