Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις καλαθοσφαιριστών στην ομάδα μας...
Dimitrisou
Δημοσιεύσεις: 2865
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Dimitrisou »

basketikos4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:17
Dimitrisou έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:09 Ο καθένας μπορεί να γράφει την γνώμη του..
Και ναι αυτά που λέει ο equalizer ισχύουν..
Μας είχαν ζαλίσει συγκεκριμένα μέσα και ντεμεκ ινσαιντερς ότι ερχόμαστε ,κρυφτείτε κτλ.
Και εδώ και κάποιον καιρό μιλάνε για χτίσιμο και θέλει χρόνο..
Εμένα προσωπικά μια χαρά μου αρέσει η ομάδα και ξέρω ότι δεν γίνονται όλα από τη μια στιγμή στην άλλη .
Αλλά όχι ,τις απαιτήσεις του κόσμου μόνοι τους τις δημιουργησαν και από κάπου πήραν γραμμή για να το κάνουν δεν ξύπνησαν ένα πρωί και είπαν ας τα πω .
Μπορεις να βαλεις ποιοι insiders συγκεκριμενα και πιο συγκεκριμενα τι ειπαν?
Και τι θα πει insider. Ο πιλουρις το παιδακι?? Ή ο court seat podcast? Και τι ειπαν αυτοι ακριβως και πως γινεται καποιος να επηρεαζεται απο αυτους.
Ερχομαστε και κρυφτειτε λενε και οι διπλα. Αυτοι κ αν μας ζαλιζουν. Αρα τι απαιτησεις μου λες.
Η ομαδα εχει τουλαχιστον 10πλασιο μπατζετ απο περυσι τον αυγουστο. Σε οποιος δεν κανει αυτο,ε προβλημα τους τι να κανουμε.
Μα σου λέω εξαρχης ότι εγώ είμαι οκ και με το ρόστερ και με το πλάνο τους στο αγωνιστικό (στο εξωαγωνιστικά όχι η αλήθεια είναι).
Τώρα εντάξει εσύ πιστεύεις ότι δεν γραφόταν ,δεν θα προσπαθήσω να σου αλλάξω την γνώμη..
Υπάρχουν αναρτημένα και τα πριν και τα μετά.
Και ναι ο κόσμος καλώς η κακώς όταν ξέρει ότι κάποιοι άνθρωποι έχουν 5 γνωριμίες ,θα τους πιστέψει σε αυτά που γράφουν.
xpek20
Δημοσιεύσεις: 452
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2025, 00:43

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από xpek20 »

basketikos4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:17
Dimitrisou έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:09 Ο καθένας μπορεί να γράφει την γνώμη του..
Και ναι αυτά που λέει ο equalizer ισχύουν..
Μας είχαν ζαλίσει συγκεκριμένα μέσα και ντεμεκ ινσαιντερς ότι ερχόμαστε ,κρυφτείτε κτλ.
Και εδώ και κάποιον καιρό μιλάνε για χτίσιμο και θέλει χρόνο..
Εμένα προσωπικά μια χαρά μου αρέσει η ομάδα και ξέρω ότι δεν γίνονται όλα από τη μια στιγμή στην άλλη .
Αλλά όχι ,τις απαιτήσεις του κόσμου μόνοι τους τις δημιουργησαν και από κάπου πήραν γραμμή για να το κάνουν δεν ξύπνησαν ένα πρωί και είπαν ας τα πω .
Μπορεις να βαλεις ποιοι insiders συγκεκριμενα και πιο συγκεκριμενα τι ειπαν?
Και τι θα πει insider. Ο πιλουρις το παιδακι?? Ή ο court seat podcast? Και τι ειπαν αυτοι ακριβως και πως γινεται καποιος να επηρεαζεται απο αυτους.
Ερχομαστε και κρυφτειτε λενε και οι διπλα. Αυτοι κ αν μας ζαλιζουν. Αρα τι απαιτησεις μου λες.
Η ομαδα εχει τουλαχιστον 10πλασιο μπατζετ απο περυσι τον αυγουστο. Σε οποιος δεν κανει αυτο,ε προβλημα τους τι να κανουμε.
Μάλλον αναφέρονται σε αυτές τις ό,τι νάναι σελίδες στο ΦΒ που πιθανό να την έχουν κάποια 16χρονα και με ΑΙ φτιάχνουν φωτογραφίες έτσι απλά για να πάρει λαικ.
Κανέναν σοβαρό ρεπορτάζ δεν έγινε όπου να αναφέρει για το τι budget πάμε φέτος. Έπαιξαν πολλά ρεπορτάζ στα 12Μ+, μόνο το mononews αναφέρει για γύρω στα 20Μ.
Αλλά και πάλι αυτά τα ρεπορτάζ δεν προσδιορίζουν αν μιλάμε για αγωνιστικό μπατζετ ή συνολικό μπάτζετ, έχει μεγάλη διαφορά.
Δεν νομίζω πως πρέπει να λογίζουμε στα σοβαρά κάθε ποστ κάθε τυχαίας σελίδας που μας βγαίνει στο ΦΒ και να την φέρνουμε σαν παραδείγματα εδώ.
Θεωρητικά κάποτε θα γίνει μια συνέντευξη τύπου και θα λυθούν οι απορίες.
Dimitrisou
Δημοσιεύσεις: 2865
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Dimitrisou »

xpek20 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:28
basketikos4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:17
Dimitrisou έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:09 Ο καθένας μπορεί να γράφει την γνώμη του..
Και ναι αυτά που λέει ο equalizer ισχύουν..
Μας είχαν ζαλίσει συγκεκριμένα μέσα και ντεμεκ ινσαιντερς ότι ερχόμαστε ,κρυφτείτε κτλ.
Και εδώ και κάποιον καιρό μιλάνε για χτίσιμο και θέλει χρόνο..
Εμένα προσωπικά μια χαρά μου αρέσει η ομάδα και ξέρω ότι δεν γίνονται όλα από τη μια στιγμή στην άλλη .
Αλλά όχι ,τις απαιτήσεις του κόσμου μόνοι τους τις δημιουργησαν και από κάπου πήραν γραμμή για να το κάνουν δεν ξύπνησαν ένα πρωί και είπαν ας τα πω .
Μπορεις να βαλεις ποιοι insiders συγκεκριμενα και πιο συγκεκριμενα τι ειπαν?
Και τι θα πει insider. Ο πιλουρις το παιδακι?? Ή ο court seat podcast? Και τι ειπαν αυτοι ακριβως και πως γινεται καποιος να επηρεαζεται απο αυτους.
Ερχομαστε και κρυφτειτε λενε και οι διπλα. Αυτοι κ αν μας ζαλιζουν. Αρα τι απαιτησεις μου λες.
Η ομαδα εχει τουλαχιστον 10πλασιο μπατζετ απο περυσι τον αυγουστο. Σε οποιος δεν κανει αυτο,ε προβλημα τους τι να κανουμε.
Μάλλον αναφέρονται σε αυτές τις ό,τι νάναι σελίδες στο ΦΒ που πιθανό να την έχουν κάποια 16χρονα και με ΑΙ φτιάχνουν φωτογραφίες έτσι απλά για να πάρει λαικ.
Κανέναν σοβαρό ρεπορτάζ δεν έγινε όπου να αναφέρει για το τι budget πάμε φέτος. Έπαιξαν πολλά ρεπορτάζ στα 12Μ+, μόνο το mononews αναφέρει για γύρω στα 20Μ.
Αλλά και πάλι αυτά τα ρεπορτάζ δεν προσδιορίζουν αν μιλάμε για αγωνιστικό μπατζετ ή συνολικό μπάτζετ, έχει μεγάλη διαφορά.
Δεν νομίζω πως πρέπει να λογίζουμε στα σοβαρά κάθε ποστ κάθε τυχαίας σελίδας που μας βγαίνει στο ΦΒ και να την φέρνουμε σαν παραδείγματα εδώ.
Θεωρητικά κάποτε θα γίνει μια συνέντευξη τύπου και θα λυθούν οι απορίες.
Όχι φίλε δεν αναφέρομαι στα παιδάκια ...και ούτε τα βλέπω αυτά τα πόστ..
Ο Ρετρό είναι παιδάκι;
Η δεν έχει πληροφόρηση;
Οκ έχετε δίκιο δεν ειπώθηκε τίποτα ποτέ.
These users thanked the author Dimitrisou for the post:
Unpsofable78
Άβαταρ μέλους
fidel
Δημοσιεύσεις: 1326
Εγγραφή: Παρ 28 Νοέμ 2008, 12:59

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από fidel »

Franky έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 13:11
fidel έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:00 αλλα θα μου πεις τα ονειρα τζαμπα ειναι....
Σαφώς, και η κακομοιριά τζάμπα είναι.

Διαλέγεις και παίρνεις.
Ρωτησαν εναν Παππού αν προτιμάει την ανήφορα η την κατηφόρα οταν περπατάει και απανταει ο γέρος... Χάθηκε ο ισιως δρόμος... ΠΑΟΚ αφου..Μαυρο η Ασπρο
These users thanked the author fidel for the post:
Polichni1926
basketikos4
Δημοσιεύσεις: 129
Εγγραφή: Κυρ 08 Μαρ 2026, 14:57

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από basketikos4 »

Dimitrisou έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:25 Μα σου λέω εξαρχης ότι εγώ είμαι οκ και με το ρόστερ και με το πλάνο τους στο αγωνιστικό (στο εξωαγωνιστικά όχι η αλήθεια είναι).
Τώρα εντάξει εσύ πιστεύεις ότι δεν γραφόταν ,δεν θα προσπαθήσω να σου αλλάξω την γνώμη..
Υπάρχουν αναρτημένα και τα πριν και τα μετά.
Και ναι ο κόσμος καλώς η κακώς όταν ξέρει ότι κάποιοι άνθρωποι έχουν 5 γνωριμίες ,θα τους πιστέψει σε αυτά που γράφουν.
Οχι φιλε εσυ εγραψες οτι δημιουργησαν απαιτησεις και απο καπου πηραν γραμμη να το κανουν. Αρα απο την καε. Ο πιλουρις και ο κορτ σιτς.
Αυτο λες.
Και για τους διπλα που γραφουν ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ, παλι και απο εκει πηραν γραμμη.Απο τον κινεζο.
Εν τω μεταξυ εχουμε 1000% αυξηση μπατζετ αλλα αυτο ειναι λιγο? Τι ειπαν δηλαδη αυτοι οι φοβεροι ινσαιντερς που παιρνουν και γραμμη!! αλλιως δεν ξυπνησαν ενα πρωι (οχι οτι απλα ειναι δηθεν ινσαιντερς που δεν ξερουν την τυφλα τους και τα κανουν ολα για τα λαικ και τα κλικς).

ΥΓ. Γιατι τι ειναι ο ρετρο :lol: ενας ινφουενσερ του πωπου. Πως θα κανει λαικ ο ρετρο. Αν βαλει μια φωτο του σιλντς και πει εκλεισε.
Άβαταρ μέλους
Maurice_Escargot
Δημοσιεύσεις: 4222
Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Maurice_Escargot »

Απο αυτονομα ατομα δημοσιογραφοι η μη, δυο εχουν βγει να πουν δημοσια οτι πηραν πληροφορια απο ατομο/α κοντα η μεσα στην ομαδα. Ο Κλειτος κι ο Ρετρο. Και δεν εχω κανενα προβλημα η ενσταση που τα ειπαν ακομη κι εαν ο δευτερος εχει μαλλον πολυ λαθος πληροφοριες (Φοστερ λελ) και μια ταση να θελει να αβανταρει τις καταστασεις περισσοτερο απο οσο εχουν δωθει δικαιωματα.

Οι 24/today/inpaok/forza/grpoint κλπ βγαζουν τα ιδια και τα ιδια σχεδον κοπι-πειστ και για τους 2ους περισσοτερο γλυψιμο το μεταφραζω παρα... διαρροες και τα σχετικα.

Οι Αθηναιοι κανουν το δικο τους κομματι αυτονομα.

Οι ξενοι χαραζουν μια γραμμη καπου αναμεσα στους Αθηναιους και τους δικους μας. Φετος εχουμε πολλες περιπτωσεις... ΠΑΟΚ.
Μπεσικτας, Τραμπζονσπορ, Μπαχτσεσεχιρ, Αρης, Χαποελ Ιερουσαλημ, ομαδες που ξεπεταγονται με αναγεννησεις, προθυμες να γινουν franchise. Ενω εμεις βγηκαμε στο προσκηνιο πρωτοι, το μομεντουμ μας εχει ξεφτυσει.

Το επικοινωνιακο ως ευθυνη της δικης μας ΚΑΕ ξεκινησε απο τις πρωτες ημερες. Ποιες πρωτες? Πριν καν ερθουν - λογια Βεζυρτζη τον Νοεμβριο του 2025. 'Εχω τρεις παικτες κλεισμενους στην τσεπη μου ετοιμοι να ερθουν' εως και το "αν οχι φετος, απο του χρονου σιγουρα Ευρωλιγκα ο ΠΑΟΚ" Απο τοτε, δεν εχει καλυτερευσει το πραγμα κι ο καθενας μπορει να κανει παρτυ με προσδοκιες, πηχεις, αερολογιες.
These users thanked the author Maurice_Escargot for the post (total 3):
Dimitrisou, TsantiridisG, xpek20
Άβαταρ μέλους
Shivaspace
Δημοσιεύσεις: 4379
Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Shivaspace »

η καλή φάση με τον φάλ στον βάζελο ..πρώτα να βγεί η ταυτότητα που λέει και ο dpg..μετά, κάλεσε σπανούλη και τον δεινόσαυρο να γελάμε με μια ακόμη εθνική!

The rules for switching allegiances depend on when the citizenship was obtained and your prior national team history:

First-Time Choice vs. Switch: If a player has dual citizenship and holds passports for both countries, they can generally choose which nation to represent, but this choice becomes irrevocably locked in once they play in an official FIBA competition for the senior national team.

The 3-Year Sit-Out Rule: If a player has already competed for one senior national team, they can switch to another only after sitting out for a minimum of 3 years from their last official game played with the original country.

The "Interest of Basketball" Exemption: FIBA's Secretary General may waive the 3-year sit-out requirement in special circumstances, usually if they deem the transfer to be in the "interest of basketball".

The "One Naturalized Player" Limit: FIBA allows only one naturalized player (someone who acquired their citizenship after the age of 18) on a national team's active roster per game. Even if a player is permitted to switch countries, they will still count against this strict quota.

τελικά τι ίσχύει, μπορεί ο φάλ να αγωνιστεί στην εθνική ή όχι καθώς έχει αγωνιστεί στο παρελθόν μ αυτήν της Γαλλίας ?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Shivaspace την Πέμ 25 Ιουν 2026, 15:35, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
xpek20
Δημοσιεύσεις: 452
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2025, 00:43

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από xpek20 »

Ο Ρέτρο δεν νομίζω να είχε γράψει κάπου πρόσφατα για 20Μ μπάτζετ, μόνο ένα ποστ βρίσκω από το 2025 πριν καν κλείσει ο Τρινκιέρι.
Dimitrisou
Δημοσιεύσεις: 2865
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Dimitrisou »

basketikos4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:35
Dimitrisou έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:25 Μα σου λέω εξαρχης ότι εγώ είμαι οκ και με το ρόστερ και με το πλάνο τους στο αγωνιστικό (στο εξωαγωνιστικά όχι η αλήθεια είναι).
Τώρα εντάξει εσύ πιστεύεις ότι δεν γραφόταν ,δεν θα προσπαθήσω να σου αλλάξω την γνώμη..
Υπάρχουν αναρτημένα και τα πριν και τα μετά.
Και ναι ο κόσμος καλώς η κακώς όταν ξέρει ότι κάποιοι άνθρωποι έχουν 5 γνωριμίες ,θα τους πιστέψει σε αυτά που γράφουν.
Οχι φιλε εσυ εγραψες οτι δημιουργησαν απαιτησεις και απο καπου πηραν γραμμη να το κανουν. Αρα απο την καε. Ο πιλουρις και ο κορτ σιτς.
Αυτο λες.
Και για τους διπλα που γραφουν ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ, παλι και απο εκει πηραν γραμμη.Απο τον κινεζο.
Εν τω μεταξυ εχουμε 1000% αυξηση μπατζετ αλλα αυτο ειναι λιγο? Τι ειπαν δηλαδη αυτοι οι φοβεροι ινσαιντερς που παιρνουν και γραμμη!! αλλιως δεν ξυπνησαν ενα πρωι (οχι οτι απλα ειναι δηθεν ινσαιντερς που δεν ξερουν την τυφλα τους και τα κανουν ολα για τα λαικ και τα κλικς).

ΥΓ. Γιατι τι ειναι ο ρετρο :lol: ενας ινφουενσερ του πωπου. Πως θα κανει λαικ ο ρετρο. Αν βαλει μια φωτο του σιλντς και πει εκλεισε.
Oκ φιλε θελεις να λες τα δικα σου,καλα κανεις.
Σου ειπα εγω οτι ειναι λιγο?Οχι ισα ισα ειπα το αντιθετο και εγω ειμαι ευχαριστημενος απο το ροστερ μας.
Αλλα εσυ ξαναρωτα αν ειναι.
Δεν σχολιαζω το τι λεφτα εδωσε η ΚΑΕ αλλα το αν εχουν διαιωμα καποιοι να λενε οτι αλλα βγηκαν προς τα εξω.
Και ναι προφανως απο την ΚΑΕ πηραν γραμμη οπως γινεται σε ολες τις ομαδες.
Ας μην το συνεχισουμε εχεις δικιο δεν γραφτηκε τιποτα,δεν ειπωθηκε τιποτα.
Gregk19262000
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: Πέμ 30 Απρ 2026, 00:13

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Gregk19262000 »

Maurice_Escargot έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:41 Απο αυτονομα ατομα δημοσιογραφοι η μη, δυο εχουν βγει να πουν δημοσια οτι πηραν πληροφορια απο ατομο/α κοντα η μεσα στην ομαδα. Ο Κλειτος κι ο Ρετρο. Και δεν εχω κανενα προβλημα η ενσταση που τα ειπαν ακομη κι εαν ο δευτερος εχει μαλλον πολυ λαθος πληροφοριες (Φοστερ λελ) και μια ταση να θελει να αβανταρει τις καταστασεις περισσοτερο απο οσο εχουν δωθει δικαιωματα.

Οι 24/today/inpaok/forza/grpoint κλπ βγαζουν τα ιδια και τα ιδια σχεδον κοπι-πειστ και για τους 2ους περισσοτερο γλυψιμο το μεταφραζω παρα... διαρροες και τα σχετικα.

Οι Αθηναιοι κανουν το δικο τους κομματι αυτονομα.

Οι ξενοι χαραζουν μια γραμμη καπου αναμεσα στους Αθηναιους και τους δικους μας. Φετος εχουμε πολλες περιπτωσεις... ΠΑΟΚ.
Μπεσικτας, Τραμπζονσπορ, Μπαχτσεσεχιρ, Αρης, Χαποελ Ιερουσαλημ, ομαδες που ξεπεταγονται με αναγεννησεις, προθυμες να γινουν franchise. Ενω εμεις βγηκαμε στο προσκηνιο πρωτοι, το μομεντουμ μας εχει ξεφτυσει.

Το επικοινωνιακο ως ευθυνη της δικης μας ΚΑΕ ξεκινησε απο τις πρωτες ημερες. Ποιες πρωτες? Πριν καν ερθουν - λογια Βεζυρτζη τον Νοεμβριο του 2025. 'Εχω τρεις παικτες κλεισμενους στην τσεπη μου ετοιμοι να ερθουν' εως και το "αν οχι φετος, απο του χρονου σιγουρα Ευρωλιγκα ο ΠΑΟΚ" Απο τοτε, δεν εχει καλυτερευσει το πραγμα κι ο καθενας μπορει να κανει παρτυ με προσδοκιες, πηχεις, αερολογιες.
Το ποτήρι το βλέπει κάποιος μισοάδειο κάποιος μισογεμάτο, δηλαδή αν εντέλει οι φήμες για συμφωνία με τον ΑΣ ισχύουν τότε θα φτιαχτεί επιτέλους το ερείπιο που λέγεται γήπεδο, ήδη ξεκίνησε το προπονητικό που αν κάποιος δεν καταλαβαίνει την σημαντικότητα του δεν μπορώ να του το δώσω να το καταλάβει(όχι ότι θα μας κάνει μποστον σελτικς αλλά σε ανεβάζει). Ήδη το μπατζετ ενεβηκε κοντά στα 10 εκ και έχεις έναν προπονητή που όλη του η καριέρα είναι να πέρνει ομάδες περασμένα μεγαλεία και να τις ξανακαθιερώνει(μην αγχώνεστε όταν μπεις ευρωλιγκα θα έρθει και προπονητής τοπ στυλ ιττουδη κλπ), αν με το καλό σε 1,2,3 χρόνια μπούμε ευρωλιγκα και δεν κάνει μπατζετ μεγάλο εδώ θα είμαστε να τον κράξουμε. Μου είναι παντελώς αδιάφορο αν ανέβαζε παπαρολογιες ο τοσκιτσης και ο ρετρο και τις παίρνατε ως δεδομένο
These users thanked the author Gregk19262000 for the post:
Panx Romana
Dimitrisou
Δημοσιεύσεις: 2865
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Dimitrisou »

xpek20 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:49 Ο Ρέτρο δεν νομίζω να είχε γράψει κάπου πρόσφατα για 20Μ μπάτζετ, μόνο ένα ποστ βρίσκω από το 2025 πριν καν κλείσει ο Τρινκιέρι.
Δεν λεμε κατι διαφορετικο.
Την αλλαγη σχολιασα στο υφος και τα γραφωμενα.
Ουτε καν τον κραζω για αυτο, ενθουσιασμος ηταν απο αυτα ακουγε, λογικο ειναι να τα πει.
basketikos4
Δημοσιεύσεις: 129
Εγγραφή: Κυρ 08 Μαρ 2026, 14:57

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από basketikos4 »

Dimitrisou έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:49 Oκ φιλε θελεις να λες τα δικα σου,καλα κανεις.
Σου ειπα εγω οτι ειναι λιγο?Οχι ισα ισα ειπα το αντιθετο και εγω ειμαι ευχαριστημενος απο το ροστερ μας.
Αλλα εσυ ξαναρωτα αν ειναι.
Δεν σχολιαζω το τι λεφτα εδωσε η ΚΑΕ αλλα το αν εχουν διαιωμα καποιοι να λενε οτι αλλα βγηκαν προς τα εξω.
Και ναι προφανως απο την ΚΑΕ πηραν γραμμη οπως γινεται σε ολες τις ομαδες.
Ας μην το συνεχισουμε εχεις δικιο δεν γραφτηκε τιποτα,δεν ειπωθηκε τιποτα.
Εγω γραφω τα δικα μου ή εσυ γραφεις τα δικα σου.
Ο ρετρο και ο πιλουρις και μαλακαι γραφουν οτι εκλεισε ο σιλντς επειδη πηραν γραμμη απο καε και ξεσικωνουν τον κοσμο και φταιει η καε.
Αυτα εγραψες. Ε οκ ναι αυτο εγινε.
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16691
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Equalizer »

Μεγάλη πλάκα έχετε ρε μάγκες

Γιατί πρέπει με το στανιό να κάνουμε πάλι εμφυλιακό θέμα αντί να αναγνωριστεί οτι έγιναν χοντρές μαλακίες ΜΠΑΣ ΚΑΙ βγάλουμε πχ έναν Ιούνιο αναίμακτα;

Δεν είναι ξεκάθαρο ποιοι "ινφλουένσερς" ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (χέστηκα για την κλίκα των Αθηνών) πήραν το μέρος της νέας κατάστασης στην ΚΑΕ, προτού καν ασχοληθεί με την ΚΑΕ, και εν ριπή οφθαλμού έφτασαν να έχουν "αποκλειστικά" και πληροφορίες τις οποίες έβγαζαν με ρυθμό πολυβόλου, ενώ μάλιστα κάποιοι από αυτούς δεν είναι καν δημοσιογράφοι (αρα δεν δικαιολογείται καν να έχουν οτιδήποτε αποκλειστικό);

Οχι δεν επιτρέπεται να πούμε ονόματα γιατί πρώτον δεν είμαστε ρουφιάνοι και δεύτερον δεν συμβάλλει σε τίποτα θετικό πέρα απ το να παριστάνουν τους θιγμένους κι από πάνω

Που ήδη τους παρέστησαν δηλαδή, αφού όταν άρχισε να σφίγγει το πράγμα πριν κανα μήνα, οχι μόνο γύρισαν το μπιφτέκι αλλά είχαν το θράσος να ζητήσουν και τα ρέστα απ τον κόσμο που τους κατηγόρησε για υπερενθουσιασμό και σπορά ανύπαρκτων ειδήσεων

Οχι, δεν θα γίνει επιτρεπτή η κοροϊδία εδώ μέσα. Αν θέλετε να δουλέυετε τον εαυτό σας μερικοί, δουλεύτε τον. Εμείς δεν φταίμε.



Τι σημαίνουν όλα αυτά; Οτι ο ΠΑΟΚ έχει χάλια ρόστερ και κακή ομάδα;

Σε καμία περίπτωση οχι και το έχω ήδη αναλύσει. Δεν συζητάμε αυτό όμως εν προκειμένω αρα είναι ένα άσχετο - αποπροσανατολιστικό επιχείρημα.
These users thanked the author Equalizer for the post (total 4):
Franky, Dimitrisou, Taseos, Unpsofable78
Dimitrisou
Δημοσιεύσεις: 2865
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Dimitrisou »

basketikos4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:54
Dimitrisou έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:49 Oκ φιλε θελεις να λες τα δικα σου,καλα κανεις.
Σου ειπα εγω οτι ειναι λιγο?Οχι ισα ισα ειπα το αντιθετο και εγω ειμαι ευχαριστημενος απο το ροστερ μας.
Αλλα εσυ ξαναρωτα αν ειναι.
Δεν σχολιαζω το τι λεφτα εδωσε η ΚΑΕ αλλα το αν εχουν διαιωμα καποιοι να λενε οτι αλλα βγηκαν προς τα εξω.
Και ναι προφανως απο την ΚΑΕ πηραν γραμμη οπως γινεται σε ολες τις ομαδες.
Ας μην το συνεχισουμε εχεις δικιο δεν γραφτηκε τιποτα,δεν ειπωθηκε τιποτα.
Εγω γραφω τα δικα μου ή εσυ γραφεις τα δικα σου.
Ο ρετρο και ο πιλουρις και μαλακαι γραφουν οτι εκλεισε ο σιλντς επειδη πηραν γραμμη απο καε και ξεσικωνουν τον κοσμο και φταιει η καε.
Αυτα εγραψες. Ε οκ ναι αυτο εγινε.
Βρες μου που ειπα κατι τετοιο..
Μιλησα για τον Σιλντς και γενικα για ονοματα παικτων?
Ουτε καν για το μπατζετ αυτο καθε αυτο μιλησα.
Μιλησα γενικα για το ολο προτζεκτ το τι ακουγοταν.
Πραγματα που δεν γινοντουσαν σε μια χρονια.
Εσυ νομιζεις οτι κανω επιθεση στον Μυστακιδη ας πουμε..
Ε οκ ας ειναι..
TsantiridisG
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2026, 23:32

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από TsantiridisG »

Maurice_Escargot έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:41 Απο αυτονομα ατομα δημοσιογραφοι η μη, δυο εχουν βγει να πουν δημοσια οτι πηραν πληροφορια απο ατομο/α κοντα η μεσα στην ομαδα. Ο Κλειτος κι ο Ρετρο. Και δεν εχω κανενα προβλημα η ενσταση που τα ειπαν ακομη κι εαν ο δευτερος εχει μαλλον πολυ λαθος πληροφοριες (Φοστερ λελ) και μια ταση να θελει να αβανταρει τις καταστασεις περισσοτερο απο οσο εχουν δωθει δικαιωματα.

Οι 24/today/inpaok/forza/grpoint κλπ βγαζουν τα ιδια και τα ιδια σχεδον κοπι-πειστ και για τους 2ους περισσοτερο γλυψιμο το μεταφραζω παρα... διαρροες και τα σχετικα.

Οι Αθηναιοι κανουν το δικο τους κομματι αυτονομα.

Οι ξενοι χαραζουν μια γραμμη καπου αναμεσα στους Αθηναιους και τους δικους μας. Φετος εχουμε πολλες περιπτωσεις... ΠΑΟΚ.
Μπεσικτας, Τραμπζονσπορ, Μπαχτσεσεχιρ, Αρης, Χαποελ Ιερουσαλημ, ομαδες που ξεπεταγονται με αναγεννησεις, προθυμες να γινουν franchise. Ενω εμεις βγηκαμε στο προσκηνιο πρωτοι, το μομεντουμ μας εχει ξεφτυσει.

Το επικοινωνιακο ως ευθυνη της δικης μας ΚΑΕ ξεκινησε απο τις πρωτες ημερες. Ποιες πρωτες? Πριν καν ερθουν - λογια Βεζυρτζη τον Νοεμβριο του 2025. 'Εχω τρεις παικτες κλεισμενους στην τσεπη μου ετοιμοι να ερθουν' εως και το "αν οχι φετος, απο του χρονου σιγουρα Ευρωλιγκα ο ΠΑΟΚ" Απο τοτε, δεν εχει καλυτερευσει το πραγμα κι ο καθενας μπορει να κανει παρτυ με προσδοκιες, πηχεις, αερολογιες.
Να σαι καλά φίλε γιατί θα ξεχάσουμε κ αυτά που ζήσαμε . Κ όχι, δεν εννοεί κανείς τον Pilouri. Προσωπικά εγώ κ σταματάω το quote εννοώ τον Ρετρό που του έκανα κ κριτική για αυτά που έκανε κ με έκανε μπλοκ λες κ είναι παιδάκι. Που έβγαζε τις ημέρες … Χεζονια για βόμβες κ αεροδρόμια. Για το 24 today που δεν σταμάτησαν να ταΐζουν σανό κ τώρα συνεχίζουν άλλοι
Τώρα, για τα αγωνιστικά κ τους δίπλα . Θα ξαναγράψω αυτά που γράφω ανά 2 σελιδες κ όποιος θέλει , καταλαβαινει. Δεν είναι απλό θέμα που έπαιζε κάποιος αλλά τι έκανε εκεί που έπαιζε, κ τι ρόλο είχε. Στον μόνο που υπερτερούμε είναι στον Καλαθη που είναι μια κατηγορία μόνος του. Κ όχι ο Αλαξανδερ δεν είναι καλύτερος του Μπιρτς. ΑΚΟΜΑ! Αλλά κανείς δεν ξέρει αν ο Μπιρτς θα είναι ο πρώτος τους … Αν είναι ο δεύτερος ψηλός τους , τότε πρέπει να κάνουμε ξανά σύγκριση.

Κ όπως είχα ξαναγράψει, δεν είναι θέμα χρημάτων (όλοι έχουν σε αυτό το επίπεδο) αλλά επιλογών κ στυλ παιχνιδιού. Ο Τρινκο φαίνεται να πηγαίνει σε μια όχι τόσο αθλητική ομάδα. Για το σύγχρονο μπάσκετ κ τον ανταγωνισμό . Μάλλον θα πάμε για χαμηλότερες κατοχές από ό,τι κάνουν οι σύγχρονες ομάδες. Εχει μανιασει η γλώσσα μ να λέει ότι αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό. Δεν υπάρχει ένας δρόμος μόνο για την αποτυχία κ συνεχίζω να πιστεύω ότι έχουμε πολύ καλή ομάδα και ναι, τρελάθηκα με ΜακΚισικ γιατί δεν κολλούσε πουθενά . Λογικά θα πάνε για κάτι καλό στο 3 . Αλλά δεν παύει να είναι στην Ελλάδα η 4η μέχρι στιγμής σε αθλητικότητα. Μπορεί όμως να θέλει να φτιάξει κάτι πιο αμυντικό με πολύ iso από Φοστερ και Ταίρι (φαντάζομαι κ το 3 που θα έρθει) κ από κει κ πέρα ξύλο στην άμυνα . Κ δε θα καθησω να κάνω ανάλυση των δίπλα αλλά όποιος θέλει πραγματικά να δει, βλέπει. Παρόλα αυτά, τι θα βγει στο παρκέ κανείς δεν το ξέρει

Αλλα αυτά είναι τα αγωνιστικά. Τα εξωαγωνιστικά είναι αυτά που τρέλαναν πολλούς κ εμένα προσωπικά. Συνεχίζω να μην καταλαβαίνω το όφελος όλης αυτής της καταιγίδας κ της πλήρης απουσίας ενημέρωσης για πλάνο, επενδυτικό πλάνο , στοχοθεσία , χρέη . Γιατί ναι, αυτήν την στιγμή η ΚΑΕ έχει χρέη ακόμα. Σε κακούς ανθρώπους; Να σε πω εγώ , χείριστους που θέλουν το κακό της ομάδας. Που δεν ισχύει αλλά πες ναι. Ε , ρε φίλε δεν είναι απλή ιδιωτική υπόθεση. Είναι η ομάδα μας. Κάποιος ας ενημερώσει. Θα περιμένω τώρα από το Ραπτόπουλο να δω αν τα βρήκαν ;
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”