Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
- buffalobill4
- Δημοσιεύσεις: 7406
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
βασικα ο ιβιτς πρεπει να ζητησει επειγοντως μεταγραφες. ειναι ξεκαθαρο τι λειπει απ την ομαδα. οπαδοι τρελαμενοι που δεν θα την ξεσκιζουν αλλα θα την υπερασπιζονται κοντρα σε ολους και σε ολα
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
-3 ο ΠΑΟΚ για τι βριζουν τον γκευ, απο το επομενο ή τα πλευ οφς αναλογα που βολευονται
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
δ ε ν
υ π α ρ χ ε ι

και για πειτε...
θυμαστε κανα φιλικο που να εχει διακοπει απο καπνογονα με τους δυο οπαδους των ομαδων να φωνάζουν μαζί εν χορώ;;

υ π α ρ χ ε ι

και για πειτε...
θυμαστε κανα φιλικο που να εχει διακοπει απο καπνογονα με τους δυο οπαδους των ομαδων να φωνάζουν μαζί εν χορώ;;
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Κοιμάται η ΠΑΕ.
Θα έπρεπε να πάρει την ομάδα στα αποδυτήρια και να καταθέσει ένσταση.
Θα έπρεπε να πάρει την ομάδα στα αποδυτήρια και να καταθέσει ένσταση.
-
ron-swanson
- Δημοσιεύσεις: 6561
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 00:28
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Κατσε ρε K_geo και πως θα βγει σελφι ο καγκουροβλακας που ερχεται σε 1 ματς τον χρονο με αυτους τους καπνους;
- denyparxeisalio
- Δημοσιεύσεις: 1446
- Εγγραφή: Παρ 02 Ιαν 2015, 21:27
- Τοποθεσία: 7hills
- denyparxeisalio
- Δημοσιεύσεις: 1446
- Εγγραφή: Παρ 02 Ιαν 2015, 21:27
- Τοποθεσία: 7hills
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
εντωμεταξυ πρεπει να ειναι γμτα και για τους ποδοσφαιριστες που ειναι και οι δυο ομαδες σαν να παιζουν εντος εδρας... 
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- denyparxeisalio
- Δημοσιεύσεις: 1446
- Εγγραφή: Παρ 02 Ιαν 2015, 21:27
- Τοποθεσία: 7hills
- buffalobill4
- Δημοσιεύσεις: 7406
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
ο ισουψης του κλαους τιαμ και εμφανως πιο χτιστος (και δεν το λεω ειρωνικα). η κεφαλια ειναι 50% φυσικα προσοντα και 50% τσαμπουκας και τοποθετησηdenyparxeisalio έγραψε:Παρακαλώ εάν πάρει καμιά κεφαλιά ο Τιάμ να με πείτε
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
Ναι ρε φίλε. Αυτό ακριβώς .buffalobill4 έγραψε:βασικα ο ιβιτς πρεπει να ζητησει επειγοντως μεταγραφες. ειναι ξεκαθαρο τι λειπει απ την ομαδα. οπαδοι τρελαμενοι που δεν θα την ξεσκιζουν αλλα θα την υπερασπιζονται κοντρα σε ολους και σε ολα
Αν κι είμαι σίγουρος οτι κι εμείς το χουμε ακόμη μέσα μας...
Πάντως είναι η αλήθεια οτι ο οργανωτής της όποιας κερκίδας παίζει μεγάλο ρόλο, ειδικά αν έχει και μεγάφωνο...
Respect στους Παρτιζανους.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2016/17
περιπου 600 ατομα ελεγαν οτι ταξιδεψαν απο ελλαδα...
γενικά, ο πυρήνας υπηρχε και υπάρχει, απλά πρέπει και το υπόλοιπο γήπεδο να συμμετασχει και να αφήσει τα...περιττά./..
γενικά, ο πυρήνας υπηρχε και υπάρχει, απλά πρέπει και το υπόλοιπο γήπεδο να συμμετασχει και να αφήσει τα...περιττά./..