Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παιχτών
curtis
Δημοσιεύσεις: 802
Εγγραφή: Πέμ 09 Δεκ 2010, 23:52

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από curtis »

λοιπον απο οτι λεει κ ο δωνης ολα γαματα με το τονο στο μα κ οχι στο γα.μια ερωτηση στους φωστηρες αρχιδημοσιογραφους.για τον σταφ δεν ειχατε ερωτηση βρε νουμερα?βγαζουμε συχνα τοσο γαματο μπακ?καραγκιοζακια κ φερεφωνα της διοικησης,ασχετοι,που ταιζετε σανο το λαο του ΠΑΟΚ βληματα.φετος θα πεσει πολυ γελιο.αν παιζαμε με τη μπαρτσα αυριο παλι δεν θα χαναμε αν ακουσω τους τριμαλακες δημοσιοκαφρους.η ομαδα ουτε κλαιει ουτε γελαει ας πουμε την αληθεια.μια μετριοτητα που σκοπος της ειναι να πουλαει οτι εχει κ δεν εχει κ εδω ειμαστε κ ο κοντος το πουλο θα παρει,κ καλα θα κανει με τους μαλακες που εμπλεξε.anyway αν μπουμε στους ομιλους θα μιλαμε για επιτευξη του στοχου.ας εναι καλα ο τιτανοτεραστιος pablo κ οτι γινει.
υσ.γεωργιαδη στον ΠΑΟΚ παιζεις ξυπνα

Στον επόμενο χαρακτηριμό έχει ban.
DC
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος DC την Κυρ 22 Ιούλ 2012, 03:00, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Στον επόμενο χαρακτηριμό έχει ban.
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από eorptol »

Ωραία κριτικη μας μες στην απαξίωση κοιτα λίγο γύρω σου τι γινεται πρωτου γράψεις αυτα που εγραψες
G10RG0$
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: Πέμ 15 Μάιος 2008, 13:31

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από G10RG0$ »

curtis έγραψε:ο χχχχχχχχχχχχ,κ καλα θα κανει.ας εναι καλα ο τιτανοτεραστιος pablo κ οτι γινει.
υσ.γεωργιαδη στον ΠΑΟΚ παιζεις ξυπνα
Συμφωνώ.. κρίμα..

Στοιχεία της ομάδας μπορεί καποιος να δει απο τα φιλικά του καλοκαιριού..
Περύσι, βλέποντας το ΤΣΣΚΑ-ΠΑΟΚ, προεβλεψα καλη κυκλοφορία και πιο ελευθερη προσεγγιση παιχνιδιων..

Μετα το ματς με τη Μαγιορκα, πιστευω ο φετινος Παοκ θα εχει προβλημα στην επίθεση. Η ομαδα θα ειναι πιο συμπαγης, λιγοτερων ικανοτητων με προηγουμενες χρονιες, αλλα θα κυνηγαει τους αγωνες. Αποκαλυψεις της χρονιας, αν αγωνιστουν αρκετα βλεπω το Γιαννου, τον Κατσε και τον Κατσικα. Γεωργιαδης ειναι γατακι που λετε πολλοι, ενω για τον Αποστολοπουλο δε προβλεπω να ξεπεταχτει..
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από eorptol »

Δεν έχουμε ακόμη τους δυο που θέλει ο ΠΑΟΚ να πάρει .....αυτοι μπορει να βελτιώσουν την εικόνα της ομάδας ακόμη περισσότερο .....ασφαλή συμπεράσματα δεν μπορούμε να βγάλουμε ακόμη εγω πάντως είμαι αισιόδοξος .....
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16677
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Equalizer »

Ερώτημα : Αυτοί οι δυο που θέλει ο ΠΑΟΚ, ΤΙ ΘΕΣΗ ΠΑΙΖΟΥΝ;;;

Γιατί θα σαλτάρω δηλαδή...

Ποιό θα είναι το μόνιμο σύστημα μας; Απο πότε η ευθεία στα χαφ έγινε πιθανότερη του ρόμβου;

Φαντάζομαι αντιλαμβανόμαστε όλοι οτι αμα παίξουμε ρόμβο, ΑΛΛΟΙ είναι οι κρίσιμοι παίκτες που πρέπει να αποκτηθούν, και ΑΛΛΟΙ αν παίξουμε με ευθεία.

Στην ευθεία κατ εμε χρειαζόμαστε δυο εξτρεμ. Δεξι - Αριστερό, Παραμονή του Σάλπι και Ενα χαφ πιθανώς ακόμα και ισάξιο με τον Πάμπλο.

Στο ρόμβο πάλι θέλουμε 10αρι ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ και Παραμονή Σάλπι.

Επιμένω στο Σάλπι (με λιγότερα φράγκα βέβαια) γιατί νομίζω οτι δεν έχει νόημα να φύγει και να παίζουμε με δυο φορ, αφού δύσκολα θα βρούμε παρόμοιο στυλ με 400 χιλιάρικα. Μακάρι να κάνω λάθος.

Εν τέλει όμως ας μας ξεκαθαρίσουν τί σύστημα θα παίζουμε. Το 4-4-2 στην ευθεία προσωπικά το απορρίπτω.
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

Βροχοποιέ, πρώτα απ' όλα να ξεκαθαρίσω ότι ο Π.Α.Ο.Κ. είναι, για μένα, απροσδόκητα καλός για τέτοια εποχή. Φρέσκος, ορεξάτος, δημιουργικός, με τρεξίματα και αντοχές.

Ο Δώνης δείχνει ότι το κατέχει το θέμα. Ξύπνιος, μεθοδικός και πάντα σε εγρήγορση. Έτσι θέλω εγώ τον προπονητή του Π.Α.Ο.Κ. Φωνακλά, οξυδερκή και με προσωπικότητα. Εμένα με καλύπτει απόλυτα και είμαι εντυπωσιασμένος με τη δουλειά που βλέπω σε ένα μήνα μέσα (φυσικά, τα εύσημα και στα παιδιά από την ακαδημία που τα παρακολουθώ από κοντά και χαίρομαι αφάνταστα για την πρόοδο ΠΟΛΛΩΝ από αυτά).

Αυτό που θέλω να σου πω είναι να μην στέκεσαι στο 4-4-2 και αν θα είναι ρόμβος (4-1-2-1-2) ή ευθεία (4-4-2) ή με δύο γραμμές στα χαφ (4-2-2-2), ούτε καν εάν γίνεται, ανάλογα με την εξέλιξη του παιχνιδιού 4-3-3 ή 4-5-1. Το δήλωσε και ο Δώνης ότι δεν πρέπει να βλέπει κανείς τα συστήματα σαν "μαγνητάκια". Οι παίκτες πρέπει να έχουν τη φυσική κατάσταση και την αντίληψη να καλύπτουν όλους τους απαιτούμενους χώρους, κατά πως κοιλάει το παιχνίδι. Εμπιστεύομαι τον ειδικό ότι θα το διαχειριστεί το θέμα σωστά. Μην ανησυχείς καθόλου! Και αν κάτι πάει στραβά, να είσαι σίγουρος ότι αυτός πρώτος θα το διαπιστώσει και θα το αλλάξει κατά τη διάκεια του αγώνα. ;)

Άντε να έρθει αυτή η Πέμπτη για να δούμε από κοντά Π.Α.Ο.Κ. και να μυρίσουμε λίγο χορτάρι Τούμπας. Μου λείπει, δυο μήνες τώρα!


ΥΓ. Αυτό για το 10άρι, που λες, το έχεις ήδη! Λίγη υπομονή να απελευθερωθεί από το άγχος του πρωτάρη ο Δημητράκης και να πάρει τα πάνω του. Τεχνική, μυαλό και ποιότητα διαθέτει. Λίγη ενδυνάμωση, πολύ δουλειά και θα τρίβουμε όλοι τα μάτια μας. Σε ένα-δυο χρόνια τον φαντάζομαι στην κορυφή του ρόμβου (άλλωστε το νούμερο με το δεκάρι το καλό πήρε ήδη, νομίζω!)
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Sera4 »

4-4-2 θα παιξουμε με τοξοειδες ρομβο στην ευθεια μα ειναι τοσο απλα τα πραγματα... :lol: :lol: :lol:

οσο για το γεγονος να κοιταξουμε γυρω μας ολα ειναι σχετικα και αναλογα με το τι κοιτας...αλλοι μπορει να κοιτανε τη ρουλα και την κουλα και αλλοι κοιτανε το ζελο που φετος κατα τη γνωμη μου εμφανιζεται και αρκετα πιο ενισχυμενος με τις κινησεις που κανει...ο ΠΑΟΚ απλα δεν θα κυνηγησει τιποτα θα κανουμε για αλλη μια φορα τους κομπαρσους και θα παλεψουμε για 3-5 θεση...οσο αναφορα τις βαρυγδουπες δηλωσεις του προεδρου θα δουμε μια νεανικη ομαδα κλπ ουτε κατι τετοιο θα ισχυσει λογικα θα δουμε την περσινη ομαδα με την προσθηκη καποιων που περισυ καθαριζαν τις κερκιδες της τουμπας οπως ο ρομπερ...αυτη πανω κατω πιστυεω θα ειναι και η πορεια μας εκτος συναρπαστικων αλλαγων...

υγ ασε ντινο και αλλους φανταζομασταν σε 1-2 χρονια μη λες μεγαλες κουβεντες δεν υπαρχουν τετοια αμα βγει καλος θα φυγει...
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από eorptol »

Αυτός που έκανε αναμετάδοση του αγώνα ποιος ήταν ; Μετα το ματς η ote tv έπρεπε να τον σουτάρει ο άνθρωπος ειναι τραγικός
Άβαταρ μέλους
PAPA TSIBIKOS
Δημοσιεύσεις: 1454
Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από PAPA TSIBIKOS »

Αν η ομάδα δεν πάρει δεξί και αριστερό ΧΑΦ (όχι εξτρέμ) αυτό το σύστημα δεν μπορεί να περπατήσει.
Με τις περσινές ρεζέρβες στα άκρα (Γεωργιάδη-Ρομπέρ) δεν πας πουθενά γιατί απλά είναι κάτω
του μετρίου.
'Οσο για κάποια παιδάκια του 1.60 και των 49 κιλών τα οποία αγωνίζωνται στον άξονα
έχω να πω πως κακός βρίσκονται στο ρόστερ της ομάδας.
Το μόνο θετικό που βλέπω είναι ότι έχουμε μια πολλή καλή ποιοτική αμυντική γραμμή.

Για το ελλαδιστάν μια χαρά είμαστε (3-5 θέση) αλλά με τα ευρωπαικά ματσ τι γίνεται?
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από niks »

Iakovidis έγραψε:... Μου άρεσε το τελευταίο παικτάκι που μπήκε που έκανε στο 87 τρεις κοφτές τρίπλες και πήρε κόντρες στο κέντρο...
αλήθεια ποιός ήταν αυτός;

εγω είδα πάντως ένα σύνολο που συναγωνίστηκε μιά ισπανική ομάδα στην κυκλοφορία και στο τρεξιμο, σε κάτι δηλ που οι ισπανοί είναι δάσκαλοι
και δεν φανήκαμε σε κανένα σημείο υποδεέστεροι

τωρα όσον αφορά την επίθεση,φάνηκαν κάποιες προθέσεις, αλλά δεν ξέρω, κάπου οι δικοί μας κοιτούσαν να ξεφωρτοθούν τη μπάλα, ισως για αυτό να φταει και η κουραση
σιγουρα πάντως χρειάζεται 1 παίχτη που να εχει το καθαρό μυαλό και το κατάλληλο πόδι για να κεντησει τη μπάλα αναμεσα από τους αντιπαλους αμυντικούς
σιγουρα επίσης με το συνεχες πρεσσινγκ θα κλεψουμε μπαλιές που θα μας βγαλουν στη αντεπίθεση σε ανοργάνωτες αμυνες

α, και ο Γεωργιάδης δεν με φανηκε και τοσο κακός χθες, μεχρι και τερμα πισω στην αμυνα βρεθηκε πολλές φορές να μαρκαρει

επισης οι ανενοχλητες βολτες από τους αντιπάλους σε όλο το γηπεδο κομμενες για φετος
θα δουμε επιτελους ξανα σκυλισια αμυντικη λειτουργία

για τους μικρους, δεν μπορεί κανεις να παρει (ακομα) την ομαδα πάνω του αλλά αν παιζουν καθε φορά 1-2 με συγκεκριμένο ρόλο θα βοηθήσουν
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από sourmenetes »

Βγαλαμε και τα συμπερασματα και σε τι θεση θα καταληξουμε και ποσους ποντους θα παρουμε...

Γιατι να κατεβουμε να παιξουμε τοτε???

Μια απο τα ιδια.Και το συστημα ετσι και το συστημα αλλιως και το δεξι χαφ δεν κανει και το αριστερο καθαριζε παγκο περυσι..

Και ειμαστε ακομα στην προετοιμασια...Εγω αμα ειχα τετοια αποψη δε θα εμπαινα καν στον κοπο να δω την ομαδα αυτη.Σα να μιλαμε για παλαιμαχους.


Τελος παντων ο καθενας οπως νομιζει κρινει.Εγω βλεπω μια ομαδα η οποια δουλευει καλυτερα αμυντικα απο τις προηγουμενες 2 χρονιες(χωρις βεβαια να εχει παιξει με μεγαλη ομαδα εκτος της μαγιορκα),βλεπω την αριστερη πλευρα με λινο και ρομπερ να δουλευει(ποσο μαλλον αν τη θεση του ρομπερ παρει ειτε ο σταφυλλιδης ειτε ενα καλυτερο μπακ),τη δεξια πλευρα να εχει προβλημα μεσοεπιθετικα και την επιθεση να δουλευει λιγο καλυτερα απο περυσι χωρις να εχει μπει στο κλιμα ο κλαους και χωρις να εχει μπει ο σαλπιγγιδης αν μεινει.Για το κεντρο δεν μπορω να μιλησω γιατι λειπουν 2 βασικοι παιχτες.

Σιγουρα οι νεοι(πελκας,κατσε,παναγιωτουδης) δεν ειναι οι παιχτες που τωρα θα μπουνε σε ματς και θα κανουν παπαδες αλλα σε μικρα ματς μπορουν να βοηθησουν.Να υπολογισουμε και την κουραση της προετοιμασιας.Καποιος ανεφερε καποια στιγμη εναν παιχτη στο κεντρο που εκοψε 2-3 φορες τη μπαλα και εδειξε να το κατεχει καλα το τοπι.Μου φαινεται πως ηταν ο Σταμου.Νομιζω οτι αυτος ο παιχτης απο φετος κιολας θα παιξει.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από moican4 »

niks έγραψε:
Iakovidis έγραψε:... Μου άρεσε το τελευταίο παικτάκι που μπήκε που έκανε στο 87 τρεις κοφτές τρίπλες και πήρε κόντρες στο κέντρο...
αλήθεια ποιός ήταν αυτός;
Ο Κίτσιου
Άβαταρ μέλους
don pablo
Δημοσιεύσεις: 620
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 15:53

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από don pablo »

εγω θα το πω και ας γελασετε καποιοι αυτη η ομαδα με αυτους τους παικτες βγαινει ανετα δευτερη με δυο προσθηκες χτυπαει τον γαυρο .και η διαφορα ειναι ο προπονητης που αν δεν τον λεγανε δωνω αλλα ζαρντιν για παραδειγμα ολοι θα ελεγαν τη προπονηταρα ειναι αυτος και δευτερον τα πιτσιρικια που μπορει μεν να μην παιξουν ολα η να παιζουν λιγο αλλα εχουν κανει κατι ποιο σημαντικο ,εχουν δωσει στην ομαδα φλογα και ενθουσιασμο
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ME βαση το ροστερ....4 4 2 σε ευθεια θα φαμε στη μαπα γεωργιαδη ρομπερ ή δεξια φωτακη για καλυτερη ισορροπια....

Για μενα μονο ο ρομβος ειναι λυση..με αποκτηση παικτου καλου στο 10....

Για εξτρεμ...κτ παπουληδες μαρσελινιοι Μπριτοι ναπολεονηδες ειναι ανωτεροι απο τους δικους μα.ς....

Με το ρομβο κρυβουμε τις αδυναμιες μας...με το 4 4 2 σε ευθεια απλα ειμαστε μια ομαδα με καλη 4αδα πισω εναν Γκαρσια κι Λαζαρ καλα φορ και φτερα που μαχονται για τη σωτηρια...

Επισης σ ε 4 4 2 σε ευθεια πιστευω κανενας μικρος δε μπορει να παιξει...ουτε Παναγιωτουδης ουτε κατσε,,,

Ο Πελκας αν αποκτηθει 10αρι θα μπορεσει να δειξει οτι εχει και δε φαινεται...χωρις αγχος....

Επισης καλο ειναι σαν τερματας να ναι ο γλυκος βασικος...μαι και του δαρειου ληγει και δεν εχει νοημα...

+ Πρεπει να βρουμε εως το τελος μια εσωτερικη μεταγγραφη για τ αρ πισω....μην τρεχουμε παλι καλοκαιριατικα(κωνσταντινιδης??) του χρονου δε θα χουμε κανενα

+ να παρουν παιχνιδια Σταμου Ιντζιδης...γιατι του χρονου ισως μεινει μονο ο Κατσικα ς και αυτος παιζει...(ΜΑλεζα ς τελςο συμβολαιου + κουμαλο δανεικος)
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Sera4 »

don pablo έγραψε:εγω θα το πω και ας γελασετε καποιοι αυτη η ομαδα με αυτους τους παικτες βγαινει ανετα δευτερη με δυο προσθηκες χτυπαει τον γαυρο .
και το γιουροπα μη σε πω... 8-)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”