Platon έγραψε:Ο Άγγλος επιθετικός του Ολυμπιακού Νταρμπισάϊρ, λίγες ώρες πριν το επίσημο ντεμπούτο του με την «ερυθρόλευκη» φανέλα στην Τούμπα κόντρα στον ΠΑΟΚ για τον προημιτελικό του Κυπέλλου, μίλησε για τις πρώτες του εντυπώσεις στο λιμάνι. Οσο για τις δυσκολίες στην «καυτή» Τούμπα δεν φάνηκε να προβληματίζεται: «Εχω παίξει ήδη σε τέτοιες καυτές ατμόσφαιρες και δεν θα έχω πρόβλημα. Ανυπομονώ να παίξω»!
Απο τη σημερινη gazzetta
http://www.gazzetta.gr/content/view/24135/2/
Και λέω λοιπόν εγώ:
Η επί του όρους ομιλία του Κυρίου
Κατά Ματθαίον κεφ. 5
Στοίχος -3ος
"Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι, διότι αυτών είναι η βασιλεία των ουρανών."
Μακάριοι όσοι νιώθουν την πνευματική τους φτώχεια, γιατί σ' αυτούς ανήκει η βασιλεία των ουρανών.
Κύριε γαυράκο, ακόμη δεν ήρθες καλά καλά και το παίζεις και πρώτος μάγκας; Άντε αγόρι μου πήγαινε σε κάνα Μητρόπουλο και κάναν κο-κο-κο η κότα Ντιόγκο να σε δασκαλέψει και μην ανοίγεις το στοματάκι σου και λες βλακειούλες μεσημεριάτικα.... Βλακάκο...
Πρόεδρε, αφιέρωσες!!!