Π.Α.Ο.Κ.-ΑΕΠ Ηρακλής, 16/10-20:30,NS1&NS1HD

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Κλειδωμένο
Άβαταρ μέλους
Scientist@PAOK
Δημοσιεύσεις: 582
Εγγραφή: Παρ 31 Ιαν 2014, 18:19

Re: Π.Α.Ο.Κ.-ΑΕΠ Ηρακλής, 16/10-20:30,NS1&NS1HD

Δημοσίευση από Scientist@PAOK »

Δεν μπορώ να καταλάβω την γιουχα??Γιατι?? Αντιπροσωπευει ο κάθε τυφλός και κομπλεξικός τον ΠΑΟΚ? Ειναι πλειοψηφία? Αν είναι τοτε ο ΠΑΟΚ έχει καρκίνο....
Άβαταρ μέλους
aquila
Δημοσιεύσεις: 1335
Εγγραφή: Δευ 27 Ιούλ 2015, 19:54
Τοποθεσία: Κορυδαλλός

Re: Π.Α.Ο.Κ.-ΑΕΠ Ηρακλής, 16/10-20:30,NS1&NS1HD

Δημοσίευση από aquila »

Εναν παικτη που να κανει σουτ κ να φοβάται ο αντίπαλος δεν εχουμε. Ο σακχωφ απορώ για ποιο λογο ειναι στην ενδεκάδα. Ο μπισεσβαρ τρομερές ασίστ αλλα στα υπόλοιπα λιγα πραγματα.
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Π.Α.Ο.Κ.-ΑΕΠ Ηρακλής, 16/10-20:30,NS1&NS1HD

Δημοσίευση από Odi »

Συνέχεια εδώ.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”