ανηκω στην κατηγορια αυτων που απαιτουν για τον ΠΑΟΚ ,αυτων που δεν τα βλεπουν ολα τελεια και αυτων που θα πεταξουν και την κακια τους μεσα στην στεναχωρια τους και τον προβληματισμο τους για την ομαδα και ολοκληρο τον συλλογο.
μαγκες και των 2 κατηγοριων που δυστηχως πλεον εχουμε χωριστει,μαθετε να ακουτε και να διαβαζετε,οποιος δεν βλεπει τα πραγματα απο την σκοπια που σας εκφραζει εσας δεν σημαινει οτι ειναι τρολ,πληρωμενος,ιβανολαγνος,τελολαγνος κτλπ.
να μαθετε να σεβεστε και την αντιθετη και το διαφορετικο οποιο και αν ειναι αυτο,για τον συλλογο καναμε,κανουμε και θα κανουμε απιστευτα πραγματα για να ειμαστε στο πλαι του,οι ανθρωποι πλην υππαληλων στον ΠΑΟΚ που εχουν την αναγκη μιας πλευρας δεν φτανουν ουτε το 1% της πλατιας μαζας των αγνων οπαδων.
ο καθενας εχει τις αποψεις του και ειναι σεβαστες,ουτε θελουμε να διωξουμε καποιον ιδιοκτητη και ουτε μπορουμε κιολας.
τον ΠΑΟΚ σε εποχες βαθυ σκοταδισμου τον κρστησαν ζωντανο οι διαφορετικες φωνες και αποψεις αυτο πρεπει να ειναι ο οδηγος μας,εγω προσωπικα δεν γουσταρω αυτο το στασιμο πραγμα που βλεπουμε απο τον κοβιντ και μετα ,δεν μου αρεσει,δεν με εκφραζει και τελος δεν αντιπροσωπευει την ιδια την ιδιοκτησια.
ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΑΚΟΥΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕΒΕΣΤΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ,σορρυ για το οφ,ας γινει ενα τοπικ να μαλωνουμε εκει
