Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις καλαθοσφαιριστών στην ομάδα μας...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
margas
Δημοσιεύσεις: 894
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 15:57
Τοποθεσία: Βεροια

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από margas »

gervasio artigas έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 17:04 Για τους λατρεις των "κινησεων" του Αρεως Θεσσαλονικης θα τους πω κατι που ελεγε ο "ξανθος" (δεν ξερω αν ειναι δικο του)
"Οι παικτες κανουν τον προπονητη αλλα ο προπονητης κανει την ΟΜΑΔΑ"
Αν εσεις θεωρειτε κατ' αρχην τον Σπανουλη προπονητη και εν συνεχεια τον θεωρειτε και καλυτερο προπονητη απο τον ΙΤΑΛΟ , δεν υπάρχει λογος παιδια
Ασχοληθειτε με αλλο αθλημα
Δεν εκθείασα ποτέ τις μεταγραφές του αρη, ισα ισα μάλωσα και σε συζήτηση με αριανο με αυτά που έλεγε, αλλά δε γίνεται να μη θεωρείς τον Σπανούλη καλό προπονητή. Λόγω εμπειρίας και κατορθωμάτων τα τελευταία χρόνια ο τρινκιερι είναι ανώτερος προφανώς, αλλά ο σπανουλης έχει την προοπτική να τον ξεπεράσει. Μέσα σε λίγα χρόνια πήγε F4 με το περιστέρι, τελικό EL με τη Μονακό και πήρε χάλκινο με την εθνική. Ε δεν τον λες και αμπαλο.
Άβαταρ μέλους
margas
Δημοσιεύσεις: 894
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 15:57
Τοποθεσία: Βεροια

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από margas »

boogeyman77 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 20:46
tolis14 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 18:14
markos4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 16:55 Προφανώς ρε φίλε και το σχόλιο είναι ειρωνικό..
Για τους πιο πάνω το έγραψα.
Γιατί ειρωνικό; σύμφωνα με αυτά που διαβάζουμε εδώ μέσα, ο Λίτσι, ο Μάτος και ο Βιερίνια είναι όλοι αυτοφοράκηδες. Γιατί όχι και ο Τρινκέρι;
οι μεν του ποδοσφαίρου
Την ίδια ομάδα υποστηρίζουμε φίλε. Δεν είμαστε ΠΑΟΚ στο ποδόσφαιρο και αντιτελης στο μπάσκετ.
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16700
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Equalizer »

Παρότι οφ τοπικ, αλλά επειδή κυριαρχεί στη δημόσια συζήτηση, θα αναφέρω οτι τον Σπανούλη φυσιογνωμικά οχι απλά δε τον γουσταρα ποτέ, αλλά ακόμα ακόμα παρότι δεν με απασχολούσαν οι ομάδες που έπαιζε, πάντα είχα τον Διαμαντίδη ψηλά και τον Σπανούλη στο αντίθετο άκρο.

Τέτοια γαυροσκουληκόφατσα, σπάνια συναντάς.

Σε παικτικό επίπεδο, πάντα μου θύμιζε έναν εξελιγμένο Λιαδέλη. Προφανώς ανώτερο ποιοτικά, αλλά τέτοιο πράγμα.

Ως εκ τούτου θεωρώ οτι πολύ καλά έκανε και πήγε εκεί που πήγε, ταιριάζει απόλυτα.

Το επικοινωνιακό σπρώξιμο που τρώει, μιλάμε δεν το είχε ούτε ο Φιλ Τζάκσον.

Ουσιαστικά δεν έχει πετύχει τίποτα παραπάνω απ το να πηγαίνει σε ψιλοσίγουρα πρότζεκτ και να κάνει το αγροτικό του αναίμακτα.

Δεν ασχολούμαι πολύ με το άθλημα, όμως αν έχει κάνει κάποια προπονητική καινοτομία ή πέτυχε κάτι πέραν του δεδομένου - αναμενόμενου από τα ρόστερ που ανέλαβε, θα χαρώ να το μάθω



Μια χαρά είμαστε με τον Τρινκιέρι που συνδυάζει φιλοσοφία, προπονητική ποιότητα και ασπρόμαυρη μούρλα στο μυαλό

Το ρόστερ μας είναι οκ. Τι εννοώ: Κακό για αυτό που επικοινωνήθηκε πως πρόκειται να κάνουμε, πολύ καλό όμως για μια αντικειμενική επάνοδο στην πρώτη γραμμή του μπάσκετ, με προφανή στόχο τη συνεχή πρόοδο και κατάκτηση. Ως πρώτη σεζόν επανόδου, είμαστε οκ.


Θεωρώ δεδομένο πως θα γίνει τουλάχιστον μια ακόμα πολύ δυνατή κίνηση.

Τον Οκτώβριο θα κρίνουμε οριστικά "στη θεωρία" το ρόστερ. Στην πράξη θα κριθεί στο γήπεδο.
These users thanked the author Equalizer for the post (total 2):
BlackMagicPAOK, PAOKevolution
Άβαταρ μέλους
KalamarGiannis
Δημοσιεύσεις: 3964
Εγγραφή: Δευ 07 Σεπ 2009, 18:30

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από KalamarGiannis »

john4serres έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 09:27
Metagrafakias έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 08:09 A ρε Μυστακιδη σε φαγανε οι επικοινωνιολογοι σου...
Τι πηγες και μου εφερες παικτες αναγνωρισμενης αξιας με εμπειρια και κατακτησεις απο Ευρωπαικα πρωταθληματα???
Πανε φερε Αμερικανους απο G league με 25 συμμετοχες στο ΝΒΑ σε 10 χρονια....Τετοιους επρεπε να φερεις....
Μετα θα τους βαπτιζαμε εμεις ΝΒΑερς....
Λιγοτερο θα σου κοστιζε και θα ικανοποιουσες και τους οπαδους μας!!!!
Ο Τζερεμάια Ρόμπινσον-Ερλ έχει 219 συμμετοχές στο NBA.
το βλέπω ότι βγήκε μέσα από την κουβέντα, αλλά έχω αντίρρηση, για κάποιο λόγο με ενοχλεί να ποστάρεται ένα όνομα που ΔΕΝ απασχολεί τη δική μας ομάδα.
Εδώ μπαινουμε να δουμε τι ψήνεται για την ΠΑΟΚάρα μας , ας κάνουν οι αντίπαλοι ότι καταλαβαίνουν. Τη σκόνη μας θα φάνε...
These users thanked the author KalamarGiannis for the post:
obanebane
Άβαταρ μέλους
BlackMagicPAOK
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ 23 Φεβ 2015, 21:53
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από BlackMagicPAOK »

@Equalizer
Υπερτιμημένος.
Κυρίως ως προπονητής. Από την μία μέρα στην άλλη βρέθηκε από παίκτης, προπονητής και μάλιστα απευθείας στα βαθιά και στα πολύ βαθιά! (Περιστέρι, εθνική, Μονακό..).
Πολυ σπρώξιμο, Αγαπημένο παιδί των ΜΜΕ..
Σίγουρα εκανε μπαμ η πρόσληψη του στον αρη, αλλά εγώ, δεν θα τον ήθελα με τίποτε στην ομάδα μου!
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6469
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από DamoN »

katafraktos έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 18:08
DamoN έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 16:21 Ο σιλντς εμένα δεν μου άρεζε (σαν στυλ μιλάω )
Περιμένω χεζονια ή κλαιμπερν από το πιο γερό πορτοφόλι της Ευρώπης στο μπάσκετ .
Θα πάρει η Ντουμπάι τον Κλαιμπερν; Ευχαριστούμε για την ενημέρωση
Τι τρελαίνεστε ρε μάγκες εγώ το έλεγα;
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6469
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από DamoN »

Gregk19262000 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 17:12
DamoN έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 16:21 Ο σιλντς εμένα δεν μου άρεζε (σαν στυλ μιλάω )
Περιμένω χεζονια ή κλαιμπερν από το πιο γερό πορτοφόλι της Ευρώπης στο μπάσκετ .
Εγώ θέλω γουεμπι μαζί με Λεμπρόν αλλιώς είναι βαλτος και πισωπορτακιας που λέει και ο ραγκα
250 έδινε το καλοκαίρι …
Δεν μπορεί να δώσει 5 μυρια δλδ;
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”