Σελίδα 24 από 24
Re: Play-off round Europa League
Δημοσιεύτηκε: Τρί 24 Αύγ 2010, 22:27
από gash04
Το θέμα δεν είναι μόνο οικονομικό αλλά και ιστορικό και καθοριστικό για την συνέχεια της πορείας μας ακόμα και στο πρωτάθλημα.
Αν περάσουμε για παράδειγμα είμαι σίγουρος ότι θα κάνουμε καλή πορεία και στους ομίλους.
Πέρα απο αυτό χρειαζόμαστε και τους βαθμούς!
Re: Play-off round Europa League
Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Αύγ 2010, 22:58
από interad
μετά τον αποκλεισμό από τον Άγιαξ (και ειδικά με τον τρόπο που ήρθε)
δε μπορώ να παρακολουθήσω ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ το τσου λου
το σιχαίνομαι
μου φέρνει ένα σφίξιμο στο στομάχι και μια αναγούλα, μια ξινίλα...
Γ@ΜΩ τη γκαντεμιά μας μέσα...

Re: Play-off round Europa League
Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Αύγ 2010, 23:11
από DamoN
γ@μησετα και εγω οταν ειδα τα μπασ#$@#δα να πανηγυριζουν εκλεισα την τβ....αυτος ο π%$#%%γιος ο σουαρεζ....οσο τον συμπαθουσα στο μουντιαλ......μοθ@%$#$πανο
Re: Play-off round Europa League
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Αύγ 2010, 00:09
από MANIAKOS
οντως αυτος ο σουαρεζ εκνευριστικος...ακομα και στο προ παγκο τον εριξα////
Re: Play-off round Europa League
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Αύγ 2010, 00:47
από Fear of the dark
Πέρυσι μόνο ο γάβρος τσέπωσε 30 εκ.
Γι αυτό την έκανε ο θείος. Jackpot έπιασε. Που να την ξαναπαλεύεις φέτος.
Το χρήμα πάντως χαλάει τον άνθρωπο.
Εμείς, με τις πείνες που μας δέρνουν, αν πάρουμε τέτοια φράγκα ξαφνικά, σε μιά χρονιά, θα γίνουμε παλιοχαρακτήρες
Re: Play-off round Europa League
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Αύγ 2010, 01:40
από Pegasus
interad έγραψε:μετά τον αποκλεισμό από τον Άγιαξ (και ειδικά με τον τρόπο που ήρθε)
δε μπορώ να παρακολουθήσω ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ το τσου λου
το σιχαίνομαι
μου φέρνει ένα σφίξιμο στο στομάχι και μια αναγούλα, μια ξινίλα...
Γ@ΜΩ τη γκαντεμιά μας μέσα...

Σα να το έγραψα εγώ... Ακόμα δεν έχω δει στιγμιότυπα απ' το ΠΑΟΚ-Άγιαξ και ούτε πρόκειται αν δεν περάσουμε. Ευτυχώς δεν υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο γιατί ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ.
Re: Play-off round Europa League
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Αύγ 2010, 23:38
από yiannisPAOKitalia
Στις 14:00 η κλήρωση!
Re: Play-off round Europa League
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Αύγ 2010, 23:42
από stefwow
το δειχνει καπου ? καμια νοβα ε ?
Re: Play-off round Europa League
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Αύγ 2010, 23:46
από Maximus
Ant1 ή Nετ... Δεν θυμαμαι...
Re: Play-off round Europa League
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Αύγ 2010, 23:58
από stefwow
τελικα ο αντ1 , ετσ ειδα στο προγραμμα !
Re: Play-off round Europa League
Δημοσιεύτηκε: Παρ 27 Αύγ 2010, 00:41
από novito
Τελος τα play off λαιμαι!!!
Group Stage Europa League