Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Petm »

khaledfreepaok έγραψε:
αυτο ακριβως που περιγραφεις ειναι οι αντεπιθεσεις.αυτο λεμε τοσο καιρο.οτι παιζουμε με αντεπιθεσεις λες και παιζουμε με την ρεαλ.γ αυτο κατηγορουμε τον σαντος.

αυτό που έγραψες στο πρώτο μισό του post σου εγώ το εξέλαβα ότι ο sorlin και ο garcia από μονοι τους πάνε και κόβουν. ο santos απλός δίνει κάποιες γενικές οδηγίες. .καλός κανεις και το διευκρινίζεις.


khaledfreepaok έγραψε:
αυτο ακριβως λεγεται αντιποδοσφαιρο.οταν δεν πας να παιξεις εσυ μπαλα αλλα περιμενεις να καταστρεψεις το παιχνιδι του αλλου παιζεις αντιποδοσφαιρο.γ αυτο ακριβως που αναφερεις κατηγορουμε τον σαντος.γιατι θελουμε η ομαδα μας να παιζει ποδοσφαιρο και οχι αντιποδοσφαιρο.το αντιποδοσφαιρο θα το παιξει ο θρασυβουλος οταν παιξει με την τσελσι για να μην διασυρθει.το αντιποδοσφαιρο μειωνει τον ΠΑΟΚ και του περναει νοοτροπια μικρης ομαδας που παει τσουκου τσουκου να παιξει με τον ηρακλακο και τον ατρομητακο λες και ειναι του ιδιου επιπεδου η και κατωτερου.οποτε σωστα χαρακτηριζεις τον σαντος.απλα δεν καταλαβαινω γιατι διαφωνεις μαζι μου
καταρχήν δε μίλησα για σένα και το διευκρίνισα αυτό.

αυτό που λέω είναι ότι είτε συμφωνούμε είτε διαφωνούμε για το τρόπο παιχνιδιού, τουλάχιστον να αναφέρουμε ότι η άλλη ομάδα ήταν χαλια επειδή εμείς την αναγκάσαμε να παίξει χαλια. όχι να λέμε ότι ήταν χαλια επειδή η άλλη ομάδα δεν τις άρεσε το χόρτο η οτιδήποτε άλλο
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Petm την Τετ 07 Οκτ 2009, 02:06, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Petm »

Fantomas έγραψε:
Υ.Γ. φίλε khaledfreepaok μην παρεξηγείς τον φίλο μας τον Petm γιατί δεν τον είδε τον αγώνα, αλλά τον άκουσε μόνο στο ραδιόφωνο και όπως καταλαβαίνεις αν δεν δεις ένα αγώνα είναι λογικό να μεταφέρεις μια σούμα από συμπεράσματα από αυτά που διαβάζεις και ακούς....Έτσι δικαιολογείται αν έχει κάποια λανθασμένη άποψη.

χρειάζεται να δεις τον αγώνα για να γράψεις αυτά που έγραψα ???

edit: αν νομίζεις ότι θα μπω στο τριπάκι να απαντήσω σε προβοκατόρικα post όπως και αυτό, έχεις χάσει φιλε. από τι στιγμή που σε ανέχονται καλά κανεις...εγώ απλός τα προσπερνάω...
Άβαταρ μέλους
Fantomas
Δημοσιεύσεις: 681
Εγγραφή: Σάβ 08 Νοέμ 2008, 00:41

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Fantomas »

OXI ΜΕ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΣ...Δεν είπα κάτι κακό.

Κοίταξε το καλύτερο από όλα θα ήταν να είχες δει το παιχνίδι για να διαβάσουμε και την προσωπική σου άποψη επί του θέματος, αλλά ακόμα και να μην το έχεις δει σε μια ελεύθερη δημοκρατία δεν σου απαγορεύει κανείς να βγάζεις γενικότερα συμπεράσματα, ειδικότερα όπως σωστά λες ότι ο ΠΑΟΚ επέβαλε στον Ηρακλή την ήττα και δεν ηττήθηκε ο Ηρακλής από μόνος του... δεν δικαιούνταν χθες τίποτα περισσότερο ο Ηρακλής....βέβαια ένας δημοσιογράφος της πόλης είπε ότι και καλά αυτοκτόνησε ο Ηρακλής στο β’ ημίχρονο λόγο φυσικής κατάστασης και κατά επέκταση υπέπεσε σε λάθη...αλλά είναι σωστό αυτό που λες σαν γενική ιδέα γιατί από εκεί και πέρα υπάρχουν πολλές απόψεις....Από αυτούς που είδαν το παιχνίδι....
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από gika »

Ψάχνω να βρω το ποστ μου, που είχα ζητησει Κοντρερας σεντερ φορ. Το είχα γράψει κάπου πέρσυ, επειδη ο Μουσλι δεν έβαζε γκολ ενώ ο κεντρέρας είχε 2 γκολ σε ισάριθμες φάσεις... Το είχα ζητήσει αν και το συνόδευα με αυτό το εμοτικον ( :opaokara: ). Το θέμα είναι ότι δεν το βρίσκω... Αμα το βρει κάποιος ας το ποστάρει...!
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από gika »

Επίσης είχα ζητήσει Γκαρσία σεντερ μπακ... Αν γινει να ξέρετε... Αλλά με ποια λογική ο Σάντος βαζει Σαβίνι Σεντερ Μπακ και όχι Γκαρσια??? Αφου είναι φοβερός σε αμυνα ο Παμπλο...
Χαλκιάς
Μουν,Ζλάταν,Γκαρσία,Λινο
Κουτσιανικούλης, Βιτολο, Σορλεν, Βιειρινια
Φιλομένο, Κοντρέρας

Ζω για αυτήν την εντεκάδα... :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Petm »

μάλλον εσύ παρεξήγησες και δε καταλαβαίνεις αυτά που γραφεις εσύ ο ίδιος φαντομά. όταν λες ότι κάποιος έχει μια κάποια λανθασμένη άποψη όπως λες εδώ
Fantomas έγραψε:
Υ.Γ. φίλε khaledfreepaok μην παρεξηγείς τον φίλο μας τον Petm γιατί δεν τον είδε τον αγώνα, αλλά τον άκουσε μόνο στο ραδιόφωνο και όπως καταλαβαίνεις αν δεν δεις ένα αγώνα είναι λογικό να μεταφέρεις μια σούμα από συμπεράσματα από αυτά που διαβάζεις και ακούς....Έτσι δικαιολογείται αν έχει κάποια λανθασμένη άποψη.
γιάuτα που γράφω εδώ (γιατί δεν έγραψα τίποτε άλλο στο συγκεκεριμένο topic σήμερα)
Petm έγραψε:
δεν είδες super κοουτσάρισμα με τον ηρακλή.

αν στο πάγκο ήταν ο Αναστασιάδης και έβαζε σαν αλλαγές κουτσιανικούλη και ίβιτς και 5 λεπτά πριν από το τέλος έβαζε από το πουθενά τον contreras σαν center for και μετά από δυο λεπτά βάζαμε goal από συνδυασμό κουτσιανικούλη-ίβιτς-contreras-ίβιτς οι υποστηρικτές του αγγέλου θα τον "προσκυνούσανε" για τα επόμενα 20 χρονια.

με το santos το κοουτσάρισμα δεν ήταν kalo

όσο για τις φάσεις που λες που βγαίνουν από τα κλεψίματα τον κεντρώων , να σε πω ότι μεγάλο μέρος του παιχνιδιού που ο santos διδάσκει στους παίκτες του ΠΑΟΚ είναι αυτός ο τρόπος επίθεσης όσο και να μη θες να το πιστέψεις.
κλεψίματα στο κέvτρο από τους αντιπαλους, ταχύτατες επιθέσεις από κει και πέρα γιατί η άμυνα του αντιπαλου είναι αποδιοργανωμένη και ακολουθούμε για να πάρουμε το rebound που θα γίνει σε περίπτωση αποκρούσεις καθwς η δεύτερη επίθεση ίσος είναι και πιο σημαντική από τι πρώτη.

τέλος κάτι άσχετο με αυτό που λες αλλα καταντάει κουραστικό από πολλούς άλλους. έχω βαρεθεί να ακούω ότι κάθε ομάδα που παίζει με εμάς einai i χειρότερη ομάδα άπου έχει περάσει ποτε από ti toumpa κτλ κτλ. δε ξέρω αν δε το έχετε καταλάβει η αν δε θέλετε να το δεχτείτε αλλα ο κύριος λόγος που αυτές οι ομάδες φαίνονται σαν οι χειρότερες ομάδες που έχουν περάσει από τι Τούμπα είναι ένας από τους τρόποus παιχνιδιού που διδάσκει ο santos στους παίκτες του ΠΑΟΚ . η καταστροφή δηλαδή του παιχνιδιού του αντιπαλου
τότε 2 πράγματα συμβαίνουν. η πραγματικά πιστεύεις ότι ο άλλος έχει λανθασμένη άποψη η απλός προσπαθείς να παίξεις παιχνιδάκια μαζί του.

αν λοιπόν διαφωνείς (σε αντίθεση με τον petm που δεν είδε το mats, αλλα το άκουσε από το radio μονο)
εσύ που είδες το mats πιστεύεις ότι το κοουτσάρισμα του santos δεν ήταν super δεν ήταν δηλαδή καλο, ότι το να κλέβουμε μπάλες στο κέντρο η δε συμβαίνει η γίνετε τυχαία και το ότι η ομάδα του ηρακλή στο δεύτερο ημίχρονο δε πέρασε τι σέντρα γιατί ήταν χαλια τυχαία.

και εκεί που τέλος πάντων πάει να βγει μια άκρη και όλοι έχουμε καταλάβει ότι εσύ λες αυτά και ο petm που δεν είδε το mats λέει το άλλο και όλοι βγάζουν χρήσιμα συμπεράσματα

κανεις τι κωλοτούμπα και λες αυτό
Fantomas έγραψε: ειδικότερα όπως σωστά λες ότι ο ΠΑΟΚ επέβαλε στον Ηρακλή την ήττα και δεν ηττήθηκε ο Ηρακλής από μόνος του... δεν δικαιούνταν χθες τίποτα περισσότερο ο Ηρακλής....είναι σωστό αυτό που λες σαν γενική ιδέα
και στο τέλος πετάς και αυτό για κάποιο λόγο έτσι ώστε να μπουρδουκλώσουμε ακόμα τι κατάσταση
Fantomas έγραψε:γιατί από εκεί και πέρα υπάρχουν πολλές απόψεις....Από αυτούς που είδαν το παιχνίδι....
οποτε φαντομά ξεκαθάρισε πρώτα τι άποψη έχεις εσύ , μετά ξεκαθάρισε αν πιστεύεις ότι έχω λανθασμένη άποψη η αν ήθελες απλός να παίξεις με κάποιον συνομιλητή σου και μετά τα ξαναλέμε. έτσι κι αλλιώς η αναφορά μου ήταν πιο γενική

YG: από χτες περιμένω απάντηση στο pm μου...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Petm την Τρί 06 Οκτ 2009, 22:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
PAOK_NORTH_ARMY
Δημοσιεύσεις: 2918
Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από PAOK_NORTH_ARMY »

Υπάρχει πουθενά το βίντεο με τον πανηγυρισμό-ξέσπασμα του Σάντος?? Όποιος το έχει ας το ρίξει.
Άβαταρ μέλους
Fantomas
Δημοσιεύσεις: 681
Εγγραφή: Σάβ 08 Νοέμ 2008, 00:41

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Fantomas »

:lol:
Σαντος ο Θεός
Σαντος ισχυρός
Σαντος ελεησον και σώσον ημάς

Να σε φιλήσω Σαντος, σου φιλώ και το χέρι:
http://www.youtube.com/watch?v=N1CwRVi_ ... re=related

Εσύ πρέπει να φορέσεις το περιβραχιόνιο του αρχηγού:
http://www.youtube.com/watch?v=-gCFeK67WzU

Ένα κοντέινερ δερμάτινα για πάρτι σου μάγκα:
http://www.youtube.com/watch?v=uSN14ZdqxD0
:lol:
Peace Sells... But Who's Buying? :lol:

Ένας ψυχίατρος στο τοπικ παρακαλώ... :lol: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
khaledfreepaok
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από khaledfreepaok »

αααααααααααχαχαχαχαααααααααχαχα.

ου παστου ζουογου
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από danirifle »

ρε παιδιά, τον πανηγυρισμόοοοο κάπου!!! ζουόγου δηλαδή..
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Maximus »

Tetradje έγραψε:

ΥΓ 1 Μιας και εχει ενδιαφερον να μπαινουμε σε διαλογο... Πως αποδεικνυεται οτι ο Σαντος μεταφερει ηττοπαθεια στους παιχτες? Απο τα μουτρα του? Μμμ δεν το θεωρω και τοσο σοβαρο επιχειρημα... Το οτι χανει συνεχεια ντερμπι? Μα ο ΠΑΟΚ εχει 10 χρονια να νικησει τον ΟΣΦΠ στην Τουμπα! Και γιατι αυτη η ηττοπαθεια δε βγαινει σε ντερμπι με αρη και ηρακλη? Καθαρα επιχειρηματα δεκτα :nairepaok:
Οσο ο Σαντος ηταν στην αεκ και στον παο, οσες φορες ανεβηκε στην Τουμπα, εχασε... (με εξαιρεση μια ισοπαλια που καταφερε να αποσπασει με την αεκ...)

Οταν ανελαβε τον ΠΑΟΚ, ποτε δεν τους κερδισε μεσα στην Τουμπα! :lol: :lol: :lol: Τραγικη ειρωνια ε;

ΟΚ...Στην παρουσα φαση, τα παιχνιδια με ηρακλη δεν τα θεωρω ντερμπι, με συγχωρεις...
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Petm »




Οσο ο Σαντος ηταν στην αεκ και στον παο, οσες φορες ανεβηκε στην Τουμπα, εχασε... (με εξαιρεση μια ισοπαλια που καταφερε να αποσπασει με την αεκ...)

όταν φάγαμε το περιβόητο ντόρτι από την ΑΕΚ για το κύπελλο εκείνο που είχαμε εμείς προπονητή το μπάγεβιτς το 2002, η ΑΕΚ ποιον είχε προπονητή ?
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από danirifle »

να και ο πανηγυρισμός paok north army http://www.youtube.com/watch?v=zc3Jgu9Tsuc
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Maximus »

Petm έγραψε:
όταν φάγαμε το περιβόητο ντόρτι από την ΑΕΚ για το κύπελλο εκείνο που είχαμε εμείς προπονητή το μπάγεβιτς το 2002, η ΑΕΚ ποιον είχε προπονητή ?
Εχεις δικιο...αυτο μου διεφυγε...ισως ειναι η εξαιρεση που επιβεβαιωνει τον κανονα... :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Petm »

danirifle έγραψε:να και ο πανηγυρισμός paok north army http://www.youtube.com/watch?v=zc3Jgu9Tsuc
ένα paoktsaki γεννιέται.


δημοψήφισμα τώρα ποιος είναι καλύτερος πανηγυρισμός .
του santos η του αναστασιάδη στο mats με την arsenal
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Petm την Τρί 06 Οκτ 2009, 23:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”