Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδος 2011 και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Nαι βλέπετε το δέντρο μόνο.....το δάσος είναι ότι θα φάμε 5 αγωνιστικές κεκλεισμένων.............εκτός Ευρώπης το επακόλουθο και καληνύχτα ΠΑΟΚ.


Μικρός προπονητής..........πεθαμένο ρόστερ.
Άτολμος πρόεδρος αλλά δε βαριέσε ΠΑΟΚ είσαι.


Καληνύχτα ΕΛΛΑΝΤΑ !!!!
black death
Δημοσιεύσεις: 8220
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV

Δημοσίευση από black death »

hasio_john έγραψε:Δεν το έχω πει ΠΟΤΕ στην ζωή μου, αλλά σήμερα ντρέπομαι που είμαι ΠΑΟΚ ... , ντρέπομαι για τα ζώα που έχουμε για οπαδούς! ΜΗΝ μου πει κανείς κάφρος ότι είμαι στο καναπέ και το παίζω μάγκας του πληκτρολογίου, αλλά αυτό που έγινε πριν, μαζί με το βεγγαλικό στον τερματοφύλακα δείχνει οπαδούς πρέζας και ρετσίνας!!!
Πραγματικά μετά από αυτό πρέπει να φύγουν όλοι οι μισθοφόροι παίχτες μας, γιατί το θέατρο σήμερα που πρόσφεραν ήταν ΓΕΛΟΙΟ!!!! Σε έναν από τους σημαντικότερους αγώνες της χρονιάς , παίζουν λες και φοράνε φούστες και γόβες ..... ΠΑΙΞΤΕ ΜΕ @ΡΧΙΔΙΑ ΡΕ ΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣ ΦΑΤΕ 5 ΓΚΟΛ , ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ .....
Μικρός προπονητής, μικρή ομάδα, γελοίοι οπαδοί ... άντε γεια!!!! Καληνύχτα ΠΑΟΚ!!!
Συμφωνώ σε όλα εκτός από αυτό για τους παίχτες, τόσο μπορούν.
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16677
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV

Δημοσίευση από Equalizer »

Είστε μεγάλοι μ@λ@κες.

Τι ΣΚΑΤΑ πάει να πει οτι ο Ζαγορ γάμησε την ομάδα. Και απο που κι ως που δικαιολογεί οποιοδήποτε λάθος του Ζαγόρ, αυτά τα γίδια να μπουκάρουν στο γήπεδο. ΠΑΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ;

Ας πουμε οτι υπάρχει ένα απειροελάχιστο ενδεχόμενο να δεχτώ οτι κάποιος έχει έστω και ένα παράπονο σωστό απο τον Τέο. Ε ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ; Θα τα κάνουμε όλα πουτάνα;

ΔΕΝ βλέπετε οτι αυτό το ντου είναι στημένο; Στοιχηματίζω οτι κάποιοι το ονομάζουν "κάθαρση", για να σταματήσει ο ΠΑΟΚ να είναι μόδα. ΤΟΣΟ ΑΧΡΗΣΤΑ ΜΥΑΛΑ κυκλοφορούν. ΠΑΡΤΑΛΙΑ. Στα παπάρια μου και ο Ζαγοράκης. Εγώ απο πέρυσι τον δικαιολογούσα που παραιτήθηκε. Οχι θα κάθετε να το παίζει εθνοσωτήρας και κάτι λιμά να τον αποκαλούν αρχίδι και μπινέ, γιατί η ομάδα κουράστηκε και δεν είχε λεφτά για μεταγραφές. Τί να πω η τρύπα στο μυαλό σας δεν έχει πάτο.
Άβαταρ μέλους
Jordi_ 04
Δημοσιεύσεις: 944
Εγγραφή: Παρ 14 Μάιος 2010, 10:43

Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV

Δημοσίευση από Jordi_ 04 »

Argonaut4 έγραψε:Nαι βλέπετε το δέντρο μόνο.....το δάσος είναι ότι θα φάμε 5 αγωνιστικές κεκλεισμένων.............εκτός Ευρώπης το επακόλουθο και καληνύχτα ΠΑΟΚ.


Μικρός προπονητής..........πεθαμένο ρόστερ.
Άτολμος πρόεδρος αλλά δε βαριέσε ΠΑΟΚ είσαι.


Καληνύχτα ΕΛΛΑΝΤΑ !!!!

ΠΕΣΤΑ ΡΕ
Άβαταρ μέλους
Fawkes
Δημοσιεύσεις: 2499
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2009, 13:56
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV

Δημοσίευση από Fawkes »

Άντε τρέχτε τώρα στα δικαστήρια να φωνάξετε λευτεριά στους "οπαδούς"
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Ότι φτιάξαμε με αίμα 3μιση χρόνια, τα γαμήσαμε σε 5 λεπτά...

Μπράβο σε όλους μας!
john71
Δημοσιεύσεις: 114
Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 22:27

Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV

Δημοσίευση από john71 »

[quote="Fawkes"]Άντε τρέχτε τώρα στα δικαστήρια να φωνάξετε λευτεριά στους "οπαδούς"[/quote]


σωστος
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV

Δημοσίευση από theoPAOK »

Παιδιά νταξ το παράκανα πριν...
Αλλα αυτη τη στιγμή είμαι ικανός να σπάσω όλο το σπίτι..
Δεν το εννοούσα αυτό...
Αλλα εκείνη τη στιγμή...δεν...απλά δεν..
Μπορεί να είμαι 200% φαν του Ζαγορ..
Τρελά παθιασμένος με τον ΠΑΟΚ...
Αλλα με αυτά που βλέπω..δεν μπορώ..
Όπως νομίζω οτι δεν μπορούν και πολλοί άλλοι...

Και για να μην παρεξηγούμε..
Είμαι 100000000000000000000% έναντι αυτών των μαλακισμένων που μπήκαν στο γήπεδο...
Αλλα και 100000000000% υπερ σ'αυτους που φώναζαν "ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΕΣ ΕΙΣΑΣΤΕ" και γιουχάριζαν...

Για το τι άκουσε ο ζαγορ... Αμα ανοίξω το στόμα μου θα ρίξω χριστοπαναγίες... :(
john71
Δημοσιεύσεις: 114
Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 22:27

Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV

Δημοσίευση από john71 »

Πριν από 3 χρόνια παρακαλούσαμε τον Ζαγοράκη να μπεί μπροστά για την σωτηρία της ομάδας και αφού μπήκε τώρα τώτα τον βρίζουμε.
Αυτο ειναι καφρίλα.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV

Δημοσίευση από Photis »

Πραγματικά οι παίκτες σήμερα δεν υπήρχαν μέσα στο γήπεδο...αν είναι δυνατόν....
:pano:
Άβαταρ μέλους
lamosas
Bet Guru 2024
Δημοσιεύσεις: 3951
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV

Δημοσίευση από lamosas »

ΑΥΤΑ ΠΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΜΑΔΕΣ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ.

ΑΥΤΑ ΠΑΘΑΙΝΕΙΣ ΟΤΑΝ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΚΑΙ ΕΡΜΑΙΟ ΤΩΝ ΟΠΑΔΩΝ.

ΧΙΛΙΟΠΑΙΓΜΕΝΟ ΤΟ ΣΙΡΙΑΛ.

ΜΙΑ ΖΩΗ ΤΑ ΙΔΙΑ.

ΠΑΟΚΑΡΑ ΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV

Δημοσίευση από gergeo4 »

ΝΤΡΟΠΗ!ΑΙΣΧΟΣ!ΑΗΔΙΑ!ΕΧΩ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΜΑΚΕΣ ΤΟΣΑ Κ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ!
Άβαταρ μέλους
zoomgr
Δημοσιεύσεις: 2220
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 09:50

Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV

Δημοσίευση από zoomgr »

zoomgr έγραψε:κάνουμε αυτά που κοροϊδεύαμε σε Ajax, Dynamo και Fener.... για να χαλαρώσουμε λίγο, τους πατάμε και μετά τα έξτρα. Πολύ χαλαρούς μας κόβω.... και σίγουρο το ματσάκι, να δες γελάει και ο Γκαρσία.... τι γελοιότητες είναι αυτές?
Βραβείο σας τα λεγα

που πάμε ρε ?
με τον Γκαρσία και τις τιτίκες...?
η αποχή συνεχίζεται από τους παίκτες...
για μένα δεν φταίει κανείς άλλος,
μάθαμε τώρα, μια φταίει ο κόρακας, μια ο Ζαγοράκης , μια ο Χάβος..
αποδεικνύεται τελικά πως δεν ήταν άξιοι για τίτλο όλοι τους εκτός του Γκαρσία που στον σημαντικότερο αγώνα δήλωσε πάλι ΠΑΡΩΝ.
Αλλά και μια μούντζα σε όλους εμάς που το παίζαμε χαλαροί και XL
4 θα ρίξουμε ο ένας 3 ο άλλος...
ότι κοροιδεύαμε πάθαμε, δεν περίμενα τέτοια αλλαζωνεία από μας... δεν ταιριάζει με την ψυχοσύνθεση του ΠΑΟΚ.
ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ
ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΙΣ ΚΑΓΚΟΥΡΙΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΙΛΗΣΩ
ΤΕΛΟΣ Ο ΠΑΟΚ ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ
Άβαταρ μέλους
Jordi_ 04
Δημοσιεύσεις: 944
Εγγραφή: Παρ 14 Μάιος 2010, 10:43

Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV

Δημοσίευση από Jordi_ 04 »

ΕΓΩ ΤΑ ΕΣΠΑΣΑ ΗΔΗ ΑΔΕΡΦΕ ΟΛΑ ...


yiannisPAOKitalia έγραψε:Ότι φτιάξαμε με αίμα 3μιση χρόνια, τα γαμήσαμε σε 5 λεπτά...

Μπράβο σε όλους μας!


+++++
basilis
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:41

Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV

Δημοσίευση από basilis »

Βαρεθηκα να ακουω η ομαδα θελει στηριξη και θελει στηριξη! Οταν τους εχεις ολη τη χρονια στη στηριξη και δεν αντιδρας οι αλλοι επαναπαυονται και σε ποιανουν μαλακα...Και ο Θεος φοβερα θελει...Τα χανουμια ειπαν οτι αν δεν πανε τελικο δεν θα γυρισουν Αθηνα...Αλλα βγειτε εσεις και γλειψτε τους τωρα...
ΓΙΑΥΤΟ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΜΙΑ ΖΩΗ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΣΤΟ ΓΛΥΨΙΜΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ!!!ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΕΤΣΙ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ Ο ΠΑΟΚ!!!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Κύπελλο Ελλάδος”