Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Εληξε 2-1 υπέρ του ΠΑΣ τον οποίο και ευχαριστούμε!
Άβαταρ μέλους
Napoli4
Δημοσιεύσεις: 8036
Εγγραφή: Δευ 15 Φεβ 2010, 21:15

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Napoli4 »

Όχι. Όλοι θα ανέβουν μία θέση και ο βάζελος θα πάρει την χειρότερη.

Πολύ καλό αποτέλεσμα, αν νικήσουμε
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ο ΠΑΟ έχει σοβαρά οικονομικά προβλήματα που προς τον παρόν δεν φαίνεται να ξεπερνιούνται.
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από shark4 »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Εληξε 2-1 υπέρ του ΠΑΣ τον οποίο και ευχαριστούμε!



Περιμενω καυστικη ανακοινωση απο τον μποροθρυλο κατα της σημερινης διαιτητικης σφαγης .... :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από eorptol »

Απίστευτο γκολ Τσέλσι στο 92 η μπενφικα στο 92 χάνει πρωτάθλημα και γιουροπα
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54431
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

http://www.seleo.gr/index.php?option=co ... &Itemid=73

Γνωστός ποδοσφαιριστής συνελήφθη για βιασμό

Συνελήφθη μαζί με δύο ακόμα άνδρες σήμερα το πρωί ως ύποπτοι για βιασμό, μετά από καταγγελία 30χρονης γυναίκας. Πρόκειται για τον Γάλλο επιθετικό της ΚΠΡ, Λοίκ Ρεμί, ο οποίος μαζί με τον ξάδερφό του και έναν φίλο του έπεσαν στα χέρια των αρχών, κατόπιν καταγγελίας της κοπέλας, η οποία τόνισε στη Μητροπολιτική Αστυνομία ότι βιάστηκε από τρεις άνδρες στο Δυτικό Λονδίνο. Οι αρχές προέβησαν σε ανακοίνωση, αναφέροντας ότι συνελήφθησαν τρεις άνδρες ηλικίας 25, 23 και 22 ετών, οι οποίοι παραμένουν υπό κράτηση σε αστυνομικό τμήμα της περιοχής!
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54431
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Δεν μ'αρέσει να ασχολούμαι με άλλες ομάδες εντός των συνόρων, αλλά αυτό εδώ προκαλεί γέλιο!

[url]http://www.paokmania.gr/στήλες/μμε/για-τους-αντιπάλους/item/45726-«δεν-θα-είναι-ποτέ-μόνοι-στην-πόλη»[/url]

«Δεν θα είναι ποτέ μόνοι στην πόλη»

Την αντίδραση της Κοινωνίας Μελών Αρη, προκάλεσε η πληροφορία περί διαγωνισμού ζωγραφικής που διοργανώνει ο ΠΑΟΚ, σε διάφορα δημοτικά σχολεία της Θεσσαλονίκης.

Η ανακοίνωση της ΚΜΑ:

«Μετά από καταγγελία που έγινε από μέλος της Κοινωνίας Μελών ΑΡΗ σχετικά με διαγωνισμό ζωγραφικής που διοργάνωσε άλλη ΠΑΕ της πόλης και ανακοινώθηκε σε όλα τα δημοτικά σχολεία της Θεσσαλονίκης, υπήρξε άμεση αντίδραση της ΚΜΑ και επικοινωνία με την αρμόδια υπηρεσία.

Η απάντηση που λάβαμε ήταν ότι ουδέποτε κοινοποιήθηκε επίσημα τέτοιο έγγραφο από την υπηρεσία και ότι παρατύπως κοινοποιήθηκε στα δημοτικά σχολεία της Θεσσαλονίκης.

Παρά το γεγονός ότι η υπηρεσία δε φέρει καμία ευθύνη, μετά από αίτημα της ΚΜΑ, εστάλη έγγραφο από την υπηρεσία προς τα σχολεία προκειμένου να αποσυρθεί η ανακοίνωση του συγκεκριμένου διαγωνισμού ζωγραφικής.

Ας καταλάβουν κάποιοι ότι όσο και να προπαγανδίσουν, δε θα είναι ποτέ μόνοι στην πόλη.

Ούτε καν πρώτοι.

Υ.γ.: Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τη Διεύθυνση Π. Ε. Ανατολικής Θεσ/νίκης για την άμεση ανταπόκριση».



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10273
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από barlow4 »

Καιρο ειχαν να κανουν ενσταση.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από teod1980 »

Ένα αθλητικό σωματείο προσπαθεί να δείξει κατά ένα τμήμα πολιτιστικό και κοινωνικό πρόσωπο και τους πείραξε.

ίσως θα έπρεπε να μοιράζει ο ΠΑΟΚ ναρκωτικά και ενέσεις για να είναι χαρούμενοι...

Σκουλήκια απλά....
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από kataramenos5 »

barlow4 έγραψε:Καιρο ειχαν να κανουν ενσταση.
:lol: Σωστός.
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από eorptol »

RoMaN έγραψε:Δεν μ'αρέσει να ασχολούμαι με άλλες ομάδες εντός των συνόρων, αλλά αυτό εδώ προκαλεί γέλιο!

[url]http://www.paokmania.gr/στήλες/μμε/για-τους-αντιπάλους/item/45726-«δεν-θα-είναι-ποτέ-μόνοι-στην-πόλη»[/url]

«Δεν θα είναι ποτέ μόνοι στην πόλη»

Την αντίδραση της Κοινωνίας Μελών Αρη, προκάλεσε η πληροφορία περί διαγωνισμού ζωγραφικής που διοργανώνει ο ΠΑΟΚ, σε διάφορα δημοτικά σχολεία της Θεσσαλονίκης.

Η ανακοίνωση της ΚΜΑ:

«Μετά από καταγγελία που έγινε από μέλος της Κοινωνίας Μελών ΑΡΗ σχετικά με διαγωνισμό ζωγραφικής που διοργάνωσε άλλη ΠΑΕ της πόλης και ανακοινώθηκε σε όλα τα δημοτικά σχολεία της Θεσσαλονίκης, υπήρξε άμεση αντίδραση της ΚΜΑ και επικοινωνία με την αρμόδια υπηρεσία.

Η απάντηση που λάβαμε ήταν ότι ουδέποτε κοινοποιήθηκε επίσημα τέτοιο έγγραφο από την υπηρεσία και ότι παρατύπως κοινοποιήθηκε στα δημοτικά σχολεία της Θεσσαλονίκης.

Παρά το γεγονός ότι η υπηρεσία δε φέρει καμία ευθύνη, μετά από αίτημα της ΚΜΑ, εστάλη έγγραφο από την υπηρεσία προς τα σχολεία προκειμένου να αποσυρθεί η ανακοίνωση του συγκεκριμένου διαγωνισμού ζωγραφικής.

Ας καταλάβουν κάποιοι ότι όσο και να προπαγανδίσουν, δε θα είναι ποτέ μόνοι στην πόλη.

Ούτε καν πρώτοι.

Υ.γ.: Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τη Διεύθυνση Π. Ε. Ανατολικής Θεσ/νίκης για την άμεση ανταπόκριση».



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Απίστευτο αλλά σκουληκιστικο απο αυτά τα κομπλεξικα άνθρωπακια δεν θα περίμενα κάτι καλλιτερο
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54431
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Θα δουν κανέναν 15χρονο στο δρόμο με φανέλα Π.Α.Ο.Κ. και θα βγάλουν την εξής ανακοίνωση:

"Ομάδα της Θεσσαλονίκης διαφθείρει τη νεολαία της πόλης, αλλάζοντας τον κώδικα ντυσίματός της!
Με το να μαζοποιούν το ντύσιμο των νέων, καταργούν τη διαφορετικότητά τους και καταστρατηγούν την ελεύθερη βούλησή τους να εκφράσουν την μοναδικότητα του χαρακτήρος τους μέσα από το ντύσιμό τους.
Είναι ψεύτες, υποκριτές, μαζοχιστές, αντιπρόσωποι και υποκριτές!

(...) (λοιπές μπούρδες)

Δεν θα τους περάσει! Ένα είναι το αφεντικό της πόλης!

Π.Α.Ε. Άρης
"



(Εντάξει, καλή εξάσκηση για την Έκθεση κάνω :mrgreen: )
Άβαταρ μέλους
jpower73
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 16:59

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από jpower73 »

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.sports-data.net/index.php/dekti-i-aitisi-gia-to-99-ston-ari/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook
Δεκτή η αίτηση για το “99″ στον Άρη!

Ιστορική στιγμή για τον Άρη καθώς πριν από λίγο έγινε δεκτή από το Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης η αίτηση για υπαγωγή στο άρθρο 99 και πλέον ανοίγει η διαδικασία για την ένταξη της ΠΑΕ στον συγκεκριμένο πτωχευτικό κώδικα.

Τεράστια επιτυχία για τη νομική υπηρεσία των κίτρινων που χειρίστηκε την υπόθεση του άρθρου 99.Πλέον, μετά από αυτή την απόφαση ανοίγει ο δρόμος της εξυγίανσης της ΠΑΕ Άρης.

Πλέον η ΠΑΕ οδηγείται σε άνοιγμα της διαδικασίας με ρύθμιση των οφειλών προς το δημόσιο σε 90 ή 120 δόσεις και βέβαια θα πρέπει μέσω διαμεσολαβητή να τρέξουν και οι επαφές με παίκτες και άλλους πιστωτές.

Πάντως το μόνο σίγουρο είναι ότι ο Άρης μετά από αυτό γίνεται ακόμα πιο θελκτικός για τον όποιο επενδυτή!
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από eorptol »

Καλά η επο δεν απειλεί ότι η προσφυγή στα πολιτικά δικαστήρια ειναι αιτία υποβιβασμού ομάδας ;
Kranatos
Δημοσιεύσεις: 767
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιαν 2012, 04:48

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI

Δημοσίευση από Kranatos »

Για αθλητική και όχι για εταιρική περίπτωση όπως είπε και ο μπάμπης..
Γάτος ο μπάμπης..
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”