Ajax - Π.A.O.K. 28/7 21:45 nova1

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του Ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ αλλά και γενική συζήτηση περί της Ευρωπαϊκής πορείας του ΠΑΟΚ στο παρελθόν.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Αν όπως διάβασα ο Μπερέτα κατεβάσει "συντηρητική" σύνθεση, θεωρώ ότι η σύνθεση θα είναι κάπως έτσι:
Χαλκιάς
Μπουσαϊντί - Κοντρέρας - Τσιρίλο (Ζουέλα, Μαλεζάς) - Σνάουτσνερ
Βιτόλο - Γκαρσία - Σορλέν
Ίβιτς (αν προλάβει)
Βιερι - Σάλπι.
Στη θέση του Ίβιτς μπορεί να περάσει κανένα Φωτάκη, ή Μουσλι, αναλόγως των προθέσεών του.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από teod1980 »

Τους έχεις βάλει τα α....ίδια σε ένα μπωλ...
Μάρτιν Γιολ...Μάααρτιν ΓΙοοοολλ!!!

Μπέρδεμα του ΓΙολ με τον ΑΖΑΞ
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από Sera4 »

Fulham Confident Of Appointing Martin Jol As Manager Within Next 24 Hours On Rolling 12 Month Contract
Former Spurs boss to be given £15 million war chest...



Fulham are confident of appointing Martin Jol as their new manager within the next 24 hours on a 12-month rolling contract, Goal.com UK can reveal.

Jol’s proposed move to west London hit a stumbling block, with Ajax refusing to negotiate with Fulham over his release, and the former Tottenham manager giving mixed public messages over whether he plans to stay in Holland.

MORE...

* Fulham managerial target Martin Jol tells Ajax he wants to leave - report
* Betting markets thrown into chaos as Jol stretches out to evens to take Fulham job
* Jol leading the race to be Fulham manager, as Sven drops out and Southgate joins the running

But Goal.com UK understands that Jol has told Fulham today that he wants to succeed Roy Hodgson at Craven Cottage, despite earlier reports in the Dutch media that he is prepared to snub the Premier League club providing Ajax give him the funds to strengthen the squad this summer.

Jol’s contract allows him to move in return for compensation of £1million, believed to be the value of his Ajax salary, which was agreed and inserted in his contract when he joined the club 12 months ago.

It is believed that, although Fulham’s managerial search has been led by chief executive Alistair Mackintosh, he is not currently in Amsterdam because his partner gave birth to his first child yesterday, a month prematurely.

A delegation led by club secretary Darren Preston is ready to present Jol with a 12-month rolling contract worth around £1.5m a year, including bonuses, which had been agreed in principle between both parties over the weekend.

Fulham expect the Dutchman to put pen to paper by tomorrow, and link up with the club on their pre-season tour of Sweden ahead of their first game against Halmstads on Thursday.

Owner Mohamed Al-Fayed is prepared to hand Jol a £15m transfer kitty, plus whatever profits he can make from player sales. However, rumours of a move for Tottenham’s Robbie Keane are believed to be wide of the mark.

Nonetheless, Ajax do not want to lose Jol, who led the club to second position in last season’s Eredivisie, and have dug in their heels. Ajax sources told Goal.com UK that Jol had been locked in talks with the club today and was still expected to take charge of Friday’s high-profile friendly against Chelsea. The chances of him taking over at Fulham are rated at "50-50", say the sources.
If Fulham cannot seal the deal for Jol, it will be back to the drawing board in the hunt for Hodgson's successor. It is understood that there is no fall-back option however, should the move not be completed.

http://www.goal.com/en/news/9/england/2 ... thin-next-


και εκει που λενε οτι μενει τωρα ξαναγυριζουν τα πραγματα...μεταφραζω μονο ενα κομματι απο τον τιτλο γιατι βαριεμαι..στη φουυλαμ ειναι αισιοδοξοι για την υπογραφη του γιολ μεσα στις επομενες 24 ωρες... :ugeek: :ugeek:
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από Billy4 »

Αυτό διάβαζα τώρα. Έχει γίνει πουτάνα το θέμα με τον Γιολ. Απορώ πως τον ανέχονται στον Άγιαξ.
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από kos »

αυτη τη στιγμη υπαρχει μια κατασταση που και να θελεις δεν σε αφηνει να εισαι αισιοδοξος.
- η ομαδα δεν εχει ρυθμο
- η αμυνα δεν εχει βρει τα πατηματα της. αμφιβαλω εαν ξερει σημερα ο προπονητης ποιους θα βαλει την αλλη εβδομαδα και εαν θα παιξει τελικα με την αμυνα ψηλα ή οπως περυσι
- επιθετικα η ομαδα κανει 1 σοβαρη και οργανωμενη επιθεση ανα 2 ματς. ο σαλπι μπηκε στην ομαδα αλλα κανεις δεν ξερει που θα παιξει. για να αποκτησει ενα στοιχειωδες δεσιμο με τους υπολοιπους θελει χρονο δεν υπαρχει και αγωνες που ομως απο εδω και περα ζεματανε

οποιος θελει αυτο το βαφτιζει απαισιοδοξια ή γκρινια. δικαιωμα του αλλα δεν βλεπω κατι αλλο. και κυριως δεν βλεπω να μπορει να αλλαξει κατι ο μπερετα μεσα σε 8 μερες. οτι και να κανει, οσο να δουλεψει στην τακτικη, οσο να ριξει ρυθμο για να τους φρεσκαρει οι 8 μερες ειναι λιγες. η μονη ελπιδα ειναι οι ολλανδοι να ειναι στην ιδια ή χειροτερη κατασταση απο εμας.
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από Pegasus »

Το κακό είναι στην πίεση χρόνου. Έχει η ομάδα μία βδομάδα να κάνει γενική πρόβα... μόνη της, χωρίς απουσίες και με κατασταλαγμένο θέλω να ελπίζω αρχικό σχήμα. Απλά περιμένω, δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο αίσθημα αισιοδοξίας ή απαισιοδοξίας.

Ο Άγιαξ δεν παραπαίει λόγω του καινούριου γηπέδου.
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

Billy4 έγραψε:Αυτό διάβαζα τώρα. Έχει γίνει πουτάνα το θέμα με τον Γιολ. Απορώ πως τον ανέχονται στον Άγιαξ.
Είναι κι αυτοί με το ... στον ποπό, όπως κι εμείς αλλωστε. Γι' αυτό τους κάμνει μαγκιές και τον ανέχονται. Αλλιώς θα τον είχαν ήδη σουτάρει...
Άβαταρ μέλους
lion
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: Παρ 29 Ιαν 2010, 15:24

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από lion »

Κάντους μπουρδέλο ρε Γιολ!!!!! :mrgreen: :mrgreen:


Ποδόσφαιρο / Champions League / Άγιαξ
«Δε μπορώ την αβεβαιότητα»

21 Ιουλ 2010 10:52, Από Νίκος Μοσχοβίτης

Ο προπονητής του Αγιαξ, Μάρτιν Γιολ στο περιθώριο της φιλικής νίκης επί της ερασιτεχνικής Ράινσμπεργκ με 7-0, τόνισε οτι και προς το παρόν παραμένει προπονητής του «Αίαντα».

Ο Ολλανδός τεχνικός, ωστόσο, τόνισε ότι κάποιες παράμετροι συνεχίζουν να τον προβληματίζουν και ότι αν συνεχιστεί αυτή η αβεβαιότητα, δεν ξέρει αν θα συνεχίσει. «Η Φούλαμ ενδιαφέρεται, αλλά βασικά, εγώ μένω στον Αγιαξ», επανέλαβε ο Γιολ.

Οπως αναφέρει σημερινο ρεπορτάζ της ολλανδικής εφημερίδας «De Telegraaf», ο Γιολ θα έχει μία συνάντηση με τη διοίκηση του Αγιαξ και σήμερα για να συζητήσουν για την ενίσχυση του ρόστερ, αλλά και για τις όποιες πωλήσεις προχωρήσουν. «Η αλήθεια είναι ότι ανησυχώ για το μέλλον. Αλλά από ότι φαίνεται το σωματείο δείχνει ότι μπορεί να το εξασφαλίσει. Εχουμε ήδη χάσει αρκετούς παίκτες και υπάρχει ακόμα ενδιαφέρουν και για άλλους ποδοσφαιριστές μας. Δε βάζω κάποιο τελεσίγραφο αλλά για μένα είναι ξεκάθαρο ότι δε μπορώ να συνεχίσω αν αυτή η αβεβαιότητα παραμείνει για εβδομάδες», είπε ο Μάρτιν Γιολ.

http://www.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=1170
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από Zorro4 »

Ομάδες σαν τον ΑΓΙΑΞ ... είτε κατέβουν χωρίς προπονητή, είτε με 10 ελλείψεις ...
ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ... ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΤΟΥΣ.
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από Pegasus »

Ε ναι. Αυτό λέω τόσο καιρό: ο Άγιαξ δεν είναι καλά σε σύγκριση με τον παλιότερο εαυτό του, όχι γενικά και όχι σε σχέση με τον ΠΑΟΚ. Αυτό μερικοί το ερμήνευσαν έτσι: "ο Άγιαξ δεν είναι σε καλή φάση, άρα είναι καλή μια κλήρωση μαζί του". Είναι ίσως η δεύτερη πιο δύσκολη κλήρωση και την αναμονή την κάνει ακόμα πιο δύσκολη η γκρίνια ότι δε θα περάσουμε, γκρίνια από τα ίδια άτομα που θα θεωρήσουν αποτυχία να μην πάρουμε ένα πρωτάθλημα όπου δυο ομάδες ρίχνουν εκατομμύρια και μια τρίτη απορεί κανείς πού βρίσκει λεφτά για μεταγραφές (ΑΕΚ) και είναι και ο ΠΑΟΚ που μετράει κάθε ευρώ και προσπαθεί να χρησιμοποιήσει ως όπλο τον προγραμματισμό και την ομαδικότητα.

Βλέπω γκρίνια, κακή απόδοση στα φιλικά και γενικώς αρνητικό κλίμα. Ως εκ τούτου, έχω κάθε λόγο να είμαι αισιόδοξος. :pano:
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Συμφωνώ με τους παραπάνω.
Δεν μασάω αν ο Αγιαξ έχει ή δεν έχει προπονητή.
Ομάδα με 4 πρωταθλητριών και 2 διηπειρωτικά πηγαίνει, σε τέτοια παιχνίδια, με αυτόματο πιλότο.
Οπότε είτε έτσι είτε γιουβέτσι ο Αγιαξ θα εμφανιστεί δυνατός και εμείς πρέπει να είμαστε εξαιρετικά σοβαροί και ορθολογικοί στον τρόπο παιχνιδιού μας.
Αν το πάμε π.χ. στις γιόμες δεν έχουμε ελπίδα.
Άβαταρ μέλους
tad
Δημοσιεύσεις: 2645
Εγγραφή: Δευ 05 Μάιος 2008, 11:13

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από tad »

Όταν ακούω το παλικαράκι μου (4,5 ετών) να τραγουδάει

Παοκάρα είμαι χάλια βλέπω έναν αετό με δυό κεφάλια ...

και από πίσω το άλλο το τσακαλάκι μου (2 ετών) να κάνει χέρια και ενώ δεν μιλάει ακόμα να προσπαθεί να τραγουδήσει το ίδιο με τον αδερφό του ...

γράφω στα παπάρια μου AJAX και λοιπές διηπειρωτικές ομάδες ...

ΠΑΟΚ δεν υπάρχει πουθενά ....

Εμείς μαζί για μια ζωή ΑΗΤΕ ΑΗΤΕ ΔΙΚΕΦΑΛΕ ....
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από niko70 »

Τον Ίβιτς δεν τον εμφανίσαμε πουθενά...Τον ξεκουράσαμε μετά την 1η εβδομάδα και την έβγαλε με τρέξιμο..
Το Βιερίνια και το Γκαρσία τους αφήσαμε έξω στο πιό δυνατό φιλικό...
Στο ίδιο που κατεβάσαμε 11άδα που δε θα ξαναπαίξει...
Ρε μπας και ο Βρύζας με τον Ιταλό παίζουν κλεφτοπόλεμο ??? Μαφιόζικα μου φαίνονται όλα αυτά :opaokara:
Άβαταρ μέλους
MALEF
Δημοσιεύσεις: 858
Εγγραφή: Πέμ 01 Μάιος 2008, 14:24
Τοποθεσία: Γαλλικος Κιλκις!

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από MALEF »

tad έγραψε:Όταν ακούω το παλικαράκι μου (4,5 ετών) να τραγουδάει

Παοκάρα είμαι χάλια βλέπω έναν αετό με δυό κεφάλια ...

και από πίσω το άλλο το τσακαλάκι μου (2 ετών) να κάνει χέρια και ενώ δεν μιλάει ακόμα να προσπαθεί να τραγουδήσει το ίδιο με τον αδερφό του ...

γράφω στα παπάρια μου AJAX και λοιπές διηπειρωτικές ομάδες ...

ΠΑΟΚ δεν υπάρχει πουθενά ....

Εμείς μαζί για μια ζωή ΑΗΤΕ ΑΗΤΕ ΔΙΚΕΦΑΛΕ ....
Aυτο ρε αδερφε!
ΠΑΟΚ
Μα το θεο ρε παιδια δεν με νοιαζει το αποτελεσμα!
Μακαρι να παμε και πιο περα αλλα δεν θα χαλαστω ρε παιδια!
Γιατι απλα θα χαρω με αυτην την εκδρομη,γιατι το βλεπω σαν γιορτη το ολο σκηνικο!
Θα παμε,θα τραγουδησουμε για την μαστουρα μας και θα διδαξουμε οπαδισμο σε ολη την Ευρωπη!

Η ΜΠΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΦΟΡΜΗ.. ;)
:nairepaok: :nairepaok: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1805
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από Bono »

Συγκρίσεις του Ιταλού με τον Σάντος δεν βοηθάνε σε τίποτα την παρούσα στιγμή.
Ο Σάντος καλώς ή κακώς έφυγε και δεν τίθεται θέμα επανόδου του τουλάχιστον στο άμεσο χρονικό διάστημα και ίσως και ποτέ.
Ακόμα και οι συγκρίσεις με την περυσινή περίοδο προετοιμασίας είναι σε βάρος μας .
1.Πέρυσι παίξαμε με 3 ομάδες Α' Εθνικής Ολλανδίας και μία Μεξικάνικη και η ανάπτυξη ήταν και πάλι προβληματική αλλά τουλάχιστον αμυντικά είμασταν σοβαρότατοι και πάλι χωρίς Κοντρέρας.
2.Το γεγονός ότι πέρυσι η εικόνα του ΠΑΟΚ στα φιλικά ήταν ίδια με τα πρώτα επίσημα ματς είναι λόγος ανησυχίας για φέτος....αμυντικά δεν είμασταν κακοί πέρυσι στην Ευρώπη αλλά χάσαμε την πρόκριση απ' την κάκιστη επιθετική μας ανάπτυξη και τα γκολ που δεν μπορέσαμε να βάλουμε.
Οι ομάδες δεν μεταμορφώνονται συνήθως απ' τη μιά μέρα στην άλλη.
3.Ακόμα και αν υποθέσουμε ότι είμαστε στο ίδιο επίπεδο με πέρυσι, ας μην ξεχνάμε ότι πέρυσι αποκλειστήκαμε από μία Χέρενφεν που παρέπαιε στο πρωτάθλημα της....και φέτος δεν θα έχουμε μπροστά μας το χωριό αλλά τον Αγιαξ που ας μην αυταπατώμαστε....δεν χρειάζονται προπονητή οι Ολλανδοί για να παίξουν όπως ξέρουν απ' την παιδική τους ακόμα ηλικία....και πολύ πιθανόν Χέρενφεν να μην ξαναβρούμε ούτε στον επόμενο γύρο για την πρόκριση στους ομίλους του Ουέφα.
Αρα το ζητούμενο είναι να παρουσιαστούμε καλύτεροι από πέρυσι και όχι ίδιοι.

Ασφαλείς κρίσεις για τον Μπερέττα σίγουρα δεν μπορούν να γίνουν...θα είναι και ανόητο και άδικο γι' αυτόν.
Μόνο που ευτυχώς ή δυστυχώς ξανά αποκλεισμός απ' την Ευρώπη και 10 βαθμοί πίσω στο πρωτάθλημα απ' τα πρώτα ματς η χρονιά θα πάει στράφι...ειλικρινά δεν ξέρω αν ο ΠΑΟΚ μπορεί να το αντέξει αυτό.
Τα αποτελέσματα παίζουν το ρόλο τους και στην περίπτωση μας είναι στην αρχή και όχι τόσο στο τέλος της σεζόν.
Οπως το βλέπω εγώ,το θα κριθεί στο τέλος δεν ισχύει με τίποτα.....

Ντεφορμάρισμα βλέπω και στις επιλογές παικτών.
Ο Ζουέλα παρότι θα έπρεπε να είναι πιό έτοιμος απ' όλους αφού έχει ξεκινήσει προετοιμασία απ' τον Μάρτιο,δεν έχει δείξει καθόλου έτοιμος και σχεδόν δεν χρησιμοποιείται.
Ο Τυνήσιος δεν ξέρω τι θα βγεί αν και μάλλον είναι καλύτερος απ' τον Αραμπατζ'ή πάντως στα κρίσιμα ματς δεν θα είναι έτοιμος.
Και η έλλειψη αντι-Ιβιτς βγάζει μάτια ενώ έχουμε συμβόλαια αμυντικών και χαφ που είναι εντελώς 2ες επιλογές και δεν έχουν δείξει τίποτε το ιδιαίτερο και που πλησιάζουν τα 2 εκ......
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”