εγω για 55-45 το βλεπω,κανα δυο φαουλ υπερ της ξανθης,οκ ειμαι γενικα αυστηρος.
τον λες πενηνταρισιο
αλλα θα μας ειχαν ζαλισει οι οπαδοι του ΠΟΚ για σφαγη κλπ και στο τελος θα την πληρωνε ο ανθρωπος ανευ λογου με τιμωρια!
σβαρνας ανισορροπο παιξιμο πανω στον μαουριτσιο
Α.Ο. Ξάνθη-Π.Α.Ο.Κ. 02/12 17:15 NS1
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
- potamda
- Bet Guru 2023
- Δημοσιεύσεις: 5957
- Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
- Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...
Re: Α.Ο. Ξάνθη-Π.Α.Ο.Κ. 02/12 17:15 NS1
Άριστος ο διαιτητής. Χαίρομαι που δεν ψάρωσε και δε μας έδωσε κανα πέναλτι... να μας πρήξουν οι ποκίτες.
Re: Α.Ο. Ξάνθη-Π.Α.Ο.Κ. 02/12 17:15 NS1
Το ποκ δεν έχει ιδέα απο 50-50 οπότε σχώρνα τους 
Το πεναλτι που ζητάει ο Μακ το δίνεις και δεν σου λέει και κανεις τπτ.
Καλως δεν το έδωσε παλι δεν του λέμε τπτ...γιατι είναι 3-0
Το πεναλτι που ζητάει ο Μακ το δίνεις και δεν σου λέει και κανεις τπτ.
Καλως δεν το έδωσε παλι δεν του λέμε τπτ...γιατι είναι 3-0
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Α.Ο. Ξάνθη-Π.Α.Ο.Κ. 02/12 17:15 NS1
δεν εβγαλε δυο καρτες στο τελος για παιχτες της ξανθης
κατοχυρωμενο το 60-40
κατοχυρωμενο το 60-40
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Α.Ο. Ξάνθη-Π.Α.Ο.Κ. 02/12 17:15 NS1
Rizla έγραψε:Το ποκ δεν έχει ιδέα απο 50-50 οπότε σχώρνα τους
Το πεναλτι που ζητάει ο Μακ το δίνεις και δεν σου λέει και κανεις τπτ.
Καλως δεν το έδωσε παλι δεν του λέμε τπτ...γιατι είναι 3-0
ακριβως
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54439
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες