19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Άβαταρ μέλους
logios
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 22:01

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από logios »

ΑΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ!!!!!

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΩΡΙΜΟΤΕΡΟΣ.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

dε νομιζω να γυρισει

Ο ΠΑΟΚ συμφώνησε αργά το βράδυ με τον Εργοτέλη για την παραχώρηση του Βασίλη Κουτσιανικούλη.


Η συμφωνία των δύο πλευρών, προήλθε μετά από τηλεφώνημα του μεγαλομετόχου της Κρητικής ΠΑΕ κ. Παπουτσάκη στον Θοδωρή Ζαγοράκη, με τον οποίο τα βρήκαν λίγη ώρα μετά.

Ο ΠΑΟΚ αναμένεται να γλιτώσει ένα ποσό από τα οφειλόμενα στον Εργοτέλη για την αγορά του παίκτη το οποίο δεν έχει διευκρινιστεί ενώ θα διατηρήσει το 50% των δικαιωμάτων του για τα επόμενα δύο χρόνια, δηλαδή μέχρι τη λήξη του συμβολαίου του.

Ο ποδοσφαιριστής αναχωρεί το πρωί της Παρασκευής από την Ολλανδία έτσι ώστε να μιλήσει με την πρώην και πιθανότατα επόμενη ομάδα του.24
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

τσίου
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από Photis »

Τελικά ούτε την προετοιμασία δεν έβγαλε...Περίμενα πως θα την τελείωνε και μετά πως θα τον τελειώναμε..Ντάξει δε πειράζει...Στο καλό και να μας γράφεις..Ελπίζω να μην ξαναγίνουν τέτοιες μεταγραφές στον ΠΑΟΚ μας.
:pano:
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από free4 »

Εύχομαι να μην ισχύσει η συμφωνία, γιατί με την έλευση Μπολονι παρουσιάζεται ορεξάτος για δουλειά και δείχνει θέληση να καθιερωθεί!! Πισωγύρισμα για τον ίδιο και ουσιαστικά αναγνώριση της ΠΑΕ ότι ήταν πεταμένα λεφτά η απόκτηση του!!!
Άβαταρ μέλους
xrictoforoc
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από xrictoforoc »

Εγώ επιμένω ότι έγινε μαλακία.ΟΚ δεν απέδειξε κάτι με τον Χάβο και ο Σάντος δεν τον εμπιστεύτηκε,τώρα φέραμε προπονητή που θα ασχοληθεί με νέα παιδιά και κρατάει τον Σάκη να πούμε,που έχασε μέσα απο την μικρή περιοχή με εξουδετερωμένο τον τερματά.
Πιστεύω ότι θα πείσμονε και θα απέδειδε,όντως χαλάσαμε πολλά λεφτά και δεν απέδειξε κάτι,αλλά είχε τα φόντα,κατά τη γνώμη μου πάντα.
Τελοσπάντων,ελπίζω να αποδείξει ότι κάναμε λάθος γι'αυτόν.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

δυστυχ...ως για τα οικονομικα μας ειναι τετοια που αν ερθουν προτασεις κι αλλοι θα φυγουνε......τωρα αν τον πιστευε οχι ο μπολονι δεν ξερω...προσπαθουν ακομα και 10 000 να γλιτωσουν..το ανοιγμα των 5.5 πρεπει να κλεισει ...η ουεφα του χρονου δεν αστειευται γι αυτο και πρασινοι αεκακι πουλανε αβερτα...τα παλια αεριτζιδικα μπατζετ τελειωσανε
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από free4 »

Για να σε δω ρε Φλωρίδη με την οικονομική επιφάνεια που έχεις..
Για να σε δω να κάνεις κίνηση τώρα να κρατήσεις ένα από τα ακριβότερα περιουσιακά στοιχεία της ομάδας!
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16691
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από Equalizer »

Πρώτη φορά ο Τσορμπατζόγλου λέει κάτι που να συμφωνώ απόλυτα. Το πίστευα απο τότε, οτι η μαλακία μεταγραφή του Κούτσια και ο αποκλεισμός απο τους Ολλανδούς ήταν η αιτία όλων των δεινών για την ομάδα.

Απο εκεί ξεκίνησε το χρέος και όλα τα επακόλουθα.

Δεν φταίει βέβαια το παιδί, οι δικοί μας κάναν λάθος κρίση και υπολογισμό.

Καλή συνέχεια, κοίτα να παίξεις μπάλα και να φέρεις φράγκα στο μέλλον. Και κόψε τις μπουζουξούδες.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

οποτε παμε και ια εξτρεμ πλεον.....βιερι σαλπι ρομπερ δε φτανουν..(αν μεινουν κι αυτοι)

ζαιρι εστογιαννοφ...?
Άβαταρ μέλους
xristos14
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Τρί 28 Σεπ 2010, 11:33

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από xristos14 »

στον Τέλη θα είναι βασικότατος οπότε μπορεί να ξανανεβάσει την τιμή του μπας και ρεφάρουμε για το τρελό πόσό απόκτησής του..
και εκεί στην ΠΑΕ μη ξαναδώσετε 300.000 συμβόλαιο σε ελπιδοφόρο 20χρονο επειδή περνάει στο σπριντ τον Σαριεγκι και τον Βύντρα
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από free4 »

Ετσι όπως πάμε, μάλλον και οι 2 είναι απαραίτητοι πλέον.. Μανιακέ!
Για να καταλάβω κι εγώ, σε περίπτωση που βγάλει μάτια στον Τέλη φέτος, του χρόνου υπάρχει ενδεχόμενο να επιστρέψει και πάλι πίσω?
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

δε λεει πουθενα κτ τετοιο φρι.....δεν ξερω ...ισως να χουμε τον πρωτο λογο και αυτες τις παπαριες που λενε συνηθως αλλα εμεις θελαμε να ξεφορτωθουμε τα 300 000 απεγνωσμενα..
Άβαταρ μέλους
xrictoforoc
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από xrictoforoc »

Θεωρητικά.......50-50 λένε,ίσως αν κάνει καμιά παγαποντιά στο συμβόλαιο της μεταγγραφής ο Ζαγό..π.χ να πει ότι εφόσων τον θέλουμε,να είναι υποχρεωμένος ο Τέλης να τον δώσει σε μας....Υποθέτω ότι γίνεται αυτό.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος xrictoforoc την Παρ 08 Ιούλ 2011, 00:16, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από Photis »

free4 έγραψε:Εύχομαι να μην ισχύσει η συμφωνία, γιατί με την έλευση Μπολονι παρουσιάζεται ορεξάτος για δουλειά και δείχνει θέληση να καθιερωθεί!! Πισωγύρισμα για τον ίδιο και ουσιαστικά αναγνώριση της ΠΑΕ ότι ήταν πεταμένα λεφτά η απόκτηση του!!!
Ρε συ Φρίξο περίμενες σήμερα για να κατανοήσεις πως δεν κάνει για τον ΠΑΟΚ???Η κίνηση αυτή στοίχισε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ στον ΠΑΟΚ.Το καλό της υπόθεσης είναι πως γλιτώνουμε αρκετό χρήμα από τη πάρτι του..
:pano:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”