Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Chuck Norris
Δημοσιεύσεις: 2154
Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 20:29
Τοποθεσία: Πόλη με μια ομάδα

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από Chuck Norris »

Παιδικά λάθη στην άμυνα που από θαύμα και ανικανότητα του αντιπάλου δεν έχουμε φάει γκολ !

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από hasio_john »

Τον ματιάσατε τον Χάτζη .... τον ζητάτε όλη μέρα, μπήκε και έκανε πέναλντι!
Βέβαια η ΠΑΠΑΡΙΑ ήταν του Χαρίση!! Έλεος , τραγικό λάθος για ΦΑΠΕΣ!!

Edit ... εντάξει, το έχασε!!! :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
Δημοσιεύσεις: 10914
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από Μαυρο Χιονι »

Γύρισε το κουμπί.
Dimg4

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από Dimg4 »

Ωραιος ο Καραμπελας
Jojo-4
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: Κυρ 19 Σεπ 2010, 16:26

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από Jojo-4 »

Πω πω στεναχώρια ο Τσοχος!!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Jojo-4 την Δευ 23 Μάιος 2016, 19:03, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

ron-swanson έγραψε:Μλκα οι Πανιωνιοι ειναι αθλιοι. Βαρεσανε διαλυση.

το κακο ειναι εμεις τους τελειωνουμε στην τουμπα
και μετα η αεκ θα παιζει φιλικο στην σμυρνη
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Δεν παλευομαστε παντως τελος
Άβαταρ μέλους
STRAFNIK
Δημοσιεύσεις: 1031
Εγγραφή: Κυρ 04 Ιούλ 2010, 04:28

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από STRAFNIK »

παλι καλα το χασε :opaokara:
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από pilotos »

Εγώ ξέρω ότι με το που μπήκε ο Βούλγαρος... Πλάκα κάνει σε όλους.
Ότι είπε και πιο πάνω. Όση μπάλα ξέρουν όλοι, ξέρει μόνος του

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από hasio_john »

Αρε Μπέρμπα, πόσο απλό και όμορφο είναι το ποδόσφαιρο!!!
Άβαταρ μέλους
sn0ufel4
Δημοσιεύσεις: 12485
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 16:19

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από sn0ufel4 »

Παλαιολόγος έγραψε:
ron-swanson έγραψε:Μλκα οι Πανιωνιοι ειναι αθλιοι. Βαρεσανε διαλυση.

το κακο ειναι εμεις τους τελειωνουμε στην τουμπα
και μετα η αεκ θα παιζει φιλικο στην σμυρνη

Νικα εσυ κ ας μην κατεβουν καν αυτοι που λεει ο λογος
Άβαταρ μέλους
STRAFNIK
Δημοσιεύσεις: 1031
Εγγραφή: Κυρ 04 Ιούλ 2010, 04:28

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από STRAFNIK »

Chuck Norris έγραψε:Παιδικά λάθη στην άμυνα που από θαύμα και ανικανότητα του αντιπάλου δεν έχουμε φάει γκολ !

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
αυτό
Άβαταρ μέλους
Tolaros
Δημοσιεύσεις: 7074
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:16
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από Tolaros »

Α ρε Μπέρμπα απόλαυση
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από pilotos »

Τούμπα θα έρθει χωρίς Οικονόμου και βλάχο...
Μια 4 άρα για να μας φοβούνται
SM-G935F
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος pilotos την Δευ 23 Μάιος 2016, 19:04, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Duke_Rolson
Δημοσιεύσεις: 432
Εγγραφή: Κυρ 18 Οκτ 2015, 21:48

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,23/05,18:15,NS2

Δημοσίευση από Duke_Rolson »

Χαρίσης δίνει αυτό το κάτι στο κέντρο.. κουβάλημα,τσαγανό..
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”