Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Όχι. Όλοι θα ανέβουν μία θέση και ο βάζελος θα πάρει την χειρότερη.
Πολύ καλό αποτέλεσμα, αν νικήσουμε
Πολύ καλό αποτέλεσμα, αν νικήσουμε
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Ο ΠΑΟ έχει σοβαρά οικονομικά προβλήματα που προς τον παρόν δεν φαίνεται να ξεπερνιούνται.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
ΑποστόληςΑ έγραψε:Εληξε 2-1 υπέρ του ΠΑΣ τον οποίο και ευχαριστούμε!
Περιμενω καυστικη ανακοινωση απο τον μποροθρυλο κατα της σημερινης διαιτητικης σφαγης ....
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Απίστευτο γκολ Τσέλσι στο 92 η μπενφικα στο 92 χάνει πρωτάθλημα και γιουροπα
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54431
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
http://www.seleo.gr/index.php?option=co ... &Itemid=73
Γνωστός ποδοσφαιριστής συνελήφθη για βιασμό
Συνελήφθη μαζί με δύο ακόμα άνδρες σήμερα το πρωί ως ύποπτοι για βιασμό, μετά από καταγγελία 30χρονης γυναίκας. Πρόκειται για τον Γάλλο επιθετικό της ΚΠΡ, Λοίκ Ρεμί, ο οποίος μαζί με τον ξάδερφό του και έναν φίλο του έπεσαν στα χέρια των αρχών, κατόπιν καταγγελίας της κοπέλας, η οποία τόνισε στη Μητροπολιτική Αστυνομία ότι βιάστηκε από τρεις άνδρες στο Δυτικό Λονδίνο. Οι αρχές προέβησαν σε ανακοίνωση, αναφέροντας ότι συνελήφθησαν τρεις άνδρες ηλικίας 25, 23 και 22 ετών, οι οποίοι παραμένουν υπό κράτηση σε αστυνομικό τμήμα της περιοχής!
Γνωστός ποδοσφαιριστής συνελήφθη για βιασμό
Συνελήφθη μαζί με δύο ακόμα άνδρες σήμερα το πρωί ως ύποπτοι για βιασμό, μετά από καταγγελία 30χρονης γυναίκας. Πρόκειται για τον Γάλλο επιθετικό της ΚΠΡ, Λοίκ Ρεμί, ο οποίος μαζί με τον ξάδερφό του και έναν φίλο του έπεσαν στα χέρια των αρχών, κατόπιν καταγγελίας της κοπέλας, η οποία τόνισε στη Μητροπολιτική Αστυνομία ότι βιάστηκε από τρεις άνδρες στο Δυτικό Λονδίνο. Οι αρχές προέβησαν σε ανακοίνωση, αναφέροντας ότι συνελήφθησαν τρεις άνδρες ηλικίας 25, 23 και 22 ετών, οι οποίοι παραμένουν υπό κράτηση σε αστυνομικό τμήμα της περιοχής!
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54431
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Δεν μ'αρέσει να ασχολούμαι με άλλες ομάδες εντός των συνόρων, αλλά αυτό εδώ προκαλεί γέλιο!
[url]http://www.paokmania.gr/στήλες/μμε/για-τους-αντιπάλους/item/45726-«δεν-θα-είναι-ποτέ-μόνοι-στην-πόλη»[/url]
«Δεν θα είναι ποτέ μόνοι στην πόλη»
Την αντίδραση της Κοινωνίας Μελών Αρη, προκάλεσε η πληροφορία περί διαγωνισμού ζωγραφικής που διοργανώνει ο ΠΑΟΚ, σε διάφορα δημοτικά σχολεία της Θεσσαλονίκης.
Η ανακοίνωση της ΚΜΑ:
«Μετά από καταγγελία που έγινε από μέλος της Κοινωνίας Μελών ΑΡΗ σχετικά με διαγωνισμό ζωγραφικής που διοργάνωσε άλλη ΠΑΕ της πόλης και ανακοινώθηκε σε όλα τα δημοτικά σχολεία της Θεσσαλονίκης, υπήρξε άμεση αντίδραση της ΚΜΑ και επικοινωνία με την αρμόδια υπηρεσία.
Η απάντηση που λάβαμε ήταν ότι ουδέποτε κοινοποιήθηκε επίσημα τέτοιο έγγραφο από την υπηρεσία και ότι παρατύπως κοινοποιήθηκε στα δημοτικά σχολεία της Θεσσαλονίκης.
Παρά το γεγονός ότι η υπηρεσία δε φέρει καμία ευθύνη, μετά από αίτημα της ΚΜΑ, εστάλη έγγραφο από την υπηρεσία προς τα σχολεία προκειμένου να αποσυρθεί η ανακοίνωση του συγκεκριμένου διαγωνισμού ζωγραφικής.
Ας καταλάβουν κάποιοι ότι όσο και να προπαγανδίσουν, δε θα είναι ποτέ μόνοι στην πόλη.
Ούτε καν πρώτοι.
Υ.γ.: Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τη Διεύθυνση Π. Ε. Ανατολικής Θεσ/νίκης για την άμεση ανταπόκριση».

[url]http://www.paokmania.gr/στήλες/μμε/για-τους-αντιπάλους/item/45726-«δεν-θα-είναι-ποτέ-μόνοι-στην-πόλη»[/url]
«Δεν θα είναι ποτέ μόνοι στην πόλη»
Την αντίδραση της Κοινωνίας Μελών Αρη, προκάλεσε η πληροφορία περί διαγωνισμού ζωγραφικής που διοργανώνει ο ΠΑΟΚ, σε διάφορα δημοτικά σχολεία της Θεσσαλονίκης.
Η ανακοίνωση της ΚΜΑ:
«Μετά από καταγγελία που έγινε από μέλος της Κοινωνίας Μελών ΑΡΗ σχετικά με διαγωνισμό ζωγραφικής που διοργάνωσε άλλη ΠΑΕ της πόλης και ανακοινώθηκε σε όλα τα δημοτικά σχολεία της Θεσσαλονίκης, υπήρξε άμεση αντίδραση της ΚΜΑ και επικοινωνία με την αρμόδια υπηρεσία.
Η απάντηση που λάβαμε ήταν ότι ουδέποτε κοινοποιήθηκε επίσημα τέτοιο έγγραφο από την υπηρεσία και ότι παρατύπως κοινοποιήθηκε στα δημοτικά σχολεία της Θεσσαλονίκης.
Παρά το γεγονός ότι η υπηρεσία δε φέρει καμία ευθύνη, μετά από αίτημα της ΚΜΑ, εστάλη έγγραφο από την υπηρεσία προς τα σχολεία προκειμένου να αποσυρθεί η ανακοίνωση του συγκεκριμένου διαγωνισμού ζωγραφικής.
Ας καταλάβουν κάποιοι ότι όσο και να προπαγανδίσουν, δε θα είναι ποτέ μόνοι στην πόλη.
Ούτε καν πρώτοι.
Υ.γ.: Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τη Διεύθυνση Π. Ε. Ανατολικής Θεσ/νίκης για την άμεση ανταπόκριση».
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Ένα αθλητικό σωματείο προσπαθεί να δείξει κατά ένα τμήμα πολιτιστικό και κοινωνικό πρόσωπο και τους πείραξε.
ίσως θα έπρεπε να μοιράζει ο ΠΑΟΚ ναρκωτικά και ενέσεις για να είναι χαρούμενοι...
Σκουλήκια απλά....
ίσως θα έπρεπε να μοιράζει ο ΠΑΟΚ ναρκωτικά και ενέσεις για να είναι χαρούμενοι...
Σκουλήκια απλά....
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Απίστευτο αλλά σκουληκιστικο απο αυτά τα κομπλεξικα άνθρωπακια δεν θα περίμενα κάτι καλλιτεροRoMaN έγραψε:Δεν μ'αρέσει να ασχολούμαι με άλλες ομάδες εντός των συνόρων, αλλά αυτό εδώ προκαλεί γέλιο!
[url]http://www.paokmania.gr/στήλες/μμε/για-τους-αντιπάλους/item/45726-«δεν-θα-είναι-ποτέ-μόνοι-στην-πόλη»[/url]
«Δεν θα είναι ποτέ μόνοι στην πόλη»
Την αντίδραση της Κοινωνίας Μελών Αρη, προκάλεσε η πληροφορία περί διαγωνισμού ζωγραφικής που διοργανώνει ο ΠΑΟΚ, σε διάφορα δημοτικά σχολεία της Θεσσαλονίκης.
Η ανακοίνωση της ΚΜΑ:
«Μετά από καταγγελία που έγινε από μέλος της Κοινωνίας Μελών ΑΡΗ σχετικά με διαγωνισμό ζωγραφικής που διοργάνωσε άλλη ΠΑΕ της πόλης και ανακοινώθηκε σε όλα τα δημοτικά σχολεία της Θεσσαλονίκης, υπήρξε άμεση αντίδραση της ΚΜΑ και επικοινωνία με την αρμόδια υπηρεσία.
Η απάντηση που λάβαμε ήταν ότι ουδέποτε κοινοποιήθηκε επίσημα τέτοιο έγγραφο από την υπηρεσία και ότι παρατύπως κοινοποιήθηκε στα δημοτικά σχολεία της Θεσσαλονίκης.
Παρά το γεγονός ότι η υπηρεσία δε φέρει καμία ευθύνη, μετά από αίτημα της ΚΜΑ, εστάλη έγγραφο από την υπηρεσία προς τα σχολεία προκειμένου να αποσυρθεί η ανακοίνωση του συγκεκριμένου διαγωνισμού ζωγραφικής.
Ας καταλάβουν κάποιοι ότι όσο και να προπαγανδίσουν, δε θα είναι ποτέ μόνοι στην πόλη.
Ούτε καν πρώτοι.
Υ.γ.: Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τη Διεύθυνση Π. Ε. Ανατολικής Θεσ/νίκης για την άμεση ανταπόκριση».
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54431
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Θα δουν κανέναν 15χρονο στο δρόμο με φανέλα Π.Α.Ο.Κ. και θα βγάλουν την εξής ανακοίνωση:
"Ομάδα της Θεσσαλονίκης διαφθείρει τη νεολαία της πόλης, αλλάζοντας τον κώδικα ντυσίματός της!
Με το να μαζοποιούν το ντύσιμο των νέων, καταργούν τη διαφορετικότητά τους και καταστρατηγούν την ελεύθερη βούλησή τους να εκφράσουν την μοναδικότητα του χαρακτήρος τους μέσα από το ντύσιμό τους.
Είναι ψεύτες, υποκριτές, μαζοχιστές, αντιπρόσωποι και υποκριτές!
(...) (λοιπές μπούρδες)
Δεν θα τους περάσει! Ένα είναι το αφεντικό της πόλης!
Π.Α.Ε. Άρης"
(Εντάξει, καλή εξάσκηση για την Έκθεση κάνω
)
"Ομάδα της Θεσσαλονίκης διαφθείρει τη νεολαία της πόλης, αλλάζοντας τον κώδικα ντυσίματός της!
Με το να μαζοποιούν το ντύσιμο των νέων, καταργούν τη διαφορετικότητά τους και καταστρατηγούν την ελεύθερη βούλησή τους να εκφράσουν την μοναδικότητα του χαρακτήρος τους μέσα από το ντύσιμό τους.
Είναι ψεύτες, υποκριτές, μαζοχιστές, αντιπρόσωποι και υποκριτές!
(...) (λοιπές μπούρδες)
Δεν θα τους περάσει! Ένα είναι το αφεντικό της πόλης!
Π.Α.Ε. Άρης"
(Εντάξει, καλή εξάσκηση για την Έκθεση κάνω
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.sports-data.net/index.php/dekti-i-aitisi-gia-to-99-ston-ari/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebookΙστορική στιγμή για τον Άρη καθώς πριν από λίγο έγινε δεκτή από το Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης η αίτηση για υπαγωγή στο άρθρο 99 και πλέον ανοίγει η διαδικασία για την ένταξη της ΠΑΕ στον συγκεκριμένο πτωχευτικό κώδικα.
Τεράστια επιτυχία για τη νομική υπηρεσία των κίτρινων που χειρίστηκε την υπόθεση του άρθρου 99.Πλέον, μετά από αυτή την απόφαση ανοίγει ο δρόμος της εξυγίανσης της ΠΑΕ Άρης.
Πλέον η ΠΑΕ οδηγείται σε άνοιγμα της διαδικασίας με ρύθμιση των οφειλών προς το δημόσιο σε 90 ή 120 δόσεις και βέβαια θα πρέπει μέσω διαμεσολαβητή να τρέξουν και οι επαφές με παίκτες και άλλους πιστωτές.
Πάντως το μόνο σίγουρο είναι ότι ο Άρης μετά από αυτό γίνεται ακόμα πιο θελκτικός για τον όποιο επενδυτή!
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Καλά η επο δεν απειλεί ότι η προσφυγή στα πολιτικά δικαστήρια ειναι αιτία υποβιβασμού ομάδας ;
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Για αθλητική και όχι για εταιρική περίπτωση όπως είπε και ο μπάμπης..
Γάτος ο μπάμπης..
Γάτος ο μπάμπης..