+1Sick Bastard έγραψε:Στην τελική για φανέλες μιλάμε [...] το πιθανότερο είναι να μην αρέσουν και πάλι σε όλους.
Φανέλα ΠΑΟΚ
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Την Puma την έκραζαν σχεδόν όλοι. Και για την ποιότητα και για τα σχέδια και για την τιμή και φυσικά για την (παλιά) συμφωνία με την ΠΑΕ. Και τότε θυμάμαι σχόλια που υποστήριζαν «τί καλά που θα ήταν να έχουμε μια εταιρία ανερχόμενη σαν την Umbro, να ρίξει και τις τιμές». Και κλείνει συμφωνία με κάποιον αντιπρόσωπο της Umbro. Αλλά πάλι υπήρχαν σχόλια ότι δεν είναι ωραία τα σχέδια και «τί καλά που θα ήταν να κλείσουμε συμφωνία με τη Nike». Και κλείνει συμφωνία (απευθείας αυτή τη φορά) με τη Nike, ώσπου διαβάζω το σχόλιο «θα γούσταρα καλύτερα μια φανέλα Adidas».
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106644
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Γιατί δεν αναθέτουμε στην Tselios - His Master Voice - Clothing Company να μας φτιάξει μπλουζάρες να πάθουν όλοι την πλάκα τους;
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54439
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Π.Α.Ο.Κ. είσαι!stephanos έγραψε:Την Puma την έκραζαν σχεδόν όλοι. Και για την ποιότητα και για τα σχέδια και για την τιμή και φυσικά για την (παλιά) συμφωνία με την ΠΑΕ. Και τότε θυμάμαι σχόλια που υποστήριζαν «τί καλά που θα ήταν να έχουμε μια εταιρία ανερχόμενη σαν την Umbro, να ρίξει και τις τιμές». Και κλείνει συμφωνία με κάποιον αντιπρόσωπο της Umbro. Αλλά πάλι υπήρχαν σχόλια ότι δεν είναι ωραία τα σχέδια και «τί καλά που θα ήταν να κλείσουμε συμφωνία με τη Nike». Και κλείνει συμφωνία (απευθείας αυτή τη φορά) με τη Nike, ώσπου διαβάζω το σχόλιο «θα γούσταρα καλύτερα μια φανέλα Adidas».![]()
Αν κι εγώ όντως θα γούσταρα Adidas!
Αυτά είναι τρίχες.ΑποστόληςΑ έγραψε:Γιατί δεν αναθέτουμε στην Tselios - His Master Voice - Clothing Company να μας φτιάξει μπλουζάρες να πάθουν όλοι την πλάκα τους;
Ας ανατεθεί ο σχεδιασμός φανέλας στην Pull & Bear, να την βάλουν 25 ευρώ (με γιακά κι έτσι) και εκεί να δεις τι θα γίνει!
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
εγω λεω να αναθεσουμε τις φανελες στο τυπο που κανει τα de puta madre!!!!k θα το εχει κ μπροστα η φανελα....οι λατιν βλ pablo θα καραγουσταρουν λεμε.....για ριχτε το εκει στη παε οσοι εχετε τα κονε!!!!!
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Δηλαδή με το που γράφει κάποιος την αρνητική του γνώμη, πρέπει αμέσως να χαρακτηρίζεται γκρινιάρης
Το να θεωρείς (με τα δικά σου κριτήρια) την φανέλα άσχημη, σε κάνει γκρινιάρη
Από που κι ως που ρε παιδιά
Υπάρχει κάποιος κανόνας που μας υπαγορεύει να θεωρούμε όλες τις μεταγραφές καλές, όλες τι φανέλες όμορφες και όλους τους προπονητές ικανούς
Ή μήπως στα πλαίσια του "Ο ΠΑΟΚ πάνω απ' όλα", πρέπει να συμφωνούμε με τα πάντα
Το να θεωρείς (με τα δικά σου κριτήρια) την φανέλα άσχημη, σε κάνει γκρινιάρη
Από που κι ως που ρε παιδιά
Υπάρχει κάποιος κανόνας που μας υπαγορεύει να θεωρούμε όλες τις μεταγραφές καλές, όλες τι φανέλες όμορφες και όλους τους προπονητές ικανούς
Ή μήπως στα πλαίσια του "Ο ΠΑΟΚ πάνω απ' όλα", πρέπει να συμφωνούμε με τα πάντα
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Ναι GIANNEN4 έτσι είναι.. είσαι κακοπροαίρετος που δε σου αρέσει η φανέλα.
Υποννοείς οτι δε σου αρεσε και μία μεταγραφή ε? Ποιος σε πληρώνει ρε να γράφεις τέτοια? Σε καταλάβαμε..

Υποννοείς οτι δε σου αρεσε και μία μεταγραφή ε? Ποιος σε πληρώνει ρε να γράφεις τέτοια? Σε καταλάβαμε..
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Ο καθενας εχει την αποψη του,δηλαδη ακομα και με αφορμη τις φανελες θα βγουν ξιφη εδω μεσα.
Ευκαιριας δοθεισης ZORO κατα τη γνωμη μου απαραδεκτος ο τροπος που εκφραστηκες,και ειδικα εσυ που επηρεαζεις αποψεις εδω μεσα και οχι μονο.
Αυτο που εκανες ειναι μετωπικη επιθεση στη ΠΑΕ.
Κατα τη γνωμη μου επρεπε να μεινεις στην αρνητικη σου αποψη για τη φανελα και μονο εκει.
Ευκαιριας δοθεισης ZORO κατα τη γνωμη μου απαραδεκτος ο τροπος που εκφραστηκες,και ειδικα εσυ που επηρεαζεις αποψεις εδω μεσα και οχι μονο.
Αυτο που εκανες ειναι μετωπικη επιθεση στη ΠΑΕ.
Κατα τη γνωμη μου επρεπε να μεινεις στην αρνητικη σου αποψη για τη φανελα και μονο εκει.
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Parolos έγραψε:Ναι GIANNEN4 έτσι είναι.. είσαι κακοπροαίρετος που δε σου αρέσει η φανέλα.![]()
![]()
Υποννοείς οτι δε σου αρεσε και μία μεταγραφή ε? Ποιος σε πληρώνει ρε να γράφεις τέτοια? Σε καταλάβαμε..
![]()
Αυτο ειναι τρολαρισμα χειριστου ειδους και παραπεμπει σε 14χρονο.
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Αυτά δε γράφουν κάποιοι ή κάνω λάθος? Σε εκείνους να τα πεις..
Πάντως είπες "δηλαδη ακομα και με αφορμη τις φανελες θα βγουν ξιφη εδω μεσα",
αλλά τα έβγαλες στο πιο πάνω ποστ.
Τεσπα τα πράγματα είναι υποκειμενικά, ειδικά στη φανέλα.
Εμένα μου άρεσε πολύ, αλλά δε θα αρχίσω να παίρνω σβάρνα όποιον λέει το αντίθετο..
Πάντως είπες "δηλαδη ακομα και με αφορμη τις φανελες θα βγουν ξιφη εδω μεσα",
αλλά τα έβγαλες στο πιο πάνω ποστ.
Τεσπα τα πράγματα είναι υποκειμενικά, ειδικά στη φανέλα.
Εμένα μου άρεσε πολύ, αλλά δε θα αρχίσω να παίρνω σβάρνα όποιον λέει το αντίθετο..
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Αυτο που εχω γραψει πιο πανω ειναι οτι θεωρω απαραδεκτο να τσακωθουμε με αφορμη τη φανελα.
Που για καποιους ειναι ωραια και για καποιους αλλους οχι.
Τι δεν καταλαβαινεις?
Που για καποιους ειναι ωραια και για καποιους αλλους οχι.
Τι δεν καταλαβαινεις?
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
ΕΠΙΜΕΝΩ ΣΤΗΝ "ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ" ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ... και καμια μετωπική...obanebane έγραψε:Ο καθενας εχει την αποψη του,δηλαδη ακομα και με αφορμη τις φανελες θα βγουν ξιφη εδω μεσα.
Ευκαιριας δοθεισης ZORO κατα τη γνωμη μου απαραδεκτος ο τροπος που εκφραστηκες,και ειδικα εσυ που επηρεαζεις αποψεις εδω μεσα και οχι μονο.
Αυτο που εκανες ειναι μετωπικη επιθεση στη ΠΑΕ.
Κατα τη γνωμη μου επρεπε να μεινεις στην αρνητικη σου αποψη για τη φανελα και μονο εκει.
Είμαι 1000% σίγουρος πως δεν συζητήθηκε καν το θέμα του χρώματος του logo nike.
Σιγά το θέμα δηλαδή που αν επιμέναμε θα το αποδεχόντουσαν.
ΚΑΝΕΝΑ ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΩ... μιλάω για την πάρτη μου και σαν εμένα πολλοί στράβωσαν.
ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΟΜΩΣ... οφείλω να αναγνωρίσω πως έγινε καταπληκτική δουλειά στην Boutique που κυριολεκτικά ΤΑ ΣΠΑΕΙ... όπως επίσης δεν φαίνεται τελικά και τόσο άσχημο το κόκκινο logo ΣΕ ΜΙΑ ΦΑΝΕΛΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΆΡΕΣΕΙ σαν σχέδιο ... χωρις να σημαινει πως δεν θα ήταν πολύ πιο όμορφη η φανέλα ΓΙΑ ΜΕΝΑ με χρυσό το ΝΙΚΕ.
ΥΓ
Γιατί τα ισοπεδώνετε όλα ... σιγά μη τσακωθούμε για την φανέλα που θα αγοράσουμε και που θα φέρει τίτλο και δόξα... Κριτική ασκούμε αναλογα με τα γούστα μας και αν ξεφευγει και καμια κουβεντα παραπανω... ε να μη βάλουμε και τα κλάματα ... Π.Α.Ο.Κ. είμαστε ... ας μουρμουραμε και λιγο για αυτά, τώρα που όλα δουλευουν ρολόι....
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Tελικά η πορτοκαλί έχει μαύρο γιακά...εκεί στη ΠΑΕ, είναι δυνατόν να κάνετε λάθος στη παρουσίαση? 
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
από την εκπομπή του Τσατσαρού
- στη ριγέ φανέλα ο γιακάς είναι μάο
- απ' το γα...
- όχι απ΄το ...τσετούνγκ

- στη ριγέ φανέλα ο γιακάς είναι μάο
- απ' το γα...
- όχι απ΄το ...τσετούνγκ
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Για όλα (πρέπει να ) υπάρχει εξήγηση, αλλά προφανώς μας περνάν για ταγάρια εκεί στην ΠΑΕ.brigate4 έγραψε:Tελικά η πορτοκαλί έχει μαύρο γιακά...εκεί στη ΠΑΕ, είναι δυνατόν να κάνετε λάθος στη παρουσίαση?
Λοιπόν, η πορτοκαλί εμφάνιση που θα φοράει (όποτε τη φοράει γιατι από θέματα προώθησης είμαστε άστα να πάνε) η ομάδα στους αγώνες δεν είναι αυτή που διατίθεται στην μπουτίκ, που μπορώ να πω ότι με άφησε άφωνο!!!
Πρόκειται (αυτή που διατίθεται από το μέγκαστορ) για παραπλήσια φανέλα, αλλά όχι αντίστοιχη με αυτή που θα φοράει η ομάδα!!!! Κι αυτό γιατί προφανώς δεν έχουν να πάρουν από τη ΝΙΚΕ και βρήκαν τη λύση με μία παραπλήσια.
Τι δεν καταλαβαίνεις, φιλε brigate4, που λένε και στο χωρίο μου...