Για αναπληρωματικό του Κένι, έχουμε Λύρατζη και Κοσίδη, αν πουληθεί ο Σάντσες, όπως μας ενημερώνουν τα γνωστά ασπρόμαυρα ενημερωτικά site.Dimitrisou έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:13 Το είδα χθες πραγματικά πολύ καλός.
Εγώ θα τον ήθελα πάντως για βασικό..
Βέβαια με Κένι να έχει κάνει την χρονιά που έκανε πέρσι καταλαβαίνω αν δεν μείνει.
35. Jorge Sanchez
Re: 35. Jorge Sanchez
Re: 35. Jorge Sanchez
Γίνεται να έχουν δει το ίδιο ματς δύο άτομα και να έχουν διαφορετικές απόψεις; ΓίνεταιDimitrisou έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:22Χθες αν και το Μεξικό δεν έπαιξε και στα κόκκινα ανέβαινε συνέχεια,κράτησε πάρα πολύ καλά την πλευρά του(δεν θυμάμαι φάση να τον πέρασαν) και έκανε ,αν δεν ξεχνάω καμιά,μια λάθος πάσα και εκείνη ασυνενοησιας.Ειχε και σουτ στο τέρμα στο πρώτο ημίχρονο.george188 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:17 Toσο καλος χθες? νομιζω ειναι δυσκολο να δεχθει να ειναι πισω απο τον κενι. Βεβαια απο αυτα που εχω δει ο κενι ειναι ενα επιπεδο πανω απο τον συμπαθή μεξικάνο. Τα 2 για διεθνη με εθνικη Μεξικού ειναι ελαχιστα κ ειδικα απο τη στιγμη που εδωσες 2,5
Να σου πω την αλήθεια,αν και μου αρέσει πολύ ο Τζοντζο γιατί είναι σκυλί,σαν σύνολο ο Χόρχε αν και υστερεί αμυντικά στα μάτιαου είναι πιο ολοκληρωμένος παίκτης.
Αλλά είναι πολύ δύσκολο να αφήσεις τον Κενι πάγκο συν ότι ίσως και ο Σάντσεζ προτιμάει να είναι στη χώρα του.
Ό,τι άχρομο και άοσμο έδειξε εδώ, παίζει και στην εθνική του. Να σημειώσω απλά ότι πολλές φορές σε φάση άμυνας μετατρέπεται σε δεξί στόπερ και γυρίζει ο Αλβαράδο, το δεξί εξτρέμ, σε μπακ. Νομίζω ότι έφαγε και τέταρτη τρίπλα, λεπτομέρεια βέβαια, μια πάνω μια κάτω, ωστόσο όλες ήταν σε φάση που τον περάσαν.
- These users thanked the author Miles for the post:
- Dimitrisou
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4373
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: 35. Jorge Sanchez
απ τους καλύτερους παίκτες του μεξικού μέχρι τώρα συνολικά και κατα διαστήματα ο καλύτερος!
τακτικά φοβερός, με κίνηση προς τα εσωτερικά και στη συνέχεια στα εξτρέμ..πάνω κάτω την πλευρά,έχει κάποιο θεματάκι στην άμυνα ένας με έναν, δέχεται κάποιες επικίνδυνες σέντρες απ την πλευρά του..αυτά μέχρι στιγμής απ τον χόρχε.
δεν διαφέρει και πολύ απ όσα έχουμε δεί να κάνει με τον ΠΑΟΚ..και δεν ξεχνώ πως ένα τσάκ ήθελε να μας βάλει στο παιχνίδι της πρόκρισης στο εκτός έδρας νόκ ούτ στο γιουρόπα
τακτικά φοβερός, με κίνηση προς τα εσωτερικά και στη συνέχεια στα εξτρέμ..πάνω κάτω την πλευρά,έχει κάποιο θεματάκι στην άμυνα ένας με έναν, δέχεται κάποιες επικίνδυνες σέντρες απ την πλευρά του..αυτά μέχρι στιγμής απ τον χόρχε.
δεν διαφέρει και πολύ απ όσα έχουμε δεί να κάνει με τον ΠΑΟΚ..και δεν ξεχνώ πως ένα τσάκ ήθελε να μας βάλει στο παιχνίδι της πρόκρισης στο εκτός έδρας νόκ ούτ στο γιουρόπα
- These users thanked the author Shivaspace for the post:
- Franky
-
gervasio artigas
- Δημοσιεύσεις: 1164
- Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2025, 08:16
Re: 35. Jorge Sanchez
η κινηση που κανει στο 2-0 ειναι ΑΔΙΑΝΟΗΤΗ
Οι μπακ των τσεχων εχασαν τ' αυγα και τα πασχαλια
Οι μπακ των τσεχων εχασαν τ' αυγα και τα πασχαλια
- These users thanked the author gervasio artigas for the post:
- Franky
Re: 35. Jorge Sanchez
Το σίγουρο είναι ότι ο σχηματισμός των Μεξικάνων δεν τον βολεύει, είναι καθαρά βοηθητικός. Από αυτά που γράφετε κάποιοι θα νομίζει κανείς ότι ανεβοκατεβαίνει αλά Γιαννούλης και ότι έχει τέτοια συμμετοχή στο παιχνίδι τους. Ελάχιστες πρωτοβουλίες πήρε και στα δύο ματς που έπαιξε.
-
gervasio artigas
- Δημοσιεύσεις: 1164
- Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2025, 08:16
Re: 35. Jorge Sanchez
αγαπητε ας κανει ανα παιχνιδι σε μια αντεπίθεση μια κινηση σαν την χθεσινη και στο υπολοιπο ματς να ...καθεταιMiles έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 17:45 Το σίγουρο είναι ότι ο σχηματισμός των Μεξικάνων δεν τον βολεύει, είναι καθαρά βοηθητικός. Από αυτά που γράφετε κάποιοι θα νομίζει κανείς ότι ανεβοκατεβαίνει αλά Γιαννούλης και ότι έχει τέτοια συμμετοχή στο παιχνίδι τους. Ελάχιστες πρωτοβουλίες πήρε και στα δύο ματς που έπαιξε.
αρκει
Re: 35. Jorge Sanchez
Μακσρι να μεινει. Πολυ ψσγμενη μεταγραφη.
Και ο Κενυ πολυ καλος. Αν επρεπε να επιλεξω, θα επελεγα να κρατησω τον Sanchez. Πιο ηρεμος και τακτικα πιο σταθερος.
Βεβαια, ενεργος διεθνης με καλη παρουσια στο Παγκοσμιο Κυπελλο, λογικα θα ερθουν προτασεις.
Μπραβο σε αυτους που τον εφεραν, πριν το Μουντιαλ.
Και ο Κενυ πολυ καλος. Αν επρεπε να επιλεξω, θα επελεγα να κρατησω τον Sanchez. Πιο ηρεμος και τακτικα πιο σταθερος.
Βεβαια, ενεργος διεθνης με καλη παρουσια στο Παγκοσμιο Κυπελλο, λογικα θα ερθουν προτασεις.
Μπραβο σε αυτους που τον εφεραν, πριν το Μουντιαλ.
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4373
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: 35. Jorge Sanchez
τον Αγκίρε έχει προπονητή ..στο κρισιμότερο μάτς με την Ν. Κορέα που είναι πολύ ζόρικη ομάδα, ήθελε απλώς το 1-0 , κι ας γιούχαρε το γήπεδο..για αρκετά μεγάλο διάστημα του παιχνιδιού δεν είχε περάσει ούτε το κέντρο το μεξικό, και τελικά πήρε τον αγώνα από τραγικό λάθος του Κορεάτη τερματοφύλακα.
Re: 35. Jorge Sanchez
Δεν τον είδα με το Μεξικό, αλλά με τον ΠΑΟΚ αμυντικά ήταν επικίνδυνος. Γενικά δε με γέμισε η παρουσία του, αλλά ίσως δεν είχε και ρυθμό.
Re: 35. Jorge Sanchez
είναι απίστευτο το πώς προσπαθούν πολλοί να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα
ο παίχτης είναι αδιαμφισβήτητα καλός ποδοσφαιριστής για το επίπεδο της ομάδας
δεν τον είδαμε μόνο στον ΠΑΟΚ, που πέρασε το 6μηνο προσαρμογής μπαίνοντας κατευθείαν στα βαθιά, έχοντας υψηλό βαθμό δυσκολίας
τον βλέπουν και τον βλέπουμε και με την εθνική του, η οποία είναι εξαιρετικού επιπέδου
το δίδυμο κένι-σάντσες αποτελεί πολυτέλεια για ελληνικό πρωτάθλημα
τώρα, εάν πουληθεί, θα είναι κάτι που πραγματικά δεν θα έχει ποδοφαιρική λογική και μάλλον θα είναι άλλη μία ανεξήγητη κίνηση
ο παίχτης είναι αδιαμφισβήτητα καλός ποδοσφαιριστής για το επίπεδο της ομάδας
δεν τον είδαμε μόνο στον ΠΑΟΚ, που πέρασε το 6μηνο προσαρμογής μπαίνοντας κατευθείαν στα βαθιά, έχοντας υψηλό βαθμό δυσκολίας
τον βλέπουν και τον βλέπουμε και με την εθνική του, η οποία είναι εξαιρετικού επιπέδου
το δίδυμο κένι-σάντσες αποτελεί πολυτέλεια για ελληνικό πρωτάθλημα
τώρα, εάν πουληθεί, θα είναι κάτι που πραγματικά δεν θα έχει ποδοφαιρική λογική και μάλλον θα είναι άλλη μία ανεξήγητη κίνηση
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4373
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: 35. Jorge Sanchez
η συνύπαρξη των δύο , δίνει πολύ μεγάλη ευελιξία κινήσεων στον νέο προπονητή , όχι μπελάδες..να δούμε και πως θέλει να παίξει
επίσης ο χόρχε θα πάρει άδεια μετά το μουντιάλ..
ακόμη και ο κέννυ που είναι βιονικός..υπέφερε κι αυτός απο τραυματισμούς στο τέλος
επίσης ο χόρχε θα πάρει άδεια μετά το μουντιάλ..
ακόμη και ο κέννυ που είναι βιονικός..υπέφερε κι αυτός απο τραυματισμούς στο τέλος
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Shivaspace την Πέμ 25 Ιουν 2026, 18:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7618
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: 35. Jorge Sanchez
Από αυτό που είδα όλες τις φορές που έπαιξε στην Τούμπα...επι του χόρτου...ειδα ότι την θέση την ξέρει καλύτερα από τον κενι....
Το ακραίο μπακ δεν είναι μόνο πάνω κάτω...καξ επί τα αυτά...
Μεγάλη σημασία έχει το πως κρατάει με τις κινήσεις του όλη την αμυντική γραμμή σε...μια ευθεία...
Ακόμη από τον κενι δεν είδα κάτι τέτοιο...
Το εάν η όχι είναι ποιο...σκληρος...ο κενι;;
Δεν νομίζω ότι ο μεξικανός είναι χαμηλότερου επιπέδου...οσες φορές αγωνίστηκε τον είδα απλά ποιο προσεκτικό
Το ακραίο μπακ δεν είναι μόνο πάνω κάτω...καξ επί τα αυτά...
Μεγάλη σημασία έχει το πως κρατάει με τις κινήσεις του όλη την αμυντική γραμμή σε...μια ευθεία...
Ακόμη από τον κενι δεν είδα κάτι τέτοιο...
Το εάν η όχι είναι ποιο...σκληρος...ο κενι;;
Δεν νομίζω ότι ο μεξικανός είναι χαμηλότερου επιπέδου...οσες φορές αγωνίστηκε τον είδα απλά ποιο προσεκτικό
- These users thanked the author abc_o_ karpouzas for the post (total 2):
- ΚΩΣΤΑΣ2019, theo-drama
-
theo-drama
- Mr Ξερόλας 2019
- Δημοσιεύσεις: 7980
- Εγγραφή: Πέμ 22 Οκτ 2015, 20:04
Re: 35. Jorge Sanchez
Καρπούζα....
Κι εγώ όσο συμπέρανα από τιβι κ 2 αγώνες που τον είδα ζωντανά,αυτό είδα.
Όπως κι ότι έχει ελαφρώς καλύτερη τεχνική κ στην επίθεση λίγο καλύτερος,από τον Ξένο ο οποίος όμως αμυντικά ,είναι καλύτερος,από τον Σάντσες.
Κι εγώ όσο συμπέρανα από τιβι κ 2 αγώνες που τον είδα ζωντανά,αυτό είδα.
Όπως κι ότι έχει ελαφρώς καλύτερη τεχνική κ στην επίθεση λίγο καλύτερος,από τον Ξένο ο οποίος όμως αμυντικά ,είναι καλύτερος,από τον Σάντσες.
-
Dimitrisou
- Δημοσιεύσεις: 2863
- Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21
Re: 35. Jorge Sanchez
Αν και ο ιδιος δεν θελει να μεινει αν δεν ειναι βασικος,ας παει στο καλο το παιδι.Special 4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 16:48Για αναπληρωματικό του Κένι, έχουμε Λύρατζη και Κοσίδη, αν πουληθεί ο Σάντσες, όπως μας ενημερώνουν τα γνωστά ασπρόμαυρα ενημερωτικά site.Dimitrisou έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:13 Το είδα χθες πραγματικά πολύ καλός.
Εγώ θα τον ήθελα πάντως για βασικό..
Βέβαια με Κένι να έχει κάνει την χρονιά που έκανε πέρσι καταλαβαίνω αν δεν μείνει.
Με το ζορι δεν γινεται.
Σε τετοια περιπτωση ομως κανενας Λυρατζης ,πρεπει να ερθει παικτης και ας ειναι και λιγο κατω απο Σαντσεζ.