László Bölöni
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: László Bölöni
αμαν ρε πετάχτηκε ενα παιδακι ειπε μια μ@λ@κια για τον προπονητη και το κανατε κυπριακο, ο κοουτς ειναι προπονηταρα αλλα με πορδες αβγα δε βαφονται, πανε παρε ταλαντουχους παικτες και οχι καδρονια και θα δειτε τι μπορει να κανει.
ρε σας εφερε με τριαντα χηνες παικτη που μπροστα στους υπαρχοντες επιθετικους μοιαζει ντρογμπα, και συς καθεστε και αναροτιεστε αν κανει ή οχι. παρτε ξανα χαβο αν δεν σας αρεσει να σας φερνει για ταλεντα κατι παικτες απο τον πανθρακικο
ρε σας εφερε με τριαντα χηνες παικτη που μπροστα στους υπαρχοντες επιθετικους μοιαζει ντρογμπα, και συς καθεστε και αναροτιεστε αν κανει ή οχι. παρτε ξανα χαβο αν δεν σας αρεσει να σας φερνει για ταλεντα κατι παικτες απο τον πανθρακικο
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1903
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: László Bölöni
Θα θελες να τον είχε φέρει ο Χάβος τον Ρομπέρτ...
Η καύλα τον έφερε μαζί με το αετίσιο μάτι του Παντέλου.
Η καύλα τον έφερε μαζί με το αετίσιο μάτι του Παντέλου.
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: László Bölöni
οχι ρε για το αλλο το παιδακι λεω το αρ μπακ τον σακελαριου
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος desperando την Τετ 16 Μάιος 2012, 22:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: László Bölöni
Ο Λάζλο δήλωσε ότι κάναμε πολύ καλή δουλειά και είχαμε μία πετυχημένη χρονιά ή τα μάτια μου κάνουν πουλάκια;;; Αυτός νομίζει ότι είναι ακόμα στη Λανς και ότι ένας υποβιβασμός ακόμα δεν πειράζει. Δεν περιγράφω άλλο.
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: László Bölöni
αυτη η χρονια του λαζλο ειναι εφαμιλη στο πρωταθλημα με τη δευτερη χρονια σαντος(4οι τοτε 4οι και τωρα) και οχι με την πρωτη που τερματισαμε 9οι.
και υποψην τη δευτερη χρονια του σαντος δεν ειχαμε ευρωπη. και καλυτερα μη συγκρινουμε ροστερ δεν συμφερει.
ουτε τις ευρωπαικες επιτυχιες.
και υποψην τη δευτερη χρονια του σαντος δεν ειχαμε ευρωπη. και καλυτερα μη συγκρινουμε ροστερ δεν συμφερει.
ουτε τις ευρωπαικες επιτυχιες.
Re: László Bölöni
....... έλα να μας διδάξεις μπαλίτσα ρε φίλε. Καντάρια ξέρεις.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος DC την Τετ 16 Μάιος 2012, 23:21, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Μην το γυρίζετε σε προσωπική διαμάχη. :) Ευχαριστώ.
Λόγος: Μην το γυρίζετε σε προσωπική διαμάχη. :) Ευχαριστώ.
-
elvetos giatros
- Δημοσιεύσεις: 3846
- Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16
Re: László Bölöni
Αμήν, ρέστα Χρυσόστομεtrel@menos έγραψε:αυτη η χρονια του λαζλο ειναι εφαμιλη στο πρωταθλημα με τη δευτερη χρονια σαντος(4οι τοτε 4οι και τωρα) και οχι με την πρωτη που τερματισαμε 9οι.
και υποψην τη δευτερη χρονια του σαντος δεν ειχαμε ευρωπη. και καλυτερα μη συγκρινουμε ροστερ δεν συμφερει.
ουτε τις ευρωπαικες επιτυχιες.
Re: László Bölöni
ουτε να συγκρινουμε πορεια στα πλευ-οφ
2 νικες με Λαρισα
και 4 ηττες από ποκ (με διασυρμό στο τελος από παο)
2 νικες με Λαρισα
και 4 ηττες από ποκ (με διασυρμό στο τελος από παο)
Re: László Bölöni
το πιο νευραλγικο κομματι καθε ομαδας ειναι το κεντρο
περσι
γκαρσια,βιτολο,φωτακη,ιβιτς,βιερινια,σαλπι,ελ ζαρ,κριστιανο,αριας,μπαλαφα,τσουκαλα αντε και κουτσια
φετος
γκαρσια,φωτακη,ιβιτς,λαζαρ,σαλπι,γεωργιαδη,μπαλαφα,τσουκαλα
4 λιγοτεροι και με αυτους βγαλαμε 50+ ματς ,ολους κατα ενα χρονο βαρυτερους..μην περιμενουμε και γαμω την ποιοτητα λοιπον μεσοεπιθετικα
περσι
γκαρσια,βιτολο,φωτακη,ιβιτς,βιερινια,σαλπι,ελ ζαρ,κριστιανο,αριας,μπαλαφα,τσουκαλα αντε και κουτσια
φετος
γκαρσια,φωτακη,ιβιτς,λαζαρ,σαλπι,γεωργιαδη,μπαλαφα,τσουκαλα
4 λιγοτεροι και με αυτους βγαλαμε 50+ ματς ,ολους κατα ενα χρονο βαρυτερους..μην περιμενουμε και γαμω την ποιοτητα λοιπον μεσοεπιθετικα
- xrictoforoc
- Δημοσιεύσεις: 1312
- Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: László Bölöni
Δεν μπορώ να φανταστώ τι παπάδες θα κάναμε αν είχαμε κρατήσει Ελ Ζαρ,δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θα τον είχε αξιοποιήσει ο Λάζλαρος.
Είναι πολύ καλός και ικανός προπονητής,πήραμε το μάθημα μας αφήνοντας τον Σάντος μετά από μια από τις τραγικότερες χρονιές που είχε ο ΠΑΟΚ τα τελευταία χρόνια (9η θέση).Στο κάτω κάτω δώσαμε 50 αγώνες και είμαστε 4οι.Βάσει το ρόστερ που έχουμε (με 30+ πολλούς από τους βασικούς μας παίκτες) είναι μια υπερπροσπάθεια που έγινε,ίσως το αποτέλεσμα να χαλάει από μαλακίες,αλλά ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ,αυτά θα τα βλέπεις πάντα,αρκεί να μειωθούν αυτές.
Πάμε γερά,να κάνουμε ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ για να μείνει.Τώρα που θα έχει ακόμα περισσότερο χρόνο στην διάθεση του,θα έχει μια α χημεία με παίκτες και διοίκηση,ελπίζουμε σε μια πιο επιτυχημένη χρονιά.Αν καταφέρει και του κάνει 2-3 χατηράκια η διοίκηση (για παίκτες μιλάω) θα είμαστε σε καλό δρόμο,με την βοήθεια του Σαββίδη πάντα.
Καλή συνέχεια κόουτς.
Είναι πολύ καλός και ικανός προπονητής,πήραμε το μάθημα μας αφήνοντας τον Σάντος μετά από μια από τις τραγικότερες χρονιές που είχε ο ΠΑΟΚ τα τελευταία χρόνια (9η θέση).Στο κάτω κάτω δώσαμε 50 αγώνες και είμαστε 4οι.Βάσει το ρόστερ που έχουμε (με 30+ πολλούς από τους βασικούς μας παίκτες) είναι μια υπερπροσπάθεια που έγινε,ίσως το αποτέλεσμα να χαλάει από μαλακίες,αλλά ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ,αυτά θα τα βλέπεις πάντα,αρκεί να μειωθούν αυτές.
Πάμε γερά,να κάνουμε ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ για να μείνει.Τώρα που θα έχει ακόμα περισσότερο χρόνο στην διάθεση του,θα έχει μια α χημεία με παίκτες και διοίκηση,ελπίζουμε σε μια πιο επιτυχημένη χρονιά.Αν καταφέρει και του κάνει 2-3 χατηράκια η διοίκηση (για παίκτες μιλάω) θα είμαστε σε καλό δρόμο,με την βοήθεια του Σαββίδη πάντα.
Καλή συνέχεια κόουτς.
-
xrisitsapa
- Δημοσιεύσεις: 5433
- Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11
Re: László Bölöni
Δηλαδη ρε παιδια, εσεις βλεπετε τον Μπολονι να θελει να μεινει ( ειδικα για 3 χρονια); ειδατε να παιρνει η ομαδα αυτα που περιμενε απο ενα προπονητη των 600χιλ (αυτοματισμοι, τακτικη, κοουτσαρισμα, αποτελεσματα)
Σε εκεινο το πρωταθλημα ο ΠΑΟΚ ειχε τερματισει 2ος στην κανονικη διαρκεια με 63 βαθμους( 18 ν- 9 ισ- 3 ητ). Φετος ειχαμε 50 βαθμους ( 14-8-8). Επισης αν δεις τα ροστερ των αντιπαλων του ποκ, ειναι η μερα με τη νυχτα ( βαζελος με Σιλβα-Σαλπι-καρα και κυριως Πατερα και λοιπους πολυμετοχικους και κουλα με σκοκο-μπλανκο-τζεμπουρ).
Και τελος ενα ερωτημα: OI ΠΑΙΚΤΕΣ ΤΙ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΟΛΟΝΙ; γιατι ακομα και για τον Χαβο, ακουσα δηλωσεις στηριξης. Τωρα σιωπη.....
;elvetos giatros έγραψε:Αμήν, ρέστα Χρυσόστομεtrel@menos έγραψε:αυτη η χρονια του λαζλο ειναι εφαμιλη στο πρωταθλημα με τη δευτερη χρονια σαντος(4οι τοτε 4οι και τωρα) και οχι με την πρωτη που τερματισαμε 9οι.
και υποψην τη δευτερη χρονια του σαντος δεν ειχαμε ευρωπη. και καλυτερα μη συγκρινουμε ροστερ δεν συμφερει.
ουτε τις ευρωπαικες επιτυχιες.
Σε εκεινο το πρωταθλημα ο ΠΑΟΚ ειχε τερματισει 2ος στην κανονικη διαρκεια με 63 βαθμους( 18 ν- 9 ισ- 3 ητ). Φετος ειχαμε 50 βαθμους ( 14-8-8). Επισης αν δεις τα ροστερ των αντιπαλων του ποκ, ειναι η μερα με τη νυχτα ( βαζελος με Σιλβα-Σαλπι-καρα και κυριως Πατερα και λοιπους πολυμετοχικους και κουλα με σκοκο-μπλανκο-τζεμπουρ).
Και τελος ενα ερωτημα: OI ΠΑΙΚΤΕΣ ΤΙ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΟΛΟΝΙ; γιατι ακομα και για τον Χαβο, ακουσα δηλωσεις στηριξης. Τωρα σιωπη.....
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: László Bölöni
Υπον...υπομεν..ΥΠΟΜΟΝΗ ?What the f@@k is YPOMONH ?I dont know this word που θά λεγε καιtrel@menos έγραψε: εμεις εναν γαμημενο χρονο δεν μπορουμε να κανουμε υπομονη.
καποιος Σουηδός φίλος
ΥΓ
Απ του χρόνου θα κρίνουμεkataramenos5 έγραψε:31-10-11 Μάλλον περνάμε τη χρονιά της "σαρδέλας" για τον Λαζλο.
Re: László Bölöni
Νομιζω οτι ειναι λαθος μια συγκριση της εποχης του Σαντος με την υπαρχουσα κατασταση και το εργο του Μπολονι....
Δυο-τρια σημεια ειναι τα εξης:
- Η οικονομικη κατασταση (τοσο στην ομαδα οσο και στην χωρα) δεν ηταν αυτη που ειναι σημερα. Πραγμα πολυ σημαντικο ...
- Ο Μπολονι κληθηκε να συνεχισει το εργο του σε μια ομαδα που αποψιλωθηκε απο δυο βασικους και ακρογωνιαιους παικτες της στο μεσον της χρονιας + καποιους αλλους που εφυγαν εξ'αρχης... . Σαν να μην εφτανε αυτο οι εναλλακτικες που του δοθηκαν ηταν κυριως απο τα τμηματα υποδομης ...
- Οι βασικοι παικτες που ηταν η ραχοκοκκαλια της ομαδας τα προηγουμενα χρονια , οπως και να το κανουμε ειναι + 4 χρονια μεγαλυτεροι...
Εγω θα πω παλι καλα , που βρεθηκε ο Μπολονι στην ομαδα την παρουσα στιγμη...
Δυο-τρια σημεια ειναι τα εξης:
- Η οικονομικη κατασταση (τοσο στην ομαδα οσο και στην χωρα) δεν ηταν αυτη που ειναι σημερα. Πραγμα πολυ σημαντικο ...
- Ο Μπολονι κληθηκε να συνεχισει το εργο του σε μια ομαδα που αποψιλωθηκε απο δυο βασικους και ακρογωνιαιους παικτες της στο μεσον της χρονιας + καποιους αλλους που εφυγαν εξ'αρχης... . Σαν να μην εφτανε αυτο οι εναλλακτικες που του δοθηκαν ηταν κυριως απο τα τμηματα υποδομης ...
- Οι βασικοι παικτες που ηταν η ραχοκοκκαλια της ομαδας τα προηγουμενα χρονια , οπως και να το κανουμε ειναι + 4 χρονια μεγαλυτεροι...
Εγω θα πω παλι καλα , που βρεθηκε ο Μπολονι στην ομαδα την παρουσα στιγμη...
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: László Bölöni
Εκτος απο την ξεκουραση της ομαδας χρειαζεται πολυ ξεκουραση και ο προπονητης...
Νομιζω οτι ολη αυτη η πιεση, η αντιμετωπιση απο μεριδα των αρδ, η αγνωστη σταση της διοικησης επηρεασαν και τον προπονητη ο οποιος σε αρκετες περιπτωσεις θα μπορουσε να ειχε καλυτερες επιλογες.
Σιγουρα τον θελουμε και μπορουμε να κανουμε πραγματα μαζι του αλλα θα πρεπει να γνωριζει οτι εχω αυτους τους παιχτες δουλεω μαζι τους και τους φτιαχνω.
Σιγουρα θα πρεπει να αποφασισει και αυτος αν θελει αλλα και η διοικηση αν το θελει.
Παιχνιδιακια και ναζακια εκατερωθεν πρεπει να κοπουν.Ειστε εδω ολοι γιατι το θελετε και επειδη το γουσταρετε.
Λυστε για αρχη αυτα τα απλα και αποφασιστε απο κοινου τη γραμμη θα ακολουθηθει σε θεμα μεταγραφων και αποδεσμευσεων.
Νομιζω οτι ολη αυτη η πιεση, η αντιμετωπιση απο μεριδα των αρδ, η αγνωστη σταση της διοικησης επηρεασαν και τον προπονητη ο οποιος σε αρκετες περιπτωσεις θα μπορουσε να ειχε καλυτερες επιλογες.
Σιγουρα τον θελουμε και μπορουμε να κανουμε πραγματα μαζι του αλλα θα πρεπει να γνωριζει οτι εχω αυτους τους παιχτες δουλεω μαζι τους και τους φτιαχνω.
Σιγουρα θα πρεπει να αποφασισει και αυτος αν θελει αλλα και η διοικηση αν το θελει.
Παιχνιδιακια και ναζακια εκατερωθεν πρεπει να κοπουν.Ειστε εδω ολοι γιατι το θελετε και επειδη το γουσταρετε.
Λυστε για αρχη αυτα τα απλα και αποφασιστε απο κοινου τη γραμμη θα ακολουθηθει σε θεμα μεταγραφων και αποδεσμευσεων.