Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Δημοσίευση από gika »

Αυτό εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.
Αν υπάρχει διοικητική σταθερότητα (Βρύζας;) και ο κόσμος στηρίξει όπως τον πρώτο καιρό ναι.
Αν οι διχόνοιες συνεχιστούν, δεν ξέρω κατά πόσο θα αντέξει το οικοδόμημα.
Τέτοιες αλλάγές δεν φέρνουν άμεσα αποτελέσματα. Οπότε υπομονή και στήριξη και θα φανεί.

Κατά τη γνώμη μου τουλάχιστον, δεν έφταιγε μόνο ο Ζαγόρ αλλά και όλος ο περίγυρος. Το να αλλάζεις πρωθυπουργό ενώ κρατάς τους ίδιους υπουργούς μπορεί να φέρει αποτελέσματα;

Όπως και να έχει περιμένουμε να μάθουμε λεπτομέρειες και κρίνουμε μετά.!!
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Δημοσίευση από Photis »

ΤΑ ΚΑΣΤΡΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΑΠΟ ΜΕΣΑ.
:pano:
PAOKhead
Δημοσιεύσεις: 969
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 20:26
Τοποθεσία: Τούμπα, Ιράν, Καμπότζη, Βιετνάμ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Δημοσίευση από PAOKhead »

Και τι σε κανει να πιστευεις οτι οι διχονοιες θα σταματησουν τωρα?
Μηπως σταματησαν ποτε? Απλα κρυβονταν κατω απο το χαλακι και βαφτιζονταν "υπομονη".
"Υπομονη" οπως λεμε σιωπη πριν την καταιγιδα."Υπομονη" που μετα γινεται "τα γ@μ@με ολα γιατι ΠΑΟΚ εισαι".
Σε αυτον το συλλογο ενα παθημα που να εχει γινει μαθημα δυσκολευομαι να εντοπισω.
Και αυτο ισχυει για ολη την οικογενεια του ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106597
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Δεν πρόκειται να αλάξει τίποτε αν πρώτα δεν αλλάξουμε εμείς.
Asimos

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Δημοσίευση από Asimos »

Κλείστε το ρημάδι!
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Δημοσίευση από Karelias »

Ο Βασιλιάς πέθανε, Ζήτω ο Βασιλιάς.
Όπως ο ΠΑΟΚ δεν έπαθε τίποτα την 1η φορά που έφυγε έτσι δεν θα πάθει και τώρα.
Τώρα δε, ο στόχος είναι ένας και μοναδικός.

Οικονομική εξυγίανση χωρίς αυταπάτες.
Άβαταρ μέλους
cronos
Δημοσιεύσεις: 1429
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:45

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Δημοσίευση από cronos »

Η ιστορία δεν αλλάζει και βέβαια θα συνεχιστεί.
Κάποιοι δεν έχουν ούτε ιερά ούτε όσια.

Εχω αηδιάσει
Άβαταρ μέλους
VagosPaok
Δημοσιεύσεις: 556
Εγγραφή: Σάβ 02 Οκτ 2010, 13:37
Τοποθεσία: Γλασκώβη

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Δημοσίευση από VagosPaok »

Μεγαλωσα με αυτον προεδρο και οπως ολοι μας ζησαμε καλες και κακες στιγμες...Η αληθεια ειναι οτι εκανε τραγικα λαθη που στοιχησαν και στον ιδιο αλλα και στην ομαδα...Δικη του η επιτυχια για ολα αυτα που προσφερε στην ομαδα,δικη του και η αποτυχια για οσα δεν καταφερε να πετυχει...Η αληθεια ειναι οτι ειχε μεγαλη στηριξη κατι που δεν νομιζω να συνεβαινε,αν πχ ηταν στη θεση του ο βρυζας ειδικα μετα απο ορισμενα ματς...Εμενα,προσωπικα με πικραινει που φευγει τωρα και δειχνει πως ειχαν δικιο οσοι λεγανε για ξεπουλημα παιχτων ωστε ο ΠΑΟΚ να μην εχει σημαντικες απωλειες κατα την θητεια του...Κριμα...
Asimos

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Δημοσίευση από Asimos »

Μου το λέγανε όταν ήμουν πιτσιρικάς και φούσκωνα σαν φωτεινός παντογνώστης αλλά τώρα το καταλαβαίνω.

Αν δεν είσαι τριαντάρης, μη μιλάς για ΠΑΟΚ. Μόνο Άκου...
Άβαταρ μέλους
khaledfreepaok
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Δημοσίευση από khaledfreepaok »

http://www.youtube.com/watch?v=kOquEimP ... re=related

το παοκμανια της κορεας.περαστικα παιδια.προτεινω να κλεισει το φορουμ για κανα μηνα σε ενδειξη πενθους
toumpiotis35
Δημοσιεύσεις: 525
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011, 10:18

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Δημοσίευση από toumpiotis35 »

Asimos έγραψε:Κλείστε το ρημάδι!

Αsime δεν αντεχω .......
Δικο σου εργο ειναι και αυτο?

"Έκλεισαν το http://www.thegreekz.com - Χειροπέδες στους υπεύθυνους της ιστοσελίδας!"

Δεν αφηνεις να μιλαμε για τον ΠΑΟΚ ασε να δουμε καμια ταινια τουλαχιστον ρε μεγαλε!!!


Τι θα ελεγες για προεδρος της επιτροπης για την ελευθερια της εκφρασης?
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Δημοσίευση από theoPAOK »

gika έγραψε:
theoPAOK έγραψε: Αφού πρέπει να παω σε γιατρό για την αισιοδοξία μου, θα αλλάξω στάση απο τώρα, και θα γίνω μίζερος και απαισιόδοξος...
Ή πρέπει να μαι αισιόδοξος τώρα που έφυγε ο Ζαγοράκης..
Να βγώ έξω δηλαδή και να φωνάξω "ΕΦΥΓΕ Ο ΖΑΓΟΡ, ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΑΣ" ?
Ή "ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΜΑΣΤΕ"

Βλέπεις, είμαι "φυτο" για κάποιους και δεν μπορώ να καταλάβω..
Κοίτα πλάκα έκανα πριν.

Δεν θα σου πω αν πρέπει να πας σε γιατρό ή όχι.

Κατά βάθος όλοι για ψυχίατρο είμαστε, ίσως εγώ να το χρειάζομαι πρώτος πρώτος, οπότε καταλαβαίνεις.

Το πως πιστεύεις ότι μπορεί ο ΠΑΟΚ να πάει ψηλά είναι η άποψη σου. Ο καθένας έχει διαφορετική άποψη.

Εγώ, πιστεύω ότι ο Ζαγοράκης έκανε πολλά λάθη και ίσως κάποιος άλλος τα καταφέρει καλύτερα. Εσύ μπορεί να διαφωνείς.

Το θέμα είναι ότι και οι δύο θέλουμε τον ΠΑΟΚ ψηλά. Στο πως θα πετύχουμε τον κοινό μας στόχο διαφωνούμε.

Όσο για το "φυτό", το παραμύθι πρέπει να τελειώσει. Υπάρχουν σωστοί και από τις δύο μεριές που έχουν άποψη και την εκφράζουν, όπως υπάρχουν και "φυτά" που παπαγαλίζουν μια άποψη και την κάνουνε σημαία κατά το δοκούν. Δεν είναι της παρούσης το θέμα. Σίγουρα όμως άνθρωπος που προσπαθεί και συζητάει-διαφωνεί-τσακώνετε για το καλό της ομάδας μας δεν είναι φυτό. ΠΑΟΚ είναι.
Ακριβώς..
Αυτό που μου την δίνει δεν είναι το να έχουμε διαφορετικές απόψεις..
Είναι η αχαριστία κυρίως..
Τι εννοώ..
Μπαίνω σε διάφορα σάιτ και βλέπω διάφορους να αποκαλούν τον Ζαγοράκη λαμόγιο...
Ναι οκ, δεν ήταν ικανός, αλλα αυτό δεν τον κάνει λαμόγιο..
Επίσης ακούω συνεχώς οτι ο ΠΑΟΚ έκανε ότι έκανε αυτά τα 4 χρόνια χάρη στον λαο του, και κανέναν Ζαγοράκη..

Τέλοσπάντων...
...Αυτα τα 100-200 άτομα όμως, γιατί πρέπει να αντιδράνε με τέτοιον τρόπο όμως??
Ναι είναι ΠΑΟΚτζήδες, ναι θέλουν το καλό της ομάδας, όπως και όλοι μας, αλλα αυτός ο τρόπος κακό κάνει, καλό δεν κάνει....
Εγώ,ποτέ μου δεν είπα οτι ο Ζαγοράκης είναι "θεός" , αλλα και ποτέ μου δεν τον είπα λαμόγιο..
Αυτό που πιστεύω, είναι πως,σε αυτήν την δύσκολη οικονομική περίοδο, είναι δύσκολο να βρεθεί κάποιος που να πει, θα έρθω να διοικήσω και να βάλω λεφτά...Ή κάνω λάθος?
Το να μείνει η ομάδα "ακέφαλη" ενώ μπροστά μας έχουμε ένα κάρο εμπόδια (βλέπε FFP), είναι νομίζω ο,τι χειρότερο...
Βέβαια, είναι και ο Βρύζας... Αν θέλει να πάρει την ΠΑΕ στους όμους του, τότε θα έχει το 100% της συμπαράστασης μου γιατί ξέρω οτι θέλει το καλό της ομάδας σίγουρα..
Αλλα θέλει να πάρει ένα τέτοιο "ρίσκο"?
Και τέλος, δεν νομίζω πως η κατάσταση τον τελευταίο καιρό ήταν τόσο κακή όσο ισχυρίζονται κάποιοι..
Δηλαδή, είχαμε 14 ματς αήττητοι...Η ομάδα έπαιζε ποδόσφαιρο...
Τις τελευταίες 2 βδομάδες, η ομάδα νίκησε 4 απο τα 5 ματς..Και μάλιστα με 2 μέρες το πολύ διαφορά το ένα απο το άλλο..

Ναι έφυγε ο Βιειρίνια, αλλά αν δεν έφευγε τώρα, θα ερχόταν το καλοκαίρι ο μαρινάκης και ο κάθε μαρινάκης και θα του έλεγε, τον χειμώνα θα σε πάρω τζάμπα, και θα σου δίνω 2εκ το χρόνο....
Το να τον χάναμε τζάμπα θα ήταν καλύτερο?
Δεν νομίζω..

Παρόλα αυτά, βλέπουμε πως η ομάδα έχει στον πάγκο έναν ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ...
Ο οποίος το είχε τονίσει πολλές φορές.. "Η ομάδα μπορεί να μην έχει χρήματα, αλλα έχει ανθρώπους που ξέρουν απο ποδόσφαιρο... "


Θα μπορούσαμε να περιμένουμε μέχρι το καλοκαίρι..Και να μην προκαλούμε αναστάτωση στην πιο κρίσιμη περίοδο..

Φιλικά πάντα..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος theoPAOK την Πέμ 26 Ιαν 2012, 16:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
erevos187
Δημοσιεύσεις: 521
Εγγραφή: Τετ 09 Ιούλ 2008, 22:18
Τοποθεσία: ΘΥΡΑ 6

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Δημοσίευση από erevos187 »

Θοδωρε σε ευχαριστώ που με έφερες πίσω στο γήπεδο και για όλα όσα έκανες για τον ΠΑΟΚ.

Μακάρι να έμενες πρόεδρος για ακόμα 5 χρόνια.

Σε εκτιμώ απεριόριστα

Είσαι ένα τεράστιο κεφάλαιο για τον ΠΑΟΚ
markos4
Δημοσιεύσεις: 3988
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Δημοσίευση από markos4 »

με μπαλαφα σναουτσερ και ρομπεν επαιζα,και με αυτους θα συνεχιζω να παιζω
δεν αλλαζουν και πολλα...
αν ειναι ο βρυζας αντικαταστατης του,ελπιζω να εμαθε απο τα λαθη του ζαγορακη...
Asimos

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Δημοσίευση από Asimos »

toumpiotis35 έγραψε:
Asimos έγραψε:Κλείστε το ρημάδι!

Αsime δεν αντεχω .......
Δικο σου εργο ειναι και αυτο?

"Έκλεισαν το http://www.thegreekz.com - Χειροπέδες στους υπεύθυνους της ιστοσελίδας!"

Δεν αφηνεις να μιλαμε για τον ΠΑΟΚ ασε να δουμε καμια ταινια τουλαχιστον ρε μεγαλε!!!


Τι θα ελεγες για προεδρος της επιτροπης για την ελευθερια της εκφρασης?
Torrentz.com ρε αδερφέ ή αλλιώς Ζήσης Βρύζας!

Λοιπόν τέλος κλαυθμοί και οδυρμοί, έχουμε ακόμη αγώνα μέχρι το καλοκαίρι.

Από ότι φαίνεται θα τραβήξει το σίριαλ καλά τους θερινούς μήνες!

ΥΓ
Δεν θέλω προεδρία, ηρεμία θέλω! Εσύ;
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”