Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 2-0 σχόλια και παραλειπόμενα

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδος 2013 και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5020
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 2-0 σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από stelyk »

:pano:
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 2-0 σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από sourmenetes »

twiteraki,facebookaki,φραγκακια πριμακια ο Ιβαν και ο μηνας εχει 9....
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 2-0 σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Argonaut4 έγραψε:Βλέπω STAR και έχω αναστατωθει.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5020
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 2-0 σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από stelyk »

δεν εχουν βγει και υποτιτλοι για το ντα βινσι ή το γκριμμ γαμωτη να περασει η ωρα :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Thanix
Δημοσιεύσεις: 1908
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 14:36
Τοποθεσία: Thessaloniki -London

Re: Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 2-0 σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Thanix »

DigitalFan έγραψε:
stelyk έγραψε:δεν σε ανεφερα πουθενα στο ποστ μου γενικα το πα... αλλα... 8-)
τελος.
Τι αλλά...; Εγώ χρησιμοποιώ αυτή τη φράση "μπερδεμένοι", γι' αυτό απευθυνόσουν σε εμένα, γι' αυτό και σου απάντησα...! Τα παιδιά που ήταν σήμερα στη Τρίπολη ήταν μια χαρά... Πώς μπορεί κάποιος να τους χαρακτηρίσει μπερδεμένους...;

ΥΓ: Το ότι για επιχείρημα χρησιμοποιείς τη προβοκάτσια, δείχνει και τη ποιότητα των "πιστεύω" σου και της θέσης σου...
ΤΕΛΟΣ
Η λεξη μπερδεμενα εχει γινει γνωστη απο τον αναστασιαδη,...δεν την ειπες εσυ πρωτη φορα προχτες!
Άβαταρ μέλους
DigitalFan
Δημοσιεύσεις: 1231
Εγγραφή: Πέμ 05 Μάιος 2011, 22:08
Τοποθεσία: Πόντος

Re: Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 2-0 σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από DigitalFan »

Διορθώθηκε...
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 2-0 σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Το ενδεχόμενο να σκέφτηκαν οι παίκτες "Αν πάμε τελικό, αυτός μπορεί να μείνει και του χρόνου " μας περνάει καθόλου απ το μυαλό? :roll: :oops:
Άβαταρ μέλους
DigitalFan
Δημοσιεύσεις: 1231
Εγγραφή: Πέμ 05 Μάιος 2011, 22:08
Τοποθεσία: Πόντος

Re: Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 2-0 σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από DigitalFan »

Χοντρό...
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 2-0 σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από nikolasf »

Και πάλι αυτός φτάιει!!!!
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 2-0 σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από desperando »

ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ έγραψε:Oμορφα και νηφαλια λοιπον...

παρακαλουνται οι συνοπαδοι-συνφορουμιστες που κατηγορουσαν οσους ειχανε ματια κι εβλεπαν ως εμπαθεις που θελουν το κακο του ΠΑΟΚ να ετοιμαζονται για αμεση επιβιβαση στο πουλμαν για τον τελικο στο ΟΑΚΑ...(gergeo,eorptol,psykoman,despe,digital και ο τιτανοτεραστιος Χρηστος Δ. ή αλλιως tera12tera κλπ,κλπ...)

οδηγος ο δωνης,συνοδηγος ο βρυζας,εισπρακτορ ο γκερμαν...

ΡΕ Α ΣΤΑ ΔΙΑΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Χαλάρωσε. Όλοι την ίδια πίκρα έχουμε
Angelheart
καλα πλακα μας κανεις εγω τι σχεση εχω με αυτην την λιστα ονοματων?
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 2-0 σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από desperando »

DigitalFan έγραψε:Πάντως, αν ξεφύγουμε λίγο από τα δικά μας, αυτός ο 20 χρονος ο Γεωργακόπουλος, ο τερματάς,
έχει πολύ μέλλον! Ας ρίξουμε και καμιά ματιά...
γιατι εσυ που το καταλαβες? ενα σουτ εγινε πανω του κι αυτο παραλιγο να το βαλει αυτογκολ επειδη βρηκε λαθος την μπαλα. σε ολο το υπολοιπο ματς ηταν θεατης
Άβαταρ μέλους
DigitalFan
Δημοσιεύσεις: 1231
Εγγραφή: Πέμ 05 Μάιος 2011, 22:08
Τοποθεσία: Πόντος

Re: Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 2-0 σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από DigitalFan »

Η απόκρουση που έκανε ήταν πολύ δύσκολη και έδειξε ότι έχει καλό ρεφλεξ...
Δεν υπέπεσε σε κανένα λάθος...
Σε πολλά ΜΜΕ διάβαζα για το ταλέντο που έχει, πριν το ματς...
Επίσης εμένα κάτι μου λέει το γεγονός ότι σε ένα τόσο κρίσιμο ματς τον έβαλε βασικό ο Τσιώλης...
Είναι 20 ετών...
Άβαταρ μέλους
Thanix
Δημοσιεύσεις: 1908
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 14:36
Τοποθεσία: Thessaloniki -London

Re: Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 2-0 σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Thanix »

Και για να περνανε καποιοι πουδρα οπως συνηθισαν....μην και ερθετε θΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ....αθηνα για ρεπο οπως καθε βδομαδα με μπουζουκακι με τα μωρα σας...μετα τριτη ταττου και φωτο στο ινσταγκραμ και στο τουιτερ και παρασκευη 3 το βραδυ στο μαρκιζ!!!

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΒΛΕΠΩ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΜΕΝΟΥΣ

πρεπει να ειστε οπως παντα....στα π@π@ρια σας
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54435
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 2-0 σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Argonaut4 έγραψε:Ολα τα χωριά φέτος μας πήραν αποτέλεσμα.....αλλα όχι ο Μπόλονι φταίει.
Ε όχι και χωριό ο Αστήρ Τριπόλεως! 3ος στη Super League!
Ούτε ο Παναθηναϊκός χωριό!

Είσαι εμπαθής και δάκτυλος του Ζαγοράκη (όπως πολλοί έχοντες εξουσία εδώ μέσα, να μην τα ξαναλέμε)! Και παίρνεις και λεφτά..
Argonaut4 έγραψε:Μοικάνε......τα λεφτά σε πια τράπεζα τα βάζεις?
Από την off-shore του PAOKmania δεν τα παίρνετε; ΡΕ ΕΠΕΣΑΝ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΛΕΜΕ!

______________________

Φτάνει με το χιούμορ. Πάμε στα του ματς (διότι ως ματς το αντιμετώπισαν οι παίχτες μας, όχι ως αγώνα).


Ένα μάτσο φλώροι βγήκαν για μπάλα. Όχι για ποδόσφαιρο, για μπάλα. Και δεν είχαν και όρεξη, ούτε προπονητή...

Αν ήταν ο Μάκης ο μανάβης στο γήπεδο θα είχε ξελαρυγγιαστεί να φωνάζει "ΕΙΣΤΕ ΤΙΤΙΚΕΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!" διότι έτσι έπαιξαν σήμερα.

Ο κλασσικός φετινός Π.Α.Ο.Κ.! Άχρωμος, άγευστος, ανοργασμικός, αδύναμος, άμπαλος.

Ευτυχώς τα εισιτήρια τα πλήρωσε ο Σαββίδης. Και δεν πήγε καν ο ίδιος. Κάτι ήξερε...

Πάλι καλά που τα play-offs πέφτουν μέσα στις Πανελλαδικές και δεν θα αναγκαστώ να δω αυτό το ποδοσφαιρικό εξάμβλωμα, που αν αυτή η ομάδα είχε πρόσωπο θα ήταν σαν τον Κουασιμόδο! Σιγά μην χάσω εγώ κάποια δίωρα από το διάβασμά μου για να δω αυτούς.

Τους καλοπληρωμένους βλαχοκάγκουρες!

Σκατόφλωροι! Αυτοί ήσασταν σήμερα!

Τουλάχιστον ας το πάρει η Τρίπολη. Το θέλουν, το μπορούν, το αξίζουν. Εγώ αυτούς θα υποστηρίξω..αφού παίζουν με τον γαύρο!



Υ.Γ.:
Εσείς που λέγατε "klein mein το κύπελλο" δεν νομίζω να πειραχτήκατε σήμερα...έτσι;
elvetos giatros
Δημοσιεύσεις: 3846
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16

Re: Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΟΚ 2-0 σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από elvetos giatros »

Καταρχήν να γράψω κάτι που με πείραξε απερίγραπτα.
Συν-οπαδός έστειλε εταίρους συν-οπαδούς στο διάολο, γιατί οι πρώτοι υποστήριζαν Δώνη
Κατά την ταπεινή μου άποψη, τέτοιο μήνυμα πρέπει να στέλνεται από τους μόvτς στον κάλαθο

Από και πέρα, παίξαμε απαράδεκτα και χάσαμε δικαια
ο Τσιώλης με roster μια κλάση παρακάτω έχει ομάδα μοντέλο και ο Δώνης έχει φτιάξει.......

Πέρα όμως από το προφανές - ότι ο Δώνης μας αποχαιρετά το αργότερο τον Ιούνιο - πολλοί σύντροφοι κάθονται και γραφουν ασυναρτησίες - ειδικά στα topic των Δώνη και Σαββίδη
Πρώτον, δε μπορείς να διώξεις προπονητή αν πρώτα δε βρείς καινούργιο
Δεύτερον, η ομάδα χρειάζεται πλήρης ανακαίνιση στο κέντρο
Τρίτον, δε νοείται παίκτης μιας ομάδα να επιβάλει τη συμμετοχη του στο αρχικό σχήμα, ακόμη κι αν λέγεται Garcia
Τέταρτον, αν δε γουστάρουν οι οπαδοί τις αποφάσεις της διοίκησης παρακαλούνται να απέχουν - μπινελίκια και άσκηση σωματικής βίας είναι απαράδεκτα

Ας ελπίσουμε ότι ξημερώνει μέρα περισυλλογής
:pano:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Κύπελλο Ελλάδος”