Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1903
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Εγώ δεν είπα ότι έχει μαρούλι (αν και βρίσκετε πολύ κοντά σε αυτό),απλά ότι θα κάνει πολύ σοφότερη και τεχνοκρατική διαχείριση γιατί είναι άλλο μυαλό από ζαγοράκη κι όποιος δεν το διακρίνει είναι το λιγότερο αφελής.
Αλλά με λίγα λόγια ,από την άλλη, μου λες πως ο Ζαγοράκης ήταν ασόβαρος για να εμπλακεί όταν γνωρίζει από "μπάλα" και καταστάσεις στον ΠΑΟΚ,τις οποίες έζησε ως παίκτης.
Ποτέ δεν δικαιολόγησα τα σπασίματα και τους στραβοστόμικους τσαμπουκάδες .Δικαιολογώ όμως την αναζήτηση για διαφάνεια σε όλους τους τομείς γιατί με αυτό ξεκίνησαμε την 5ετία και λοξοδρομήσαμε αρκετά κατα πως φαίνεται.
Θα συνεχίσουμε και αύριο,καλό βράδυ.
@angelheart
Εγώ με την σειρά μου θα αφήσω ασχολίαστο το "Σχεδόν (με μικρά) ΤΙΠΟΤΑ (με κεφαλαία)" . Enough said.
Αλλά με λίγα λόγια ,από την άλλη, μου λες πως ο Ζαγοράκης ήταν ασόβαρος για να εμπλακεί όταν γνωρίζει από "μπάλα" και καταστάσεις στον ΠΑΟΚ,τις οποίες έζησε ως παίκτης.
Ποτέ δεν δικαιολόγησα τα σπασίματα και τους στραβοστόμικους τσαμπουκάδες .Δικαιολογώ όμως την αναζήτηση για διαφάνεια σε όλους τους τομείς γιατί με αυτό ξεκίνησαμε την 5ετία και λοξοδρομήσαμε αρκετά κατα πως φαίνεται.
Θα συνεχίσουμε και αύριο,καλό βράδυ.
@angelheart
Εγώ με την σειρά μου θα αφήσω ασχολίαστο το "Σχεδόν (με μικρά) ΤΙΠΟΤΑ (με κεφαλαία)" . Enough said.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Μπορει να θελεις με νυχια και με δοντια να κρατηθεις τουλαχιστον μεχρι το καλοκαιρι προεδρος με το μεγαλυτερο ποσοστο του κοσμου να σε θεωρει ως τον πλεον ικανο για τη θεση του προεδρου - διαχειριστη κοκ, ομως τα συνεχομενα λαθη ΣΟΥ σε ωθουν μια ωρα αρχιτερα στην αποχωριση σου..
Το γυαλί έχει χιλιοκομματιστεί, το μόνο που μένει είναι το έργο που θα παραδώσεις..
Το γυαλί έχει χιλιοκομματιστεί, το μόνο που μένει είναι το έργο που θα παραδώσεις..
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Για τα 2 πρώτα συμφωνούμε.Asimos έγραψε:Άσιμε για μένα ο ΠΑΟΚ μίκρυνε όταν ήρθε ο Γκαγκάτσης.
Έχεις δίκιο. 100% Τελείως αψυχολόγητη ενέργεια.
Όταν ο πρόεδρος μου έφυγε, ξαναήρθε και στη συνέχεια απειλούσε ότι θα ξαναφύγει.
Κι εδώ έχεις δίκιο. 100%. Αλλά δεν ξέρουμε τι έγινε.
Όταν ακούστηκε εν χορώ το όνομα παίχτη αντίπαλης ομάδας στην Τούμπα.
Όταν επέστρεψε ο Σαλπιγγίδης.
Όλοι ξέραμε πως ο Σαλπιγγίδης θα γυρίσει. Όλοι ξέρουμε πως ο Σαλπιγγίδης είναι συνδεδεμένος με τον ΠΑΟΚ σε βαθμό αηδίας. Ποιός πρόεδρος ή coach δεν θα τον ήθελε στην ομάδα του; Οι μόνοι που δεν τον θέλουνε είναι αυτοί που είχαν εμπλακεί τότε, και δικαίως φωνάζουν. Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με τον Σαλπιγγίδη, δεν μου μικραίνει την ομάδα.
Όταν ανακοινώθηκε η εξυγίανση η οποία ήταν εξυγίανση που έγινε ανάπτυξη αλλά τελικά δεν ήταν και ανάπτυξη γιατί άφησε χρέη εφάμιλα της άρρωστης εποχής γουμενοπαγώνιδων.
Θα σου μιλούσα για προϋπολογισμένα έσοδα - έξοδα αλλά όλοι ξέρουμε τι έγινε και φυσικά δεν θα δεχτώ ποτέ πως μέχρι σήμερα - σύμφωνα με τους δημοσιοποιημένους ισολογισμούς - πως τα νέα χρέη της εποχής Ζαγοράκη είναι εφάμιλα των Μπατατουδογουμενοπαγώνιδων. Μην τρελαθούμε νυχτιάτικα. Εκτός κι αν μου λες πως ο ισολογισμός είναι κλανόχαρτο παραποιημένο και μαγειρεμένο για τα μάτια του κόσμου.
Όταν κλήθηκε ο ΠΑΟΚ να απολογηθεί στην ουέφα για τα χρέη του και κινδύνευσε/κινδυνεύει με αποκλεισμό από τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις.
Μέχρι τώρα μας περάσανε πως από την κλήση για απολογία από την ουέφα και τις πωλήσεις - αποδεσμεύσεις σώσαμε την παρτίδα μέχρι το καλοκαίρι. Αυτό δέχομαι αδιαμαρτύρητα έχοντας τα μάτια μου στραμμένα και στο ΠΟΚ που η ώρα του πλησιάζει. Αν ΑΕΚ και ΠΑΟ σε αυτή τη φάση αδειοδοτηθεί χωρίς να ξοφλήσει χρέη, τότε ναι, κάτι βρωμάει. Όποιος διάβασε FFP ας σηκώσει το χέρι. Ομολογώ πως δεν διάβασα και έχω πλημμελή ενημέρωση. Επιφυλάσομαι για το καλοκαίρι που θα πέσει το γέλιο της αρκούδας με τους αιωνίους.
Αυτά φίλε μου μίκρηναν κατά καιρούς τον ΠΑΟΚ.
Καμία ήττα και καμία ενέργεια του οπαδικού κινήματος (κυνήγι σε προέδρους από ΘουΒού μέχρι σήμερα) δεν θεωρώ προσωπικά ότι μικραίνουν τον ΠΑΟΚ.
Μετράμε 2012. Η τακτική πάω για πικνικ στο χορτάρι της Τούμπας δεν θα οδηγήσει πουθενά.
Στο θέμα Σαλπιγγίδη είμαι κι εγώ σ'αυτούς που τελικά δικαίως φωνάζουν.
Και για να εξηγηθώ δεν εξετάζω το θέμα του από άποψη παικτικής αξίας.
Και ο Κακά να ήταν για μένα πέθανε από παίκτης του ΠΑΟΚ από την ημέρα που ύπουλα υπέγραψε στο βάζελο και από τότε ορκίστηκα να τον κυνηγάω παντού.
Με άλλα λόγια ο ΠΑΟΚ στην περίπτωσή της επιστροφής του δεν μίκρυνε αγωνιστικά αλλά Ηθικά και θεωρώ την υπερηφάνεια του συλλόγου πάνω από κάθε τρόπαιο και κάθε διάκριση.
Στο θέμα εξυγιανσοανάπτυξης.
Τα προϋπολογισμένα έσοδα - έξοδα δεν είναι δουλειά δική μου να τα εκτιμήσω άρα δεν είμαι εγώ αυτός που πρέπει να αναλάβω τις ευθύνες στην αποτυχία εκτίμησης.
Και οι ευθύνες αυτές καλώς ή κακώς πρέπει να είναι και οικονομικές.
Αν με στείλει το αφεντικό μου να πάω να πληρώσω ένα λογαριασμό π.χ. της ΔΕΗ κι εγώ προτιμήσω να επενδύσω τα χρήματα του λογαριασμού και τελικά κόψουν το ρεύμα θα κληθώ εγώ τουλάχιστον να πάω να πληρώσω το λογαριασμό με δικά μου χρήματα.
Οι γουμενοπαγώνηδες άφησαν χρέη 9,4 εκατομμύρια ευρώ.
Ο Ζαγοράκης όταν ανακοίνωσε τη νέα εξυγίανση τα είχε στα 9.
Μπορεί να υπάρχει μια διαφορά 400.000 αλλά για μένα τίθεται και συντελεστής αγάπης/εμπιστοσύνης στη μέση.
Πώς δηλαδή οι προηγούμενοι απατεώνες είναι τόσο κοντά σε χρέη με τον άνθρωπο που εμπιστεύτηκα όσο κανέναν άλλο να διαχειριστεί τα χρήματα μου/μας.
Για το FFP.
Αδερφέ δεν θα ήθελα να βάζουμε στο ίδιο καζάνι τον ΠΑΟΚ με τα χρήματα του κόσμου και τους βαζελοχάνουμους με τα χρήματα των επενδυτών και των λεφτάδων.
Και στην τελική το δικό μου χωράφι με απασχολεί και όχι του γείτονα.
Η ομάδα οδηγήθηκε σ'αυτή τη δυσχερή θέση επειδή ξέφυγε από το αρχικό της πλάνο και όταν γνωστοποιήθηκε αυτό στον ευρύ κοινό ήταν ήδη αργά.
Διαφάνεια μας είχαν υποσχεθεί.
Και εκεί που όλα πήγαιναν καλά με συχνές συνεντεύξεις τύπου απολογιστικές και μη ξαφνικά η επικοινωνία με τον κόσμο και η διαφάνεια χάθηκαν.
Και όταν επανήλθαν τις συνόδευε και μια μεγάλη μαύρη τρύπα στα οικονομικά της ΠΑΕ.
Και τέλος.
2012 έχουμε.
Όπως κανένα πικνικ δεν πηγαίνει τον ΠΑΟΚ μπροστά, δεν τον πηγαίνει και κανένας δανεισμός από τα ταμεία για εξυπηρετήσεις φίλων.
Αν και κάποια στιγμή λίγα χρόνια πίσω τα πικνικ έφεραν τον Ζαγοράκη ένα βήμα πιο κοντά στην προεδρία.
Πικνικ και καταλήψεις στα γραφεία.
Και στην τελική κανείς Ζαγοράκης δεν πρόκειται να φύγει τώρα αν δεν σιγουρέψει πως ο επόμενος θα είναι συνεπής τουλάχιστον προς τα νέα χρέη προς το δημόσιο τα οποία βαραίνουν τη σημερινή διοίκηση ονομαστικά.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Δε μπορώ να καταλάβω αυτούς(την πλειοψηφία δηλαδή) που κράζουν όλους όσους κάνουν λαϊκά δικαστηρία, έντονη κριτική και απαιτούν κεφάλια.
Μάγκες στον ΠΑΟΚ πάντα γινόντουσαν Λαϊκά δικαστηρία.
Σας αρέσει δεν σας αρέσει ο ΠΑΟΚ είναι τεράστια ομάδα και έχει βαριά φανέλα και είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΛΟΓΙΚΟ μετά από τέτοιες ΚΑΤΡΑΠΑΚΙΕΣ και ΣΦΑΛΙΑΡΕΣ να υπάρχουν φωνές, μπινελίκια και έντονη κριτική.
Φυσικά δεν δικαιολογώ τους γνωστούς χαμένους μπαχαλάκηδες που κάποτε ΠΡΕΠΕΙ να απομονωθούν από τη πλατιά μάζα του λαού του ΠΑΟΚ. Οι περισσότεροι δεν έχουν σχέση με τον ΠΑΟΚ μας.
Αλλά αλήθεια δεν καταλαβαίνω όλη αυτήν την ΥΣΤΕΡΙΑ που έχει δημιουργηθεί από συνΠΑΟΚτσήδες με έντονη τάση να βρίζουν και να λιδωρούν με χοντρές κουβέντες ΌΛΟΥΣ όσους κράζουν λόγω της ήττας(ή οποιασδήποτε κακής στιγμής).
Μάγκες όποιος κάνει κριτική και έντονη μπορεί να μην είναι σκουλήκι, πρεζάκι, γαύρος, αδερφή ή βλάκας όπως χαρακτηρίζετε αλλά απλά ένας ΠΑΟΚτσής που έχει απαιτήσεις από αυτό το τεράστιο σωματείο που λέγεται ΠΑΟΚ.
Μη τρελαίνεστε, όλων μας είναι ο ΠΑΟΚ.
Μάγκες στον ΠΑΟΚ πάντα γινόντουσαν Λαϊκά δικαστηρία.
Σας αρέσει δεν σας αρέσει ο ΠΑΟΚ είναι τεράστια ομάδα και έχει βαριά φανέλα και είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΛΟΓΙΚΟ μετά από τέτοιες ΚΑΤΡΑΠΑΚΙΕΣ και ΣΦΑΛΙΑΡΕΣ να υπάρχουν φωνές, μπινελίκια και έντονη κριτική.
Φυσικά δεν δικαιολογώ τους γνωστούς χαμένους μπαχαλάκηδες που κάποτε ΠΡΕΠΕΙ να απομονωθούν από τη πλατιά μάζα του λαού του ΠΑΟΚ. Οι περισσότεροι δεν έχουν σχέση με τον ΠΑΟΚ μας.
Αλλά αλήθεια δεν καταλαβαίνω όλη αυτήν την ΥΣΤΕΡΙΑ που έχει δημιουργηθεί από συνΠΑΟΚτσήδες με έντονη τάση να βρίζουν και να λιδωρούν με χοντρές κουβέντες ΌΛΟΥΣ όσους κράζουν λόγω της ήττας(ή οποιασδήποτε κακής στιγμής).
Μάγκες όποιος κάνει κριτική και έντονη μπορεί να μην είναι σκουλήκι, πρεζάκι, γαύρος, αδερφή ή βλάκας όπως χαρακτηρίζετε αλλά απλά ένας ΠΑΟΚτσής που έχει απαιτήσεις από αυτό το τεράστιο σωματείο που λέγεται ΠΑΟΚ.
Μη τρελαίνεστε, όλων μας είναι ο ΠΑΟΚ.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Στον αέρα η παραμονή του Προέδρου με αφορμή ποιόν? Τον αέρα.
Μόνο στον ΠΑΟΚ αυτά.
Μόνο στον ΠΑΟΚ αυτά.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Εφτασες να εξαρτασαι απο 200-300 μαλακισμενα ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΔΕΑ ΑΠΟ ΠΑΟΚ!
Καλα να παθεις!
Καλα να παθεις!
Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
έτσι ειναι πιάστηκε κανένας περσυ ; Όχι ε οι ίδιοι ξαναμπηκανε και θα ξαναμπούνε και στο μέλλον τα ίδια άτομαerevos187 έγραψε:To μεγαλύτερο σου λάθος ΘΟΔΩΡΑ δεν είναι τα χρέη και τα γήπεδα αλλά που δεν έβαλες ΕΝΑΝ από αυτούς μέσα.
Το ίδιο και πέρυσι με την αεκ τον μεγάλο ΚΑΡΚΙΝΟ του ΠΑΟΚ δεν μπόρεσες να τον απομακρύνεις
Δυστυχώς
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
μου προκαλει εντυπωση ο συνδιασμος αποχωρησης απο το γηπεδο στο 91 με την πρωτοφανη απουσια τοσο της εταιρειας σεκιουριτι οσο και της ελληνικης αστυνομιας απο τον περιβαλλον χωρο των γραφειων του γηπεδου της τουμπας. εαν δεν με απατα η μνημη μου στο προσφατο παρελθον εχουμε ζησει και συλληψεις και χρηση χημικων οταν το τελος αγωνων εχει συνδιαστει με συγκεντρωση οπαδων για διαμαρτυρια εξω απο τα γραφεια. αντιθετα χθες ηταν τοσο ανυπαρκτοι που λιγοτεροι απο 50 μπουκαραν στα γραφεια. περιεργα πραγματα...
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Το αντιγράφω από σχόλιο σε είδηση της Αρχικής, αυτούσιο: εγκρίνω και επαυξάνω.
Mporai Marios: ΑΠ: Προωθείται λύση Βρύζα έγραψε:
Ο ζαγοράκης είναι άξιος τις μοίρας του.. τον γουστάρω με 1000 για μένα είναι αυτός που ευθύνεται που ο ΠΑΟΚ βρίσκετε τόσο ψιλά.. αλλα είναι και αυτός που ευθύνεται για τα προστύμματα.. γιατί?
γιατί τους αφήνει και τα κάνουν.. στο χέρι του είναι να το αποτρέψει..
πήγαινε ρε στο κορδελιό και στο σταθμό πάρε 10-20 "νταγλαρια" ρώσους και αλβανούς που ψάχνουν δουλειά plriose τους από 30 euro και βάλτους στα τουρνικέ τις 4 να δούμε άμα θα ξανά περάσουν τσαμπατζήδες.. και μην δίνεις ξανά εισιτήρια οργανωμένα στους συνδέσμους και με μηδέν χρέωση όπως από αυτά που δίνεις.. οποιος θέλει να πάρει εισιτήριο να έρθει από το γήπεδο να πάρει με λεφτά ρε ακούσατε με λεφτά τέτοια από εκείνα που πληρώνουμε τις [!#$%@!] σας.. από το να πληρώνεις τους συνδέσμους 1200 euro και να σε χρωστάνε και κάτι 100-200 χιλιάδες euro για τα εισιτήρια που έχουν πάρει πιστωμένα.. φτάνει πολύ τους ανεχτήκαμε..
-
Asimos
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Κάπου συμφωνούμε, κάπου διαφωνούμε. Η τελειότητα του αυτοδιοίκητου του ΠΑΟΚ για μένα τερματίζει με τους ΖΖ. Λίγο πάνω, λίγο κάτω δεν με πειράζει. Νερό στο κρασί μου μπορώ να βάλω και τις κόκκινες γραμμές μου τις βάζω λίγο πιο μακρυά από σένα ώστε να έχει χώρο να κινηθεί όποιος κάθεται στη καρέκλα του Προέδρου του ΠΑΟΚ.
Κοινή ταύτιση δεν θα υπάρξει ποτέ αλλά όσο θα ακούω για μομφές εναντίον οποιουδήποτε Προέδρου του ΠΑΟΚ (πόσο μάλλον γιαυτόν που τον Ιούνιο του 07 τον πήγαμε εμείς οι ίδιοι σηκωτό να αναλάβει το μαγαζί), δεν πρόκειται να δεχτώ ποτέ, μέχρι που η λογική μου πειστεί πως εκμεταλλεύτηκε με ΔΟΛΟ χρήμα και καταστάσεις.
Δικαίωμα σου να κράζεις, να αμφισβητείς, να πολεμάς αυτό που έχεις απέναντι σου, αλλά θα ήθελα να είστε προσεκτικοί. Δεν είναι νουθεσία ή απειλή, δεν είναι συμβουλή ή προτροπή αλλά αν ξέρεις κάτι βγες και πες το. Κι εσύ και όσοι έχετε τις ίδες απόψεις.
Φίλε στη χώρα γίνεται της πουτάνας. Η αποδυνάμωση του ΠΑΟΚ δεν είναι κάτι που το βιώνουμε μόνο εμείς και όσο δεν κοιτάς και τους γείτονες σου τόσο ζεις στο κόσμο σου.
Μακάρι, από καρδιάς στο λέω, να υπάρχει καλύτερο διοικητικό μοντέλο από αυτό για σήμερα, αλλά πολύ φοβάμαι πως δεν υπάρχει.
Αυτά και στην παρούσα κλείνει το θέμα εδώ, για μένα.
Είναι αστείο, αλλά κάποιες φωνές μου θυμίζουν κάτι άλλες φωνές που ξεστόμισαν πως ο Θ.Αγγελόπουλος (Ο σκηνοθέτης) εκτελέστηκε από το παρακράτος βάση οργανωμένου σχεδίου.
Κοινή ταύτιση δεν θα υπάρξει ποτέ αλλά όσο θα ακούω για μομφές εναντίον οποιουδήποτε Προέδρου του ΠΑΟΚ (πόσο μάλλον γιαυτόν που τον Ιούνιο του 07 τον πήγαμε εμείς οι ίδιοι σηκωτό να αναλάβει το μαγαζί), δεν πρόκειται να δεχτώ ποτέ, μέχρι που η λογική μου πειστεί πως εκμεταλλεύτηκε με ΔΟΛΟ χρήμα και καταστάσεις.
Δικαίωμα σου να κράζεις, να αμφισβητείς, να πολεμάς αυτό που έχεις απέναντι σου, αλλά θα ήθελα να είστε προσεκτικοί. Δεν είναι νουθεσία ή απειλή, δεν είναι συμβουλή ή προτροπή αλλά αν ξέρεις κάτι βγες και πες το. Κι εσύ και όσοι έχετε τις ίδες απόψεις.
Φίλε στη χώρα γίνεται της πουτάνας. Η αποδυνάμωση του ΠΑΟΚ δεν είναι κάτι που το βιώνουμε μόνο εμείς και όσο δεν κοιτάς και τους γείτονες σου τόσο ζεις στο κόσμο σου.
Μακάρι, από καρδιάς στο λέω, να υπάρχει καλύτερο διοικητικό μοντέλο από αυτό για σήμερα, αλλά πολύ φοβάμαι πως δεν υπάρχει.
Αυτά και στην παρούσα κλείνει το θέμα εδώ, για μένα.
Είναι αστείο, αλλά κάποιες φωνές μου θυμίζουν κάτι άλλες φωνές που ξεστόμισαν πως ο Θ.Αγγελόπουλος (Ο σκηνοθέτης) εκτελέστηκε από το παρακράτος βάση οργανωμένου σχεδίου.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Πραγματικά μπορώ να δεχτώ όλα τα λάθη που έχεις κάνει στο οικονομικό.
Μπορώ να δεχτώ τα δανεικά που έδωσες.
Μπορώ να δεχτώ την ανυπαρξία στην επικοινωνία με τον κόσμο.
Μπορώ να δεχτώ ακόμα και την εμπλοκή της οικογένειας Γκαγκάτση στα διοικητικά.
Μπορώ να δεχτώ τις αποδεσμέυσεις, για να μη διασυρθούμε στην Ευρώπη.
Μπορώ να δεχτώ ότι έκανες 4 χρόνια για ένα προπονητικό των 2-3 εκατομυρίων όταν από τα χέρια σου πέρασαν τουλάχιστον 80.
Μπορώ να δεχτώ ότι δεν ρύθμισες-μείωσες σεντ χρέους.
Μπορώ να δεχτώ την πώληση του καλύτερου παίχτη που πέρασε από την ομάδα τα τελευταία χρόνια σε τιμή οικοδόμου.
Όμως,
Δεν μπορώ να δεχτώ ότι ένα ανύπαρκτο βλαχάκι αποτέλεσε την ακριβότερη μεταγραφή της ιστορία του ΠΑΟΚ
Δεν μπορώ να δεχτώ τη μεταγραφή του κοντού (ενώ ήξερες ότι θα φέρει διχασμό) με αυτό το συμβόλαιο (λες και δεν υπήρχαν άλλα εξτρεμ σε όλο τον κόσμο με 800χιλ)
Δεν μπορώ να δεχτώ ότι προσέλαβες έναν προπονητή για να οδηγήσει τον ΠΑΟΚ στους ομίλους του Τσ.λου ο οποίος τα τελευταία 3 χρόνια ζήτημα να είχε μείνει το πολύ 4 μήνες σε ομάδα. (η συνέχεια γνωστή)
Δεν μπορώ να δεχτώ ότι ο μεταγραφικός σχεδιασμός των τελευταίων 2 ετών είναι επιπέδου Κέρκυρας
Δεν μπορώ να δεχτώ ότι όταν ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ του ΠΑΟΚ δήλωνε ότι είμασταν το φαβορί για την κατάκτηση του Europa, εσύ δεν τον τελειώσες τα επόμενα 5 λεπτά.
Και άλλα πολά τα οποία έχουν γραφεί
Δυστυχώς έχεις δείξει ότι στον τομέα που υποτίθεται ότι θα ξεχωρίζαμε από τις άλλες ομάδες, δηλαδή την οργανωση του αγωνιστικού τμήματος, είσαι τουλάχιστον κακός μη πω επικύνδινος.
Δεν ξέρω τι μέλει γενέσθαι όμως δεν έχω ούτε ελπίδες ούτε αυταπάτες πλεον με την πάρτυ σου.
Μπορώ να δεχτώ τα δανεικά που έδωσες.
Μπορώ να δεχτώ την ανυπαρξία στην επικοινωνία με τον κόσμο.
Μπορώ να δεχτώ ακόμα και την εμπλοκή της οικογένειας Γκαγκάτση στα διοικητικά.
Μπορώ να δεχτώ τις αποδεσμέυσεις, για να μη διασυρθούμε στην Ευρώπη.
Μπορώ να δεχτώ ότι έκανες 4 χρόνια για ένα προπονητικό των 2-3 εκατομυρίων όταν από τα χέρια σου πέρασαν τουλάχιστον 80.
Μπορώ να δεχτώ ότι δεν ρύθμισες-μείωσες σεντ χρέους.
Μπορώ να δεχτώ την πώληση του καλύτερου παίχτη που πέρασε από την ομάδα τα τελευταία χρόνια σε τιμή οικοδόμου.
Όμως,
Δεν μπορώ να δεχτώ ότι ένα ανύπαρκτο βλαχάκι αποτέλεσε την ακριβότερη μεταγραφή της ιστορία του ΠΑΟΚ
Δεν μπορώ να δεχτώ τη μεταγραφή του κοντού (ενώ ήξερες ότι θα φέρει διχασμό) με αυτό το συμβόλαιο (λες και δεν υπήρχαν άλλα εξτρεμ σε όλο τον κόσμο με 800χιλ)
Δεν μπορώ να δεχτώ ότι προσέλαβες έναν προπονητή για να οδηγήσει τον ΠΑΟΚ στους ομίλους του Τσ.λου ο οποίος τα τελευταία 3 χρόνια ζήτημα να είχε μείνει το πολύ 4 μήνες σε ομάδα. (η συνέχεια γνωστή)
Δεν μπορώ να δεχτώ ότι ο μεταγραφικός σχεδιασμός των τελευταίων 2 ετών είναι επιπέδου Κέρκυρας
Δεν μπορώ να δεχτώ ότι όταν ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ του ΠΑΟΚ δήλωνε ότι είμασταν το φαβορί για την κατάκτηση του Europa, εσύ δεν τον τελειώσες τα επόμενα 5 λεπτά.
Και άλλα πολά τα οποία έχουν γραφεί
Δυστυχώς έχεις δείξει ότι στον τομέα που υποτίθεται ότι θα ξεχωρίζαμε από τις άλλες ομάδες, δηλαδή την οργανωση του αγωνιστικού τμήματος, είσαι τουλάχιστον κακός μη πω επικύνδινος.
Δεν ξέρω τι μέλει γενέσθαι όμως δεν έχω ούτε ελπίδες ούτε αυταπάτες πλεον με την πάρτυ σου.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Ας ξαναφερει τον γκαγκατση να τον καθοδηγησει.....mpafos4 έγραψε:Εφτασες να εξαρτασαι απο 200-300 μαλακισμενα ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΔΕΑ ΑΠΟ ΠΑΟΚ!
Καλα να παθεις!
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
σωστος...και δυστυχως δεν ειναι μονο αυτα...lamosas έγραψε:Πραγματικά μπορώ να δεχτώ όλα τα λάθη που έχεις κάνει στο οικονομικό.
Μπορώ να δεχτώ τα δανεικά που έδωσες.
Μπορώ να δεχτώ την ανυπαρξία στην επικοινωνία με τον κόσμο.
Μπορώ να δεχτώ ακόμα και την εμπλοκή της οικογένειας Γκαγκάτση στα διοικητικά.
Μπορώ να δεχτώ τις αποδεσμέυσεις, για να μη διασυρθούμε στην Ευρώπη.
Μπορώ να δεχτώ ότι έκανες 4 χρόνια για ένα προπονητικό των 2-3 εκατομυρίων όταν από τα χέρια σου πέρασαν τουλάχιστον 80.
Μπορώ να δεχτώ ότι δεν ρύθμισες-μείωσες σεντ χρέους.
Μπορώ να δεχτώ την πώληση του καλύτερου παίχτη που πέρασε από την ομάδα τα τελευταία χρόνια σε τιμή οικοδόμου.
Όμως,
Δεν μπορώ να δεχτώ ότι ένα ανύπαρκτο βλαχάκι αποτέλεσε την ακριβότερη μεταγραφή της ιστορία του ΠΑΟΚ
Δεν μπορώ να δεχτώ τη μεταγραφή του κοντού (ενώ ήξερες ότι θα φέρει διχασμό) με αυτό το συμβόλαιο (λες και δεν υπήρχαν άλλα εξτρεμ σε όλο τον κόσμο με 800χιλ)
Δεν μπορώ να δεχτώ ότι προσέλαβες έναν προπονητή για να οδηγήσει τον ΠΑΟΚ στους ομίλους του Τσ.λου ο οποίος τα τελευταία 3 χρόνια ζήτημα να είχε μείνει το πολύ 4 μήνες σε ομάδα. (η συνέχεια γνωστή)
Δεν μπορώ να δεχτώ ότι ο μεταγραφικός σχεδιασμός των τελευταίων 2 ετών είναι επιπέδου Κέρκυρας
Δεν μπορώ να δεχτώ ότι όταν ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ του ΠΑΟΚ δήλωνε ότι είμασταν το φαβορί για την κατάκτηση του Europa, εσύ δεν τον τελειώσες τα επόμενα 5 λεπτά.
Και άλλα πολά τα οποία έχουν γραφεί
Δυστυχώς έχεις δείξει ότι στον τομέα που υποτίθεται ότι θα ξεχωρίζαμε από τις άλλες ομάδες, δηλαδή την οργανωση του αγωνιστικού τμήματος, είσαι τουλάχιστον κακός μη πω επικύνδινος.
Δεν ξέρω τι μέλει γενέσθαι όμως δεν έχω ούτε ελπίδες ούτε αυταπάτες πλεον με την πάρτυ σου.
Ο ζαγορακης μου θυμιζει τον καπετανιο απο το κονκορτια...
δεν μπορεσε να κουμανταρει αυτο το τερας (ΠΑΟΚ)..το βυθισε (μας αποδυναμωσε) και στο τελος την εκανε(η ενδεχωμενη αποχωρηση του)
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
προσωπικα θα ειναι μεγαλη εκπληξη για μενα να φυγει ο ζαγορακης απο μονος του
και μετα τι?
θα παει να γινει βοηθος του σαντος σαν τον βρυζα?
θα γινει υπαλληλος της ουεφα?
δεν το βλεπω πολυ αυτο το σεναριο
και την αλλη φορα που εφυγε ξαναγυρισε οποτε δεν νομιζω να κανει ευκολα το ιδιο λαθος
και μετα τι?
θα παει να γινει βοηθος του σαντος σαν τον βρυζα?
θα γινει υπαλληλος της ουεφα?
δεν το βλεπω πολυ αυτο το σεναριο
και την αλλη φορα που εφυγε ξαναγυρισε οποτε δεν νομιζω να κανει ευκολα το ιδιο λαθος