Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.
Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.
οταν η ομαδα η ιδια εναι διχασμενη εσωτερικα λογικο ειναι κι οι ρεπορτερ να ειναι σε διαφορετικα στρατοπεδα αναλογα με ποιους εχουν η δεν εχουν πιο στενες σχεσεις..
το θεμα ειναι οτι η διαμαχη αυτη γινεται εις βαρος της ομαδας μας..
αυτη τα πληρωνει ολα.
οσον αφορα τον Κολ(α)κα
οταν εχεις αποδομησει την προπονητικη αξια και υστεροφημια προπονητων οπως ο Μπολονι κι ο Στεφενς σχολιαζοντας με τον πλεον αρνητικο τροπο την οποιαδηποτε στραβη και πετωντας λασπη(δεν δουλευει τακτικη)
ενω εχεις πασχισει να πεισεις το αναγνωστικο κοινο σου για την προπονητικη ικανοτητα του Γχ στηριζοντας την καθε του αποφαση,κατι δεν παει καλα..
οταν η κριτικη σου σε ορισμενους παικτες ειναι ξεδιαντροπα ευνοικη ενω αλλους τους σκιζεις,κατι βρωμαει.
οταν διαρροες απ τα αποδυτηρια εμφανιζονται μολις φευγει ο εκαστωτε προπονητης κι ερχεται ο υπηρεσιακος επισης κατι δεν παει καλα.
δεν ειμαι αντιθετος σε διαρροες απ την Παε οι οποιες αναπαραγωνται απ τους διαφορους αυλοκολακες ωστε να επιτευχθει ηρεμια και συσπειρωση στον φιλαθλο κοσμο της ομαδας.
αυτο που με προβληματιζει ειναι γιατι δεν γινεται ποτε αυτο οταν προπονητης ειναι ο Στεφενς ,ο ΑΑ,ο Μπολονι;
Πρεπει φαινεται να ερθει ο υπηρεσιακος για να βομβαρδιστουμε απο αναπαντεχα μυνηματα ενοτητας..
υγ.Κολακα δεν υπαρχει ο φασισμος του γκρινιαρη.Ο φασισμος του παραλογου επικρατει.Τους οπαδους του ΠΑΟΚ γαυρους δεν θα τους κανετε να ρευεται ο προεδρος και να λενε ωραια κολωνια φοραει.
το θεμα ειναι οτι η διαμαχη αυτη γινεται εις βαρος της ομαδας μας..
αυτη τα πληρωνει ολα.
οσον αφορα τον Κολ(α)κα
οταν εχεις αποδομησει την προπονητικη αξια και υστεροφημια προπονητων οπως ο Μπολονι κι ο Στεφενς σχολιαζοντας με τον πλεον αρνητικο τροπο την οποιαδηποτε στραβη και πετωντας λασπη(δεν δουλευει τακτικη)
ενω εχεις πασχισει να πεισεις το αναγνωστικο κοινο σου για την προπονητικη ικανοτητα του Γχ στηριζοντας την καθε του αποφαση,κατι δεν παει καλα..
οταν η κριτικη σου σε ορισμενους παικτες ειναι ξεδιαντροπα ευνοικη ενω αλλους τους σκιζεις,κατι βρωμαει.
οταν διαρροες απ τα αποδυτηρια εμφανιζονται μολις φευγει ο εκαστωτε προπονητης κι ερχεται ο υπηρεσιακος επισης κατι δεν παει καλα.
δεν ειμαι αντιθετος σε διαρροες απ την Παε οι οποιες αναπαραγωνται απ τους διαφορους αυλοκολακες ωστε να επιτευχθει ηρεμια και συσπειρωση στον φιλαθλο κοσμο της ομαδας.
αυτο που με προβληματιζει ειναι γιατι δεν γινεται ποτε αυτο οταν προπονητης ειναι ο Στεφενς ,ο ΑΑ,ο Μπολονι;
Πρεπει φαινεται να ερθει ο υπηρεσιακος για να βομβαρδιστουμε απο αναπαντεχα μυνηματα ενοτητας..
υγ.Κολακα δεν υπαρχει ο φασισμος του γκρινιαρη.Ο φασισμος του παραλογου επικρατει.Τους οπαδους του ΠΑΟΚ γαυρους δεν θα τους κανετε να ρευεται ο προεδρος και να λενε ωραια κολωνια φοραει.
Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.
http://www.courtofmastersommeliers.org/barlow4 έγραψε: σομελιε δηλαδη,τι ειμαστε τιποτα βλαχοι?
αν θελεις βοηθο το καιω το πτυχιο.
Ξεκίνα.
Πολύ παλιότερα, ωστόσο, την είχα ψάξει για δικαστικός αντιπρόσωπος, αλλά μόλις είδα πόσο ήταν το διάβασμα για την νομολογία, έκοψα ρόδα μυρωμένα.
Χίλιες φορές το κρασάκι. Αφήνει και χρόνο για το μάνατζερ.
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.
Ale έγραψε:Κγεο, το συγκεκριμένο το έγραψα ως απάντηση στην αιτίαση του Χωρικού περί δηλητηρίου και αρρώστιας.
ΠΑΟΚ ως εκεί που δεν πάει άλλο είμαστε, αλλά και η κοροιδία και η εκμετάλλευση της καψούρας μας έχει ένα όριο.
Οι ίδιοι και οι ίδιοι κονομάνε χρόνια τώρα, πατώντας στον αυτισμό μας, αλλά όλα έχουν ένα όριο.
Φαντάσου να είσαι κολλημένος με μία γκόμενα για χρόνια και αυτή να το εκμεταλλεύεται, για να σε κάνει ό,τι θέλει.
Πες το αξιοπρέπεια, αυτοσυντήρηση, ξεκαψούρεμα, αλλά είναι νομοτελειακό, ότι κάποια ημέρα θα την ρίξεις χλέπα στην μάπα.
Γι αυτα σε γουσταρω ρε μπαγάσα.Κάπελας (οινοχόος).
Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.
Αυτος ο κοπριτης ο Παπαχρήστου τι ζόρι τραβάει με το ΠΑΟΚ ? Στον οποιον μάλιστα αναφέρετε επανειλημμένα προσβλητικότατα στην δήθεν σοβαρή εφημεριδα νέα ?
Νέο άρθρο με χολή κατά Σαββίδη και ΠΑΟΚ
Τhessports
10 April, 2015, 17:13
No Comments
0
ΠΑΟΚ, Ποδόσφαιρο
Καινούργιο άρθρο του Γιώργου Παπαχρήστου στα Νέα εναντίον του Ιβάν Σαββίδη και του ΠΑΟΚ, με απίστευτες προκλήσεις ύβρεις και ειρωνείες…
Αναλυτικά το άρθρο:«Μπορώ να ασχοληθώ με κάτι πιο light, όπως για παράδειγμα τη σε ρόλο «κουμανταδόρου» παρουσία του… «προξένου» Ιβάν Σαββίδη στη συνάντηση που είχε στη Μόσχα ο Πρωθυπουργός με μέλη ομογενειακών οργανώσεων της Ρωσίας.
Ο πρόεδρος του (Μ)ΠΑΟΚ, για τα «μάτια του οποίου μόνο» ο Τσίπρας υπέγραψε ολόκληρη Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου προκειμένου να ρυθμιστούν τα χρέη της ομάδας, ήταν -με ενημέρωσαν σχετικά- παναχού παρών στη συνάντηση, έκανε τις συστάσεις, παρουσίαζε τα πρόσωπα στον πρόεδρο Αλεξη.
Ήταν δηλαδή αυτό που λέμε στην Ήπειρο «στα μέσα και στα έξω», πράγμα που με οδηγεί στο συμπέρασαμα ότι βοήθησε αποτελεσματικά (έχω κάτι περισσότερο από υποψίες) και στη διοργάνωση του ταξιδιού στη Μόσχα. Το θεωρώ λογικό. Τι «πρόξενος» θα γίνει σε λίγο…»
Νέο άρθρο με χολή κατά Σαββίδη και ΠΑΟΚ
Τhessports
10 April, 2015, 17:13
No Comments
0
ΠΑΟΚ, Ποδόσφαιρο
Καινούργιο άρθρο του Γιώργου Παπαχρήστου στα Νέα εναντίον του Ιβάν Σαββίδη και του ΠΑΟΚ, με απίστευτες προκλήσεις ύβρεις και ειρωνείες…
Αναλυτικά το άρθρο:«Μπορώ να ασχοληθώ με κάτι πιο light, όπως για παράδειγμα τη σε ρόλο «κουμανταδόρου» παρουσία του… «προξένου» Ιβάν Σαββίδη στη συνάντηση που είχε στη Μόσχα ο Πρωθυπουργός με μέλη ομογενειακών οργανώσεων της Ρωσίας.
Ο πρόεδρος του (Μ)ΠΑΟΚ, για τα «μάτια του οποίου μόνο» ο Τσίπρας υπέγραψε ολόκληρη Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου προκειμένου να ρυθμιστούν τα χρέη της ομάδας, ήταν -με ενημέρωσαν σχετικά- παναχού παρών στη συνάντηση, έκανε τις συστάσεις, παρουσίαζε τα πρόσωπα στον πρόεδρο Αλεξη.
Ήταν δηλαδή αυτό που λέμε στην Ήπειρο «στα μέσα και στα έξω», πράγμα που με οδηγεί στο συμπέρασαμα ότι βοήθησε αποτελεσματικά (έχω κάτι περισσότερο από υποψίες) και στη διοργάνωση του ταξιδιού στη Μόσχα. Το θεωρώ λογικό. Τι «πρόξενος» θα γίνει σε λίγο…»
-
τσιριγώτης
- Δημοσιεύσεις: 2769
- Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 19:54
- Τοποθεσία: Κύθηρα
Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.
"Δημοσιογράφοι" παράσιτα, που ανακαλύπτουν ξαφνικά σκάνδαλα επειδή έχασαν τα κεκτημένα. Τόσα χρόνια κατάπιναν τα όσα γίνονταν και τις συμβάσεις που υπέγραφαν τα αφεντικά τους με το κράτος. Μόνο για γέλια είναι οι συγκεκριμένοι. Πέφτει το σύστημά τους και έχουν πανικοβληθεί.
Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.
Βρε μονο απο ξυλο καταλαβαινουν αυτοι απο τιποτα αλλο,οταν ο καθε μπουφος μπορει να γραφει οτι θελει χωρις καμμια επιπτωση (μιας κ το 90% αυτων θεωρειτε "φιμωμα") αυτα θα εχουμε,κομπλεξικους τυπους απο καθε γωνια της Ελλαδας που επειδη δεν γουσταρουν το οτιδηποτε θα ανακαλυπτουν το οτιδηποτε.....
Σημερα ειμουν στο ιδιο τραπεζι με εναν "δημοσιογραφο" που οταν εφτασε το θεμα στα οπαδικα μου ειπε οτι ολοι μας ειμαστε προβατα μιας κ το 1000ρικο μας το τσεπωνει η παε καθε χρονο για την τρελα μας κ την αγαπη μας,φυσικα μολις τον ρωτησα ποσα τσεπωνει αυτος για να κανει 2 ωρες στο ραδιοφωνο κ να λεει τις παπαριες του μου εκανε την παπια κ αλλαξε θεμα....
Δυστυχως στην χωρα μας οι δημοσιογραφοι ειναι τα μεγαλυτερα λαμογια κ ακομα πιο δυστυχως υπαρχουν χιλιαδες που ειναι στημενοι σε αυτο το συστημα κ το ακολουθουν οτι μαλακια κ αν πει,συνηθως δεν γουσταρω τις ακραιες λυσεις αλλα αν αρχισουν κ την πεφτουν δημοσια σε κανα 2 απο αυτους (οχι ξυλο κανα γιαουρτωμα κανα πεσιμο με ντοματες κ ψαρια 5 ημερων) θα σου πω εγω τι καλα θα σκεφτουν τι θα γραψουν την επομενη φορα,δηλαδη ποσο δυσκολο ειναι να τους πετυχεις δημοσια κ να τους κανεις ρεζιλι?
Τα κλικ τα εχουν ουτως η αλλως απο εγκαθετους κ κολλημενους το ιδιο κ την ακροαματικοτητα οποτε δωρον αδωρο το να μη τους ακους η να μη τους διαβαζεις,εχουν το κοινο τους.
Σημερα ειμουν στο ιδιο τραπεζι με εναν "δημοσιογραφο" που οταν εφτασε το θεμα στα οπαδικα μου ειπε οτι ολοι μας ειμαστε προβατα μιας κ το 1000ρικο μας το τσεπωνει η παε καθε χρονο για την τρελα μας κ την αγαπη μας,φυσικα μολις τον ρωτησα ποσα τσεπωνει αυτος για να κανει 2 ωρες στο ραδιοφωνο κ να λεει τις παπαριες του μου εκανε την παπια κ αλλαξε θεμα....
Δυστυχως στην χωρα μας οι δημοσιογραφοι ειναι τα μεγαλυτερα λαμογια κ ακομα πιο δυστυχως υπαρχουν χιλιαδες που ειναι στημενοι σε αυτο το συστημα κ το ακολουθουν οτι μαλακια κ αν πει,συνηθως δεν γουσταρω τις ακραιες λυσεις αλλα αν αρχισουν κ την πεφτουν δημοσια σε κανα 2 απο αυτους (οχι ξυλο κανα γιαουρτωμα κανα πεσιμο με ντοματες κ ψαρια 5 ημερων) θα σου πω εγω τι καλα θα σκεφτουν τι θα γραψουν την επομενη φορα,δηλαδη ποσο δυσκολο ειναι να τους πετυχεις δημοσια κ να τους κανεις ρεζιλι?
Τα κλικ τα εχουν ουτως η αλλως απο εγκαθετους κ κολλημενους το ιδιο κ την ακροαματικοτητα οποτε δωρον αδωρο το να μη τους ακους η να μη τους διαβαζεις,εχουν το κοινο τους.
Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.
Αυτό που τους πρεπει ειναι, να μη μας οδηγουν εκει που στοχεύουν.barlow4 έγραψε:οχι γιαουρτι.σακουλα με σκατα θελουν.
- back in black
- Δημοσιεύσεις: 2200
- Εγγραφή: Πέμ 18 Δεκ 2014, 20:14
Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.
Ο Σαββίδης και η ΠΑΕ, ως άμεσα θιγομενοι οφείλουν να αντιδράσουν και να τον κυνηγήσουν νομικά, μεχρι να πατήσει μαυρο χιόνι, Οι υπόλοιποι απλώς τον προσπερνάμε (αυτόν και τη φυλλάδα του), καθώς πρόκειται για τον ορισμό του ΑΡΔ : διαπλεκόμενος, σοβαροφανής, κρατικοδίαιτος, κατευθυνόμενος διαμορφωτής κοινής γνώμης αιγοπροβάτων. Στείλτε τον στο χρονοντούλαπο μαζι με τα λοιπα αζήτητα κατακάθια της μεταπολίτευσης.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.
Εμετικος ο τυπος.
Fixed
http://forum.paokmania.gr:8080/memberli ... le&u=22933back in black έγραψε:Ο Σαββίδης και η ΠΑΕ, ως άμεσα θιγομενοι οφείλουν να αντιδράσουν και να τον κυνηγήσουν μεχρι να τον πατήσει το Μαυρο Χιόνι,
Fixed
Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.
Το να ενοχλειται μακροπροθεσμα κανεις απο αρθρα ή κειμενα, ειναι λογικο και αποδεκτο μονο αν φοβαται πως μπορει να επηρεασουν καποιον εχοντα σωας τας φρενας ή μεγαλη μεριδα του φυσιολογικου κοινου, ετσι ωστε να θεωρειται πιθανη και η μακροπροθεσμη καταστροφη του ιματζ ή της κοινωνικης αποδοχης της ομαδας.
Εν προκειμενω ισχυουν τα εξης :
1. Σε ενα τοπο που εχει εξευτελιστει καθε εννοια ισονομιας, κανονων και υγιους ανταγωνισμου σε ολους τους τομεις με τη σφραγιδα και τη συμβολη του κρατους, οι νταβατζηδες των αθηνων κερδιζαν αντι να χανουν οπαδους που γουσταραν τετοιες προφανεις καταστασεις.Τουτεστιν οι νεοελληνες εκτος απο ανοητοι ειναι και λαμογια. Επομενως δεν εχουμε να φοβομαστε μηπως οι εκατομμυρια αναγνωστες του εν λογω αρθρου μας αντιπαθησουν. Ισα ισα καλωσοριζουμε τους νεοκοπους οπαδους με την ελπιδα να βαλουν μυαλο.
2. Δεν υπαρχει κακη διαφημιση.
3.Ειναι τοσο το μενος του αρθρογραφου ωστε καθισταται προφανες και το γεγονος πως ειναι υποκινουμενος. Επομενως ΑΝ εχει και σοβαρους αναγνωστες, περισσοτερο αηδια τους προκαλει με τις φτηνιες περι μπαοκ κλπ παρα τους πειθει ή τους κινει την περιεργια.
Επομενως μη χωλοσκατε, οι αντιδρασεις του σκατοκρατους και των ορκ- υπαλληλων του, ειναι οπως τονισα και στη κεντρικη, επιθανατιος ρογχος. Αν ενα μικρο, μεγαλο ή τεραστιο κομματι της κοινωνιας θελει να τους πιστευει και να τους επικροτει, τοτε προσωπικα οχι μονο δεν με ενοχλει αλλα οταν οι χιονοστιβαδες της καταστροφης ερχονται κατα πανω τους, κανω -οσο μου αναλογει- απλα χωρο για να τελειωνουμε μια ωρα αρχιτερα με την κλικα τους.
Αυτα, ηρθε το νυχτερινο λεωφορειο.
Εν προκειμενω ισχυουν τα εξης :
1. Σε ενα τοπο που εχει εξευτελιστει καθε εννοια ισονομιας, κανονων και υγιους ανταγωνισμου σε ολους τους τομεις με τη σφραγιδα και τη συμβολη του κρατους, οι νταβατζηδες των αθηνων κερδιζαν αντι να χανουν οπαδους που γουσταραν τετοιες προφανεις καταστασεις.Τουτεστιν οι νεοελληνες εκτος απο ανοητοι ειναι και λαμογια. Επομενως δεν εχουμε να φοβομαστε μηπως οι εκατομμυρια αναγνωστες του εν λογω αρθρου μας αντιπαθησουν. Ισα ισα καλωσοριζουμε τους νεοκοπους οπαδους με την ελπιδα να βαλουν μυαλο.
2. Δεν υπαρχει κακη διαφημιση.
3.Ειναι τοσο το μενος του αρθρογραφου ωστε καθισταται προφανες και το γεγονος πως ειναι υποκινουμενος. Επομενως ΑΝ εχει και σοβαρους αναγνωστες, περισσοτερο αηδια τους προκαλει με τις φτηνιες περι μπαοκ κλπ παρα τους πειθει ή τους κινει την περιεργια.
Επομενως μη χωλοσκατε, οι αντιδρασεις του σκατοκρατους και των ορκ- υπαλληλων του, ειναι οπως τονισα και στη κεντρικη, επιθανατιος ρογχος. Αν ενα μικρο, μεγαλο ή τεραστιο κομματι της κοινωνιας θελει να τους πιστευει και να τους επικροτει, τοτε προσωπικα οχι μονο δεν με ενοχλει αλλα οταν οι χιονοστιβαδες της καταστροφης ερχονται κατα πανω τους, κανω -οσο μου αναλογει- απλα χωρο για να τελειωνουμε μια ωρα αρχιτερα με την κλικα τους.
Αυτα, ηρθε το νυχτερινο λεωφορειο.