Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54431
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Ειδικά για όσους δεν μπορούν να μαζευτούν για ένα 5χ5 επειδή έχουν "γεράσει"................................

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.sport24.gr/football/omades/SkodaXanthi/panopoylos_koroideuoyme_toys_filathloys.2321138.htmlΑιντε και λιγες παρακατω ομαδες να μην παρουν αδεια θα παει ο ρουλης της καρδιας μας!
Αυτη η τιτανοτεραστια ομαδα που ειναι αηττητη σε 10 ευρωπαικα παιχνιδια εντος εδρας στα 100 χρονια ιστορια της!
Η Ατλετικο φανταζομαι θα παρακαλαει να μη πεσει μαζι τους σε περιπτωση που συνεχισει στα νοκ αουτ του europa league!
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
''Ένα πουλάκι μου σφύριξε πως είναι δρομολογημένο να ανεβάσουν την ΑΕΚ μία κατηγορία.
· * Θα βγάλουν μίνιμουμ μετοχικού κεφαλαίου στη Φουτμπολ λιγκ 500 χιλιάδες ευρώ και όσες ομάδες δεν μπορούν θα πέσουν. Στη Φούτμπολ λιγκ 2 θα υπάρχουν μερικές που θα καλύπτουν αυτή την προϋπόθεση.
· * Όλως τυχαίως, μέσα σε αυτούς και η ΑΕΚ.''
kolkas24
λετε????και μεις ακομα παλευουμε να δωσουμε λεφτα στο κρατος...
· * Θα βγάλουν μίνιμουμ μετοχικού κεφαλαίου στη Φουτμπολ λιγκ 500 χιλιάδες ευρώ και όσες ομάδες δεν μπορούν θα πέσουν. Στη Φούτμπολ λιγκ 2 θα υπάρχουν μερικές που θα καλύπτουν αυτή την προϋπόθεση.
· * Όλως τυχαίως, μέσα σε αυτούς και η ΑΕΚ.''
kolkas24
λετε????και μεις ακομα παλευουμε να δωσουμε λεφτα στο κρατος...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
εν τω μεταξύ ο γαφρος εχει ετοιμα τα 3εκ για να τα ακουμπίσει για τον Αμαλφιτανό
αλλά κολλάει γιατί δεν μπορούν να βρουν στο χάρτη την Αμαλφιτανία
αλλά κολλάει γιατί δεν μπορούν να βρουν στο χάρτη την Αμαλφιτανία
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Κολλάει του Ντιαρά στον ΠΑΟ. Δεν έχει Ελληνικό ΑΦΜ και δεν θα μπορεί να κόβει απο μπλοκάκι αποδείξεων για κάθε αγώνα που θα παίζει.

- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21296
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
tasos81pl έγραψε:''Ένα πουλάκι μου σφύριξε πως είναι δρομολογημένο να ανεβάσουν την ΑΕΚ μία κατηγορία.
· * Θα βγάλουν μίνιμουμ μετοχικού κεφαλαίου στη Φουτμπολ λιγκ 500 χιλιάδες ευρώ και όσες ομάδες δεν μπορούν θα πέσουν. Στη Φούτμπολ λιγκ 2 θα υπάρχουν μερικές που θα καλύπτουν αυτή την προϋπόθεση.
· * Όλως τυχαίως, μέσα σε αυτούς και η ΑΕΚ.''
kolkas24
λετε????και μεις ακομα παλευουμε να δωσουμε λεφτα στο κρατος...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
η αεκ πλακα πλακα σε 3 χρονια θα ναι πιο δυνατη απο ποτε χωρις χρεη με γηπεδο και λεφτα
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Θέλει λέει να μείνει στη Μαρσέιγ ο Αμαλφιτανό...μάλλον ερχόμενος με τα πόδια το μετάνιωσε λόγω ζέστης και είπε: "Δε γ@μιέται, ας μην παίξω ποτέ στην ομάδα της καρδιάς μου"...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
οι λέξεις αεκ και χρέη είναι ταυτόσημες...MANIAKOS έγραψε:η αεκ πλακα πλακα σε 3 χρονια θα ναι πιο δυνατη απο ποτε χωρις χρεη με γηπεδο και λεφτα
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54431
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Δυστυχώς, οτιδήποτε ελληνικό έχει ταυτιστεί με χρέη πλέον...
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33931
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
o βαζελος αν παρει και Diarra , θα εχει καλη ομαδα , αλλα χωρις βαθος.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
κανει προσεχτικες κινησεις ο βαζελος...ο μπεργκ ειδικα..και επειτα οι μπαιραμι μεντεζ παρα τις τελευταιες κακεε χρονιε ς εχουν κλο βιογραφικο