μάλλον εσύ παρεξήγησες και δε καταλαβαίνεις αυτά που γραφεις εσύ ο ίδιος φαντομά. όταν λες ότι κάποιος έχει μια κάποια λανθασμένη άποψη όπως λες εδώ
Fantomas έγραψε:
Υ.Γ. φίλε khaledfreepaok μην παρεξηγείς τον φίλο μας τον Petm γιατί δεν τον είδε τον αγώνα, αλλά τον άκουσε μόνο στο ραδιόφωνο και όπως καταλαβαίνεις αν δεν δεις ένα αγώνα είναι λογικό να μεταφέρεις μια σούμα από συμπεράσματα από αυτά που διαβάζεις και ακούς....Έτσι δικαιολογείται αν έχει κάποια λανθασμένη άποψη.
γιάuτα που γράφω εδώ (γιατί δεν έγραψα τίποτε άλλο στο συγκεκεριμένο topic σήμερα)
Petm έγραψε:
δεν είδες super κοουτσάρισμα με τον ηρακλή.
αν στο πάγκο ήταν ο Αναστασιάδης και έβαζε σαν αλλαγές κουτσιανικούλη και ίβιτς και 5 λεπτά πριν από το τέλος έβαζε από το πουθενά τον contreras σαν center for και μετά από δυο λεπτά βάζαμε goal από συνδυασμό κουτσιανικούλη-ίβιτς-contreras-ίβιτς οι υποστηρικτές του αγγέλου θα τον "προσκυνούσανε" για τα επόμενα 20 χρονια.
με το santos το κοουτσάρισμα δεν ήταν kalo
όσο για τις φάσεις που λες που βγαίνουν από τα κλεψίματα τον κεντρώων , να σε πω ότι μεγάλο μέρος του παιχνιδιού που ο santos διδάσκει στους παίκτες του ΠΑΟΚ είναι αυτός ο τρόπος επίθεσης όσο και να μη θες να το πιστέψεις.
κλεψίματα στο κέvτρο από τους αντιπαλους, ταχύτατες επιθέσεις από κει και πέρα γιατί η άμυνα του αντιπαλου είναι αποδιοργανωμένη και ακολουθούμε για να πάρουμε το rebound που θα γίνει σε περίπτωση αποκρούσεις καθwς η δεύτερη επίθεση ίσος είναι και πιο σημαντική από τι πρώτη.
τέλος κάτι άσχετο με αυτό που λες αλλα καταντάει κουραστικό από πολλούς άλλους. έχω βαρεθεί να ακούω ότι κάθε ομάδα που παίζει με εμάς einai i χειρότερη ομάδα άπου έχει περάσει ποτε από ti toumpa κτλ κτλ. δε ξέρω αν δε το έχετε καταλάβει η αν δε θέλετε να το δεχτείτε αλλα ο κύριος λόγος που αυτές οι ομάδες φαίνονται σαν οι χειρότερες ομάδες που έχουν περάσει από τι Τούμπα είναι ένας από τους τρόποus παιχνιδιού που διδάσκει ο santos στους παίκτες του ΠΑΟΚ . η καταστροφή δηλαδή του παιχνιδιού του αντιπαλου
τότε 2 πράγματα συμβαίνουν. η πραγματικά πιστεύεις ότι ο άλλος έχει λανθασμένη άποψη η απλός προσπαθείς να παίξεις παιχνιδάκια μαζί του.
αν λοιπόν διαφωνείς (σε αντίθεση με τον petm που δεν είδε το mats, αλλα το άκουσε από το radio μονο)
εσύ που είδες το mats πιστεύεις ότι το κοουτσάρισμα του santos δεν ήταν super δεν ήταν δηλαδή καλο, ότι το να κλέβουμε μπάλες στο κέντρο η δε συμβαίνει η γίνετε τυχαία και το ότι η ομάδα του ηρακλή στο δεύτερο ημίχρονο δε πέρασε τι σέντρα γιατί ήταν χαλια τυχαία.
και εκεί που τέλος πάντων πάει να βγει μια άκρη και όλοι έχουμε καταλάβει ότι εσύ λες αυτά και ο petm που δεν είδε το mats λέει το άλλο και όλοι βγάζουν χρήσιμα συμπεράσματα
κανεις τι κωλοτούμπα και λες αυτό
Fantomas έγραψε:
ειδικότερα όπως σωστά λες ότι ο ΠΑΟΚ επέβαλε στον Ηρακλή την ήττα και δεν ηττήθηκε ο Ηρακλής από μόνος του... δεν δικαιούνταν χθες τίποτα περισσότερο ο Ηρακλής....είναι σωστό αυτό που λες σαν γενική ιδέα
και στο τέλος πετάς και αυτό για κάποιο λόγο έτσι ώστε να μπουρδουκλώσουμε ακόμα τι κατάσταση
Fantomas έγραψε:γιατί από εκεί και πέρα υπάρχουν πολλές απόψεις....Από αυτούς που είδαν το παιχνίδι....
οποτε φαντομά ξεκαθάρισε πρώτα τι άποψη έχεις εσύ , μετά ξεκαθάρισε αν πιστεύεις ότι έχω λανθασμένη άποψη η αν ήθελες απλός να παίξεις με κάποιον συνομιλητή σου και μετά τα ξαναλέμε. έτσι κι αλλιώς η αναφορά μου ήταν πιο γενική
YG: από χτες περιμένω απάντηση στο pm μου...