Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
-
mbison
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
Οχι ρε παιδια, ο εποπτηςThe_Stalker έγραψε:Ευθύνεται και ο Ίβιτς για σήμερα.
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
κούλα-ξάνθη 4-1
βέροια-κούλα 0-2
ΠΑΟΚ-ξάνθη 0-0
βέροια-ΠΑΟΚ 0-0
αιώνιος ΠΑΟΚ. τόσο απλά.
βέροια-κούλα 0-2
ΠΑΟΚ-ξάνθη 0-0
βέροια-ΠΑΟΚ 0-0
αιώνιος ΠΑΟΚ. τόσο απλά.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος tsou την Κυρ 02 Οκτ 2016, 16:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
Ρε το κάνεις φάουλ εκεί;;;;;
Ο χειρότερος του αγώνα.
Σας κέρδισε όλους ο αρτσε
SM-G935F
Ο χειρότερος του αγώνα.
Σας κέρδισε όλους ο αρτσε
SM-G935F
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
- Petros1988
- Δημοσιεύσεις: 2313
- Εγγραφή: Παρ 01 Ιούλ 2016, 14:56
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
Κάτι δεν πάρει καλά δυστηχώς στην ομάδα παιδιά!Μη πιανόμαστε απο ενα οφσαιτ αν είμασταν ΠΑΟΚ θα καθαρίζαμε το ματς ευκολα τσπ!Ακομη έναν χρόνο πεταμένα τα όνειρα μας πλήρης απογοήτευση!
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
Απογοήτευση λέει ο ΙΒΙΤΣ...
Εγώ είδα ότι ΕΝΑΣ στο κέντρο μας έκανε γιογιο...
SM-G935F
Εγώ είδα ότι ΕΝΑΣ στο κέντρο μας έκανε γιογιο...
SM-G935F
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
άσχημη απόδοση, πήραμε τουλάχιστον το αποτέλεσμα
μβπ Φακούντο για το γκολ
μβπ Φακούντο για το γκολ
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8374
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
-
Dimg4
Re: Βέροια - Π.Α.Ο.Κ 02/10 16:00 (Novasports 2)
Αλλη μια βδομαδα σκατα γαμω ρε κοιμησμενα, ΜΕ ΤΗ ΒΕΡΟΙΑ ΠΑΙΖΑΤΕ ΓΑΜΩ