Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις καλαθοσφαιριστών στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
Maurice_Escargot
Δημοσιεύσεις: 4222
Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Maurice_Escargot »

Sorry KalamarGianni, αλλα για να κανουμε λιγο μια σουμα - ξεμειναμε απο ονοματα και φημες. Για παρτε μπρος.

June 25 | Depth Chart 🎯

PG - Hudgins, Calathes, Μπαζινας
SG - Foster, Mitrou-Long
SF -
PF - Gray, Χουγκαζ
C - Alexander, Moore, Κακλαμανακης

Κλεισμενοι και προς ανακοινωση ⏳
PG -
SG - Tyree (ανανεωση)
SF - Περσιδης (ανανεωση)
PF -
C - Omoruyi (ανανεωση)

Φημες (που μπορουν να θεωρηθουν ρεαλιστικες η/και βασιμες) 💭

PG - Φιλλιος (ανανεωση και μπορει να φυγει δανεικος)
SG -
SF -
PF - Ιατριδης (ανανεωση)
C -

Foreigners vs Greeks 🇺🇸🇬🇷

5 (Hudgins, Foster, Gray, Alexander, Moore)
vs
5 (Calathes, Μπαζινας, Mitrou-Long, Χουγκαζ, Κακλαμανακης)

Πλανο για 8 ξενους και 7 ελληνες.
gervasio artigas
Δημοσιεύσεις: 1164
Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2025, 08:16

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από gervasio artigas »

Για τους λατρεις των "κινησεων" του Αρεως Θεσσαλονικης θα τους πω κατι που ελεγε ο "ξανθος" (δεν ξερω αν ειναι δικο του)
"Οι παικτες κανουν τον προπονητη αλλα ο προπονητης κανει την ΟΜΑΔΑ"
Αν εσεις θεωρειτε κατ' αρχην τον Σπανουλη προπονητη και εν συνεχεια τον θεωρειτε και καλυτερο προπονητη απο τον ΙΤΑΛΟ , δεν υπάρχει λογος παιδια
Ασχοληθειτε με αλλο αθλημα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος gervasio artigas την Πέμ 25 Ιουν 2026, 17:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
These users thanked the author gervasio artigas for the post (total 3):
Gregk19262000, namisenoiazei, Hayate
Gregk19262000
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: Πέμ 30 Απρ 2026, 00:13

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Gregk19262000 »

DamoN έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 16:21 Ο σιλντς εμένα δεν μου άρεζε (σαν στυλ μιλάω )
Περιμένω χεζονια ή κλαιμπερν από το πιο γερό πορτοφόλι της Ευρώπης στο μπάσκετ .
Εγώ θέλω γουεμπι μαζί με Λεμπρόν αλλιώς είναι βαλτος και πισωπορτακιας που λέει και ο ραγκα
Patron
Δημοσιεύσεις: 7398
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Patron »

Ο Γιατζόγλου έλεγε καλύτερα
Άβαταρ μέλους
katafraktos
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Τρί 16 Δεκ 2025, 00:47
Τοποθεσία: Κωνσταντινούπολις

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από katafraktos »

DamoN έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 16:21 Ο σιλντς εμένα δεν μου άρεζε (σαν στυλ μιλάω )
Περιμένω χεζονια ή κλαιμπερν από το πιο γερό πορτοφόλι της Ευρώπης στο μπάσκετ .
Θα πάρει η Ντουμπάι τον Κλαιμπερν; Ευχαριστούμε για την ενημέρωση
Άβαταρ μέλους
tolis14
Δημοσιεύσεις: 2517
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 11:00

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από tolis14 »

markos4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 16:55 Προφανώς ρε φίλε και το σχόλιο είναι ειρωνικό..
Για τους πιο πάνω το έγραψα.
Γιατί ειρωνικό; σύμφωνα με αυτά που διαβάζουμε εδώ μέσα, ο Λίτσι, ο Μάτος και ο Βιερίνια είναι όλοι αυτοφοράκηδες. Γιατί όχι και ο Τρινκέρι;
These users thanked the author tolis14 for the post (total 2):
nunies4, Unpsofable78
Άβαταρ μέλους
GianD
Δημοσιεύσεις: 337
Εγγραφή: Πέμ 28 Μάιος 2026, 10:33

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από GianD »

Πάντως το σπορ φμ λέει ναι μεν ότι ο μακισικ είναι κοντά στην Τελεκομ, αλλά έχει πρόταση και από μας
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19184
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από nunies4 »

Είναι πλέον στα χέρια της Μπεριλ
markos4
Δημοσιεύσεις: 3993
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από markos4 »

tolis14 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 18:14
markos4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 16:55 Προφανώς ρε φίλε και το σχόλιο είναι ειρωνικό..
Για τους πιο πάνω το έγραψα.
Γιατί ειρωνικό; σύμφωνα με αυτά που διαβάζουμε εδώ μέσα, ο Λίτσι, ο Μάτος και ο Βιερίνια είναι όλοι αυτοφοράκηδες. Γιατί όχι και ο Τρινκέρι;
Δεν ξερω τι είναι ο Τρινκερι θα φανεί στην πορεία.

Σε παρακαλώ άφησε το τοπικ του μπάσκετ αμόλυντο μην γίνει σαν του ποδοσφαίρου.

Ας μείνουμε στις απόψεις και τις ανησυχίες των παιδιών που είναι χρόνια εδώ μέσα και δεν εμφανίστηκαν σαν πυροτέχνημα.
These users thanked the author markos4 for the post:
Special 4
Άβαταρ μέλους
WestBlock4
Δημοσιεύσεις: 2891
Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από WestBlock4 »

tolis14 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 18:14
markos4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 16:55 Προφανώς ρε φίλε και το σχόλιο είναι ειρωνικό..
Για τους πιο πάνω το έγραψα.
Γιατί ειρωνικό; σύμφωνα με αυτά που διαβάζουμε εδώ μέσα, ο Λίτσι, ο Μάτος και ο Βιερίνια είναι όλοι αυτοφοράκηδες. Γιατί όχι και ο Τρινκέρι;
Προς το παρον ο τρινκιερι στήνει την,ομαδα οπως αυτος θελει κ θα ειναι έτοιμος στην προετοιμασία μ αυτους που θελει , τωρα αν οι αρδ θέλανε χεζονια κλπ προβλημα όσων το πιστεύουν.
Κ επειδη,παντα καποιος εδω μεσα βαζει σύγκριση με τους τοξικους του ποδοσφαιρου, ας κοιτάξει κ η ΠΑΕ να παρει αυτους που χρειάζεται πριν να ειναι αργά.

ΥΓ. Αν καποιος στο ποδοσφαιρο ζητησει τον εμπαπε θα ειναι φυσιολογικό να εχουμε ελπίδες ακομη κ αν ο ιβαν θα ξοδέψει 200 μυρια? Οχι κατι παρόμοιο γινετια κ στο μπασκετ.
Οταν με το καλο παμε ευρωλιγκα τοτε θα δουμε κ μπαμ μπουμ
These users thanked the author WestBlock4 for the post (total 2):
Special 4, markos4
markos4
Δημοσιεύσεις: 3993
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από markos4 »

Ο Οσμαν μάλλον πάει Εφες σύμφωνα με τους Τούρκους αρδ.
Αν φύγει ο Τούρκος από τον βαζελο μάλλον θα πάρει τον Lyles.
Άβαταρ μέλους
tolis14
Δημοσιεύσεις: 2517
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 11:00

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από tolis14 »

markos4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 18:49
tolis14 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 18:14
markos4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 16:55 Προφανώς ρε φίλε και το σχόλιο είναι ειρωνικό..
Για τους πιο πάνω το έγραψα.
Γιατί ειρωνικό; σύμφωνα με αυτά που διαβάζουμε εδώ μέσα, ο Λίτσι, ο Μάτος και ο Βιερίνια είναι όλοι αυτοφοράκηδες. Γιατί όχι και ο Τρινκέρι;
Δεν ξερω τι είναι ο Τρινκερι θα φανεί στην πορεία.

Σε παρακαλώ άφησε το τοπικ του μπάσκετ αμόλυντο μην γίνει σαν του ποδοσφαίρου.

Ας μείνουμε στις απόψεις και τις ανησυχίες των παιδιών που είναι χρόνια εδώ μέσα και δεν εμφανίστηκαν σαν πυροτέχνημα.
Χαχαχα. ΟΚ. Ασπιλο και αμόλυντο το τοπικ του 'και την ΠΑΕ και την ΠΑΕ' Τέλη αλλά γεμάτο καφρίλα και προπαγάνδα το τόπικ του ποδοσφαίρου και του 'έκανε την ομάδα μπουρδέλο' τόπικ του Σαββίδη. Βολικό αυτό αυτό έτσι; ότι πεις αδελφέ
These users thanked the author tolis14 for the post:
Unpsofable78
Franky
Δημοσιεύσεις: 1009
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2025, 11:26

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Franky »

fidel έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:23 Μαλλον δεν γνωριζεις ολο το story...
Για πες μας τωρα καποιον παικτη του επιπεδου του Porter που αφησε το NBA για να παιξει στην ευρωπη, και οχι για καποια παιχνιδια αλλα για ολοκληρη σεζον?
Eπειδή αυτό το είδα να αναφέρεται 2-3 φορές ως επιχείρημα στη συζήτηση. Να αναφέρω οτι πολλοί πάικτες απο το ΝΒΑ ήρθαν λόγω αποκλεισμών, προβλημάτων με την δικαιοσύνη, με το ΝΒΑ, με τις ομάδες τους, διάφοροι αποκλεισμοί για διάφορα διαστήματα, ακόμη και μόνιμοι.

Δεν είναι καθόλου σπάνιο, όπως ειπώθηκε. Να αναφέρω και άλλα παραδείγματα εκτός απο Ταρπλεϊ, Μπέρι, και φυσικά τον τρομερό Mitchell Wiggins? Και ο Shackleford είχε θέματα με τις ομάδες και έφυγε για Ευρώπη. Το ΝΒΑ λειτουργεί συλλογικά, αν μπεις στη μαυρη λίστα απο μια ομάδα (δεν συζητώ απο το ΝΒΑ) πρέπει να μεταναστεύσεις για να παίξεις μπάσκετ.

Δεν υποστηρίζω οτι πρέπει να περιμένουμε αποκλεισμούς για να πάρουμε παίκτες, απλά αναφέρω οτι δεν είναι καθόλου σπάνιο, όπως υπονοήθηκε.
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2220
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

Εδώ μέσα έχουν γραφτεί τεράστιες υπερβολές και για το επικοινωνιακο και για το αγωνιστικό κομμάτι... και από τους μεν και από τους δε.

Το μόνο που δεν χωράει αμφισβήτηση όμως είναι το επικοινωνιακο σκέλος. Από τον χειμώνα εχουν ειπωθεί ή γραφτεί φράσεις όπως "δεν έχετε ιδέα τι εστι Μυστακιδης, το μεγαλύτερο πορτοφόλι της Ευρώπης, δεν φαντάζεστε αυτά που θα ζήσουμε το καλοκαίρι κτλπ." Αποκαλύψεις για τεράστιες προτάσεις σε Ταιρικ Τζόουνς (πολύ περισσότερα χρήματα από του γαβρου), κλεισμένοι παίκτες που τελικά απορρίφθηκαν (Τζεκιρι) τον χειμώνα γιατί υποτίθεται πηγαίναμε για κάτι πολύ πιο δυνατό (Ομορουγι;)

Υπερβολές για παίκτες όπως ο Αλλεν (άλλος ένας euroleague material) , που τον κλέψαμε μέσα από τα χέρια ομάδων Ευρωλιγκα και άλλες τεράστιες υπερβολές.

Αποκαλύψεις για Σιλντς, Χεζονια, Κλαιμπερν, Γουαιλι κτλπ. Ακόμη και ο Κλειτος, που τον έχετε κάνει Θεό, έγραφε για παίκτη που αγωνιζόταν στο final 4 της Ευρωλίγκα.Μια αναδρομή στο παρόν και το προηγούμενο τοπικ θα πείσει και τους πιο δύσπιστους.

Και εάν όντως η διοίκηση δεν έχει ευθύνη για αυτά, για ποιο λόγο δεν διέψευσε, έστω μέσω διαρροής και άφησε να δημιουργούνται τρελές προσδοκίες;Δεν χρειάζονται επίσημες ανακοινώσεις. Μπορούσε να δώσει το στίγμα.

Έχουν γραφτεί και υπερβολές , όπως είναι αδύνατο να πείσεις παίκτες Ευρωλιγκα ή nba να έρθουν. Ε λοιπόν μια χαρά μπορείς να πείσεις με τα χρήματα και το κατάλληλο πρότζεκτ (υποτίθεται είμαστε ένα από τα φαβορί για franchise). Και φυσικά δεν μιλάμε για υπερβολές όπως επιπέδου Porter Jr ή σούπερ σταρ όπως ο Χεζονια.

Και πάμε στο καθαρά αγωνιστικό. Είναι κακό το ροστερ μας; Σαφώς και όχι. Είναι πολύ καλό.

Είναι όμως αυτό που περιμέναμε σύμφωνα με αυτά που ακούγαμε από τον χειμώνα; Σαφώς και όχι.

Το κακό για μένα, επειδή κάποιοι εξακολουθούν να υποτιμούν τις κινήσεις των δίπλα, είναι ότι αυτοί έχουν ακόμη δύο τρεις κινήσεις στην σκακιέρα τους, ενώ εμείς θεωρητικά μόνο μία (τριάρι), ενώ και άλλοι αντίπαλοι μας στο Eurocup ενισχύονται.

Παρ όλα αυτά είμαι σίγουρος ότι η τελευταία μας κίνηση θα είναι κάτι δυνατό.

Η ουσία όμως και θα το πω για εκατοστή φορά, είναι ότι το ροστερ με 2-3 διαφοροποιησεις θα μπορούσε από καλό να γίνει σούπερ, χωρίς να σε ενδιαφέρουν ιδιαίτερα ούτε οι κινήσεις των δίπλα, ούτε των υπολοίπων.

Μερικοί αυτό το εκλαμβανουν ως κριτική και μάλιστα κακοπροαιρετη.

Χρησιμοποιούν ως "ασπίδα" τον Τρινκιερι, με επιχείρημα ότι το ροστερ φτιάχνεται ακριβώς όπως αυτός θέλει. Δηλαδή υπάρχει περίπτωση να προτάθηκε στον Τρινκιερι να επιλέξει 2-3 παίκτες euroleague και να αρνήθηκε;
Ή μήπως του διατέθηκε ένα μεγαλύτερο μπάτζετ για να το διαχειριστεί κι αυτός επέλεξε να φτιάξει ροστερ με λιγότερα χρήματα;
These users thanked the author Unpsofable78 for the post (total 2):
Franky, TsantiridisG
Dimg5
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: Παρ 19 Ιουν 2026, 17:24

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Dimg5 »

markos4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 19:02 Ο Οσμαν μάλλον πάει Εφες σύμφωνα με τους Τούρκους αρδ.
Αν φύγει ο Τούρκος από τον βαζελο μάλλον θα πάρει τον Lyles.
Τι παιχταρα ειναι, αντε να φτασουμε ευρωλιγκα να δεχονται τετοιοι να ερχονται
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”