Ακριβώς αυτό δεν αλλάζω ούτε τελεία!Psagmenos4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:43 Η δύναμη της προπαγάνδας.
Ο μοκοκα ένας παίκτης γιουροκαπ , που δεν ήταν κι απ τους top αν εξαιρέσεις το final 4 ,βαφτίστηκε ευρωλιγκατη μεταγραφή, ο Χατζινσ που στο γαλλικό πρωτάθλημα έχει πολύ καλύτερα στατιστικά από τον Μοκοκα είναι μεταγραφή εποχής Χατζόπουλου λένε οι γνωστές( αλήθεια πότε πήραμε βασικό παίκτη σε καλή ηλικία από Γαλλική αξιολογη ομάδα γιατί κάτι παίκτες από κάτι μπασκετομανες θυμάμαι).
Ο Μπιρτσ ένας ψιλό τελιωμενος παίκτης βαφτίζεται παίκτης επιπέδου final 4 ευρωλιγκα και εδώ γελάμε, αλλά ο Μουρ(δεν τον βάζω καν σε σύγκριση με τον Αλεξαντερ) με τα καλύτερα στατιστικά στην GBL(χωρίς σοβαρό ασσο) θεωρείται φθηνια.
Ο Λιντελ με 59 λεπτά πέρυσι στο nba με το ζόρι δηλαδή έναμιση αγώνα περασε σαν μεταγραφή nbaερ ενώ ο Γκρει που τον ξέρουμε, που ήταν στην καλύτερη 5αδα του BCL(Ίδιο επίπεδο με eurcup) βαφτίστηκε ως υπεραξια.
Τον Καλαθη που ΟΝΤΩΣ ΕΠΑΙΖΕ ΕΥΡΩΛΙΓΚΑ ,με 18 και 20 λεπτά τον βγάλανε καπη και τον ντιμιτριεβιτσ ευρωλιγκατο.
Είπαμε θα πεσει πολύ προπαγάνδα υπέρ του Σπανουλη από τα ΜΜΕ γιατί πρώτον θέλουν τον Άρη αντίπαλο αφού τα βγάζουν εύκολα πέρα, σε αντίθεση με τον ΠΑΟΚ και φυσικά από την ίδια την ΕΟΚ ,με διαιτησιες , αβάντες και φυσικά με περιέργες μεθοδεύσεις στην Εθνική αλλά και πίεση σε παίκτες να συνεργαστούν με τον Σπανουλη για να πάνε Εθνική
(αυτό δεν σημαίνει βέβαια για τους κακοπροαίρετους που θα πεταχτούν ότι εμείς έχουμε ρόστερ nba, ισοδύναμοι θα είμαστε και το παρκέ θα είναι ο καθρέπτης