19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
dε νομιζω να γυρισει
Ο ΠΑΟΚ συμφώνησε αργά το βράδυ με τον Εργοτέλη για την παραχώρηση του Βασίλη Κουτσιανικούλη.
Η συμφωνία των δύο πλευρών, προήλθε μετά από τηλεφώνημα του μεγαλομετόχου της Κρητικής ΠΑΕ κ. Παπουτσάκη στον Θοδωρή Ζαγοράκη, με τον οποίο τα βρήκαν λίγη ώρα μετά.
Ο ΠΑΟΚ αναμένεται να γλιτώσει ένα ποσό από τα οφειλόμενα στον Εργοτέλη για την αγορά του παίκτη το οποίο δεν έχει διευκρινιστεί ενώ θα διατηρήσει το 50% των δικαιωμάτων του για τα επόμενα δύο χρόνια, δηλαδή μέχρι τη λήξη του συμβολαίου του.
Ο ποδοσφαιριστής αναχωρεί το πρωί της Παρασκευής από την Ολλανδία έτσι ώστε να μιλήσει με την πρώην και πιθανότατα επόμενη ομάδα του.24
Ο ΠΑΟΚ συμφώνησε αργά το βράδυ με τον Εργοτέλη για την παραχώρηση του Βασίλη Κουτσιανικούλη.
Η συμφωνία των δύο πλευρών, προήλθε μετά από τηλεφώνημα του μεγαλομετόχου της Κρητικής ΠΑΕ κ. Παπουτσάκη στον Θοδωρή Ζαγοράκη, με τον οποίο τα βρήκαν λίγη ώρα μετά.
Ο ΠΑΟΚ αναμένεται να γλιτώσει ένα ποσό από τα οφειλόμενα στον Εργοτέλη για την αγορά του παίκτη το οποίο δεν έχει διευκρινιστεί ενώ θα διατηρήσει το 50% των δικαιωμάτων του για τα επόμενα δύο χρόνια, δηλαδή μέχρι τη λήξη του συμβολαίου του.
Ο ποδοσφαιριστής αναχωρεί το πρωί της Παρασκευής από την Ολλανδία έτσι ώστε να μιλήσει με την πρώην και πιθανότατα επόμενη ομάδα του.24
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Τελικά ούτε την προετοιμασία δεν έβγαλε...Περίμενα πως θα την τελείωνε και μετά πως θα τον τελειώναμε..Ντάξει δε πειράζει...Στο καλό και να μας γράφεις..Ελπίζω να μην ξαναγίνουν τέτοιες μεταγραφές στον ΠΑΟΚ μας.

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Εύχομαι να μην ισχύσει η συμφωνία, γιατί με την έλευση Μπολονι παρουσιάζεται ορεξάτος για δουλειά και δείχνει θέληση να καθιερωθεί!! Πισωγύρισμα για τον ίδιο και ουσιαστικά αναγνώριση της ΠΑΕ ότι ήταν πεταμένα λεφτά η απόκτηση του!!!
- xrictoforoc
- Δημοσιεύσεις: 1312
- Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Εγώ επιμένω ότι έγινε μαλακία.ΟΚ δεν απέδειξε κάτι με τον Χάβο και ο Σάντος δεν τον εμπιστεύτηκε,τώρα φέραμε προπονητή που θα ασχοληθεί με νέα παιδιά και κρατάει τον Σάκη να πούμε,που έχασε μέσα απο την μικρή περιοχή με εξουδετερωμένο τον τερματά.
Πιστεύω ότι θα πείσμονε και θα απέδειδε,όντως χαλάσαμε πολλά λεφτά και δεν απέδειξε κάτι,αλλά είχε τα φόντα,κατά τη γνώμη μου πάντα.
Τελοσπάντων,ελπίζω να αποδείξει ότι κάναμε λάθος γι'αυτόν.
Πιστεύω ότι θα πείσμονε και θα απέδειδε,όντως χαλάσαμε πολλά λεφτά και δεν απέδειξε κάτι,αλλά είχε τα φόντα,κατά τη γνώμη μου πάντα.
Τελοσπάντων,ελπίζω να αποδείξει ότι κάναμε λάθος γι'αυτόν.
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
δυστυχ...ως για τα οικονομικα μας ειναι τετοια που αν ερθουν προτασεις κι αλλοι θα φυγουνε......τωρα αν τον πιστευε οχι ο μπολονι δεν ξερω...προσπαθουν ακομα και 10 000 να γλιτωσουν..το ανοιγμα των 5.5 πρεπει να κλεισει ...η ουεφα του χρονου δεν αστειευται γι αυτο και πρασινοι αεκακι πουλανε αβερτα...τα παλια αεριτζιδικα μπατζετ τελειωσανε
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Για να σε δω ρε Φλωρίδη με την οικονομική επιφάνεια που έχεις..
Για να σε δω να κάνεις κίνηση τώρα να κρατήσεις ένα από τα ακριβότερα περιουσιακά στοιχεία της ομάδας!
Για να σε δω να κάνεις κίνηση τώρα να κρατήσεις ένα από τα ακριβότερα περιουσιακά στοιχεία της ομάδας!
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Πρώτη φορά ο Τσορμπατζόγλου λέει κάτι που να συμφωνώ απόλυτα. Το πίστευα απο τότε, οτι η μαλακία μεταγραφή του Κούτσια και ο αποκλεισμός απο τους Ολλανδούς ήταν η αιτία όλων των δεινών για την ομάδα.
Απο εκεί ξεκίνησε το χρέος και όλα τα επακόλουθα.
Δεν φταίει βέβαια το παιδί, οι δικοί μας κάναν λάθος κρίση και υπολογισμό.
Καλή συνέχεια, κοίτα να παίξεις μπάλα και να φέρεις φράγκα στο μέλλον. Και κόψε τις μπουζουξούδες.
Απο εκεί ξεκίνησε το χρέος και όλα τα επακόλουθα.
Δεν φταίει βέβαια το παιδί, οι δικοί μας κάναν λάθος κρίση και υπολογισμό.
Καλή συνέχεια, κοίτα να παίξεις μπάλα και να φέρεις φράγκα στο μέλλον. Και κόψε τις μπουζουξούδες.
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
οποτε παμε και ια εξτρεμ πλεον.....βιερι σαλπι ρομπερ δε φτανουν..(αν μεινουν κι αυτοι)
ζαιρι εστογιαννοφ...?
ζαιρι εστογιαννοφ...?
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
στον Τέλη θα είναι βασικότατος οπότε μπορεί να ξανανεβάσει την τιμή του μπας και ρεφάρουμε για το τρελό πόσό απόκτησής του..
και εκεί στην ΠΑΕ μη ξαναδώσετε 300.000 συμβόλαιο σε ελπιδοφόρο 20χρονο επειδή περνάει στο σπριντ τον Σαριεγκι και τον Βύντρα
και εκεί στην ΠΑΕ μη ξαναδώσετε 300.000 συμβόλαιο σε ελπιδοφόρο 20χρονο επειδή περνάει στο σπριντ τον Σαριεγκι και τον Βύντρα
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Ετσι όπως πάμε, μάλλον και οι 2 είναι απαραίτητοι πλέον.. Μανιακέ!
Για να καταλάβω κι εγώ, σε περίπτωση που βγάλει μάτια στον Τέλη φέτος, του χρόνου υπάρχει ενδεχόμενο να επιστρέψει και πάλι πίσω?
Για να καταλάβω κι εγώ, σε περίπτωση που βγάλει μάτια στον Τέλη φέτος, του χρόνου υπάρχει ενδεχόμενο να επιστρέψει και πάλι πίσω?
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
δε λεει πουθενα κτ τετοιο φρι.....δεν ξερω ...ισως να χουμε τον πρωτο λογο και αυτες τις παπαριες που λενε συνηθως αλλα εμεις θελαμε να ξεφορτωθουμε τα 300 000 απεγνωσμενα..
- xrictoforoc
- Δημοσιεύσεις: 1312
- Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Θεωρητικά.......50-50 λένε,ίσως αν κάνει καμιά παγαποντιά στο συμβόλαιο της μεταγγραφής ο Ζαγό..π.χ να πει ότι εφόσων τον θέλουμε,να είναι υποχρεωμένος ο Τέλης να τον δώσει σε μας....Υποθέτω ότι γίνεται αυτό.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος xrictoforoc την Παρ 08 Ιούλ 2011, 00:16, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Ρε συ Φρίξο περίμενες σήμερα για να κατανοήσεις πως δεν κάνει για τον ΠΑΟΚ???Η κίνηση αυτή στοίχισε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ στον ΠΑΟΚ.Το καλό της υπόθεσης είναι πως γλιτώνουμε αρκετό χρήμα από τη πάρτι του..free4 έγραψε:Εύχομαι να μην ισχύσει η συμφωνία, γιατί με την έλευση Μπολονι παρουσιάζεται ορεξάτος για δουλειά και δείχνει θέληση να καθιερωθεί!! Πισωγύρισμα για τον ίδιο και ουσιαστικά αναγνώριση της ΠΑΕ ότι ήταν πεταμένα λεφτά η απόκτηση του!!!