παρόλα αυτά ο Bacon είναι όνομα που κάνει μπαμ (αν ενδιαφέρει την ομάδα αυτό), είναι σκορερ ολκής και παικταράς ΟΤΑΝ ΘΕΛΕΙ.
Δε ξέρω πόσα κοστίζει, αν θα τον ήθελε το τιμ, αν ασχολείται με την άμυνα. Αν παίζει εγωιστικά ή μπορεί να μπει σε ένα ευρύτερο πλάνο.
31 χρονών είναι ,σε τι κατάσταση ήταν προ λίγο καιρού που έπαιζε;
Μεταγραφές Basketball 2026-2027
- KalamarGiannis
- Δημοσιεύσεις: 3967
- Εγγραφή: Δευ 07 Σεπ 2009, 18:30
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος KalamarGiannis την Παρ 26 Ιουν 2026, 14:04, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Για να επανελθουμε στις εργοστασιακες ρυθμισεις και την ωραια μπασκετικη κουβεντα που γινοταν μεχρι πριν λιγες σελιδες, στο 3 θελουμε εναν τυπου Luwawu-Cabarrot. Αν καταφερουμε να τον βρουμε θα δεσει πολυ ωραια η ολη φαση, ενα πολυ καλο 3&D τριαρι και γιναμε.
Να γινω και λιγο αιρετικος? Και τον Ρογκαβοπουλο τον υπεγραφα χθες αν ηταν ερεπε να διαλεξω αναμεσα σε στοιχημα απο G-league.
Να γινω και λιγο αιρετικος? Και τον Ρογκαβοπουλο τον υπεγραφα χθες αν ηταν ερεπε να διαλεξω αναμεσα σε στοιχημα απο G-league.
- These users thanked the author shearer4 for the post:
- Dimitris_L4
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5768
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Ο Κοντος της βαζελας σε συνεντευξη του ειπε ουσιαστικα οτι θα μεινουν ολοι ελληνες εκει..Ρογκα θα γουσταρα κ εγω πολυ (σε υποθετικα σεναρια)..Καμπαρο τρομερος παιχταρας αλλα πηγε Βιλερμπαν..ο Μπεικον εκανε καλη χρονια στην Ντουμπαι...Οντως σκορερ ολκης αλλα τρελος κανονικος...ομως τρελο λεγανε και τν Τζειμς, αλλα τα τελευταια 2 χρονια παιζει ασυλληπτο κ μυαλωμενο μπασκετ..
ο Σπανουλης δν ξερω αν θα γινει καλος κοουτς, αλλα στα συν του ειναι οτι πηρε μεταλλιο στο γιουρομπασκετ με ενα πολυ πολυ μετριο ροστερ κ οτι πηγε τελικο με τη Μονακο...Ναι μεν δεν εφτιαξε αυτος την ομαδα τοτε γτ πηγε μεσουσης της περιοδου αλλα εκανε πολυ καλα κοουτσαρισματα..Απο την αλλη εχει τρομερο πουσαρισμα απο ολα τα ΜΜΕ κ φυσικα απο τν Λιολιο...Νομιζω τωρα θα δειξει ποσο καλος ειναι, με την εννοια οτι στην Ελλαδα κακα τα ψεματα η αποσταση απο τους 2 συνεχιζει να ειναι παρα πολυ μεγαλη...Αν παρουν καποιο τροπαιο , τυπου κυπελλο ή γιουροκαπ (φτου φτου ) ε τοτε θα μπορουμε να πουμε οτι αξιζει ολο αυτο το hype..
Εμενα μου αρεσει παρα πολυ το γεγονος οτι αποκτηθηκαν αυτους που ηθελε ο κοουτς κ αμεσα...μενουν 1-2 προσθηκες που θα απογειωσουν την ομαδα...Χεζονια διαβασα ειναι μετεωρος στη Ρεαλ...Αιντε αγορι μου...
ο Σπανουλης δν ξερω αν θα γινει καλος κοουτς, αλλα στα συν του ειναι οτι πηρε μεταλλιο στο γιουρομπασκετ με ενα πολυ πολυ μετριο ροστερ κ οτι πηγε τελικο με τη Μονακο...Ναι μεν δεν εφτιαξε αυτος την ομαδα τοτε γτ πηγε μεσουσης της περιοδου αλλα εκανε πολυ καλα κοουτσαρισματα..Απο την αλλη εχει τρομερο πουσαρισμα απο ολα τα ΜΜΕ κ φυσικα απο τν Λιολιο...Νομιζω τωρα θα δειξει ποσο καλος ειναι, με την εννοια οτι στην Ελλαδα κακα τα ψεματα η αποσταση απο τους 2 συνεχιζει να ειναι παρα πολυ μεγαλη...Αν παρουν καποιο τροπαιο , τυπου κυπελλο ή γιουροκαπ (φτου φτου ) ε τοτε θα μπορουμε να πουμε οτι αξιζει ολο αυτο το hype..
Εμενα μου αρεσει παρα πολυ το γεγονος οτι αποκτηθηκαν αυτους που ηθελε ο κοουτς κ αμεσα...μενουν 1-2 προσθηκες που θα απογειωσουν την ομαδα...Χεζονια διαβασα ειναι μετεωρος στη Ρεαλ...Αιντε αγορι μου...