Ξες γιατι εφυγε ο βλανταν..
Οι λογοι δεν ηταν "καθαρα" αγωνιστικη..
Απλα μιλουσε πολυ...
Το πιασες ετσι?
Eύγε τίτσερ.danirifle έγραψε:βλάντο είσαι μεγάλο αλάνι ρε!
αυτά που έπρεπε να μας λένε από τη διοίκηση, μας τα λες εσύ
σε ευχαριστούμε που επιβεβαιώνεις πολλά από αυτά που ακούγονται
Σωστά το λες αλλά για ευνόητους λόγους θα κλείσει. Ξαν'ανοίγει άμμα λάχει..DC έγραψε:Εγώ λέω να περιμένουμε την άδεια της Ουέφα.
Δεν ξέρεις τι γίνεται. Μπορεί να έχουμε καμιά επαναπρόσληψη αλά Μπρούνο.
![]()
![]()
![]()