Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παιχτών
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Sera4 »

καπου μετα το 15 αρχισα να αργοκοιμαμαι μαζι με το σπικερ που σιγουρα σε καποια διαστηματα ξεκουραζε τα ματια του... :lol: :lol: η ομαδα πρεσαρει,στηνεται αρκετα καλα στην αμυνα αλλα υποτιθεται βαλαμε το 4-4-2 να ανεβουμε επιθετικα και μεχρι στιγμης και στα 4 φιλικα δεν ειδα κανενα επιθετικο πλανο...τωρα για παιχτες δεν ειναι να μιλησω γιατι θα χαλαστουμε ολοι αλλα αν μπορω να πω κατι ειναι οτι πολλοι παιχτες μας γατοφερνουν ασχημα...

παντως η ανανεωση που βλεπουμε μεχρι στιγμης πιο πολυ στηριζεται στο να παιζουν οι περσινοι που καθαριζαν τον παγκο...

υγ στηριζω ταγματαρχη και αγαπω σαμπεγκου...εχει να φυγει πολυ γελιο δεδομενα πραγματα... :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33745
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ΕΠιθετικα μην περιμενετε τπτ χωρις 2 καους παικτες....οι περσινοι παιζουν...Σημερα ο ΠΑΟΚ ηταν φυσιολογικος μπροστα.....δλδ σχεδον ανυπρκτος....Οι νεοι στεκονται μεν αλλα κανεις δεν κανει το μπαμ εως τα τωρα...

Ο κουμαλο ανεβαινει ενα θετικο,,,ο κατσικας ειναι π καλος ασχετα με σημερα...το παιδι το χει...Ο παναιωτουδης μονο με 3 χαφ στεκεται...το 4 4 2 ..που παιζουμ ε με εξτρεμ Γεωργιαδη ρομπερ και απο πισω το χαος..δεν εχει μελλον...ελπιζω να γυρισουμε σε ρομβο...ανεβαινει τελευται και ο αποστολοπουλος..
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Olorin »

Sera4 έγραψε:καπου μετα το 15 αρχισα να αργοκοιμαμαι μαζι με το σπικερ που σιγουρα σε καποια διαστηματα ξεκουραζε τα ματια του... :lol: :lol: η ομαδα πρεσαρει,στηνεται αρκετα καλα στην αμυνα αλλα υποτιθεται βαλαμε το 4-4-2 να ανεβουμε επιθετικα και μεχρι στιγμης και στα 4 φιλικα δεν ειδα κανενα επιθετικο πλανο...τωρα για παιχτες δεν ειναι να μιλησω γιατι θα χαλαστουμε ολοι αλλα αν μπορω να πω κατι ειναι οτι πολλοι παιχτες μας γατοφερνουν ασχημα...

παντως η ανανεωση που βλεπουμε μεχρι στιγμης πιο πολυ στηριζεται στο να παιζουν οι περσινοι που καθαριζαν τον παγκο...

υγ στηριζω ταγματαρχη και αγαπω σαμπεγκου...εχει να φυγει πολυ γελιο δεδομενα πραγματα... :lol: :lol: :lol:
Ομολογώ ότι κι εγώ έναν υπνάκο τον πήρα. Συμφωνώ και με το γατοσχόλιο.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33745
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Ο γεωργιαδης πραγματικα τι να πεις....ο πιο ψαρωμενος-χεσμενος απο ολους...παιζει χωρις αντιπαλο τη θεση...και παλι ισως αλλαξουμεσυστημα λογω ανεπαρκειας του...εστω εναν μετριοτταο να χαμε απο πισω θα χανε ανετα τη θεση...
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από danirifle »

[youtube]X7We7atpETs[/youtube]

κάνει τα τζάμια κλάους

από δω και πέρα το νέο του όνομα είναι κλάους "stelth" αθανασιάδης
PAOKhead
Δημοσιεύσεις: 969
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 20:26
Τοποθεσία: Τούμπα, Ιράν, Καμπότζη, Βιετνάμ

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από PAOKhead »

Έχω την αίσθηση ότι φέτος θα "απολαύσουμε" πολλά ματς που θα θυμίζουν το σημερινό.
Είναι εμφανές οτι η ποιότητα έχει πέσει πάρα πολύ. Το καλό είναι ότι το τεχνικό τιμ φαίνεται να το αντιλαμβάνεται και να προσέχει πρώτα την αμυντική λειτουργεία πριν από οτιδήποτε άλλο.

Στην καλύτερη των περιπτώσεων θα έχουμε φέτος έναν ΠΑΟΚ όπως αυτόν της 2ης χρονιάς Σάντος.
Στιβαρό μεν, χωρίς δυνατότητα κάποιας υπέρβασης δε...
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33745
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από MANIAKOS »

στη 2η χρονια ειχαμε πολλους παικτυαραδες ομως...+ Λινο σορλεν που ρθαν δεκεμβρη...μαλλον ειμαστε μια σκαλα κι κτ πανω απο τις σαρδελες..δυστυχως...

Λινο -σταφ...Μαλεζας...λαζαρ Γκαρσια σαλπι κλαους...και ελπιδοφοροι Κατσικας , παναγιωτουδης κωνσταντινιδης...

απο αυτους καανενας μεσοεπιθετικος...
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από sourmenetes »

Συγκρινε κανεις οπτικα και ως αποτελεσμα τα περσινα φιλικα με τα φετινα???

Σιγουρα εχει χαθει ποιοτητα αλλα εχουν προστεθει καποια πραγματα.Μη βιαζεστε να βγαλετε συμπερασματα μιας και στα περισσοτερα ματς παιζουμε χωρις 4-5 βασικους συν την κουραση της προετοιμασιας.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από moican4 »

Επειδή πολλοί δεν έχουν κάνει ποτέ τους προετοιμασία, να εξηγήσω 2 πράγματα..
Με διπλές προπονήσεις, με βάρη στην αρχή, με τρέξιμο,με τακτική ΔΕΝ γίνεται ξαφνικά να πετάνε όλοι..
Οι μισοί και παραπάνω παίκτες είναι αυτή την στιγμή πιασμένοι και τα πόδια ζυγίζουν 10 κιλά το καθένα...
Υπάρχουν παίκτες που δεν επηρεάζονται από την προετοιμασία τόσο (π.χ Λαζάρ) υπάρχουν και άλλοι (κυρίως οι πιτσιρικάδες) που όλα αυτά τους φάνηκαν βουνό και έχουν κωλώσει..
Δεν είναι κακό..
Γιατί το ζητούμενο δεν είναι να πετάνε τώρα όλοι οι παίκτες αλλά να αντέξουν στον μαραθώνιο των αγώνων στην χρονιά.
Σίγουρα κάποιοι θα φύγουν δανεικοί ..αλλά η ομάδα με Σαλπι( αν είναι ακόμα στον ΠΑΟΚ) Μαλεζά, και Φωτάκη θα είναι διαφορετική.
Ο Φωτάκης θα χρειαστεί πολύ χρόνο να μπει, αφού έχασε την προετοιμασία, δεξιά όμως θα παίζει αυτός..και ο Γεωργιάδης αλλαγή..
Αυτά για τα περί προετοιμασίας, δεν ξετρελάθηκα και αναμένω να κρίνω όταν η ομάδα θα είναι πλήρης σε μια σειρά 7-8 αγώνων για να βγάλω συμπέρασμα...
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από eorptol »

sourmenetes έγραψε:Συγκρινε κανεις οπτικα και ως αποτελεσμα τα περσινα φιλικα με τα φετινα???

Σιγουρα εχει χαθει ποιοτητα αλλα εχουν προστεθει καποια πραγματα.Μη βιαζεστε να βγαλετε συμπερασματα μιας και στα περισσοτερα ματς παιζουμε χωρις 4-5 βασικους συν την κουραση της προετοιμασιας.
εγω θυμαμε εδω και 3 χρονια στα φιλικά προετοιμασίας μας κάνανε πλάκα κάτι ΤΣΣΚΑ Σοφίας κάτι γκρονιγκεν κλπ.
Ούτε μια καλη εμφάνιση κάναμε, φέτος σε κάθε ματς βελτιωνόμαστε και παίζουμε πολυ καλλίτερα απο τις αντίστοιχες περιόδους περσυ προπερσυ
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
Δημοσιεύσεις: 1834
Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4- »

Μοικανε....με τον Φωτακη μεσα και τον κοντο,ειμαστε μια απο περσυ.....
Εκτος δλδ απο τον Κουμαλο,η ιδια ενδεκαδα με περσυ που βγηκαμε 5-6...... :o :o :shock: :shock: :?: :?:

κρεσιτς

εττο μαλεζας κουμαλο λινο


λαζαρ γκαρσια

φωτακης ρομπερτ



σαλπι κλαους





.....η μονη διαφορα,οτι φετος θα παιζουν πληρωμενοι.....κατι ειναι και αυτο.....
Άβαταρ μέλους
karabill
Δημοσιεύσεις: 790
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 11:01
Τοποθεσία: Salonica / China

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από karabill »

καλα καποια σχολια στις προηγουμενες σελιδες μεχρι και αρρωστημενα τα λες...
Δεν αξιζει ουτε καν να μπω στην διαδικασια να σχολιασω, απλα δεν καταλαβαινω γιατι να ειναι καποιοι τοσο μα τοσο αρνητικοι!!!

Τεσπα... σε αυτο που με ενδιαφερει... Πελκας, Ποποβιτς και Κωνσταντινιδης επαιξαν (αρκετο χρονο για συμπερασματα?), πως πηγαν? (...αν και απ οτι καταλαβαινω και απ`τα προηγουμενα σχολια ο Πελκας δεν πρεπει να πηγε και τοσο καλα)
kostas69
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: Τετ 13 Ιούλ 2011, 21:55

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από kostas69 »

Photis έγραψε:Ο Παναγιωτούδης είναι γατάκι ρε μαμώτο. Τον περίμενα πιο τσαμπουκαλεμένο όπως τον Στάφ, αλλά θα μου πεις δεν βγαζεις κάθε μέρα Σταφυλίδηδες..
:pano:
τσαμπουκαλεμένος είναι ο κάτσε όσο μικρόσωμος είναι τόσο μπαίνει στις φάσεις μέσα δυνατά
Άβαταρ μέλους
Iakovidis
Δημοσιεύσεις: 404
Εγγραφή: Πέμ 20 Δεκ 2007, 01:30

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Iakovidis »

Στην προετοιμασία δε θα φανούν πολλά. Μέσα στη χρονιά. Και πέρσυ στην προετοιμασία δεν υπήρχε Σταφυλίδης, Παναγιωτούδης στην πορεία προέκυψαν. Ο Αποστολόπουλος λίγο στάσιμος. Μου άρεσε το τελευταίο παικτάκι που μπήκε που έκανε στο 87 τρεις κοφτές τρίπλες και πήρε κόντρες στο κέντρο. Ο Κάτσε δεν κανει σίγουρα για α εθνική.
Πιστεύω ότι το ανώτερο μπορεί ο Δώνης να βγάλει 4 παίκτες νέους μέσα στη χρονιά. 1 ανά γραμμη και 1 αναπληρωματικό. Δύσκολα να βγουν παραπάνω. Τώρα υποθέτω θα φανεί και ποιοί θα φύγουν δανεικοί όπως επίσης και ποιοί θα μείνουν να δουλέψουν με την πρώτη ομάδα.

Χειρότερος σήμερα μακράν ο Εττό, κακός επίσης και ο Αθανασιάδης.
Καλύτερος ο Λίνο του πρώτου 20αλέπτου και ο Λάζαρ που είναι πιστεύω μια κλάση πάνω
Ο Γεωργιάδης είναι λίγο πεσμένος, μήπως τον σούταρε καμιά γκόμενα? :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Φιλικοί αγώνες προετοιμασίας 2012-13

Δημοσίευση από Photis »

Αδελφέ ο Σταφυλίδης πέρσι ΔΕΝ έκανε προετοιμασία, ήταν τραυματίας αν δεν λανθάνομαι. Για τον Κάτσε διαφωνούμε πως δεν κάνει για 1η εθνική. Κάνει εφόσον δουλέψει τις αδυναμίες του, είναι και πολύ καλή η τεχνική του κατάρτιση. Επίσης όλοι τα έχετε με Κλάους, αναρωτιέμαι πραγματικά αν βλέπετε τη δουλειά που κάνει στο γήπεδο. Το ότι ο αντίπαλος δεν σου κάνει φάση οφείλεται πρώτα στον Κλάους και μετά σε όλους τους άλλους. Πιέζει σαν σκύλος μπροστά και περνάνε ευχάριστα την ώρα τους πίσω οι αμυντικοί. Αλλά μπροστά τι να κάνει όταν δεν κάναμε φάση σήμερα. Αφού οι πλάγιοι χάφ είναι της πλάκας για τέτοιο επίπεδο, και ο Ρομπέρ και ο Γεωργιάδης. Να την πάρει να τους περάσει όλους και να βάλει γκόλ????Ε..αυτό δεν γίνεται! Ο ΠΑΟΚ θέλει 1 κεντρώο και 2 χάφ πλάγιους, εκεί είναι το μεγάλο πρόβλημα αν θες να κάνεις επιθέσεις σε ομάδες πιο ποιοτικές από εσένα.
:pano:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”