László Bölöni
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1903
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: László Bölöni
++++++++++++++++++++++++Parolos έγραψε:Χάβους και Δερμιτζάκηδες ακούω.. από μπάλα θα μας πείτε τίποτα??
Γιατί εγώ ξέρω οτι με Δερμιτζάκη-Χάβο είχα το καλύτερο ρόστερ της 4ετίας και κατέβαινα για πρωτάθλημα..
Δεν είχα παίχτες 17χρονους και άλλους με 30 χιλιάρικα δανεικούς από Γαλλία2 να ξεχωρίζουν και να μοιάζουν Πελέ σε σχέση με τους άλλους..
αντε ρε ξεκολατε με τον μπολονι. εχουμε μια ελπιδα να ξεφυγουμε απ τα σκατα κι εσεις κραζετε τον κοουτς. στην κεντρικη βλεπω κατι σχολια του στυλ φερτε τον δωνη και μ ανεβαινει το αιμα στο κεφαλι.
ακομα και ενας φελλος μετα τα προσφατα βιωματα θα ειχε την υπομονη να τουμπεκιαστει για λιγο. τι πραγμα ειστε σεις ρε?
γουσταρετε κωλοτουμπες μου φαινεται. γιατι και την πρωτη χρονια σαντος τα ιδια και χειροτερα λεγαμε και 2 χρονια μετα μας εκλεβαν πρωταθλημα.
ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ ΚΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΝ ΚΟΟΥΤΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΡΕΛΑ ΜΟΥ.
Re: László Bölöni
Δεν λέω...ΩΡΑΙΟ ΒΙΝΤΕΟ. Απλά φίλε αυτά ήταν για 15 χρόνια πισω...Emprostisghsoitrelamenoi έγραψε:[youtube]pt2eOBfm_bU[/youtube]
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: László Bölöni
Prin 10 λεπτα στο facebook...
Kouventidis Giorgos
Xαρήκαμε για τη γνωριμία, Λάζλο Μπόλονι...
Kouventidis Giorgos
Xαρήκαμε για τη γνωριμία, Λάζλο Μπόλονι...
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1903
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: László Bölöni
Γ κουβεντιδη και λοιποι ΑΛΗΤΕΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ............
Τραγικη αποφαση της διοικησης αν φυγει..τραγικη....και κοντοφθαλμη..
Τραγικη αποφαση της διοικησης αν φυγει..τραγικη....και κοντοφθαλμη..
Re: László Bölöni
Εμπρος τη γης.
Οχι οτι δε φερει ευθηνη αλλα φερει τη λιγοτερη.
Αμα σου πω ελα παπαζογλου νιμανια και σαλπιγγιδη και βαλε γκολ, ξες τι θα με πεις?
@ντε και γ@μησου
Τωρα να πουμε για τον κλαους που την ειδε φανιστελροι, η για τους αλλους που επρεπε να παιζουν καθε ματς επειδη τον ιανουαριο διωξαμε 6 παιχτες και δεν πηραμε ουτε ενα.
ΖΑΓΟΡΑΚΗ. ΣΑΡΔΕΛΕΣ ΠΑΡΕΛΑΒΕΣ ΣΑΡΔΕΛΕΣ ΠΑΡΕΔΩΣΕΣ.
Εξαιρειτε ο Γκαρσια.
Οχι οτι δε φερει ευθηνη αλλα φερει τη λιγοτερη.
Αμα σου πω ελα παπαζογλου νιμανια και σαλπιγγιδη και βαλε γκολ, ξες τι θα με πεις?
@ντε και γ@μησου
Τωρα να πουμε για τον κλαους που την ειδε φανιστελροι, η για τους αλλους που επρεπε να παιζουν καθε ματς επειδη τον ιανουαριο διωξαμε 6 παιχτες και δεν πηραμε ουτε ενα.
ΖΑΓΟΡΑΚΗ. ΣΑΡΔΕΛΕΣ ΠΑΡΕΛΑΒΕΣ ΣΑΡΔΕΛΕΣ ΠΑΡΕΔΩΣΕΣ.
Εξαιρειτε ο Γκαρσια.
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1903
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: László Bölöni
guardian4 έγραψε:Εμπρος τη γης.
Οχι οτι δε φερει ευθηνη αλλα φερει τη λιγοτερη.
Αμα σου πω ελα παπαζογλου νιμανια και σαλπιγγιδη και βαλε γκολ, ξες τι θα με πεις?
@ντε και γ@μησου
Τωρα να πουμε για τον κλαους που την ειδε φανιστελροι, η για τους αλλους που επρεπε να παιζουν καθε ματς επειδη τον ιανουαριο διωξαμε 6 παιχτες και δεν πηραμε ουτε ενα.
ΖΑΓΟΡΑΚΗ. ΣΑΡΔΕΛΕΣ ΠΑΡΕΛΑΒΕΣ ΣΑΡΔΕΛΕΣ ΠΑΡΕΔΩΣΕΣ.
Εξαιρειτε ο Γκαρσια.
Πλάκα κάνω ΚΑΥΛιΆρη μου ! Μην τρελαίνεσαι !!
Re: László Bölöni
Επιβεβαιώνονται λοιπόν τα ρεπορτάζ του ... κι ας κοροιδεύαμε..
Δηλαδή πήγαμε με τελειωμένο προπονητή και 5 τελειωμένους παίχτες στα playoff.
Και θέλαμε και CL..
Πάρε τώρα Γ.Χ.Γ ή Κολομπούρδα του χρόνου και κομπλέ..
Δηλαδή πήγαμε με τελειωμένο προπονητή και 5 τελειωμένους παίχτες στα playoff.
Και θέλαμε και CL..
Πάρε τώρα Γ.Χ.Γ ή Κολομπούρδα του χρόνου και κομπλέ..

