Νέος προπονητής

Άβαταρ μέλους
iasoiako
Δημοσιεύσεις: 1573
Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 15:42

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από iasoiako »

Ενταξει και τι εγινε
και ο Αγγελος καποτε μονο τον Εδεσσαικο ειχε προπονησει
αμα το κατεχεις το κατεχεις
αμα δουλευεις προκοβεις

εδω ολοκληρο Huub Stevens φεραμε που ειχε παρει Ουεφα και εκανε τουρισμο

κατσε να τον δουμε τον φαγατε τον Ιταλο
These users thanked the author iasoiako for the post (total 2):
iremidynami 4+, Amsterdamer_87
Ριαν_Καπαγιαννιδης
Δημοσιεύσεις: 3235
Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από Ριαν_Καπαγιαννιδης »

renegade έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 20:55 Εγώ αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πώς έχει καταφέρει το σύστημα και έχει πείσει τόσο μεγάλη μερίδα οπαδών του ΠΑΟΚ ότι υπάρχει έλλειψη ποιότητας ποδοσφαιριστών,χρημάτων κτλ
Και άντε για τους γκικες αυτού του κόσμου που πιστεύουν ότι το ποδόσφαιρο είναι ίδιο είτε παίζεται στη γερμανία είτε παίζεται στην αυστραλία είτε παίζεται στην κίνα να το καταλάβω.ω...για τους υπόλοιπους όμως δεν μπορώ να το δεχτώ.
Αν κοιτάξουμε έναν έναν τους ποδοσφαιριστές που έχουμε... όχι αυτούς που θεωρούμε παιχταράδες αλλά αυτούς που έχουμε ως μαύρα πρόβατα θα δούμε ότι είναι κάτι παίχτες όπως ο Καμαρά πού ήτανε το βασικό χαφ του γαύρου καμία πενταετία.
Ο τευλορ πού ήταν το βασικό αριστερό μπακ μιας κάποιας τυχαίας οομάδας όπως η celtic
O ντεσπότοφ πού τη χρονιά του πρωταθλήματος είχε 15 + 15 γκολ ασίστ
Κάποιοι πιτσιρικάδες που οι προτάσεις για αυτούς σκάνε η μία μετά την άλλη σε ποια που αγγίζουνε 8 ψήφια νούμερα.
Ε δηλαδή κάπου έλεος.
Ναι,χρειάζεται περαιτέρω ενίσχυση η ομάδα και βάθος... αλλά άλλο αυτό κι άλλο οι αρλούμπες που γράφονται
Όλο αυτό ξεκινάει από το ότι η Χ ομάδα έδωσε το Ψ πόσο για τον Ζ παίκτη ενώ εμείς δεν τα δίνουμε. Αν έφερνε ας πούμε η ΑΕΚ Τάισον, Ζίφκοβιτς, και φυσικά Κωνσταντελια, θα πλήρωνε συνολικά 45 εκατομμύρια. Εμείς τους έχουμε τσάμπα και νομίζουμε ότι την βγάζουμε με φτηνό ρόστερ γιατί έτσι λένε οι προσθέσεις.
These users thanked the author Ριαν_Καπαγιαννιδης for the post (total 4):
Ally Samagoal, paok apo epilogi, george188, margas
dimitris7777
Δημοσιεύσεις: 417
Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2025, 16:00

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από dimitris7777 »

WestBlock4 έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 21:18 Μας αρεσει δεν μας αρεσει πηραμε ενα προπονητη Ρισκο κ αν στηριχθεί με μετσγραφες ποιοτικές μπορει να γινει λαχείο. Ο προπονητής δεν ειναι μονο τακτικές κ συστήματα, οσοι έχουν παιξει μπαλίτσα ξερουν οτι το πιο σημαντικό πράγμα ειναι να κρατάς ενωμένο το σύνολο κ να παλεύουν για τον coach. Μακάρι να εχει το άστρο κ να παμε ψηλά...
Το νούμερο ένα είναι να έχει άστρο....το να παλεύουν οι παίκτες για τον κόουτς είναι δυστυχώς (ή ευτυχώς) μόνο κλισέ και χωρίς (κατά τη γνώμη μου) ουσία....οι παίκτες παλεύουν μόνο για την πάρτη τους, είναι επαγγελματίες και αυτό που τους νοιάζει είναι το συμβόλαιο τους και ποιός κόουτς τους εξασφαλίσει αυτό το συμβόλαιο και τους δημιουργεί υπεραξία....

.....είδαμε το ενωμένο γκρουπ με το στρόνγκ μεντάλιτι που έπαιξε και για το κόουτς στο τέλος που είχε χάσει και τον πατέρα του και ήταν σε δύσκολη κατάσταση ψυχολογικά.....είδαμε πόσο πολύ τα έδωσαν (ή δε μπορούσαν) όλα.....παίξαν για τον κόουτς.....αυτά είναι τρίχες επικοινωνιακές που αρέσουν στους δημοσιογράφους γιατί έχουν κάτι να γράψουν και εμείς κάτι να διαβάσουμε και να σχολιάζουμε....

Ο νέος κόουτς θέλει άστρο ειδικά στην αρχή στα ευρωπαϊκά. Αυτά τα ματς μπορούν είτε να του φτιάξουν όλη τη χρονιά είτε να του τη μαμήσουν....θέλει λίγο τύχη όπως είχε πέρσι ο Λούτσε με τους Αυστριακούς τον Άγιο Παβλένκα.....και φυσικά τη γκολάρα του Καμαρά που με αυτό το γκολ απόσβεσε όλο το συμβόλαιο της περσινής χρονιάς και ας μην έκανε τίποτα άλλο.....

Καταλαβαίνω αυτό που λες για την προσωπικότητα του προπονητή, ναι παίζει μεγάλο ρόλο εάν μπορεί να εμπνεύσει τους παίκτες για να τον εμπιστευτούν. Από τα λίγα που διάβασα, στο ψάξιμο που του έκαναν οι Μάτος-Βιερίνια, πήραν πολύ καλές πληροφορίες για το συγκεκριμένο ζήτημα....οπότε ίδωμεν......
These users thanked the author dimitris7777 for the post:
paok apo epilogi
renegade
Δημοσιεύσεις: 19468
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από renegade »

psykoman έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 21:22
renegade έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 21:15 Το μεγαλύτερο παράσημο του συγκεκριμένου προπονητή είναι ότι κατάφερε να προπονήσει επαγγελματική ομάδα πριν φτάσει στην ηλικία των 40 ενώ δεν ήτανε καν ποδοσφαιριστής... και σε ξένη χώρα.
Όσοι νιώθουν λίγο καταλαβαίνουνε το τι πέτυχε
Τις τελευταιες μερες για μεταγραφη στην Λουτσος FC εισαι...
Ναι, ψάχνετε δεξί back τώρα με τη φυγή του γιαπας και άρχισε το ψηστήρι?

Υγ περίμενε να βάλει κανέναν τσαλοφ βασικό και να αποκλειστούμε...να δεις πάλι μεταμόρφωση που ούτε στον Κάφκα δεν βλέπεις
These users thanked the author renegade for the post:
psykoman
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6307
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από jibbie »

Maxpaok έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 10:06
renegade έγραψε: Παρ 19 Ιουν 2026, 23:40
Unpsofable78 έγραψε: Παρ 19 Ιουν 2026, 23:35

Κανέναν Κλοπ δεν πήραμε. Πήραμε έναν νέο προπονητή με μεγάλο potential. Γι αυτό και θα χρειαστεί στήριξη

Είναι επιλογή Βιειρινια και Ματος και έχει ποδοσφαιρική λογική.

Εγώ θα μείνω με την απορία για Πούσιτς. Ειλικρινά :mrgreen:
Μεγάλο potential είχε και ο ζωγράφος αλλά πήγε άκλαυτος
Καλώς ή κακως στο ποδόσφαιρο ο καλύτερος προπονητής δεν είναι πάντοτε και ο καταλληλότερος

άρα και συ λουτσόσκυλο?!!!!!!!
Έκλαψα!
tzim01
Δημοσιεύσεις: 95
Εγγραφή: Σάβ 06 Ιουν 2026, 15:43

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από tzim01 »

ολα θα φανουν εντοσ των 4 γραμμων,στηριξη στο νεο εγχείρημα
PAOK DreXleR
Δημοσιεύσεις: 433
Εγγραφή: Δευ 04 Αύγ 2025, 21:55

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από PAOK DreXleR »

van rooy έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 19:45 Ο ΠΑΟΚ έχει κάθε χρόνο στόχο πρωτάθλημα κύπελλο και Ευρώπη.

Αν το πετυχαίνει η όχι είναι άλλη υπόθεση.

Ο νέος προπονητής πρέπει να γνωριζει που έχει έρθει.

Τον χρόνο τον κερδίζεις με τα αποτελέσματα.

Παίρνεις το αποτέλεσμα και προσθέτεις σταδιακά στοιχεία στο παιχνίδι σου και στο ρόστερ.

Όποιος πιστεύει ότι ο Ιβάν έδιωξε τον ραζβαν και θα χαριστεί στον κάθε λισι κτλ είναι γελασμενος.

Η διοίκηση δεν θα του πει πως θα παίζει η ομάδα αυτό προκύπτει από την επιλογή του προπονητή που έχεις κάνει.

Να τον προειδοποιήσουν για τα λεωφορεία που στήνουν οι μικρές ομάδες και ότι χτυπάνε στη κόντρα.

Έχω απορία να δω πως θα σπάει αυτές τις άμυνες....ο ραζβαν έτρωγε κράξιμο.

Τα πρώτα δείγματα θα φανούν από τις μεταγραφές που θα κάνουμε.

Όσο αφορά για τους 15 βαθμούς πίσω ....όταν θα παίζεται επί ίσοις όροις ...τοτε να είστε αυστηροί.

Πρόγραμμα , ντέρμπι ανάμεσα σε Ευρώπη ώρες παιχνιδιών και ταξιδιών κληρώσεις κυπέλου κοράκια εξωαγωνιστικά τιμωρίες δικαστήρια σε παίκτες και προπονητη κτλ.

Οι άλλοι παίρνουν κυπέλο διώχνοντας τη μπάλα με το χέρι ....σε μας αγκαλιάζει τη μπλαλιτσα και τη κάνει μαξιλάρι για ύπνο... ακούσιο.
Αξίζει φυσικά να θυμηθούμε πως όλη η διαιτητική ομάδα, χόρτο + video ήταν κάτι μπουμπούκια ομοεθνείς μας.
Επίσης λένε πως πλέον θα σφυρίζουν κ τα ντέρμπι του πρωταθλήματος :redcard: Πλάκα έχετε μερικοί με τις απαιτήσεις κ τους στόχους. :yellowcard:
PAOK DreXleR
Δημοσιεύσεις: 433
Εγγραφή: Δευ 04 Αύγ 2025, 21:55

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από PAOK DreXleR »

iasoiako έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 21:35 Ενταξει και τι εγινε
και ο Αγγελος καποτε μονο τον Εδεσσαικο ειχε προπονησει
αμα το κατεχεις το κατεχεις
αμα δουλευεις προκοβεις

εδω ολοκληρο Huub Stevens φεραμε που ειχε παρει Ουεφα και εκανε τουρισμο

κατσε να τον δουμε τον φαγατε τον Ιταλο
Μην τον αναφέρεις ρε παίκτη, με χάλασε η διάθεση πάλι κ εξηγούμε:
Η μεγαλύτερη μας ευκαιρία ήταν ο επαναληπτικός στην Τούμπα με τη Σάλκε.
Είμαστε περίπου στο 60, με ίδιο σκορ με τον 1ο αγώνα (1-1) κ οι άλλοι είναι με 10.
Εκείνο το βράδυ έπρεπε να το παίξουμε ΟΛΟ, ΜΕΧΡΙ ΤΟ 120+.
ΕΚΕΙ ΣΕ ΗΘΕΛΑ ΣΤΕΦΕΝΣ ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΗΣΟΥΝ ΑΛΛΟΥ Κ ΗΔΗ ΜΕ ΚΑΡΤΑ ΑΠ' ΤΟ ΗΜΊΧΡΟΝΟ :redcard:
Άβαταρ μέλους
Shivaspace
Δημοσιεύσεις: 4349
Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από Shivaspace »

και πάλι όμως χωρίς τον λαό, ποια ήταν η τιμωρία τότε?
πανο για την Μακεδονία, διαδρόμους? :evil:
tsaousila
Δημοσιεύσεις: 586
Εγγραφή: Πέμ 22 Αύγ 2019, 23:33

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από tsaousila »

football manager λιγο θυμιζει η φαση .
οκ εχει μια τρελλα ο λισι που χωρις να παιξει μπαλλα ακολουθει το ονειρο του και ειναι αξιος γιαυτο αλλα ...
στην πρωτη στραβη στην δευτερη εχει το αναστημα να σηκωθει?? και οι παικτες θα τον σεβαστουν??
η προβλεψη μου ειναι απαισιοδοξη αλλα μακαρι να πεσουμε ολοι εξω οι απιστοι θωμαδες
αλλα καπως γρηγορα δεν εγινε η επιλογη??? μεσα σε 3 μερες εκριναν δηλ οτι αυτος κανει??? γιατι μην πει κανεις οτι αν παιρναμε το κυπελλακι θα ειχαμε τωρα μπερδεματα. αρα δεν υπηρχε στο μυαλο κανενος η φυγη λουτσεσκου ειδικα μετα απο επιτυχια. αρα τωρα εγινε το κονε. τσακ μπαμ...
τι να πω προσευχομαι ....
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2217
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

Δεν έκριναν σε τρεις μέρες.

Δύο βδομάδες είχαν συνεχείς επαφές μαζί του Ματος και Βιεϊρίνια.
dimitris7777
Δημοσιεύσεις: 417
Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2025, 16:00

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από dimitris7777 »

Από το Athletico:

Το όνομα του Αλέσιο Λίσι βρίσκεται πλέον στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των φίλων του ΠΑΟΚ, καθώς όλα δείχνουν ότι ο Ιταλός τεχνικός είναι ο εκλεκτός για την επόμενη μέρα στον πάγκο του “Δικεφάλου”. Όμως ποιος είναι πραγματικά ο άνθρωπος πίσω από τον προπονητή;

Μία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα εικόνα δίνει ο Έλληνας τερματοφύλακας, Δημήτρης Σταματάκης, ο οποίος αγωνίζεται στην ομάδα της Οσασούνα και είχε την ευκαιρία να γνωρίσει από κοντά τον Λίσι και τον τρόπο με τον οποίο δουλεύει καθημερινά.

«Ο Αλέσιο Λίσι ζητάει από τους παίκτες σχεδόν σε κάθε προπόνηση και αγώνα να δίνουμε το 100%, πρώτα για εμάς τους ίδιους και μετά για όλους όσους έρχονται να μας δουν», αναφέρει ο Σταματάκης. Στην συνέχεια πρόσθεσε: «Ο Λίσι δεν αρκείται στο ταλέντο ή στην ποιότητα ενός ποδοσφαιριστή. Θέλει ένταση, συνέπεια και καθημερινή υπέρβαση, στοιχεία που αποτελούν βασικό συστατικό σε ομάδες που διεκδικούν τίτλους και πρωταγωνιστούν».

Κοντά στους παίκτες, αλλά με ξεκάθαρα όρια

Σε μια εποχή όπου η διαχείριση προσωπικοτήτων είναι εξίσου σημαντική με την τακτική, ο Λίσι φαίνεται να έχει βρει τη χρυσή τομή.

«Είναι κοντά στους παίκτες του και έχει εξαιρετικές σχέσεις με όλους. Όταν χρειάζεται όμως, είναι αυτός που θα βάλει τα όρια και τις αποστάσεις που απαιτούνται. Εκπέμπει σεβασμό και σιγουριά σε κάθε ποδοσφαιριστή», τονίζει ο Έλληνας κίπερ.

Ο Έλληνας τερματοφύλακας κάνει ιδιαίτερη μνεία κάνει και στην εμπιστοσύνη που δείχνει στα νέα παιδιά. «Ο Λίσι είναι ένας προπονητής που δεν φοβάται να δώσει ευκαιρίες σε νεαρούς ποδοσφαιριστές, αρκεί να διαπιστώσει ότι είναι έτοιμοι να τις αρπάξουν. Άλλωστε, στην Οσασούνα αρκετοί παίκτες από τη δεύτερη ομάδα βρήκαν φέτος τον δρόμο προς το υψηλότερο επίπεδο».

Ο προπονητής που εξελίσσει ποδοσφαιριστές

Αν ο Δημήτρης Σταματάκης έπρεπε να ξεχωρίσει ένα προπονητικό χαρακτηριστικό του Λίσι, αυτό θα ήταν η ικανότητά του να βελτιώνει τους παίκτες του.

«Ξέρει πώς να εξελίξει έναν ποδοσφαιριστή και πώς να τον κάνει να παίξει στο 100% των δυνατοτήτων του», υπογραμμίζει.

Ως παράδειγμα φέρνει την περίπτωση του Βίκτορ Μουνιόθ. «Ένας παίκτης που μέχρι πρότινος αγωνιζόταν στην τρίτη κατηγορία της Ισπανίας, χωρίς εμπειρία σε υψηλότερο επίπεδο, αλλά κατάφερε μέσα από τη δουλειά και την καθοδήγηση του Λίσι να εκτοξεύσει την αξία του και να εξελιχθεί σε μία από τις σημαντικότερες υποθέσεις για τον σύλλογο, καθώς η μεταγραφή του στην Λίβερπουλ έγραψε ιστορία».

Το συγκεκριμένο παράδειγμα, σύμφωνα με τον Σταματάκη, δεν αποτελεί εξαίρεση. «Αντικατοπτρίζει μια συνολική φιλοσοφία που βοηθά ολόκληρη την ομάδα να ανεβάζει επίπεδο μέσα από την ατομική πρόοδο των ποδοσφαιριστών της».

Το μεγάλο ερώτημα για τους φίλους του ΠΑΟΚ είναι κατά πόσο ένας προπονητής που έρχεται από το ισπανικό ποδόσφαιρο μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις ενός συλλόγου που ζει και αναπνέει για τον πρωταθλητισμό.

Ο Σταματάκης δεν έχει αμφιβολία, «θεωρώ πως μπορεί και το έχει αποδείξει ήδη. Δούλεψε σε περιβάλλοντα με υψηλές απαιτήσεις και καθημερινή πίεση, όπως στη Λεβάντε και στην Οσασούνα. Έχει την προσωπικότητα και τον χαρακτήρα για να τα πάει εξαιρετικά στον ΠΑΟΚ. Πιστεύω ότι θα τον λατρέψουν στην Τούμπα».

Η εκτίμησή του αποκτά ιδιαίτερη βαρύτητα, καθώς προέρχεται από έναν ποδοσφαιριστή που έχει βιώσει από κοντά την καθημερινότητα του Ιταλού τεχνικού και γνωρίζει πώς λειτουργεί μέσα στα αποδυτήρια και στο προπονητικό κέντρο.

Τρεις λέξεις για τον κόσμο του ΠΑΟΚ

Αν έπρεπε να περιγράψει τον Αλέσιο Λίσι στους φίλους του Δικεφάλου με λίγες μόνο λέξεις, ο Δημήτρης Σταματάκης δεν δυσκολεύεται:

«Δυναμισμός, δέσμευση, δέσιμο με την ομάδα και τον κόσμο, σκληρή δουλειά. Τρεις λέξεις που μπορεί να αποτελούν μία σύντομη και περιεκτική περιγραφή αλλά δείχνουν ότι έχει τα στοιχεία για έναν σύλλογο όπως ο ΠΑΟΚ».
These users thanked the author dimitris7777 for the post (total 3):
Ριαν_Καπαγιαννιδης, SCIFO, Logistis
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 12002
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από eorptol1 »

Αυτό που προτρέχουμε να αποθεώσουμε η απαξιώσουμε αμέσως τον νέο προπονητή είναι απίστευτο, εμείς στηρίζουμε και θα κριθούν όλοι στον αγωνιστικό χώρο, που φυσικά θέλουμε πολύ να πετύχει ο νέος προπονητής..... γιατί αγαπάμε την ομάδα μας, σενάρια και σενάρια όλα στο αρνητικό....
These users thanked the author eorptol1 for the post (total 11):
Equalizer, paok apo epilogi, nkoss, Mica, Maklaz, Azrael, abc_o_ karpouzas, Ally Samagoal, Newgen9, Amsterdamer_87 and one more user
Άβαταρ μέλους
paoki19
Δημοσιεύσεις: 3135
Εγγραφή: Τρί 22 Ιαν 2008, 17:29

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από paoki19 »

Στήριξη παιδιά όποιος και να έρθει.

Στη μπάλα τα έχουμε δει όλα. Είδαμε τον γαυρο να σηκώνει ευρωπαϊκό σε χρονια που άλλαξε 3 προπονητές και το μισό ροστερ τον Δεκέμβρη. Δεν ξερω αν εχει υπάρξει αυτό στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο.

Κανένας δεν εχει συμβολαιο με την επιτυχία ή την αποτυχία.
Άβαταρ μέλους
ilovegame27
Δημοσιεύσεις: 1830
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 16:30
Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ

Re: Νέος προπονητής

Δημοσίευση από ilovegame27 »

Ένα τέτοιο προτζεκτ προπονητή έπρεπε μάλλον να έρθει πιο νωρίς και να απογαλακτιστούμε απο τον Λουτσέσκου , που ναι έδωσε πολλά στον σύλλογο αλλά το να λέει ένας δημοσιογράφος του ΠΑΟΚ όπως ο Τσορμπατζόγλου ότι θα έιναι πολύ δύσκολη η επόμενη μέρα επειδή έφυγε ο προπονητής εμένα με ξεπερνάει σαν φίλαθλο και οπαδό! Κανείς δεν είναι πάνω από τον ΠΑΟΚ και ουδείς αναντικατάστατος!
Στήριξη στον νέο προπονητή μας και ας καεί η φετινή σεζόν γιατί έχω ενα καλό προαίσθημα από εδώ και πέρα
These users thanked the author ilovegame27 for the post (total 4):
cocaine, john4serres, Newgen9, Amsterdamer_87
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό Team Ποδοσφαίρου”