László Bölöni

Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Karelias »

kataramenos5 έγραψε:Αν και δε συμφωνώ με τον eleos, ενίοτε καλό είναι να ακούγεται και η αντίθετη άποψη χωρίς αφορισμούς η αντεγκλήσεις.
Αρκεί να μην είναι αφοριστική, αστήρικτη και ψευδής. Γιατί τότε δεν είναι άποψη, είναι κουράδα.
Γενικά μιλάω όχι για τον eleos.
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από eleos »

Thnx (I guess..)!

Τα παληκάρια που με βρίζουν επειδή είναι κολλητοί του μπόλονι και ξέρουν ότι εννοούσε μόνο τους μισούς, μπράβο τους. Εγώ που δεν είμαι γνωστός του, απλά ακούω τι λέει και συμπεραίνω..

Κατα τα άλλα, όπως είπε και ο kataramenos, απλά ήθελα να εκφράσω τις επιφυλάξεις μου για τον προπονητή.
Γιατί κατ εμέ δεν αξίζει σύμφωνα με τα όσα έχει δείξει την αμέριστη υποστήριξη-super γλύψιμο που χαίρεται εδω μέσα..

Και επειδή δε συμφωνώ με το ότι ΟΛΑ τα καλά τα έχει κάνει αυτός, και ΟΛΑ τα άσχημα η διοίκηση και οι παίχτες, είμαι εγκάθετος... ΜΑΛΙΣΤΑ
Άβαταρ μέλους
KilledByDeath_4
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από KilledByDeath_4 »

Κουρδακης,Ιντζιδης,Μουσιαδης,Γεωργιου

αυτους ειχε να πουμε οταν εκανε τις δηλωσεις στην προετοιμασια ,πουλας και τρελλα να πουμε.
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από DC »

Από πότε ο μπουφές είναι βρισιά;;;;
Με κάτι τέτοια έγινα τριψήφιος.

Σοβαρά τώρα, ο ένας είπε μπουφέ, ο άλλος γλύφτες, ο άλλος εγκάθετος.
Πιστεύω ότι θεμελιώσατε όλοι τα επιχειρήματά σας, η κόντρα λήγει εδώ.
Όλοι σας έχετε την ικανότητα για καλύτερες τοποθετήσεις. Μην το χέζετε.
Αν και τα παρακάτω συνεχίσουν στο ίδιο μοτίβο, θα σβήνονται. Δεν είναι χαζό; :)

Ακαιπούστε .... όχι σφαξιματάκια με το βαμβάκι. Ε; :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από eleos »

Νταξ, 20' μπαλίτσα* από τα 90' καλά είναι...

*μπαλίτσα που να μη θες να αυτοκτονήσεις
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από MANIAKOS »

αυτο με το λινο αρ εξτρεμ δε βγαινει...ειναι επιπολαιος και κουραστικος εκει...
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από joshua »

Η εικόνα της ομάδας ειναι τραγική και ακόμα περισσοτερο η διαχείριση της.Ομάδα χωρίς χαρακτήρα,χωρίς στόχο στο παιχνίδι της,ομάδα χωρίς αρχή και τέλος εδώ και καιρο.Δεν θέλω να πιστέψω οτι ειναι θέμα ικανοτήτων,απο την αρχή της χρονιάς μου δίνει την εντύπωση οτι δεν πιστεύει στην ομάδα,στο υλικό της και δεν χάνει την ευκαιρία να το δείχνει συνεχώς ,σε σημείο που με κάνει να πιστεύω οτι το κάνει επίτηδες.Είμαι απίστευτα εκνευρισμένος απο την σημερινη εικόνα της ομάδας κάτι που του χρεωνω αποκλειστικά.Αν η ομάδα ήταν στοιχειοδως συγκεντρωμένη εδώ και καιρο ,έστω και χωρίς το απαραίτητο υλικο ούτε το παιχνίδι με τον Λεβαδειακό θα είχε χαθεί ούτε και το σημερινό κάτι που θα μας έφερνε πρώτο φαβορί για την 2ρη θέση στόχος ο οποίος υπάρχει νομίζω μόνο για τον κόσμο και όχι γίαυτον.

Υ.Γ Διάβασα και τις δηλώσεις του που ήταν το κερασάκι στην τούρτα.ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ.
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από danirifle »

και ο ύπνος στον πάγκο καλά κρατεί...

συνέχισε λάζλε, κοιμήσου ήσυχα. έχεις τον κολομπούρδα να δουλεύει και για πάρτη σου
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από eorptol »

Ο Μπόλονι τον φρενάρει
Ο Μπόλονι τον φρενάρει
Σταύρος Κόλκας

Ο ΠΑΟΚ πέταξε δύο βαθμούς όχι γιατί ήταν καλύτερος από τον Ατρόμητο, αλλά γιατί το παιχνίδι του ήρθε τόσο βολικά που μάλλον εγκλιμάτισε που δεν το πήρε.

Το ότι το γκολ του Μήτρογλου είναι οφσάιντ, αποτελεί τη μία παράμετρο, αλλά νομίζω πως η εικόνα του ΠΑΟΚ ήταν τέτοια που μάλλον θα πρέπει να το αναλύσουμε λίγο παραπάνω.

Θεωρώ πως ο Μπόλονι είναι σε τραγική κατάσταση. Δεν δίνει στην ομάδα ούτε φρεσκάδα, ούτε αυτοματισμούς, ούτε ένα ξεκάθαρο στρατηγικό πλάνο.

Για παράδειγμα, σήμερα έδωσε χώρο στον Ατρόμητο, αλλά ήταν ξεκάθαρο – πρέπει να είσαι γκαβός για να μη το δεις – πως δεν είχε δουλεμένη την κόντρα επίθεση. Το ένστικτο του Σαλπιγγίδη, η ποιότητα του Λάζαρ και η τραγική τοποθέτηση του Τόμας ήταν οι λόγοι που ο ΠΑΟΚ πέτυχε γκολ στη κόντρα. Όχι κάποιος αυτοματισμός ή κάποια άσκηση.

Το ότι όποτε η ομάδα έβγαινε στη κόντρα και δεν ήταν δουλεμένη, φάνηκε από το γεγονός πως αν εξαιρεθεί μία μπαλιά του Κλάους στον Λάζαρ, οι παίκτες δεν ήξεραν τι να κάνουν τη μπάλα. Συνήθως σταματούσαν και την γύριζαν πίσω.

Προσπαθούσα να μετρήσω πόσες φορές ο Λίνο περίμενε τον Σταφυλίδη ή ο Σαλπιγγίδης τον Έτο και δεν έφευγαν στον χώρο που υπήρχε, αλλά σε κάποια φάση έχασα το μέτρημα. Για τη σημασία του αγώνα, η συμπεριφορά της ομάδας ήταν αστεία.

Πάμε και στη διαχείριση κατά τη διάρκεια του αγώνα. Σε ένα πρώτο ημίχρονο που θα μπορούσε κάλλιστα να χαρακτηριστεί ισορροπημένο, αφού δεν υπάρχουν φάσεις στις εστίες, ο ΠΑΟΚ ευτύχησε να προηγηθεί με το πολύ όμορφο γκολ του Σαλπιγγίδη.

Ο Δώνης, ξεκινάει το δεύτερο ημίχρονο με δύο αλλαγές υψηλού ρίσκου, ενώ τις κλείνει στο 65΄βάζοντας και άλλον φορ αντί αμυντικού χαφ.

Η απάντηση του Μπόλονι στο υψηλό ρίσκο του αντιπάλου του δεν ήρθε στο τάιμινγκ που έπρεπε. Με ποσοστά κατοχής 60% - 40% υπέρ του Ατρομήτου και με τους χώρους πλέον πολύ περισσότερο, ο όχι δουλεμένος ΠΑΟΚ να παίξει την κόντρα, είχε ανάγκη τον Ίβιτς για να κρατήσει μπάλα και τον Γεωργιάδη για να φύγει στον χώρο.

Η αλλαγή του Γεωργιάδη έρχεται στο 78΄και του Ίβιτς στο 82΄, κάτι που ακολούθησε το γκολ της ισοφάρισης. Και στο τελευταίο δεκάλεπτο συνέβη αυτό που θα μπορούσε να συμβεί όσο το παιχνίδι ήταν 0-1. Ο ΠΑΟΚ κράτησε μπάλα εύκολα και βγήκε ορθολογικά στους χώρους που υπήρχαν από νωρίς.

Ο ΠΑΟΚ έχασε μία σπουδαία ευκαιρία να πατήσει κορυφή από την 2η αγωνιστική, κάτι που οφείλεται κυρίως στον προπονητή του.

Ο αγώνας με τον Παναθηναϊκό είναι κριτήριο για τη συνέχεια των πλέι οφ, αλλά για να κερδίσουμε, έχοντας απέναντί μας μία ομάδα που ψάχνει να κρατηθεί από κάπου μετά και από τη χθεσινή ήττα.

Άλλη τέτοια απαράδεκτη προσέγγιση από τη πλευρά του προπονητή δεν υπάρχει περίπτωση να μη στοιχήσει ακόμη παραπάνω. Τα βολικά αποτελέσματα των αντιπάλων μάλλον κάποτε θα τελειώσουν και όπως είναι κοντά η κορυφή πλέον, είναι κοντά και ο πάτος.


ο κοκλας τα αποφασισε εδω και καιρο μπολονι τελος ........τον μονο που δεν καταφερε ηταν να φαει αυτον που "δεν παταει περιοχη " .....
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από trel@menos »

τι να πει κι ο μπολονι μπροστα στον κολκα? ας μας βγαλει κι αυτος τσ λ και μετα τους συγκρινουμε :D .
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από eleos »

Ναι, ο Κόλκας σας πείραξε, δε κοιτάτε τα χάλια μας...

2ο συνεχόμενο παιχνίδι, ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΛΛΑΚΤΗ 11άδα (και αλλαγές σχεδόν), με τα ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΛΛΑΚΤΑ ΧΑΛΙΑ.

Και φταίει ο Κόλκας, πάντως ο Λάζλος με τίποτα...
Άβαταρ μέλους
Vonapartis
Δημοσιεύσεις: 476
Εγγραφή: Σάβ 06 Αύγ 2011, 23:27

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Vonapartis »

Δεν ξέραμε ότι θάπρεπε να πάρουμε για προπονητή τον μάγο χουντίνι για να μεταμορφώσει μια ομάδα που από το καλοκαίρι έχει περάσει από χίλια μύρια κύματα, χωρίς σταθερό ρόστερ και σταθερή διοίκηση. Επέκταση συμβολαίου Ζήση πριν είναι πολύ αργά.
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Δω-δώνης Δω-Δώνης!!!

Εγέρθητει ρεεεεεεεεεεεεε!!!!!
Άβαταρ μέλους
KilledByDeath_4
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από KilledByDeath_4 »

βρωμικος πολεμος.-
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Δάσκαλε, βρες λίγο τη ρέγουλα γιατί δεν πολυτσουλάει το πράμα.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”