László Bölöni

Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από joshua »

Επειδη εχω βαρεθει να το ακουω,ποια ακριβως ειναι τα νεα παιδια με μελλον που ειδαμε στην ομαδα;Τα νεα παιδια ειναι ο εξης ενας,Σταφυλιδης,ο οποιος αρπαξε την ευκαιρια σε μια περιοδο που απουσιαζαν ολα τα ακραια μπακ και οχι βαση σχεδιου.Ο ιδιος ο Μπολονι δηλωσε οτι νεα παιδια πηραν(;) ευκαιριες επειδη αποχωρησε μια σειρα απο παικτες και οχι βαση ταλεντου.Σε μια ομαδα χωρις εξτρεμ,χωρις χαφ και με πενιχρες λυσεις σε 1-2 θεσεις ακομα οι συμμετοχες των νεων ηταν ελαχιστες.Δεν χορτασατε Κοντεων και Ελευθεριαδηδες;Πρωτα δειτε και μετα βγαλτε συμπερασματα.Εννοειται οτι το παρον δεν ειναι μομφη για τον Μπολονι αλλα κυριως προς αυτους που προσπαθουν να μας πεισουν οτι σε μια χωρα που δεν σφιζει απο ταλεντο οι ακαδημιες του ΠΑΟΚ τεινουν προς αυτες της μπαρτσελονα.
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από DC »

Μεγάλη πουτ@να η μπάλα τελικά.
Αν εχθές μπαίνανε τα 3 δοκάρια, τώρα θα ήμασταν 2οι στα play off και θα μιλούσαμε για μια πετυχημένη χρονιά που μας την γ@μησαν 3 κοράκια.
Boksic4
Δημοσιεύσεις: 545
Εγγραφή: Κυρ 06 Δεκ 2009, 18:37

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Boksic4 »

o santos ειχε και 2 κλάσεις (κι πιο νεους τους σημερινούς πρωτοκλασάτους) καλύτερους παικτες... προκριματικά τσλ δεν ειναι δα και ακατόρθωτο εδώ πέρσι για ένα οφσαιντ θα βγαινε ο χάβος... προσέφερε ο σαντος αλλά κύπελλο η πρωτάθλημα εκεινο το ρόστερ έπρεπε να είχε παρει

κ ποιος λεει οτι με σαντος με αυτο το ρόστερ θα πηγαιναμε καλυτερα;
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από trel@menos »

αστα να πανε. και τα 2 απο τα 3 να μπαιναν δηλαδη.
παρεπιπτοντως ο σταφ μπηκε στην πρωτη ομαδα πριν γινουν οι αποχωρησεις. και με την τοτεναμ ειχε σναουτσερ στον παγκο που πεζει και αριστερο.
αν θεωρεις οτι αυτο εγινε λογω αναγκης οκ, παω πασο. επισης ο αποστολο, ο παναγιωτουδης, ο ποποβιτς που πηραν χρονο με την πρωτη ομαδα, ακομα κι ο κατσικας κι ο γιαννου που ειναι 22- δεν θεωρω οτι ειναι αμελητεα ποσοτητα.
ε 6 νεοι για μια χρονια. μια χαρα. δεν γινοταν να μπουν κι ολοι. εχουμε χρονια μπροστα μας.
για τον τζοσουα το τελευταιο.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31593
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Τι συζητάμε τελικά γιατί κάπου το χασα .. :? :)
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6490
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Parolos »

Απορώ κάποιοι που θεωρούν τη χρονιά αποτυχημένη εξαιτίας του προπονητή..
Δε θα μάθουμε ποτέ μάλλον..
Όταν λέγαμε κάποιοι οτι χωρίς Βιειρίνια και Κοντρέρας μην περιμένετε πολλά πράγματα κάποιοι έλεγαν "σιγά μωρέ"...

Βιειρίνια μας έδινε με Χάβο βαθμούς από το πουθενά αν κάποιοι θυμούνται.

Όσο για τη σύγκριση με Σάντος, μπορώ να μετρήσω καμιά 5-6 παίχτες που έπαιζαν χθες βασικοί, οι οποίοι θα ήταν εκτός αποστολής την καλή μας χρονιά..

Ο Μπολόνι μέχρι και πριν 2 βδομάδες ξηγήθηκε σπαθί: "Θα δουλέψω με τις ακαδημίες, απλά θέλω μόνο 4 παίχτες των 300 χιλιάδων εκ των οποίων τον έναν σε 2 χρόνια θα τον πουλήσουμε στη 10πλάσια τιμή κι οι άλλοι θα μας μείνουν. Μπορώ να τους βρω." Και το απέδειξε ήδη με Λαζάρ που έφερε και Νιμανί.

Η διαφορά με Σάντος : "Φέρτε μου 3 παίχτες εκατομμυρίου! (στην τότε ομάδα) να σας πάρω το πρωτάθλημα του χρόνου." Ευχαριστώ πολύ.. κι εγώ θα περνα πρωτάθλημα με την τότε ομάδα +3 παίχταράδες εκατομμυρίου.

Ήταν ευκαιρία να δούμε το Μπολονι να δουλέψει με ολοδικιά του ομάδα να φέρει αυτούς τους παίχτες που ήθελε και να μας δείξει του χρόνου τι έχει να παρουσιάσει.

ΥΓ: Συρίγος στο Λίμπερο τα χώνει στο Τσορμπατζόγλου on air για το Μπολονι..!! Του λέει στα ίσια οτι σας τη χαλούσε στις συνεντεύξεις τύπου. Πες τα παππού!
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10279
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από barlow4 »

ρε ξεκολλατε με το σαντος.παρελθόν είναι.δε συγκρίνω τους δύο προπονητές.λέω ότι ο μπολονι προσέφερε ελάχιστα για να αξίζει να πάρει κανείς το μέρος του.ελάχιστα όμως.αν δεν τον είχε τόσο καλα το λαϊκισμό κ την επικοινωνία δεν θα λέγαμε αυτα πουλέμε τώρα.όχι άλλο διχασμό λέω,και ειδικά για κομήτες.όχι άλλο ξεσκισμα της διοίκησης για οποιονδήποτε λόγο.αν αυτή τη στιγμή πολλοί παίρνουν το μέρος του μπολονι αυτό έγινε λόγω των σπαρταριστων συνεντεύξεων του λέω και όχι λόγω του έργου που άφησε.
markos4
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από markos4 »

ποιος εβαλε αυτα τα γ@μημενα δοκαρια στην τουμπα
και μας στερησε το πρωταθλημα?
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6490
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Parolos »

Καλά ΟΚ.. έχεις έναν προπονητή που τον ζηλεύει κι ο γαύρος κι όλες οι ελληνικές ομάδες κι εμείς τον απαξιώνουμε.
Η Στεάουα στη γωνία περιμένει να τον κλείσει.

Ρε Χάβος ρε..! Ρε Χάβος ρε να βάλετε μυαλό..!

Πάρε και καναδυό Ρομπέριδες, Κόρμπο, Ναπολεόνι και Ούμπιντες και παίξε με το σκουλίκι την παραμονή του χρόνου..
Άβαταρ μέλους
sernikos
Δημοσιεύσεις: 801
Εγγραφή: Πέμ 19 Μαρ 2009, 00:25
Τοποθεσία: Serres

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από sernikos »

εστω οτι ηταν αποτυχια και φταιει αυτος για τη χρονια φετος
ποιος κανονας αναφερει οτι πρεπει να φυγει;

ποιος πετυχημενος, αποδεδειγμενα και βλεποντας την πορεια του συνολικα, εκανε παρτυ απο το 1ο ετος;
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7624
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

markos4 έγραψε:ποιος εβαλε αυτα τα γ@μημενα δοκαρια στην τουμπα
και μας στερησε το πρωταθλημα?

ρε φιλε οντος εισαι αστειος
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από giapas »

Ύπάρχει και κάτι άλλο στη κουβέντα που κάνουμε.

Αυτοί που υποστηρίζουν ένθερμα τη παραμονή του Μπολονι ( και εγώ ανάμεσά τους) , δε νομίζω ότι ξαφνικά ερωτεύτηκαν και εκτίμησαν σφόδρα τη παγκόσμια προπονητική κλάση του. Δεν είναι δα και ο Μουρίνιο.

Απλά ο ΠΑΟΚ , με δεδομένο ότι δεν υπάρχουν φράγκα (άρα και καλοί ποδοσφαριιστές) , έχει ως μόνη του ελπίδα την οικοδόμηση ενός ποδοσφαιρκού συνόλου από την αρχή. Αυτό το σύνολο πρέπει να πατάει σε στέρεες βάσεις και η καλύτερη όλων είναι ένας κανονικός προπονητής.

Αυτό είναι ο Μπόλονι κύριοι.

ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ προπονητής , όχι μαθητευόμενος ούτε κολλητός των αρδ.
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10279
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από barlow4 »

ο ίδιος θέλει να φύγει.από τον ιανουριο φέρνει προτάσεις.
όσο για το ότι τον ζηλεύει ο γαύρος οκ.ζήλεψε κ κούπερ.κ σήμερα ακούγεται κ ο σολιντ.αστεία πράματα.
κ δε λέω χίλια δικιά όλοι.εγώ άδικο.με τον ΠΑΟΚ τι θα γίνει?θα πέσει το κάστρο από μέσα?καμία προστασία στην ομάδα?κοπροσκυλα οι παίκτες κ η διοίκηση κ όχι ο προπονητής?
αύριο ο μπολονι για ακόμα μια φορά πιστεύω πως θα λαικισει κ θα αποποιηθεί κάθε ευθύνης.ας είναι να διαψευστω κ να πάρω την ξεφτίλα.
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Karelias »

barlow4 έγραψε:ο ίδιος θέλει να φύγει.από τον ιανουριο φέρνει προτάσεις.
Link που να το αποδυκνύει ή ΤΟΥΜΠΕΚΑ.
Άβαταρ μέλους
Ale3
Δημοσιεύσεις: 1084
Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2008, 07:18

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Ale3 »

Κατ' εμέ η συζήτηση οφείλει να ξεκινήσει από αλλού.
Τι Π.Α.Ο.Κ. θέλουμε;

Δεν εννοώ την ελπίδα και τον πόθο όλων των απανταχού Π.Α.Ο.Κ.τσίδων να παίζουμε μπαλάρα και να κερδίζουμε όλα τα παιχνίδια καθαρά αγωνιστικά με διαφορά τερμάτων τουλάχιστον τα 4 γκολ, και να μην μπορεί κανένας εντεταλμένος να μας κόψει τα φτερά. :nairepaok:

1ον Θέλουμε να δημιουργηθεί μία ομάδα φυτόριο που να ξεχρεώσει την ομάδα με περίφανες πωλήσεις, εως ότου καταφέρουμε να έχουμε θετικούς ισολογισμούς χωρίς πωλήσεις; Τότε οι πωλήσεις να γίνονται για την ενίσχυση της ομάδος και μόνο εκεί που μπορούμε και θέλουμε; Ή μήπως καλύτερα, έχουμε τα άντερα να το αντέξουμε;

2ον Θέλουμε έναν Π.Α.Ο.Κ. ευρωπαϊκό ή ελληνικό; Και δεν μιλάω για την στελέχωση της ομάδος αλλά για την νοοτροποία της ομάδος. Προσωπικά θέλω την οργάνωση την ευρωπαϊκή και την ψυχή του Π.Α.Ο.Κ.τσή.

Εφόσον συμφωνούμε σε αυτά, πιστεύω, τότε πρέπει να δούμε πως θα το μεταφέρουμε από τη διάσταση των ονείρων στη διάσταση της πραγματικότητας.

Τα βήματα είναι ξεκάθαρα, κατ΄ εμέ.
-Φέρνεις έναν ευρωπαίο προπονητή με περγαμηνές στο να κάνει ακριβώς αυτό. Έλληνας προπονητής δεν έχει αυτές τις περγαμηνές, για αυτό και βλέπω ως μονόδρομο τον ευρωπαίο.
-Τον κρατάς για ικανό χρονικό διάστημα, ώστε να αλλάξεις φιλοσοφία οργάνωσης και ανάπτυξης σε όλες τις βαθμίδες σου.
-Φέρνεις/κρατάς προσωπικότητες που θα συμπληρώσουν τον προπονητή στην διδασκαλία της φιλοσοφίας στους νέους.

Το άλφα και το ωμέγα όμως παραμένει το συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.

Τον κ. Μπόλονι τον υποδεχτήκαμε πέρσι το καλοκαίρι πάνω σε αυτές ακριβώς τις θέσεις. Το χρονοδιάγραμμα που θέσαμε είναι τα ΔΥΟ(2) χρόνια.

Μέσα σε αυτά τα δύο χρόνια επιζητάμε την αρχή της πορείας που ανέφερα πρώτερα. Αυτό που του ζητήσαμε φέτος ήταν να
-Mπούμε στους ομίλους του europa league (check)
-Να μπούμε στα πλέυ ώχ => Στην ευρώπη και του χρόνου (check)
-Να διεκδικήσουμε το κύπελο (Μαντάρα)
-Να αρχίσει να δείχνει δείγματα ανάδειξης παικτών (check)

Σήμερα που συνήλθα λίγο από το χθεσινό φιάσκο, η χρονιά αν και θεόπικρη μου φαίνετε θετική.

Όταν έχεις τόσες θλάσεις πρώτα επιζητάς ευθύνες από τον γυμναστή που είναι υπόχρεως να ετοιμάσει τους παίκτες για όσο σκληρή θα είναι η χρονιά.
Η λανς πέρσι που έπεσε πόσες θλάσεις είχε; Εκεί τους έβαζε λιγότερο επίπονη προπόνηση ο κ. Μπόλονι;

Όταν είμαστε μέσα στα νεύρα προτείνω να πείνουμε ξύδι. Είχα γράψει πριν μερικές μέρες, ότι μερικές φορές είναι καλύτερα να μασάμε παρά να μιλάμε. Αναφέρομε στις στιγμές θλίψης και χαράς. Γιατί όπως σήμερα του μηδενίζουμε ένα χρόνο εργασίας, έτσι και μετά την νίκη στο λονδίνο ζητούσαμε να τον κλείσουμε για πέντε χρόνια και βάλε. Ας κάνουμε καμιά βόλτα, το περπάτημα βοηθάει να ηρεμίσουμε, και μετά να γράψουμε το ό,τι.

Ακόμη πιστεύω ότι ο κ. Μπόλονι είναι η καλύτερη επιλογή που μπορούσαμε να κάνουμε τόσο πέρσι όσο και αυτό το καλοκαίρι.

Αναμένω την αυριανή συνέντευξη, να ακούσω τι θα ειπωθεί και εύχομαι να μην είναι αυτό που ζητάνε από τον φεβρουάριο κάποιοι αρδ.

Υ.Γ. Είναι ένα μακρύ ποστ, αλλά δεν είμαι λάκωνας. Ίσως λακαμάς, αλλά όχι λάκωνας :opaokara:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”