Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις καλαθοσφαιριστών στην ομάδα μας...
Gregk19262000
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: Πέμ 30 Απρ 2026, 00:13

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Gregk19262000 »

Psagmenos4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:43 Η δύναμη της προπαγάνδας.
Ο μοκοκα ένας παίκτης γιουροκαπ , που δεν ήταν κι απ τους top αν εξαιρέσεις το final 4 ,βαφτίστηκε ευρωλιγκατη μεταγραφή, ο Χατζινσ που στο γαλλικό πρωτάθλημα έχει πολύ καλύτερα στατιστικά από τον Μοκοκα είναι μεταγραφή εποχής Χατζόπουλου λένε οι γνωστές( αλήθεια πότε πήραμε βασικό παίκτη σε καλή ηλικία από Γαλλική αξιολογη ομάδα γιατί κάτι παίκτες από κάτι μπασκετομανες θυμάμαι).
Ο Μπιρτσ ένας ψιλό τελιωμενος παίκτης βαφτίζεται παίκτης επιπέδου final 4 ευρωλιγκα και εδώ γελάμε, αλλά ο Μουρ(δεν τον βάζω καν σε σύγκριση με τον Αλεξαντερ) με τα καλύτερα στατιστικά στην GBL(χωρίς σοβαρό ασσο) θεωρείται φθηνια.
Ο Λιντελ με 59 λεπτά πέρυσι στο nba με το ζόρι δηλαδή έναμιση αγώνα περασε σαν μεταγραφή nbaερ ενώ ο Γκρει που τον ξέρουμε, που ήταν στην καλύτερη 5αδα του BCL(Ίδιο επίπεδο με eurcup) βαφτίστηκε ως υπεραξια.
Τον Καλαθη που ΟΝΤΩΣ ΕΠΑΙΖΕ ΕΥΡΩΛΙΓΚΑ ,με 18 και 20 λεπτά τον βγάλανε καπη και τον ντιμιτριεβιτσ ευρωλιγκατο.

Είπαμε θα πεσει πολύ προπαγάνδα υπέρ του Σπανουλη από τα ΜΜΕ γιατί πρώτον θέλουν τον Άρη αντίπαλο αφού τα βγάζουν εύκολα πέρα, σε αντίθεση με τον ΠΑΟΚ και φυσικά από την ίδια την ΕΟΚ ,με διαιτησιες , αβάντες και φυσικά με περιέργες μεθοδεύσεις στην Εθνική αλλά και πίεση σε παίκτες να συνεργαστούν με τον Σπανουλη για να πάνε Εθνική
Ακριβώς αυτό δεν αλλάζω ούτε τελεία!
(αυτό δεν σημαίνει βέβαια για τους κακοπροαίρετους που θα πεταχτούν ότι εμείς έχουμε ρόστερ nba, ισοδύναμοι θα είμαστε και το παρκέ θα είναι ο καθρέπτης
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16687
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Equalizer »

Ο ΠΑΟΚ στο μπάσκετ εως τώρα κάνει τίμιες, καλές επιλογές με βλέμα προς τα πάνω, οχι προς τα κάτω.

Δεν δικαιώνει όσα διαρρέονταν περί εκτόξευσης

Αλλά πιστεύω πως θα είναι δυνατός και πολύ ενδιαφέρον πρότζεκτ.

Το πρόβλημα, παραδόξως αντίστοιχο με τη μπάλα, είναι πρωτίστως επικοινωνιακό - διαχειριστικό της κατάστασης, οχι η ομάδα αυτή καθεαυτή.

Και βεβαίως, αυτό που τονίζω πάντα: Πρώτα κλείνει η εκάστοτε μεταγραφική περίοδος, μετά προ-κρίνουμε το επίπεδο.
These users thanked the author Equalizer for the post (total 3):
paok-porter1337, Gregk19262000, Dimitrisou
Franky
Δημοσιεύσεις: 1005
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2025, 11:26

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Franky »

Psagmenos4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:43 Η δύναμη της προπαγάνδας.
Ο μοκοκα ένας παίκτης γιουροκαπ , που δεν ήταν κι απ τους top αν εξαιρέσεις το final 4 ,βαφτίστηκε ευρωλιγκατη μεταγραφή, ο Χατζινσ που στο γαλλικό πρωτάθλημα έχει πολύ καλύτερα στατιστικά από τον Μοκοκα είναι μεταγραφή εποχής Χατζόπουλου λένε οι γνωστές( αλήθεια πότε πήραμε βασικό παίκτη σε καλή ηλικία από Γαλλική αξιολογη ομάδα γιατί κάτι παίκτες από κάτι μπασκετομανες θυμάμαι).
Ο Μπιρτσ ένας ψιλό τελιωμενος παίκτης βαφτίζεται παίκτης επιπέδου final 4 ευρωλιγκα και εδώ γελάμε, αλλά ο Μουρ(δεν τον βάζω καν σε σύγκριση με τον Αλεξαντερ) με τα καλύτερα στατιστικά στην GBL(χωρίς σοβαρό ασσο) θεωρείται φθηνια.
Ο Λιντελ με 59 λεπτά πέρυσι στο nba με το ζόρι δηλαδή έναμιση αγώνα περασε σαν μεταγραφή nbaερ ενώ ο Γκρει που τον ξέρουμε, που ήταν στην καλύτερη 5αδα του BCL(Ίδιο επίπεδο με eurcup) βαφτίστηκε ως υπεραξια.
Τον Καλαθη που ΟΝΤΩΣ ΕΠΑΙΖΕ ΕΥΡΩΛΙΓΚΑ ,με 18 και 20 λεπτά τον βγάλανε καπη και τον ντιμιτριεβιτσ ευρωλιγκατο.

Είπαμε θα πεσει πολύ προπαγάνδα υπέρ του Σπανουλη από τα ΜΜΕ γιατί πρώτον θέλουν τον Άρη αντίπαλο αφού τα βγάζουν εύκολα πέρα, σε αντίθεση με τον ΠΑΟΚ και φυσικά από την ίδια την ΕΟΚ ,με διαιτησιες , αβάντες και φυσικά με περιέργες μεθοδεύσεις στην Εθνική αλλά και πίεση σε παίκτες να συνεργαστούν με τον Σπανουλη για να πάνε Εθνική
Ποιός αναφέρθηκε στο Μοκόκα σε αυτό το φόορουμ? Σχεδόν κανείς. Είναι πολύ καλός παίκτης, αλλά δεν έγινε καμία σύγκριση. ούτε ανάλυση. Εσύ συνεχίζεις να τον αναφέρεις και να προσπαθείς να αποδείξεις κάτι.

Επίσης τους αναφέρουν αυτοί οι ίδιοι AΡΔ, Ιnfluencers, ΥοuTubers, αυτοί ακριβώς που σου λένε χαμηλά την μπάλα, δεν είναι το επίπεδό σου καλύτεροι παίκτες, μην κοιτάς για κάτι παραπάνω, μην το ένα μην το άλλο. Αυτοί που σου παρουσιάζουν οτι ο ΠΑΟΚ του Μυστακίδη είναι ΤΟ ΙΔΙΟ με την Παπαναστασίου και το Χαρτί. Αυτό σου λένε.

Ορισμένοι διαφωνούμε, και εκφράζουμε τη διαφωνία μας. Βασίζουμε τη διαφωνία μας όπως εξήγησα, όχι στις διαρροές αλλά στα γεγονότα. Ήρθε ένας πολύ μεγάλος αυτοδημιούργητος Επιχειρηματίας, έφερε ενα Proof of Funds εκατοντάδων εκατομμυρίων για το Γήπεδο Ποδοσφαίου μέσα σε μερικές ημέρες, έκανε μια αστραπιαία είσοδο στην ΚΑΕ ΠΑΟΚ, και αλλαγές σε ρόστερ και Διοίκηση, και μετά ξανά αλλαγές στη Διοίκηση και στο επιτελείο.

Αλλά εσένα και κάποιους άλλους απο τη μια οι ΑΡΔ έχουν άδικο για τον Λίντελ, αλλά δίκαιο για το ταβάνι του ΠΑΟΚ (οτι είναι ίδιο με την Παπαναστασίου, τον ασιατικό όχλο, και το χαρτί)?

Επισημαίνω μια ανακολουθία.

Θέλεις να γράψω οτι ο ΜcKissic θα ήταν καλό 3άρι για τον ΠΑΟΚ υπο αυτό το πρίσμα? Άδικα ειρωνεύστε και για τον Shields, μιας και εγώ έγραψα οτι θα ήθελα κάποιον καλύτερο. Δεν μ'ενδιαφέρει ο τύπος. Ούτε καν έχω αναφερθεί σε αυτόν. :geek:
fidel έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:00 αλλα θα μου πεις τα ονειρα τζαμπα ειναι....
Σαφώς, και η κακομοιριά τζάμπα είναι.

Διαλέγεις και παίρνεις.
dtown
Δημοσιεύσεις: 1023
Εγγραφή: Πέμ 30 Σεπ 2010, 20:24

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από dtown »

Ο Καβαλιερατος μόλις είπε ότι προσφέραμε 1.3 στον Φαλ. Αν ισχύει δεν υπάρχει λογική να πηγαίναμε για Μακισικ στο 3 που στον γαυρο επαιρνε 500 χιλιαρικα, θα πάμε για κάτι ακριβό.
Άβαταρ μέλους
Shivaspace
Δημοσιεύσεις: 4356
Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Shivaspace »

ήταν κρισιμες οι τελευταίες μέρες,φθηνά την γλυτώσαμε :)
These users thanked the author Shivaspace for the post:
Franky
Άβαταρ μέλους
iasoiako
Δημοσιεύσεις: 1573
Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 15:42

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από iasoiako »

Καλα καναμε που δεν πηραμε τον Φαλ
ακομα καλυτερα που δνε πηραμε τον Μακισικ

ο ενας ειναι απο τραυματισμο και ο αλλος μπασκετικα τελειωμενος που τον βλεπω στους τουρκους να κανει κακιστη χρονια

γενικα ολοι του γαυρου μου μενουν ελευθεροι ειναι ξεζουμισμενοι και πλεον ρολιστες

Τεραστια μλκ των διπλανων να παρουν τον Λαρετζακη για βασικο και να του σκασουν διετες. Ο ανθρωπος ειναι για μπατσες, επικίνδυνος και επιπόλαιος. Στην εθνικη που ειχε ρολο με 1/10 τριποντα μεσο ορο προβλεπω και στους διπλα. Μακρια απο τετοιους


Ο Σιελντς μπορει να ηταν οντως καλος αλλα παλι δεν τρελαθηκα. Δεν τον βλεπω σκορερ.

Περιμενουμε δυο τριαρια καλα να θποθεσω
These users thanked the author iasoiako for the post:
Franky
Άβαταρ μέλους
katafraktos
Δημοσιεύσεις: 857
Εγγραφή: Τρί 16 Δεκ 2025, 00:47
Τοποθεσία: Κωνσταντινούπολις

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από katafraktos »

Πόσο καλύτερος του Shields να έρθει δηλαδή; Μιλάμε για βασικό παίκτη με Μ.Ο. 25,9 λεπτά και 12,8 πόντους σε midtable ομάδα EuroLeague, η οποία είναι και πρωταθλήτρια Ιταλίας.
Gregk19262000
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: Πέμ 30 Απρ 2026, 00:13

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Gregk19262000 »

iasoiako έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 13:30 Καλα καναμε που δεν πηραμε τον Φαλ
ακομα καλυτερα που δνε πηραμε τον Μακισικ

ο ενας ειναι απο τραυματισμο και ο αλλος μπασκετικα τελειωμενος που τον βλεπω στους τουρκους να κανει κακιστη χρονια

γενικα ολοι του γαυρου μου μενουν ελευθεροι ειναι ξεζουμισμενοι και πλεον ρολιστες

Τεραστια μλκ των διπλανων να παρουν τον Λαρετζακη για βασικο και να του σκασουν διετες. Ο ανθρωπος ειναι για μπατσες, επικίνδυνος και επιπόλαιος. Στην εθνικη που ειχε ρολο με 1/10 τριποντα μεσο ορο προβλεπω και στους διπλα. Μακρια απο τετοιους


Ο Σιελντς μπορει να ηταν οντως καλος αλλα παλι δεν τρελαθηκα. Δεν τον βλεπω σκορερ.

Περιμενουμε δυο τριαρια καλα να θποθεσω
Για τον σιλντς είσαι λάθος φίλε και αν όντως κλείσει φενερ δεν είναι τυχαίο που τον παίρνει ο σαρας
Άβαταρ μέλους
Shivaspace
Δημοσιεύσεις: 4356
Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Shivaspace »

έλα μωρέ..όλα τα τρίποντα αμαρκάριστος τα έβαζε, Δανός μπασκεμπολίστας, ανέκδοτο
Άβαταρ μέλους
Hayate
Δημοσιεύσεις: 3921
Εγγραφή: Πέμ 31 Ιούλ 2014, 23:20

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Hayate »

Υπάρχει και ένας άλλος παράγοντας που δεν υπολογίζουμε νομίζω.Πολλοι top παίκτες που καταλήγουν σε ομάδα BCL ή Eurocup ζητούν buy out σε περίπτωση που κάποια ομάδα Euroleague ανήκει θέση.Φανταζομαι δε θα θέλαμε να πάρουμε παίκτη που θα μπορούσε με το ξεκίνημα της νέας ημερολογιακής χρονιάς να μας αφήσει χρόνους, ακόμα και για γαυροβαζελους γιατί όχι.Αυτο μειώνει ακόμα περισσότερο τη δεξαμενή,παρόλα αυτά πιστεύω στα χρήματα που δίνουμε θα πάρουμε κάποιον top παίκτη αργά ή γρήγορα.
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6974
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Taseos »

Τι θα γίνει θα φέρετε κάναν παίκτη από τα πάνω ράφια ή θα πάνε όλοι σε Αρη και παναθηναϊκό; Διαβάζαμε τα πύρινα άρθρα και νομίζαμε ότι θα έρθει η μισή Ευρωλίγκα εδώ γιατί έχουμε τον πλουσιοτοτερο ιδιοκτήτη απολα στις ομάδες στην Ευρώπη. Έφυγε; Δεν είναι πια εδώ ;
Άβαταρ μέλους
GianD
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: Πέμ 28 Μάιος 2026, 10:33

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από GianD »

Ποιοι είναι οι όλοι που πάνε στον αρη;
Dimitrisou
Δημοσιεύσεις: 2860
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Dimitrisou »

basketikos4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:58
Equalizer έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:28 2. Από εκεί και πέρα, και πέρα από το ατυχές παράδειγμα, ορισμένοι φτάνετε στο άλλο άκρο, ξεπλένοντας εντελώς την κατάσταση, βαφτίζοντας δια της λογικής βίας όλα όσα γράφτηκαν τόσον καιρό περί τεράστιας επένδυσης που θα αλλάξει άρδην το ευρωπαϊκό μπάσκετ, ως... ατυχείς εκφράσεις δυο δημοσιογράφων.

Ε ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. Δεν ήταν και δεν θα είναι.

Έχει αποδειχθεί και οποιαδήποτε κουβέντα επ αυτού μόνο χειρότερη κάνει την κατάσταση.

Μην το επιχειρείτε καν.
Δε βαρεθηκατε τα ιδια και τα ιδια? Ο τελης η cia οι ροτσιλντ που θελουν να παρουν το λιμανι και οι πληρωμενοι δημοσιογραφοι.
Εκανα μια αναζητηση περι του " τεράστιας επένδυσης που θα αλλάξει άρδην το ευρωπαϊκό μπάσκετ".
Πρωτο χτυπησε αυτο https://www.newsit.gr/athlitika/aris-ka ... e/4694193/
Απο κοινου σιαο και τελης πληρωσαν το newsit.
Επομενο χιτ η μυρωδια σπυριαρας ο τελης τον πληρωσε και αυτον.
Καπου ελεος τα ιδια και τα ιδια γραφετε δεν βαρεθηκατε?
Ο καθένας μπορεί να γράφει την γνώμη του..
Και ναι αυτά που λέει ο equalizer ισχύουν..
Μας είχαν ζαλίσει συγκεκριμένα μέσα και ντεμεκ ινσαιντερς ότι ερχόμαστε ,κρυφτείτε κτλ.
Και εδώ και κάποιον καιρό μιλάνε για χτίσιμο και θέλει χρόνο..
Εμένα προσωπικά μια χαρά μου αρέσει η ομάδα και ξέρω ότι δεν γίνονται όλα από τη μια στιγμή στην άλλη .
Αλλά όχι ,τις απαιτήσεις του κόσμου μόνοι τους τις δημιουργησαν και από κάπου πήραν γραμμή για να το κάνουν δεν ξύπνησαν ένα πρωί και είπαν ας τα πω .
basketikos4
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: Κυρ 08 Μαρ 2026, 14:57

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από basketikos4 »

Dimitrisou έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 14:09 Ο καθένας μπορεί να γράφει την γνώμη του..
Και ναι αυτά που λέει ο equalizer ισχύουν..
Μας είχαν ζαλίσει συγκεκριμένα μέσα και ντεμεκ ινσαιντερς ότι ερχόμαστε ,κρυφτείτε κτλ.
Και εδώ και κάποιον καιρό μιλάνε για χτίσιμο και θέλει χρόνο..
Εμένα προσωπικά μια χαρά μου αρέσει η ομάδα και ξέρω ότι δεν γίνονται όλα από τη μια στιγμή στην άλλη .
Αλλά όχι ,τις απαιτήσεις του κόσμου μόνοι τους τις δημιουργησαν και από κάπου πήραν γραμμή για να το κάνουν δεν ξύπνησαν ένα πρωί και είπαν ας τα πω .
Μπορεις να βαλεις ποιοι insiders συγκεκριμενα και πιο συγκεκριμενα τι ειπαν?
Και τι θα πει insider. Ο πιλουρις το παιδακι?? Ή ο court seat podcast? Και τι ειπαν αυτοι ακριβως και πως γινεται καποιος να επηρεαζεται απο αυτους.
Ερχομαστε και κρυφτειτε λενε και οι διπλα. Αυτοι κ αν μας ζαλιζουν. Αρα τι απαιτησεις μου λες.
Η ομαδα εχει τουλαχιστον 10πλασιο μπατζετ απο περυσι τον αυγουστο. Σε οποιος δεν κανει αυτο,ε προβλημα τους τι να κανουμε.
These users thanked the author basketikos4 for the post:
Panx Romana
renegade
Δημοσιεύσεις: 19470
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από renegade »

katafraktos έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 13:32 Πόσο καλύτερος του Shields να έρθει δηλαδή; Μιλάμε για βασικό παίκτη με Μ.Ο. 25,9 λεπτά και 12,8 πόντους σε midtable ομάδα EuroLeague, η οποία είναι και πρωταθλήτρια Ιταλίας.
Έλα μωρέ και εσύ λεπτομέρειες... επειδή κατέληξε σε ομάδα με στόχο την κατάκτηση της ευρωλίγκα πάει να πει ότι είναι κ καλός?
These users thanked the author renegade for the post (total 2):
Dimitrisou, katafraktos
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”