19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
ρε μαγκες το φαγατε το παιδι, εξαλλου τι ζητησε? μια ευκαιρια να τον δει ο νεος προπονητης, πρεπει να τον ξεσκίζουμε επειδη θελει να διεκδικησει και την τελευταια πιθανοτητα να παιξει στον ΠΑΟΚ? δηλαδη επειδη καποιοι κανανε την λαλακια και δαπανησαν 2 μυρια για την παρτη του φταιει αυτος? και γω ειμαι ενας απο αυτους που πιστευουν οτι κατα 90% δεν προκειται να παιξει μπαλα αλλα ας εξαντλησουμε και το υπολοιπο 10% μονο κερδισμενοι μπορουμε να βγουμε. οσο για αυτους που λενε οτι δεν υπαρχει Ελληνας ποδοσφαιριστης θα μου επιτρεψει να διαφωνήσω, την τελευταια δεκαετια ειναι πολυ οι αξιολογοι Ελληνες που εχουν κινησει και το ενδιαφερον μεγαλλον ομαδων εξαλλου αυτο μπορουμε να το δουμε και απο την εθνικη οπου τα τελευται χρονια ειναι στις τελικες φασεις των μεγαλων διοργανώσεων απλα δεν υπαρχει ο Ελληνας ποδοσφαιριστης που μπορει να κανει την διαφορα
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Εντάξει ρε παιδιά.Μετά την προετοιμασία θα τον δώσουμε του εργοτέλη,αφού δε θα τον θέλει ο προπονητής...

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Ας στειλουμε την τραγουδιαρα μεταγραφη σε κανα μαγαζι Κρητη και θα δεις για ποτε ο Μπιτ Μπιτ θα παει δανεικος
Ξυπνα Σβουρα εμεις θα στα λεμε?

Ξυπνα Σβουρα εμεις θα στα λεμε?
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Μόνο αν τα καταφέρει σαν αλλαγή του σάλπι τον βλέπω να παίζει στον ΠΑΟΚ.
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
παλι δεξια θα τον δουμε τον Σαλπι?
Ελπιζω οχι,δεν κανει για γραμη το παιδι,ισως κανουμε μεταγραφη η Μπιτ Μπιτ
Ελπιζω οχι,δεν κανει για γραμη το παιδι,ισως κανουμε μεταγραφη η Μπιτ Μπιτ
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
μπηκα να γραψω οτι στις δηλωσεις του βλεπω μια αλλαγη νοοτροπιας και οτι κτλαβε οτι εκανε μλκιες ολον αυτον τον καιρο..μολις ειδα την φωτογραφια το μετανιωσα

- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1997
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Ωραια, κρινουμε εναν παικτη απο το αν κανει σουζες. Θα σε στρωσει ο Λαζλο Βασιλακη!!
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Ναι με το μυαλό που διαθέτει ο Βασιλάκης σίγουρα θα τον στρώσει ο Μπολόνι...Προπονητής είναι,όχι ο μάγος του Όζ.

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Απιστευτο,κανει σουζες πραγματικα αυτο το παιδι ειναι ντιπ για δεσιμο
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Πλάκα κάνει με τους φωτογράφους! ΕΛΕΟΣ!
Ας παίζει καλά κι ας κάνει κάθε μέρα 500 σούζες!
Ας παίζει καλά κι ας κάνει κάθε μέρα 500 σούζες!

