Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
-
perestroik4
- Δημοσιεύσεις: 126
- Εγγραφή: Τετ 02 Ιούλ 2025, 23:59
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Στο χωριό μου είναι νορμάλ να λέμε κάποιον αυτό που είναι, και ναι αυτοί οι 2 συγκεκριμένα που έγραψα είναι ακριβώς αυτό γιατί δε τους ενδιαφέρει καθόλου αν ενοχλούν τους υπόλοιπους παρά μόνο το κομμάτι τους. Εσύ τώρα για απάντησε μου γιατί θιχτηκες;tolis14 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 15:47Μπορεί στο χωριό σου το να αποκαλείς άλλους ανθρώπους μ@λ@κες να είναι νορμάλ αλλά σε γενικές γραμμές δεν είναι και τόσο αποδεκτή συμπεριφορά.perestroik4 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 15:36 Έχει κάνα 10 σελίδες με ότι άλλο εκτός από μεταγραφές και σεντόνια επί σεντονιων αλλά βλέπω το δικό μου ποστ πείραξε και διαγράφηκε, λογικό
Το κόβω εδώ γιατι κλασικά θα έρθουν οι μοντς να μου την πουν στο πρώτο οφφτοπικ ποστ ενώ γίνεται του οφφτοπικ σεντονιου το κάγκελο, απλά να ξέρετε ότι για κάποιους από μας που μπαίνουμε να διαβάσουμε νέα και απόψεις της ομάδας κάνει μπαμ το ποσό τσίρκο είστε. Μιλάω για κάνα 2 συγκεκριμένα να ξεκαθαρίσω
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος perestroik4 την Κυρ 28 Ιουν 2026, 17:33, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106644
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Προφανώς αυτούς τους προτείνει ο Αντρέ.Unpsofable78 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 22:31 Κι άλλος αρχηγός ομάδας;
Αντριγια ξύπνα... Σου πριονιζουν την θέση
- Unpsofable78
- Δημοσιεύσεις: 2248
- Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Χαβά έκανα Αποστόλη . 
Ίσα ίσα είναι θετικό που ήταν αρχηγός της Σοσιεδαδ.
Ίσα ίσα είναι θετικό που ήταν αρχηγός της Σοσιεδαδ.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Ήταν μικρή η δόση γιατί ως γνωστόν ο Ελουστόντο είναι κοντός και άρχισαν πάλι οι μανούρες.. Μια μεταγραφή ρε σεις δεν είμαι εθισμένος απλά ένα στόπερ,ένα εξτρέμ να βγει η βραδιά.....
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106644
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Εκτός αν ο Λίσι δοκιμάσει τριάδα πίσω.john4serres έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 01:15 Δεν το αποκλειω καθόλου ο Elustondo να είναι ο antiSanchez
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Νομίζω ότι πρόκειται για νέο ρεκόρ
Δεν θυμάμαι παίκτη να έχει ανακοινωθεί τα τελευταία χρόνια σε λιγότερο από 24 ώρες από την άφιξη του
Δεν θυμάμαι παίκτη να έχει ανακοινωθεί τα τελευταία χρόνια σε λιγότερο από 24 ώρες από την άφιξη του
- These users thanked the author renegade for the post (total 3):
- aivas19, PAOKevolution, margas
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Είναι που δε δουλεύει κανείς από την ΠΑΕ το ΣΚrenegade έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 17:38 Νομίζω ότι πρόκειται για νέο ρεκόρ
Δεν θυμάμαι παίκτη να έχει ανακοινωθεί τα τελευταία χρόνια σε λιγότερο από 24 ώρες από την άφιξη του
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
ALLAGH έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 17:03 Καλή αρχή.
Αύριο ξεκινάει το ΒΑΣΙΚΟ στάδιο προετοιμασίας
και θα το κάνεις
χωρις βασικό αριστερό μπακ
χωρίς βασικό αριστερό εξτρέμ
χωρίς άλλο χαφ πέραν του Ζαφείρη.
χωρίς κανονικό φορ
Ντάξει μωρέ.
Κανονικότητα ειναι αυτή για τον ΠΑΟΚ.
όσοι έρθουν αργότερα θα προλάβουν να ενσωματωθούν κάποια στιγμή
Πάμε δυνατά.
- These users thanked the author tolis14 for the post:
- theodorsalonika
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
1η μεταγραφή για φέτος λοιπόν, Αριτζ Ελουστόντο, 32χρονος βάσκος σέντερ μπακ, πρώην αρχηγός της Ρεαλ Σοσιεδαδ. Όπως και να είναι μια εμπειρία από ένα από τα κορυφαία πρωταθλήματα του πλανήτη την έχει. Είναι τοπ επιλογή? Μάλλον όχι αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι λάθος επιλογή, ειδικά για μια (θέλοντας και μη) μεταβατική χρονιά για την ομάδα που θα κληθεί να λειτουργήσει εντελώς διαφορετικά από ότι λειτουργούσε τα τελευταία 5 χρόνια.
Αυτά που προβλέπεται να προσθέσει ο Ελουστοντο στην αμυντική λειτουργία του ΠΑΟΚ είναι timing και positioning, καθώς και μια σίγουρη πρώτη πάσα μπροστά, ενώ θα προσθέσει και ηγετικά χαρακτηριστικά στο σύνολο.
Δεν περιμένω να δω κάποιον που θα καθαρίζει την εναέρια κυκλοφορία της ομάδας ή θα βάλει 10 γκολ με κεφαλιές σε στημένες φάσεις, αλλά όπως και να έχει η ομάδα πρόσθεσε έναν παίχτη με άψογη ποδοσφαιρική κατάρτιση και παραστάσεις από το υψηλότερο επίπεδο.
Μακάρι να είναι ορεξάτος και να παθιαστεί με την ομάδα, το πρότζεκτ και τον περίγυρο και να αποδόσει τα μέγιστα!
Αυτά που προβλέπεται να προσθέσει ο Ελουστοντο στην αμυντική λειτουργία του ΠΑΟΚ είναι timing και positioning, καθώς και μια σίγουρη πρώτη πάσα μπροστά, ενώ θα προσθέσει και ηγετικά χαρακτηριστικά στο σύνολο.
Δεν περιμένω να δω κάποιον που θα καθαρίζει την εναέρια κυκλοφορία της ομάδας ή θα βάλει 10 γκολ με κεφαλιές σε στημένες φάσεις, αλλά όπως και να έχει η ομάδα πρόσθεσε έναν παίχτη με άψογη ποδοσφαιρική κατάρτιση και παραστάσεις από το υψηλότερο επίπεδο.
Μακάρι να είναι ορεξάτος και να παθιαστεί με την ομάδα, το πρότζεκτ και τον περίγυρο και να αποδόσει τα μέγιστα!
- These users thanked the author zissos for the post (total 4):
- gervasio artigas, ΚΩΣΤΑΣ2019, iremidynami 4+, blackzi
-
Panostas1995
- Δημοσιεύσεις: 1191
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
1,2 για την αλλαγή του Κεννι δε θα έδινε ούτε ο βαζελος στη φάση που είναι τώρα ..john4serres έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 01:15 Δεν το αποκλειω καθόλου ο Elustondo να είναι ο antiSanchez
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Τι θα πει τοπ επιλογή στο ποδόσφαιρο;
- These users thanked the author Taseos for the post:
- ΚΩΣΤΑΣ2019
-
dimitris7777
- Δημοσιεύσεις: 426
- Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2025, 16:00
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Είναι γιατί αύριο το πρωί πρέπει να ταξιδέψει με την ομάδα....αλλιώς ξέρεις....τα ζώα μου αργά....renegade έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 17:38 Νομίζω ότι πρόκειται για νέο ρεκόρ
Δεν θυμάμαι παίκτη να έχει ανακοινωθεί τα τελευταία χρόνια σε λιγότερο από 24 ώρες από την άφιξη του
- theodorsalonika
- Δημοσιεύσεις: 2794
- Εγγραφή: Δευ 30 Δεκ 2013, 01:19
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Μια καινούργια ομάδα χτίζετε με 32χρονους;η με 25χρονους;..
Τέλος πάντων
.ελπίζω να βγει καλός..και να χούμε σέντερ μπακ για δύο τρία χρόνια...
Τέλος πάντων
.ελπίζω να βγει καλός..και να χούμε σέντερ μπακ για δύο τρία χρόνια...
-
gervasio artigas
- Δημοσιεύσεις: 1175
- Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2025, 08:16
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
δεν βλέπω να προλαβαινουνALLAGH έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 17:03 Καλή αρχή.
Αύριο ξεκινάει το ΒΑΣΙΚΟ στάδιο προετοιμασίας
και θα το κάνεις
χωρις βασικό αριστερό μπακ
χωρίς βασικό αριστερό εξτρέμ
χωρίς άλλο χαφ πέραν του Ζαφείρη.
χωρίς κανονικό φορ
Ντάξει μωρέ.
Κανονικότητα ειναι αυτή για τον ΠΑΟΚ.
όσοι έρθουν αργότερα θα προλάβουν να ενσωματωθούν κάποια στιγμή
Πάμε δυνατά.