Π.A.O.K. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satellite
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Αδέρφια διακρίνω τεράστια προσπάθεια της κυβέρνησης να χρησιμοποιήσει το σημερινό ματς και γενικώς ψάχνει τρόπους για να φάει τον ΖΑΓΟΡΑΚΗ και να βάλει κάποιον διορισμένο στην θέση του για δικές τους δουλειές.
Επειδή διαβάζω όλο τον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο κάθε μέρα αυτό το συμπέρασμα έβγαλα.
Εχθές κιόλας οι καρπετοπανούτσοι άρχισαν να λένε ότι ο Ζαγόρ πρέπει να παραιτηθεί άμα γίνουν επεισόδια.
ΌΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΔΕΡΦΙΑ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΖΑΓΟΡΑΚΗ.
Επειδή διαβάζω όλο τον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο κάθε μέρα αυτό το συμπέρασμα έβγαλα.
Εχθές κιόλας οι καρπετοπανούτσοι άρχισαν να λένε ότι ο Ζαγόρ πρέπει να παραιτηθεί άμα γίνουν επεισόδια.
ΌΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΔΕΡΦΙΑ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΖΑΓΟΡΑΚΗ.
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Στη Θεσσαλονίκη ο Μαρινάκης
Από κοντά αναμένεται να δει τον επαναληπτικό αγώνα του ΠΑΟΚ με τον Ολυμπιακό για τη φάση των «8» του Κυπέλλου Ελλάδας ο Βαγγέλης Μαρινάκης. Ο πρόεδρος των «ερυθρολεύκων» μετέβη σήμερα στην συμπρωτεύουσα και θα πάει στην Τούμπα το απόγευμα για να δει την προσπάθεια της ομάδα του για να πάρει την πρόκριση.
Από την πλευρά του ισχυρού άνδρα των Πειραιωτών περιμένουν ανάλογη φιλοξενία από τον Θοδωρή Ζαγοράκη με εκείνης που έτυχε ο πρόεδρος του «Δικεφάλου του Βορρά» όταν πήγε στο Καραϊσκάκη.
sport-fm
Από κοντά αναμένεται να δει τον επαναληπτικό αγώνα του ΠΑΟΚ με τον Ολυμπιακό για τη φάση των «8» του Κυπέλλου Ελλάδας ο Βαγγέλης Μαρινάκης. Ο πρόεδρος των «ερυθρολεύκων» μετέβη σήμερα στην συμπρωτεύουσα και θα πάει στην Τούμπα το απόγευμα για να δει την προσπάθεια της ομάδα του για να πάρει την πρόκριση.
Από την πλευρά του ισχυρού άνδρα των Πειραιωτών περιμένουν ανάλογη φιλοξενία από τον Θοδωρή Ζαγοράκη με εκείνης που έτυχε ο πρόεδρος του «Δικεφάλου του Βορρά» όταν πήγε στο Καραϊσκάκη.
sport-fm
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Έτσι πείτε ντε...μαγκιά πουλάει...με πλάτες ένστολων...
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Αφού πρώτα βεβαιώθηκε πως θα έχει μαζί τους 1700 ενστολους, ενα ελικοπτερο και το νο2 της αστυνομιας, ειπε να ερθει. η βρωμοπουστρ@
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Ψωμιάδης: «Δυστυχώς η παράγκα ζει και βασιλεύει»
Την αντίδρασή του για τα μέτρα που έχουν συμφωνηθεί να παρθούν σήμερα, για τον αγώνα του Κυπέλλου μεταξύ ΠΑΟΚ και Ολυμπιακού στην Τούμπα εξέφρασε ο Παναγιώτης Ψωμιάδης. Ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας κάλεσε μάλιστα τους φίλους του «Δικεφάλου του Βορρά» να μην πάνε έξω από το γήπεδο για να εκθέσουν την Αστυνομία.
Αναλυτικότερα όσα δήλωσε ο κ.Ψωμιάδης στον “Spor103fm”:
«Από τότε που γεννήθηκα είμαι ελεύθερος και θα πεθάνω ελεύθερος. Σήμερα διαπιστώσατε πως είναι αστυνομοκρατούμενη; Μιλάμε για ένα αστυνομοκρατούμενο κράτος και αυτό είναι απαράδεκτο. Ήμουν και είμαι υπέρ της ελεύθερης διακίνησης ιδεών. Και βέβαια κατά των αποφάσεων που αφαιρούν το δικαίωμα να παρακολουθεί ένας φίλαθλος την ομάδα του. Που συμβαίνουν αυτά στην Ευρώπη».
Για το ελικόπτερο και την δήλωση Ραχοβίτσα πως "πρέπει να ξεκαπνίσει": «Λυπάμαι γιατί ζήτησε ο κ. Ραχοβίτσας να μιλήσουμε, αλλά δεν μίλησα ακόμη. Λέω αν παραπονεθεί για τις θέσεις που έχετε όλοι σας, θα του πω «με ρωτήσατε εμένα πως θα κουβαλήσετε ένα στρατό εδώ»; Να ξέρετε βέβαια πως ο κ. Ραχοβίτσας είναι ένας από τους καλούς αξιωματικούς. Δε τα βάζω με την αστυνομία, είναι πολιτική απόφαση η αστυνομία ακολουθεί εντολές. Είναι απαράδεκτη η δήλωση για να ξεκαπνίσει, αυτά δεν μπορεί να τα πει δημόσιος λειτουργός. Είναι περιουσία του ελληνικού λαού. Εγώ μίλησα για δύο πρωταθλήματα, αφού άλλοι νόμοι ισχύουν στο κράτος της Αθήνας, άλλοι στη περιφέρεια».
Για τους βουλευτές Θεσσαλονίκης και την έλλειψη αντιδράσεων: «Εγώ στον βαθμό που έπρεπε να αντιδράσω. Δεν είναι δυνατόν να φορτώνονται όλα στον περιφερειάρχη».
Για το αν θα έρθει στη Τούμπα: «Δυστυχώς η παράγκα ζει και βασιλεύει. Είμαι καλεσμένος από τον κ. Ζαγοράκη, αν προλάβω θα είμαι στο γήπεδο. Εγώ έκανα μία πρόταση, αντί να είμαστε έξω από το γήπεδο, μήπως πρέπει να αφήσουμε την αστυνομία να προστατεύει τα κουνούπια. Να σεβαστούμε την αστυνομία και να εκθέσουμε την πολιτική απόφαση».
Την αντίδρασή του για τα μέτρα που έχουν συμφωνηθεί να παρθούν σήμερα, για τον αγώνα του Κυπέλλου μεταξύ ΠΑΟΚ και Ολυμπιακού στην Τούμπα εξέφρασε ο Παναγιώτης Ψωμιάδης. Ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας κάλεσε μάλιστα τους φίλους του «Δικεφάλου του Βορρά» να μην πάνε έξω από το γήπεδο για να εκθέσουν την Αστυνομία.
Αναλυτικότερα όσα δήλωσε ο κ.Ψωμιάδης στον “Spor103fm”:
«Από τότε που γεννήθηκα είμαι ελεύθερος και θα πεθάνω ελεύθερος. Σήμερα διαπιστώσατε πως είναι αστυνομοκρατούμενη; Μιλάμε για ένα αστυνομοκρατούμενο κράτος και αυτό είναι απαράδεκτο. Ήμουν και είμαι υπέρ της ελεύθερης διακίνησης ιδεών. Και βέβαια κατά των αποφάσεων που αφαιρούν το δικαίωμα να παρακολουθεί ένας φίλαθλος την ομάδα του. Που συμβαίνουν αυτά στην Ευρώπη».
Για το ελικόπτερο και την δήλωση Ραχοβίτσα πως "πρέπει να ξεκαπνίσει": «Λυπάμαι γιατί ζήτησε ο κ. Ραχοβίτσας να μιλήσουμε, αλλά δεν μίλησα ακόμη. Λέω αν παραπονεθεί για τις θέσεις που έχετε όλοι σας, θα του πω «με ρωτήσατε εμένα πως θα κουβαλήσετε ένα στρατό εδώ»; Να ξέρετε βέβαια πως ο κ. Ραχοβίτσας είναι ένας από τους καλούς αξιωματικούς. Δε τα βάζω με την αστυνομία, είναι πολιτική απόφαση η αστυνομία ακολουθεί εντολές. Είναι απαράδεκτη η δήλωση για να ξεκαπνίσει, αυτά δεν μπορεί να τα πει δημόσιος λειτουργός. Είναι περιουσία του ελληνικού λαού. Εγώ μίλησα για δύο πρωταθλήματα, αφού άλλοι νόμοι ισχύουν στο κράτος της Αθήνας, άλλοι στη περιφέρεια».
Για τους βουλευτές Θεσσαλονίκης και την έλλειψη αντιδράσεων: «Εγώ στον βαθμό που έπρεπε να αντιδράσω. Δεν είναι δυνατόν να φορτώνονται όλα στον περιφερειάρχη».
Για το αν θα έρθει στη Τούμπα: «Δυστυχώς η παράγκα ζει και βασιλεύει. Είμαι καλεσμένος από τον κ. Ζαγοράκη, αν προλάβω θα είμαι στο γήπεδο. Εγώ έκανα μία πρόταση, αντί να είμαστε έξω από το γήπεδο, μήπως πρέπει να αφήσουμε την αστυνομία να προστατεύει τα κουνούπια. Να σεβαστούμε την αστυνομία και να εκθέσουμε την πολιτική απόφαση».
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Μας πρήξατε τους όρχεις με τα παλτά της ομάδας που μας κάνει υπερήφανους με τους αποκλεισμούς της και τους αγώνες ντέρμπι με κάτι Αλβανικές ομάδες στην Ευρώπη τα οποία απουσιάζουν και δεν θα παίξουν λέει ποιοι ο Μιραλάς και ο Ριέρα.
Λες και σε εμάς η ομάδα μας είναι πλήρης και δεν παρουσιάζει προβλήματα.
Βιτόλο, Κουτσιανικούλης, Φωτάκης (τραυματίες), Αρίας, Εττό και φυσικά ο Πάμπλο Κοντρέρας δεν θα αγωνιστούν
Σχεδόν με αναγκαστικές αλλαγές είμαστε.
Φροντίσατε βέβαια να εξολοθρεύσετε και τον 12ο και καλύτερο παίχτη μας τον ΛΑΟ μας διώχνοντας τον για μια ολόκληρη ημέρα με προβοκάτσιες και ραδιουργίες και μηχανισμούς που αρμόζουν μόνο σε ομάδες με καταγωγή απο την Τρούμπα.
Ο 6ος Αμερικάνικος στόλος τους δίδαξε τον τρόπο να καταφεύγουν στην πουτανιά.
Έτσι έμαθαν έτσι ζούνε και δεν είναι η πρώτη φορά.
Ο Προστάτης του Πολίτη Παπουτσής φέρει τεράστιες ευθύνες καθότι μάλλον μιλάμε για προστάτη των νταβάδων του Ελληνικού Έθνους παρά να ενδιαφέρεται για την όποια προστασία του όποιου πολίτη.
Σκηνικό Χούντας με λίγο επικάλυψη Δημοκρατίας και η συνταγή είναι έτοιμη για το κεφάλαιο τους εφοπλιστές και τους ανθρώπους με τις σαπιοκοιλιές και τα μεγάλα σαγόνια.
Αυτούς που δεν θα διστάσουν να βουλιάξουν βαπόρια και να στείλουν κόσμο τροφή για τα ψάρια για λίγα Ευρώ παραπάνω.
Για τους δυνάστες όχι μόνο του ποδοσφαίρου αλλά και του απλού κοσμάκη κινητοποιήθηκε όλος ο κρατικός μηχανισμός όταν δεν υπάρχει αντίστοιχη κινητοποίηση για την μεταφορά ενος 5χρονου παιδιού για αεροκομιδή σε νοσοκομείο πριν λίγες ημέρες απο κάποιο νησί με αποτέλεσμα τον θάνατο του.
Για αυτούς τους διαβόλους και τριβόλους ο ΠΑΟΚ καλείτε σήμερα να πολεμήσει.
Κόντρα σε όλα και όλους.
Έχουμε και λέμε λοιπόν.
3 εισαγγελείς
1 ελικόπτερο
1700 ένστολοι αστυνομικοί
Η ομάδα ΔΕΛΤΑ
ο υπαρχηγός της ΕΛΑΣ
για να φιλάνε ένα γήπεδο άδειο!
Μέτρα τα οποία ουδέποτε δεν ήταν ποιο αυστηρά στην Ελλάδα.
Απέναντι σε αυτούς ο ΛΑΟΣ του ΠΑΟΚ καλείτε να στηρίξει την ομάδα του χωρίς έκτροπα και χωρίς φασαρίες.
Η πρόκληση είναι τόσο μεγάλη που προκαλεί ΟΡΓΗ και ΑΗΔΙΑ για την σαπίλα κάποιων ΖΩΩΝ και όχι ανθρώπων που τα χέρια τους είναι βαμένα στο ΑΙΜΑ.
ΝΟΙΩΘΩ απέραντη ΝΤΡΟΠΗ για αυτά τα ΚΤΗΝΗ.
Και εύχομαι ολόψυχα ότι ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ!
Όσο για την ομάδα μου και τον κόσμο της
η ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ είναι το λιγότερο που μπορεί να αισθανθεί κανείς ανεξαρτήτου αποτελέσματος.
ΝΥΝ ΚΑΙ ΑΕΙ ΠΑΟΚ
ΑΜΥΝΕΣΘΑΙ ΠΕΡΙ ΠΑΟΚ
υγ
Οι φοβίες σας να γίνουν πραγματικότητα απόγονοι του 6ου στόλου.
Λες και σε εμάς η ομάδα μας είναι πλήρης και δεν παρουσιάζει προβλήματα.
Βιτόλο, Κουτσιανικούλης, Φωτάκης (τραυματίες), Αρίας, Εττό και φυσικά ο Πάμπλο Κοντρέρας δεν θα αγωνιστούν
Σχεδόν με αναγκαστικές αλλαγές είμαστε.
Φροντίσατε βέβαια να εξολοθρεύσετε και τον 12ο και καλύτερο παίχτη μας τον ΛΑΟ μας διώχνοντας τον για μια ολόκληρη ημέρα με προβοκάτσιες και ραδιουργίες και μηχανισμούς που αρμόζουν μόνο σε ομάδες με καταγωγή απο την Τρούμπα.
Ο 6ος Αμερικάνικος στόλος τους δίδαξε τον τρόπο να καταφεύγουν στην πουτανιά.
Έτσι έμαθαν έτσι ζούνε και δεν είναι η πρώτη φορά.
Ο Προστάτης του Πολίτη Παπουτσής φέρει τεράστιες ευθύνες καθότι μάλλον μιλάμε για προστάτη των νταβάδων του Ελληνικού Έθνους παρά να ενδιαφέρεται για την όποια προστασία του όποιου πολίτη.
Σκηνικό Χούντας με λίγο επικάλυψη Δημοκρατίας και η συνταγή είναι έτοιμη για το κεφάλαιο τους εφοπλιστές και τους ανθρώπους με τις σαπιοκοιλιές και τα μεγάλα σαγόνια.
Αυτούς που δεν θα διστάσουν να βουλιάξουν βαπόρια και να στείλουν κόσμο τροφή για τα ψάρια για λίγα Ευρώ παραπάνω.
Για τους δυνάστες όχι μόνο του ποδοσφαίρου αλλά και του απλού κοσμάκη κινητοποιήθηκε όλος ο κρατικός μηχανισμός όταν δεν υπάρχει αντίστοιχη κινητοποίηση για την μεταφορά ενος 5χρονου παιδιού για αεροκομιδή σε νοσοκομείο πριν λίγες ημέρες απο κάποιο νησί με αποτέλεσμα τον θάνατο του.
Για αυτούς τους διαβόλους και τριβόλους ο ΠΑΟΚ καλείτε σήμερα να πολεμήσει.
Κόντρα σε όλα και όλους.
Έχουμε και λέμε λοιπόν.
3 εισαγγελείς
1 ελικόπτερο
1700 ένστολοι αστυνομικοί
Η ομάδα ΔΕΛΤΑ
ο υπαρχηγός της ΕΛΑΣ
για να φιλάνε ένα γήπεδο άδειο!
Μέτρα τα οποία ουδέποτε δεν ήταν ποιο αυστηρά στην Ελλάδα.
Απέναντι σε αυτούς ο ΛΑΟΣ του ΠΑΟΚ καλείτε να στηρίξει την ομάδα του χωρίς έκτροπα και χωρίς φασαρίες.
Η πρόκληση είναι τόσο μεγάλη που προκαλεί ΟΡΓΗ και ΑΗΔΙΑ για την σαπίλα κάποιων ΖΩΩΝ και όχι ανθρώπων που τα χέρια τους είναι βαμένα στο ΑΙΜΑ.
ΝΟΙΩΘΩ απέραντη ΝΤΡΟΠΗ για αυτά τα ΚΤΗΝΗ.
Και εύχομαι ολόψυχα ότι ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ!
Όσο για την ομάδα μου και τον κόσμο της
η ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ είναι το λιγότερο που μπορεί να αισθανθεί κανείς ανεξαρτήτου αποτελέσματος.
ΝΥΝ ΚΑΙ ΑΕΙ ΠΑΟΚ
ΑΜΥΝΕΣΘΑΙ ΠΕΡΙ ΠΑΟΚ
υγ
Οι φοβίες σας να γίνουν πραγματικότητα απόγονοι του 6ου στόλου.
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Ο τίτλος του θέματος αλλάχτηκε τιμής ένεκεν.
Η αγανάκτηση είναι πολύ μεγάλη και δεν διορθώνεται με τίποτα.

Η αγανάκτηση είναι πολύ μεγάλη και δεν διορθώνεται με τίποτα.
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Σωστος!
ΓΑΜΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΑΣΑΛΙΩΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΜΑΡΙΝΑΚΗ!!!
ΓΑΜΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΑΣΑΛΙΩΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΜΑΡΙΝΑΚΗ!!!
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
ηρθαν,πουλαν μαγκια,ριχνουν φαπες και δεν μπορουμε να κανουμε κατι χωρις να κανουμε κακο στην ιδια μας την ομαδα..
Εσεις ομως ΠΑΙΚΤΑΡΑΔΕΣ ΜΟΥ μπορειτε να κανετε κατι..
Απλα καντε το.
Κερδιστε την πιο σιχαμενη ομαδα της γης.Για τον Παμπλο,για εμας,για τους ιδιους σας τους εαυτους.
Εσεις ομως ΠΑΙΚΤΑΡΑΔΕΣ ΜΟΥ μπορειτε να κανετε κατι..
Απλα καντε το.
Κερδιστε την πιο σιχαμενη ομαδα της γης.Για τον Παμπλο,για εμας,για τους ιδιους σας τους εαυτους.
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Γ@μησέ το, θα το "διορθώσουμε" μετά από κανένα μήναgash04 έγραψε:Ο τίτλος του θέματος αλλάχτηκε.
Η αγανάκτηση είναι πολύ μεγάλη και δεν διορθώνεται με τίποτα.
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Πως ειναι δυνατον με 1700 γουρουνακια να μην γινουν επεισοδια,οεο?
Ποιος θα φταιει μετα,οεο?
Ζαγορακη μπορεις να κατσεις διπλα στον μαρινακη,οεο?
Αν δεν περασει ο γκει και δεν ανοιξει ρουθουνι ως δια μαγειας,τι γινεται μετα,οεο?
Αν περασει ο γκει και παλι δεν ανοιξει ρουθουνι τι γινεται μετα,οεο?
Αν γινει της πουτ@νας πριν αρχισει το ματς και τελικα το ματς αναβληθει,τι γινεται μετα,οεο?
Ποιος θα φταιει μετα,οεο?
Ζαγορακη μπορεις να κατσεις διπλα στον μαρινακη,οεο?
Αν δεν περασει ο γκει και δεν ανοιξει ρουθουνι ως δια μαγειας,τι γινεται μετα,οεο?
Αν περασει ο γκει και παλι δεν ανοιξει ρουθουνι τι γινεται μετα,οεο?
Αν γινει της πουτ@νας πριν αρχισει το ματς και τελικα το ματς αναβληθει,τι γινεται μετα,οεο?
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
εγώ διαφωνώ με την αλλαγή του τίτλου....είναι σίγουρο ότι επρόκειτο για τον 6ο στόλο μόνο?gash04 έγραψε:Ο τίτλος του θέματος αλλάχτηκε.
Η αγανάκτηση είναι πολύ μεγάλη και δεν διορθώνεται με τίποτα.
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel

Για ποιο λόγο ήρθες στη Θεσσαλονίκη, καθώς στην αστυνομική διεύθυνση, υπάρχουν πολλά και ικανά στελέχη?
Με διέταξαν να έρθω στη Θεσσαλονίκη και αυτό έκανα. Είμαι στρατιώτης και ακολουθώ κατά γράμμα τις εντολές που μου δίνουν
Σοβαρά?
Ποιος σε διέταξε ο αρχηγός της ΕΛΑΣ?
Κάποιο πολιτικό πρόσωπο και αν ΝΑΙ ποιος?
Ο Μαρινάκης?
Κάποιος άλλος?
Εαν συμβεί το παραμικρό υπεύθυνοι θα είστε εσείς αποκλειστικά και μόνο και κανείς άλλος μετά τις τόσες και συνεχόμενες προκλήσεις σας!
Ευκαιρία να δούμε και την επιχειρησιακή ικανότητα της αστυνομίας αν και πάλι λίγους φέρατε για ένα άδειο γήπεδο.
Ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει.
Μπορεί η Τούμπα να σηκωθεί και να δραπετεύσει και να πάει στην Βουλγαρία με το ελικοπτεράκι σας!
Οι παρελάσεις αν δεν σε ενημέρωσαν στην πόλη μας γίνονται κατά τον Οκτώβριο.
Αν δεις αυτό το μήνυμα μη μας μπλέξεις με το ηλεκτρονικό έγκλημα και μηνύσεις όπως άλλες φορές.
Τα λέω για να ξεκαπνίσω απλά...
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
μαγκες, αμα γινουν εκλογες την ανοιξη, ξερετε εσεις
ΠΑΣΟΚ ΝΔ..και μιλαω για σαλονικιους και γειτονικη περιφερεια οπου το ΠΑΟΚτσηδικο στοιχειο ειναι 80%..
πραξεις και οχι μονο λογια..
ΠΑΣΟΚ ΝΔ..και μιλαω για σαλονικιους και γειτονικη περιφερεια οπου το ΠΑΟΚτσηδικο στοιχειο ειναι 80%..
πραξεις και οχι μονο λογια..