9.Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Falegkos »

Σταδιακή πτώση πλεον?
Απλα μια κοιλιά?

θα διξει του χρονου που θα εχει ενα καλοκαίρι να ξεκουραστει (εγω δεν πιστευω την κουραση για κανεναν παικτη.... αλλα τεσπα)
pariz
Δημοσιεύσεις: 362
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 14:09
Επικοινωνία:

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από pariz »

Despinamir έγραψε: Φανταζεσαι να γινει μεγαλομετοχος??? Χαρα που θα κανουν αυτοι δεν τον θελουν!!! :D
Εδω τους ενοχλει που στην φανελα γραφει ΣΑΛΠΙ και οχι ΣΑΛΠΙΓΓΙΔΗΣ, τι να λεμε τωρα... :opaokara:
Καλά άμα παιχτεί κανένα τέτοιο εκεί να δείς κράξιμο.,,.
"ΤΡΩΕΙ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ",
"ΑΝΟΙΓΕΙ ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΤΣΟΥΛΟΥ",
"ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΤΟΥ ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΥ"
"ΞΕΠΟΥΛΗΣΕ ΤΟΝ ΒΙΕΙΡΙΝΙΑ ΓΙΑ ΕΜΦΥΤΕΥΣΗ ΜΑΛΛΙΩΝ" κ.ο.κ.
Τι νομίζεις, την γλυτώνει κανένας απο μας;;;
Εδώ τον Ζαγοράκη έχουμε κάνει μαφιόζο :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Despinamir
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 11:33

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Despinamir »

"ΞΕΠΟΥΛΗΣΕ ΤΟΝ ΒΙΕΙΡΙΝΙΑ ΓΙΑ ΕΜΦΥΤΕΥΣΗ ΜΑΛΛΙΩΝ"
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Κανεις δεν γλιτωνει, αυτο ειναι το μονο σιγουρο!!!!
Άβαταρ μέλους
Alessandro
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: Πέμ 11 Φεβ 2010, 19:16

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Alessandro »

ένα πράγμα δε μάρεσε χθες...

...όταν ήταν έξω από την περιοχή και δεν έδωσε τη μπάλα στο μικρό να σουτάρει από τα αριστερά. Χρειάζεται χρόνο να προσαρμοστεί :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από eleos »

Falegkos έγραψε:Σταδιακή πτώση πλεον?
Απλα μια κοιλιά?

θα διξει του χρονου που θα εχει ενα καλοκαίρι να ξεκουραστει (εγω δεν πιστευω την κουραση για κανεναν παικτη.... αλλα τεσπα)
Ο Κόλκας έχει πεί ένα πράμα της προκοπής τον τελευταίο ΧΡΟΝΟ για μένα...
Ότι μετά τα χριστούγεννα που ξεκουράστηκε, έβαλε 6 γκολ σε 1 μηνα και μετα ξανακλάταρε.

Εγώ ΠΡΟΦΑΝΩΣ πιστευω στην κούραση όταν παίζει non stop για 1 χρόνο. Ελλάδα ευρώπη κύπελο εθνική...
Η αξία του είναι μεγάλη και θα φανεί στα πλέι όφ που θάχει χρόνο να ξεκουραστεί και απο του χρόνου.
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Falegkos »

ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΣΤΑ PLAY OFF ... - Μην λετε πια μεγαλες κουβεντες ρε παιδια....
αφηστε το να παει μοον του ολο θα φανειο εδω θα φανει εκει αυτο ειναι το ματς του τωρα θα σας δειξει....
μην τον καιτε κιαλο.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31585
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Εμένα πάντως μου δίνει την αίσθηση πως έχει χάσει αρκετά από την ταχύτητα του που ήταν και το βασικό του προσόν. Το έχει παρατηρήσει και κάποιος άλλος η είναι ιδέα μου ?Αν ναι παίζει ρολο η κόπωση απο τα συνεχόμενα παιχνίδια και σ αυτό?
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Δεν είναι σε ηλικία που χάνει κανείς ταχύτητα! Σαφώς και οφείλεται στην κούρασή του κι αυτό σημαίνει ότι η φετινή χρονιά είναι χαμένη! Αν δεν θέλουμε να συνεχίζει να παίζει στο 50% των δυνατοτήτων του, ας ξεκουραστεί μέχρι τα play-off, μπας και ανέβει, τότε, στο 70%!
Για περισσότερα πράγματα από την επόμενη σεζόν!
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Karelias »

ΜΙλάμε, ανυπομονώ να έρθει η καινούργια χρονιά.
Το τι έχει να γίνει σε αυτό το τόπικ.....
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31585
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Θα...μας αντέξει και δεύτερη χρονια ο Μητσάρας?
Άβαταρ μέλους
bakunin4
Δημοσιεύσεις: 373
Εγγραφή: Πέμ 27 Μάιος 2010, 03:08

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από bakunin4 »

αν δεν αντεχει την πισω πορτα την ξερει καλα.θα μας βγει και ηρωας στο τελος....

Να ναι καλα ο κλαους γιατι αν περιμεναμε απο αυτον και απο μουσλι.....
Άβαταρ μέλους
PAPA TSIBIKOS
Δημοσιεύσεις: 1454
Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από PAPA TSIBIKOS »

kataramenos5 έγραψε:Εμένα πάντως μου δίνει την αίσθηση πως έχει χάσει αρκετά από την ταχύτητα του που ήταν και το βασικό του προσόν. Το έχει παρατηρήσει και κάποιος άλλος η είναι ιδέα μου ?Αν ναι παίζει ρολο η κόπωση απο τα συνεχόμενα παιχνίδια και σ αυτό?
Δεν έχει χάσει μόνο την ταχύτητα του αλλά και την έκρηξη του ειδικά στα πρώτα μέτρα και δεν φταίει μόνο η κούραση από τους πολλούς αγώνες αλλά και η κακή μαλλον εκγύμναση .
Δυστηχώς για την ομάδα στην ίδια κατάσταση είναι και ο Βιερίνια.
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Falegkos »

kataramenos5 έγραψε:Θα...μας αντέξει και δεύτερη χρονια ο Μητσάρας?
εδω αντέχουμε εμείς...
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από eleos »

Εδώ αντέχουμε ΕΜΑΣ. (?)

Κάποιοι έστω, όχι εγώ...
Άβαταρ μέλους
city_boy
Δημοσιεύσεις: 1018
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 12:16

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από city_boy »

kataramenos5 έγραψε:Θα...μας αντέξει και δεύτερη χρονια ο Μητσάρας?
Φίλε πραγματικά συγχαρητήρια.δηλαδή τέτοια ποστ είναι αποτέλεσμα τεράστιας προσπάθειας.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”