László Bölöni

Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από trel@menos »

+++++++++++++++
ας το ξεκαθαρισει ο ζησης μια και καλη. ας βγαλει ανακοινωση οτι τον στηριζει(αν τον στηριζει) για να κοπει η ορεξη των αρδ. η εστω ας το ξεκαθαρισει στον ιδιο τον μπολονι, αν δεν το χει κανει ηδη, οτι ξες αστους να λενε, γραψτους στα τετοια σου και μεις συνεχιζουμε.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106602
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Λάθη δεν κάνει όποιος δεν δουλεύει. Είχα παραξενευτεί χθες όταν είδα Σταφ και Λάζαρ έξω, αλλά δεν δεν μπορώ να γνωρίζω τι είχε στο μυαλό του ο προπονητής.
Για την αξία του προπονητή δεν αμφιβάλλω. Ούτε τον συγκρίνω με οτιδήποτε πέρασε μετά Σάντος.

mcavalera4
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: Δευ 09 Νοέμ 2009, 15:41

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από mcavalera4 »

Παιδια εγω δεν θα αναλυσω το αν ειναι καλος προπονητης η οχι...

Εγω θα πω πως ειναι ΑΔΙΑΦΟΡΟΣ και οποιος θελει ας μου αποδειξει με επιχειρηματα το αντιθετο...Χανει τον βαθμο απο την Λειβαδεια αντι να τους ριξει ενα χεσιμο στο 3-3 να μην φανε γκολ...Στα π@π@ρι@ του !
Παιζουμε με τον Ατρομητο στα πλευοφ...Μεχρι και στη σχολη τυφλων φωναζουν οτι η ομαδα θελει αλλαγες και οτι εκατσε πισω..Στα π@π@ρι@ του ! Κανει αλλαγη αφου φαει γκολ και δεν βαριεσαι...
Παιζουμε με την αεκ στα πλευοφ...Χανεις με 1-0 και παιζεις με 9 ! Μενει κανα τεταρτο και ο αντιπαλος ειναι ψιλοπεθαμενος...Αντι ρε ανεκδιηγητε να στησεις την ομαδα σφιχτα πισω για να μην φαμε 2ο και να βολεβομαστε και με Χ στο βαζελος-αεκ , ΠΑΛΙ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙΣ ??? Στα π@π@ρι@ σου κι αυτο δηλαδη ? Στοιχημα οτι θελετε πως δεν το ηξερε καν το σεναριο που σας αναλυω !

Τελος θελω να πω κατι και για την συνεντευξη τυπου...Οποιος την ακουσε λαιβ και ξερει αγγλικα μπορει να το επιβεβαιωσει...Δεν ξερω τι γραψανε τα ρεπορταζ για την συνεντευξη τυπου αλλα αυτο που ειπε ο προπονητης μας ειναι να παμε στο ματς με τον Ατρομητο για να χειροκροτησουμε την ομαδα που τελειωνει μια ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ χρονια ! Ημαρτον δλδ ! Ποσο να μικρυνουμε κι αλλο ? Δεν καταλαβαινει πως μας μικραινει η μας πουλαει τρελιτσα ? Η δεν ξερει που ηρθε ???

Σαν προπονητη (στο τεχνικο κομματι) τον εκτιμω πολυ κι ας εχει τα στραβα του...την αδιαφορια ομως δεν μπορω να την αντεξω με τιποτα...Ειδικα απο προπονητη που κοβει και μισο μυριο σε εποχες ισχνων αγελαδων..
markos4
Δημοσιεύσεις: 3993
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από markos4 »

mcavalera4 μηπως τελικα ο μπολονι ξερει που ηρθε για αυτο μιλαει
για φανταστικη χρονια?
μπορει να θεωρει οτι με το υλικο που εχουμε καναμε την υπερβαση που βγηκαμε ουεφα...

Παντως για μενα ο Μπολονι δεν αφησε καπου την σφραγιδα του,αν εξαιρεσουμε τον σταφ...
η ομαδα δεν ειχε αυτοματισμους,δεν ειχε παθος,επαιξε πολυ με γιομες και στα περισσοτερα
εκτος εδρας παιχνιδια ειχαμε παθητικο ρολο,περιμεναμε τον αντιπαλο και παιζαμε με αντεπιθεσεις...
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από giapas »

φίλε Markos4 νομίζω κάνεις λάθος.

Είχα διαβάσει πριν απο 20 μέρες περίπου , τα συνολικά στατιστικά της χρονίας για κάθε ομάδα.
Και ο ΠΑΟΚ ήταν πρώτος με διαφορά στις εύστοχες πάσες και πολύ ψηλά σε μια σειρά από τομείς που δείχνουν επιθετική λειτουργία.

Δε θεωρώ ότι παίζαμε με γιόμες . Έγινε και αυτό βέβαια, αλλά έγινε όταν η ομάδα ήταν κουρασμένη και το καθαρό μυαλό δεν υπήρχε για να ακολουθηθεί το πλάνο.... ή όταν ο αντίπαλος ήταν ξεκάθαρα καλύτερος και σε ανάγκαζε να πουλάς τη μπάλα.


Επίσης να προσθέσω κάτι άλλο για το ρόστερ. Σορυ κιόλας αλλά η χτεσινή ενδεκάδα μας δε βλέπω γιατί ήταν καλύτερη από την αντίστοιχη της ΑΕΚ. Θεωρώ "πρακτικά" ισάξια τα δίδυμα Κλαους-Λυμπε , Λεοναρντο-Γεωργιαδη, Καφε-Φωτακη, Καρλος-Ιβιτς, Μάκου-ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΥ Γκαρσία , Μανωλα-Μαλεζα ....

Νομίζω ότι μας έλειψε συνολικά η φρεσκάδα και το μόνο που μπορώ να χρεώσω πραγματικά στο Λάζλο είναι ότι απο φυσικής κατάστασης η ομάδα δεν έκανε τη διαφορά. Δε θυμάμαι ποτέ να παίξαμε επιθετική άμυνα και αυτό στοιχίζει σε τέτοιες "φτηνές" ήττες
Άβαταρ μέλους
george aspromayros
Δημοσιεύσεις: 572
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 10:56
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από george aspromayros »

mcavalera4 έγραψε:Παιδια εγω δεν θα αναλυσω το αν ειναι καλος προπονητης η οχι...

Εγω θα πω πως ειναι ΑΔΙΑΦΟΡΟΣ και οποιος θελει ας μου αποδειξει με επιχειρηματα το αντιθετο...Χανει τον βαθμο απο την Λειβαδεια αντι να τους ριξει ενα χεσιμο στο 3-3 να μην φανε γκολ...Στα π@π@ρι@ του !
Παιζουμε με τον Ατρομητο στα πλευοφ...Μεχρι και στη σχολη τυφλων φωναζουν οτι η ομαδα θελει αλλαγες και οτι εκατσε πισω..Στα π@π@ρι@ του ! Κανει αλλαγη αφου φαει γκολ και δεν βαριεσαι...
Παιζουμε με την αεκ στα πλευοφ...Χανεις με 1-0 και παιζεις με 9 ! Μενει κανα τεταρτο και ο αντιπαλος ειναι ψιλοπεθαμενος...Αντι ρε ανεκδιηγητε να στησεις την ομαδα σφιχτα πισω για να μην φαμε 2ο και να βολεβομαστε και με Χ στο βαζελος-αεκ , ΠΑΛΙ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙΣ ??? Στα π@π@ρι@ σου κι αυτο δηλαδη ? Στοιχημα οτι θελετε πως δεν το ηξερε καν το σεναριο που σας αναλυω !

Τελος θελω να πω κατι και για την συνεντευξη τυπου...Οποιος την ακουσε λαιβ και ξερει αγγλικα μπορει να το επιβεβαιωσει...Δεν ξερω τι γραψανε τα ρεπορταζ για την συνεντευξη τυπου αλλα αυτο που ειπε ο προπονητης μας ειναι να παμε στο ματς με τον Ατρομητο για να χειροκροτησουμε την ομαδα που τελειωνει μια ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ χρονια ! Ημαρτον δλδ ! Ποσο να μικρυνουμε κι αλλο ? Δεν καταλαβαινει πως μας μικραινει η μας πουλαει τρελιτσα ? Η δεν ξερει που ηρθε ???

Σαν προπονητη (στο τεχνικο κομματι) τον εκτιμω πολυ κι ας εχει τα στραβα του...την αδιαφορια ομως δεν μπορω να την αντεξω με τιποτα...Ειδικα απο προπονητη που κοβει και μισο μυριο σε εποχες ισχνων αγελαδων..


Ενας απο τους πιο σημαντικους λογους που δεν τον παω ειναι αυτος...Η αδιαφορια του ή ο στυγνος ΄΄επαγγελματισμος΄΄ του...εχει χασει τα αποδυτηρια προ πολλου μονο κ μονο γιαυτο...
ο εγωισμος του στις θλασεις..



μια ερωτηση μονο..απλη...

ο Φωτακης ειχε κιτρινη...και τον βαζΟΥΝ μπακ....ασχετως αν ηταν αδικη η καρτα...βγαζει αποστολοπουλο κ βαζει μπακ το φωτακη που ειναι ηδη με κιτρινη στην πλατη??? ευφυεστατο....

κι αλλα πολλα.....

Αναμενοντας το τελος λοιπον σιωπω ακομη ..αν κ τωρα πια βλεπω οτι πλεον δεν ειμαι μονος...
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Τσάμπα χαλιέσαι ρε συ giapas να εξηγήσεις τα αυτονόητα. Υπάρχει δυστηχώς πολύς κόσμος, που θεωρεί προπονητή κλάσης τον Κόλκα και το παρεάκι του τους ΑΡΔ και δεν μας κάνει πλέον ο Μπόλονι.

Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Θα υπάρχουν πάντα οι μαθητευόμενοι Κωλομπούρδες, Γεωργιάδηδες (δεν μου φταίνει σε τίποτα οι άνθρωποι αλλά 1η τους δουλειά στον ΠΑΟΚ, δεν μπορεί να είναι), οι Τεννεδες, οι γραφικοΔώνηδες κι ο ένας, ο μοναδικός, ο ανεπανάληπτος, ο Υιός του Θεού (του ποδοσφαίρου) επί της Γης, Αγγελάρας.

Το ακόμα πιο ωραίο είναι, ότι και με αυτούς οι ίδιοι πάλι θα κράζουνε για τους ίδιους λόγους. Άκρη δεν βγάζεις.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19015
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gika »

Γιάπας θυμάσαι το ματς με τον ΟΦΗ στην Τούμπα; 70% κατοχή είχαμε σχεδόν, ανταλλάξαμε άπειρες -ελεύθερες- πάσες και τελικά βάλαμε.. ΜΗΔΕΝ γκολ!!! Τι να την κάνω την κατοχή και τις πάσες αν δεν δημιουργώ φάσεις. Επίσης τι να το κάνω το παιχνίδι "άμυνα και αντεπιθέσεις" την στιγμή που η άμυνα είναι χωνί;;

Σικ Μπάσταρντ, στα @@ μας ο Κόλκας και ο κάθε Κόλκας. Μάτια έχουμε και βλέπουμε. Επειδή αυτός ο π@@τάνας γιος συμφωνεί με εμένα δεν θα αλλάξω εγώ την άποψη μου.

Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει το όνομα του προπονητή. Δεν πα να τον λένε Μπολόνι, Σάντος, Χάβο, Δερμιτζάκη, Ντιμιτρέσκου, Παράσχο ή.. Αλέφαντο; ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ. Εγώ θέλω να βλέπω τον ΠΑΟΚ να κερδίζει. Και ο ΠΑΟΚ έτσι όπως είναι σήμερα, ΔΕΝ κερδίζει. Πήραμε μία νίκη στο '88 με την ΑΕΚ, μία νίκη με το βάζελο (αν και παραλίγο να την χάσουμε στα τελευταία λεπτά) και ένα Χ με τον Ατρόμητο. Από την άλλη όταν πήγαμε μέσα στο βάζελο, φάγαμε 2, με την ΑΕΚ άλλα 2, και τώρα έρχεται κι η σειρά του Δώνη.

Και δεν μιλάω για το πρωτάθλημα που το κάθε χωριό σε γλεντούσε. Αυτή είναι η πικρή αλήθεια. Και οι "σαρδέλες" δεν είναι δικαιολογία γιατί ο Γκαρσία, ο Χαλκιάς, ο Μαλεζάς, ο Λίνο, ο Έτο, ο Σταφυλίδης, ο Λαζάρ, ο Ίβιτς, ο Κλάους, ο Νιμανί και ίσως ο Γεωργιάδης ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΑΡΔΕΛΕΣ.

ΥΓ: Αν χάσουμε από τον Ατρόμητο, θα φταίει ο Λάζλο ή πάλι η διατησία;
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Γυρίστε εκει κατα τον Αύγουστο η το Νοέμβρη και διαβάστε τι γράφατε μερικοί που μιλούσατε για προπονητάρα,πως χρειάζεται στήριξη κλπ κλπ.Τωρα ειναι λίγος ο Λαζλο για τον ΠΑΟΚ.Πότε είχατε δίκιο τότε η τώρα?Αλλάζετε γνώμη σε χρόνο dt ανάλογα με το τι γράφει ο κάθε Κόλκας.Κι αυτό δεν ισχύει μόνο στο θέμα Μπόλονι το κάνετε σχεδόν παντού.
Συγκρατηθείτε λίγο και φιλτράρετε το τι σας σερβίρουν .
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από DC »

gika έγραψε:Και δεν μιλάω για το πρωτάθλημα που το κάθε χωριό σε γλεντούσε.
Το πως γίνεται να σε "γλεντάνε" τα χωριά αλλά στο τέλος να τερματίζεις πάνω από αυτά, αποτελεί επιστημονικό παράδοξο. :geek:
Άβαταρ μέλους
george aspromayros
Δημοσιεύσεις: 572
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 10:56
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από george aspromayros »

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2011-2012
Αγ. Ημ/νία Αγώνας Αποτέλεσμα

2 10/09/2011 Εργοτέλης-ΠΑΟΚ 2 - 1 Αγωνιστική


6 16/10/2011 ΠΑΟΚ-Ο.Φ.Η. 0 - 0 Αγωνιστική τουμπα

8 30/10/2011 ΠΑΟΚ-Παναθηναϊκός 1 - 3 ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ
9 06/11/2011 Αστ. Τρίπολης-ΠΑΟΚ 1 - 0 Αγωνιστική

11 26/11/2011 ΠΑΟΚ-Κέρκυρα 0 - 0 Αγωνιστική τουμπα
12 04/12/2011 ΠΑΣ Γιάννινα-ΠΑΟΚ 2 - 2 Αγωνιστική

16 08/01/2012 SKODA Ξάνθη-ΠΑΟΚ 0 - 0 Αγωνιστική


24 10/03/2012 ΠΑΟΚ-Αστ. Τρίπολης 2 - 3 Αγωνιστική τουμπα
25 18/03/2012 Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 1 - 1 Αγωνιστική

27 01/04/2012 ΠΑΟΚ-ΠΑΣ Γιάννινα 1 - 2 Αγωνιστική τουμπα

30 22/04/2012 Λεβαδειακός-ΠΑΟΚ 4 - 3 Αγωνιστική

Αν σε ευχαριστουν αυτα τα αποτελεσματα.....το γλεντουσε ειναι υπερβολικο αλλα......
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19015
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gika »

Εργοτέλης-ΠΑΟΚ 2-1
ΠΑΟΚ-ΟΦΗ 0-0
Τρίπολη-ΠΑΟΚ 1-0
ΠΑΟΚ-Κερκυρα 0-0
Γιάννενα-ΠΑΟΚ 2-2
Ξάνθη-ΠΑΟΚ 0-0
ΠΑΟΚ-Τρίπολη 2-3 (6 βαθμούς σε πήρε η Τριπολιτσά φέτος- μέσα κι έξω)
Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 1-1
ΠΑΟΚ-Γιάννενα 0-2
Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 0-0
Λεβαδειακός-ΠΑΟΚ 4-3

Θέλεις σύνολο;
27 βαθμοί χαμένοι από τα χωριά.

Με 24 βαθμούς έπαιρνες πρωτάθλημα.

12 από αυτούς ήτανε στην έδρα σου. Κάτι που σήμαινε +3 στα πλέι οφ. Κάτι που σήμαινε ότι ακόμα και σήμερα θα ήμασταν στο κόλπο του Τσου Λου, ενώ θα είχαμε ήδη σίγουρη την καλή θέση του Europa


Αντιλαμβάνεσαι το κακό, έτσι; Αντιλαμβάνεσαι ότι σε 11 από τα 30 παιχνίδια πετάξαμε βαθμούς με υποδεέστερες ομάδες ε;

Και μετά από 11 (!!!) τέτοια αποτελέσματα με αυτές τις ομάδες, ο προπονητής σου βγαίνει και λέει για υπέροχη χρονιά;;;;

Και μετά μου λέτε φταίει το ρόστερ!! Λες και χρειάζεσαι τον Μέσσι για να κερδίσεις τα χωριά.
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από DC »

Τα αποτελέσματα των φετινών αγώνων τα ξέρουμε και όποιος τα ξεχνάει τα βρίσκει ανά πάσα στιγμή.
Ακόμα δεν εξηγήσατε το παράδοξο.
Άβαταρ μέλους
Thanix
Δημοσιεύσεις: 1908
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 14:36
Τοποθεσία: Thessaloniki -London

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Thanix »

Φατε τον παπα των ΑΡΔ που εδω και 3 μηνες εχουν παρει γραμμη να φθειρουν τον μπολονι και ορμηξτε να κραξετε...
Δεν χτιζονται ετσι οι ομαδες κυριοι σε 6-7 μηνες και με 5 παιχτες να αφηνουν την ομαδα στη μεση της χρονιας με 2 απο τους οποιους να ειναι μεγαλης ποιοτητας.

Συνεχιστε ετσι μπορειτε...οπως μπορουσατε και την πρωτη χρονια σαντος με τα go home go village και μετα κανατε κωλοτουμπες...

gika με 24 ποντους παιρναμε πρωταθλημα...επισης και με 30 νικες παιρναμε πρωταθλημα...οπως επισης αν νικουσαμε μεσα εξω την udinese και μετα την αλκμααρ και μετα αλλες 2 θα παιρναμε το europa league...ετσι ειναι!Sorry κιολλας αλλα εχεις φαγωθει να γραφεις μονο για μπολονι...αν δν ηξερα την ηλικια σου θα φαινοσουν οτι σιγουρα τα παιρνεις για να κραζεις...

Δεν πειραζει μωρε ομως γιαυτο ειμαστε ΠΑΟΚ...να διωξουμε σημερα τον μπολονι και μετα απο μια χρονια με τεννεδοχαβους να λεμε ''αχ ρε αν ειχαμε μπολονι θα παιρναμε πρωταθλημα''
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19015
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gika »

gika με 24 ποντους παιρναμε πρωταθλημα...επισης και με 30 νικες παιρναμε πρωταθλημα...οπως επισης αν νικουσαμε μεσα εξω την udinese και μετα την αλκμααρ και μετα αλλες 2 θα παιρναμε το europa league...ετσι ειναι!Sorry κιολλας αλλα εχεις φαγωθει να γραφεις μονο για μπολονι...αν δν ηξερα την ηλικια σου θα φαινοσουν οτι σιγουρα τα παιρνεις για να κραζεις...
Αντιλαμβάνεσαι ότι αν νικούσες τα χωριά ΣΤΗΝ ΈΔΡΑ ΣΟΥ, αυτή τη στιγμή θα ήσουν μεταξύ Τσου Λου και καλής θέσης του Γιουρόπα; Και αν τελευταία αγωνιστική νικούσες και τον Λεβαδειακό (θυμάσαι πως χάσαμε σε 5 λεπτά μέσα) τώρα θα ήσουν Τσου Λου;

Δεν ζήτησα να νικήσει την Ουντινέζε. Γκρινιάζω για τα αυτονόητα.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”