[Κύπελλο] Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 04.02.09 21:15

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
fox 4
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 19:19

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από fox 4 »

Platon έγραψε:Ο Άγγλος επιθετικός του Ολυμπιακού Νταρμπισάϊρ, λίγες ώρες πριν το επίσημο ντεμπούτο του με την «ερυθρόλευκη» φανέλα στην Τούμπα κόντρα στον ΠΑΟΚ για τον προημιτελικό του Κυπέλλου, μίλησε για τις πρώτες του εντυπώσεις στο λιμάνι. Οσο για τις δυσκολίες στην «καυτή» Τούμπα δεν φάνηκε να προβληματίζεται: «Εχω παίξει ήδη σε τέτοιες καυτές ατμόσφαιρες και δεν θα έχω πρόβλημα. Ανυπομονώ να παίξω»!


Απο τη σημερινη gazzetta

http://www.gazzetta.gr/content/view/24135/2/


Και λέω λοιπόν εγώ:

Η επί του όρους ομιλία του Κυρίου
Κατά Ματθαίον κεφ. 5
Στοίχος -3ος
"Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι, διότι αυτών είναι η βασιλεία των ουρανών."

Μακάριοι όσοι νιώθουν την πνευματική τους φτώχεια, γιατί σ' αυτούς ανήκει η βασιλεία των ουρανών.
Κύριε γαυράκο, ακόμη δεν ήρθες καλά καλά και το παίζεις και πρώτος μάγκας; Άντε αγόρι μου πήγαινε σε κάνα Μητρόπουλο και κάναν κο-κο-κο η κότα Ντιόγκο να σε δασκαλέψει και μην ανοίγεις το στοματάκι σου και λες βλακειούλες μεσημεριάτικα.... Βλακάκο...

:shock: :shock: :shock: :shock: :) :) :) :) :) :)

Πρόεδρε, αφιέρωσες!!!
:lol: :lol: :lol:
trela44
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιαν 2008, 19:03

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από trela44 »

λαλαλαλα...λαλα..δεν ειμαστε καλα στα μυαλα μας!!!!!!!παμε μωρη ΠΑΟΚΑΡΑ!!!!!!!!!!!λιγο ακομη.......καντε τους να λιωσουν στο καμινι!!!!
paok87
Δημοσιεύσεις: 6914
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από paok87 »

veron παγκο.
Stavros_Paoki
Δημοσιεύσεις: 403
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 14:34
Τοποθεσία: Κουφάλια

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Stavros_Paoki »

που το ξερεις?
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από gika »

.............................Xαλκιάς............................

Αραμπατζής...Κοντρέρας...Μαρκαντώνης...Δάρλας

......................Γκαρσία....Ιβιτς........................

Κονσεισάο................................................Λίνο
..............................Σορλαν...............................

.......................Αναστασάκοις.........................

Τελικά με ακουσε ο Σάντος...(αν εξαιρέσουμε το οτι έχει τον Βερόν έξω...) Μια άμυνα που αν εξαιρέσουμε τον Αραμπατζή (ως πιο ειδική περιπτωση...) δεν πρόκειται να έχει πρόβλημα... Τώρα ο Αραμπατζής εξαρτάται απο τη μέρα στην οποια βρίσκεται, αν και γω πιστευω ότι θα διεκπαιρεώσει τα καθήκοντα του με επιτυχία απέναντι στον παππου Τζόρτζεβιτς... Το κέντρο μας, απο τα δεξιά θα ναι αργό, αλλά περιμένω δυνατές μονομαχίες απο Κονσεισάο και φυσικά σωστές, έξυπνες και γρήγορες μεταβιβάσεις... Απο τα αριστερά, αν δούμε έναν Λίνο αντάξιο με αυτον του Εργοτέλη, θα κάνει τον Πάντο να βλέπει εφιάλτες... Ο Ίβιτς έχεςι δείξει ότι βρίσκετε σε καλή φορμα, οΓκαρσία αν κάτσει σαν καλό παιδάκι έχει δείξει ότι τέτοια μάτς είναι του χεριού του και τέλος ο Σορλάν ο οποίος είναι γρήγορος στις μεταβιβάσεις (οι οποίες συνήθως είναι και σωστες...). Επίσης ελπίζω να βάλει όσα γκόλ δεν έβαλε στο σκουλικι ( 2 στην κανονική διαρκεια και 1 στα πεναλτι, δηλαδή 3... Ελπίζω τόσα να βάλει σημερα :wink: ) Τώρα ο Αναστασάκος ελπίζω να αρπάξει την μοναδική ευκαιρία που του δίνεται γιατί τώρα που ήρθε ο Χούτος και μεγαλώνει Ο Κλάους... δέν τον βλέπω καλα....

ΑΝΤΕ ΠΑΟΚΑΡΑ ΜΕ ΤΗ ΝΙΚΗ και την πρόκριση φυσικά... Αν μπει ένα γρήγορο γκολ το ματς κληδώθηκε στον ασσο και 90% στο όβερ...

ΥΓ: Να θυμίσω στον αγαπητό σε όλους Ινδιάνο μας, να κάτσει σαν καλό παιδακι και να μην κυνηγάει πάλι τον Ντουντου (αυτος έμεινε μόνο οι άλλοι τα κλάσαν απο χθες... :) :)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος gika την Τετ 04 Φεβ 2009, 20:54, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
trela44
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιαν 2008, 19:03

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από trela44 »

Stavros_Paoki
Δημοσιεύσεις: 403
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 14:34
Τοποθεσία: Κουφάλια

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Stavros_Paoki »

Δεν φοβαμαι τοσο πολυ το ματς οσο τον διαιτιτη ο κακος ειναι ρε παιδια....
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από gika »

Ποιός Κάκος ρεεεε!
Αντε να κουνηθεί μεσα στην Τούμπα και δίπλα στον Γκαρσία... :)
Stavros_Paoki
Δημοσιεύσεις: 403
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 14:34
Τοποθεσία: Κουφάλια

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Stavros_Paoki »

Λιγα δευτερολεπτα ακομα.........
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Σωστα ξεκουραζει Βερον ισως παιξει Σορλιν πισω και ιβιτσ μπροστα......
Stavros_Paoki
Δημοσιεύσεις: 403
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 14:34
Τοποθεσία: Κουφάλια

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Stavros_Paoki »

Αντιθετα
Άβαταρ μέλους
PAOKSaLoNiCa
Δημοσιεύσεις: 473
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 16:30

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από PAOKSaLoNiCa »

GOALLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :) :) :) :) :) :)
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να γράφουμε Ελληνικά!
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από gash04 »

Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΟΥ ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΛΑΣΤΡΑ!!! :) :) :) :) :) :)

Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
Άβαταρ μέλους
Platon
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 21:20
Τοποθεσία: DÜSSELDORF, GERMANY

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Platon »

Μια ζωη ολο ΠΑΟΚ !!!!!


Φοβερη κινηση Σαντος με το Βερον εξω απο την ενδεκαδα !!!! Με κουφανε κυριολεκτικα !!!! Ολα καλα, η ομαδα ελεγχει τον αγωνα με Λινο και Παμπλο Γκαρσια θεους στο κεντρο. Πισω ο αλλος Παμπλο Αυτοκρατορας!!!!

Αυτος ο παλιο@@@@@@@@ςςςςςςςς ο γαυρος ρεπορτερ ποιος ειναι????? Τι μ@@@@@@@ς λεει αυτο το αποστημα ρε????
Άβαταρ μέλους
Bougatsas
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: Τετ 20 Φεβ 2008, 22:30

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Bougatsas »

ΒΟΥΝΤΟΥ ΒΟΥΝΤΟΥ, ΒΟΥΝΤΟΥ ΒΟΥΝΤΟΥ
ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΡΦΙΤΣΑ ΜΑΑΑΥΡΗΗΗ
ΣΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ΜΑΣ ΡΕ ΚΑΘΟΝΤΑΙ
10000 ΓΑΥΡΟΙΙΙΙ

νικοπολιδη σαρεσε η μπαλα ετσι οπως ερχοτανε? την είδες καλα?
Επρεπε να του ζητησουμε να κοψει εισητηριο

και γαμω τις φασεις του Λίνο

ΑΝΤΕ ΡΕ ΠΑΟΚΑΡΑΑΑΑ!!!!!!!!!

:? :? :?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 08-09”