Φανέλα ΠΑΟΚ

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
stephanos
Δημοσιεύσεις: 3257
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 01:47

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από stephanos »

Την Puma την έκραζαν σχεδόν όλοι. Και για την ποιότητα και για τα σχέδια και για την τιμή και φυσικά για την (παλιά) συμφωνία με την ΠΑΕ. Και τότε θυμάμαι σχόλια που υποστήριζαν «τί καλά που θα ήταν να έχουμε μια εταιρία ανερχόμενη σαν την Umbro, να ρίξει και τις τιμές». Και κλείνει συμφωνία με κάποιον αντιπρόσωπο της Umbro. Αλλά πάλι υπήρχαν σχόλια ότι δεν είναι ωραία τα σχέδια και «τί καλά που θα ήταν να κλείσουμε συμφωνία με τη Nike». Και κλείνει συμφωνία (απευθείας αυτή τη φορά) με τη Nike, ώσπου διαβάζω το σχόλιο «θα γούσταρα καλύτερα μια φανέλα Adidas». :lol:
Sick Bastard έγραψε:Στην τελική για φανέλες μιλάμε [...] το πιθανότερο είναι να μην αρέσουν και πάλι σε όλους.
+1
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106644
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Γιατί δεν αναθέτουμε στην Tselios - His Master Voice - Clothing Company να μας φτιάξει μπλουζάρες να πάθουν όλοι την πλάκα τους;
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54439
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

stephanos έγραψε:Την Puma την έκραζαν σχεδόν όλοι. Και για την ποιότητα και για τα σχέδια και για την τιμή και φυσικά για την (παλιά) συμφωνία με την ΠΑΕ. Και τότε θυμάμαι σχόλια που υποστήριζαν «τί καλά που θα ήταν να έχουμε μια εταιρία ανερχόμενη σαν την Umbro, να ρίξει και τις τιμές». Και κλείνει συμφωνία με κάποιον αντιπρόσωπο της Umbro. Αλλά πάλι υπήρχαν σχόλια ότι δεν είναι ωραία τα σχέδια και «τί καλά που θα ήταν να κλείσουμε συμφωνία με τη Nike». Και κλείνει συμφωνία (απευθείας αυτή τη φορά) με τη Nike, ώσπου διαβάζω το σχόλιο «θα γούσταρα καλύτερα μια φανέλα Adidas». :lol:
Π.Α.Ο.Κ. είσαι!
Αν κι εγώ όντως θα γούσταρα Adidas!
ΑποστόληςΑ έγραψε:Γιατί δεν αναθέτουμε στην Tselios - His Master Voice - Clothing Company να μας φτιάξει μπλουζάρες να πάθουν όλοι την πλάκα τους;
Αυτά είναι τρίχες.
Ας ανατεθεί ο σχεδιασμός φανέλας στην Pull & Bear, να την βάλουν 25 ευρώ (με γιακά κι έτσι) και εκεί να δεις τι θα γίνει! :mrgreen:
curtis
Δημοσιεύσεις: 806
Εγγραφή: Πέμ 09 Δεκ 2010, 23:52

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από curtis »

εγω λεω να αναθεσουμε τις φανελες στο τυπο που κανει τα de puta madre!!!!k θα το εχει κ μπροστα η φανελα....οι λατιν βλ pablo θα καραγουσταρουν λεμε.....για ριχτε το εκει στη παε οσοι εχετε τα κονε!!!!!
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6490
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Parolos »

Οι φανελες είναι οι καλύτερες εδώ και χρόνια.
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Δηλαδή με το που γράφει κάποιος την αρνητική του γνώμη, πρέπει αμέσως να χαρακτηρίζεται γκρινιάρης :?:

Το να θεωρείς (με τα δικά σου κριτήρια) την φανέλα άσχημη, σε κάνει γκρινιάρη :?:

Από που κι ως που ρε παιδιά :?:

Υπάρχει κάποιος κανόνας που μας υπαγορεύει να θεωρούμε όλες τις μεταγραφές καλές, όλες τι φανέλες όμορφες και όλους τους προπονητές ικανούς :?:

Ή μήπως στα πλαίσια του "Ο ΠΑΟΚ πάνω απ' όλα", πρέπει να συμφωνούμε με τα πάντα :?:
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6490
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Parolos »

Ναι GIANNEN4 έτσι είναι.. είσαι κακοπροαίρετος που δε σου αρέσει η φανέλα. :lol: :lol:
Υποννοείς οτι δε σου αρεσε και μία μεταγραφή ε? Ποιος σε πληρώνει ρε να γράφεις τέτοια? Σε καταλάβαμε..
:lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26003
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από obanebane »

Ο καθενας εχει την αποψη του,δηλαδη ακομα και με αφορμη τις φανελες θα βγουν ξιφη εδω μεσα.
Ευκαιριας δοθεισης ZORO κατα τη γνωμη μου απαραδεκτος ο τροπος που εκφραστηκες,και ειδικα εσυ που επηρεαζεις αποψεις εδω μεσα και οχι μονο.
Αυτο που εκανες ειναι μετωπικη επιθεση στη ΠΑΕ.
Κατα τη γνωμη μου επρεπε να μεινεις στην αρνητικη σου αποψη για τη φανελα και μονο εκει.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26003
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από obanebane »

Parolos έγραψε:Ναι GIANNEN4 έτσι είναι.. είσαι κακοπροαίρετος που δε σου αρέσει η φανέλα. :lol: :lol:
Υποννοείς οτι δε σου αρεσε και μία μεταγραφή ε? Ποιος σε πληρώνει ρε να γράφεις τέτοια? Σε καταλάβαμε..
:lol: :lol:

Αυτο ειναι τρολαρισμα χειριστου ειδους και παραπεμπει σε 14χρονο.
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6490
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Parolos »

Αυτά δε γράφουν κάποιοι ή κάνω λάθος? Σε εκείνους να τα πεις..

Πάντως είπες "δηλαδη ακομα και με αφορμη τις φανελες θα βγουν ξιφη εδω μεσα",
αλλά τα έβγαλες στο πιο πάνω ποστ.

Τεσπα τα πράγματα είναι υποκειμενικά, ειδικά στη φανέλα.
Εμένα μου άρεσε πολύ, αλλά δε θα αρχίσω να παίρνω σβάρνα όποιον λέει το αντίθετο..
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26003
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από obanebane »

Αυτο που εχω γραψει πιο πανω ειναι οτι θεωρω απαραδεκτο να τσακωθουμε με αφορμη τη φανελα.
Που για καποιους ειναι ωραια και για καποιους αλλους οχι.
Τι δεν καταλαβαινεις?
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Zorro4 »

obanebane έγραψε:Ο καθενας εχει την αποψη του,δηλαδη ακομα και με αφορμη τις φανελες θα βγουν ξιφη εδω μεσα.
Ευκαιριας δοθεισης ZORO κατα τη γνωμη μου απαραδεκτος ο τροπος που εκφραστηκες,και ειδικα εσυ που επηρεαζεις αποψεις εδω μεσα και οχι μονο.
Αυτο που εκανες ειναι μετωπικη επιθεση στη ΠΑΕ.
Κατα τη γνωμη μου επρεπε να μεινεις στην αρνητικη σου αποψη για τη φανελα και μονο εκει.
ΕΠΙΜΕΝΩ ΣΤΗΝ "ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ" ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ... και καμια μετωπική... :shock:
Είμαι 1000% σίγουρος πως δεν συζητήθηκε καν το θέμα του χρώματος του logo nike. :(
Σιγά το θέμα δηλαδή που αν επιμέναμε θα το αποδεχόντουσαν. ;)
ΚΑΝΕΝΑ ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΩ... μιλάω για την πάρτη μου και σαν εμένα πολλοί στράβωσαν. :x
ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΟΜΩΣ... οφείλω να αναγνωρίσω πως έγινε καταπληκτική δουλειά στην Boutique που κυριολεκτικά ΤΑ ΣΠΑΕΙ... όπως επίσης δεν φαίνεται τελικά και τόσο άσχημο το κόκκινο logo ΣΕ ΜΙΑ ΦΑΝΕΛΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΆΡΕΣΕΙ σαν σχέδιο ... χωρις να σημαινει πως δεν θα ήταν πολύ πιο όμορφη η φανέλα ΓΙΑ ΜΕΝΑ με χρυσό το ΝΙΚΕ. :mrgreen:

ΥΓ
Γιατί τα ισοπεδώνετε όλα ... σιγά μη τσακωθούμε για την φανέλα που θα αγοράσουμε και που θα φέρει τίτλο και δόξα... Κριτική ασκούμε αναλογα με τα γούστα μας και αν ξεφευγει και καμια κουβεντα παραπανω... ε να μη βάλουμε και τα κλάματα ... Π.Α.Ο.Κ. είμαστε ... ας μουρμουραμε και λιγο για αυτά, τώρα που όλα δουλευουν ρολόι.... :lol:
:opaokara:
Άβαταρ μέλους
brigate4
Δημοσιεύσεις: 1620
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 15:06

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από brigate4 »

Tελικά η πορτοκαλί έχει μαύρο γιακά...εκεί στη ΠΑΕ, είναι δυνατόν να κάνετε λάθος στη παρουσίαση? :D
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

από την εκπομπή του Τσατσαρού

- στη ριγέ φανέλα ο γιακάς είναι μάο
- απ' το γα...
- όχι απ΄το ...τσετούνγκ

:lol:
sts71
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 15:01

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από sts71 »

brigate4 έγραψε:Tελικά η πορτοκαλί έχει μαύρο γιακά...εκεί στη ΠΑΕ, είναι δυνατόν να κάνετε λάθος στη παρουσίαση? :D
Για όλα (πρέπει να ) υπάρχει εξήγηση, αλλά προφανώς μας περνάν για ταγάρια εκεί στην ΠΑΕ.

Λοιπόν, η πορτοκαλί εμφάνιση που θα φοράει (όποτε τη φοράει γιατι από θέματα προώθησης είμαστε άστα να πάνε) η ομάδα στους αγώνες δεν είναι αυτή που διατίθεται στην μπουτίκ, που μπορώ να πω ότι με άφησε άφωνο!!!

Πρόκειται (αυτή που διατίθεται από το μέγκαστορ) για παραπλήσια φανέλα, αλλά όχι αντίστοιχη με αυτή που θα φοράει η ομάδα!!!! Κι αυτό γιατί προφανώς δεν έχουν να πάρουν από τη ΝΙΚΕ και βρήκαν τη λύση με μία παραπλήσια.

Τι δεν καταλαβαίνεις, φιλε brigate4, που λένε και στο χωρίο μου... :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”