Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.

Θέματα που αφορούν την επικαιρότητα και τα Μ.Μ.Ε.
Άβαταρ μέλους
karl
Δημοσιεύσεις: 2313
Εγγραφή: Δευ 24 Ιαν 2011, 23:32
Τοποθεσία: Αμβούργο

Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από karl »

Για τα στατιστικά στοιχεια:

Ας έχουμε υπόψη μας ότι η δημοσίευση στατιστικων στοιχειων σε σχέση με τα τρεξίματα:

- ομαδικά
- ατομικά
- μικρές, μεγάλες, μεσαίες κούρσες
- ταχύτητες κτλ

σε άλλες χώρες είναι κάτι εντελώς φυσιολογικό, ακόμη και ενώ διαξάγεται ο αγώνας.

Ας γίνει αυτό επιτέλους και στην Ελλάδα. Είναι απαράδεκτο γύρω από τα στατιστικά να παίζονται επικοινωνιακα και παρασκηνιακά παιχνίδια.

Διαφάνεια λοιπόν για να μπει ένα τέλος σε αυτό το φαινόμενο.

Μετά αρχίζει βεβαια ένα άλλο "πρόβλημα": αυτό της σωστής ερμηνείας των στοιχειων.

Όπου όμως υπάρχουν δυο επίπεδα:

1. Η ερμηνεία που γίνεται από δημοσιογράφους και φιλάθλους

2. Η ερμηνεία που γίνεται μέσα στην ίδια την ομάδα. Εδώ τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά μιας και τα στατιστικά στοιχεια εδώ είναι απείρως περισσότερα από αυτά που βγαίνουν στην επιφάνεια με αποτέλεσμα να απαιτείται πολύ μεγάλη τεχνογνωσία. Οι ανθρωποι που ασχολούνται με αυτά πνίγονται στη κυριολεξία. Στους μεγάλους ευρωπαϊκούς συλλόγους υπάρχουν ειδικά τμήματα αξιολόγησης στατιστικών με πανάκριβες υποδομές.

Πρόκειται για τμήματα που όπως και το γιατρικό τμήμα χτίζονται επί πολλά χρονια αποτελώντας ένα πραγματικό κεφαλαιο για το σύλλογο.

Κάτι που καθιστά αδιανόητο κάποιοι περαστικοί προπονητές να κάνουν του κεφαλιού τους και να τινάζουν στον αέρα ότι πολύτιμο δημιουργήθηκε στο παρελθόν.
Άβαταρ μέλους
Ale
Δημοσιεύσεις: 6482
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 02:26
Τοποθεσία: Νότια Μακεδονία

Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από Ale »

Karelias έγραψε:Βασικά, τι σημασία έχει πόσο τρέχεις, αν δεν ξέρεις που θέλεις να πας;
Εικόνα
τσιριγώτης
Δημοσιεύσεις: 2769
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 19:54
Τοποθεσία: Κύθηρα

Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από τσιριγώτης »

ΠΑΟΚ λέω κ κλαίω
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Η ομάδα δεν ξέρει πού πατάει και πού βρίσκεται. Τρέχει (όσο τρέχει) πάντα σε λάθος χρόνο και πάντα πίσω από τη μπάλα και όχι μπροστά από αυτήν. Ο αγώνας στην Κομοτινή το έδειξε πεντακάθαρα.
Άβαταρ μέλους
chrisg4
Δημοσιεύσεις: 2986
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από chrisg4 »

Έχουν πολύ πλακα οι ρεπορτερ του ΠΑΟΚ. Αυτοί που στηρίζουν τον Αγγελο προσπαθούν να πείσουν τους πάντες ότι για το φετινό χάλι φταίει ο Ζήσης και κάποιοι παίχτες και αυτοί που αντιπαθούν παθολογικά τον Άγγελο προσπαθούν να τα ρίξουν όλα σ αυτόν και του συνεργάτες τους. Θα πω κάτι που μπορεί να σοκαρει και τους δυο. :lol: :lol: :lol: :lol:

Το ότι ο ένας είναι ανίκανος δεν κάνει αυτομάτως τον άλλον ικανό. Όταν 3 χρονια η ομάδα είναι για τα πανηγύρια όλοι όσοι ασχολήθηκαν μαζί της είναι ανίκανοι..

Και ο Ζήσης και κάποιοι παίχτες και ο Άγγελος αποδείχθηκαν πολύ λίγοι για τον ΠΑΟΚ. Ο Ζήσης έφυγε ( ελπίζω δηλαδή ), ο Άγγελος και οι συνεργάτες του έφυγαν καιρός να φύγουν και κάποιοι παίχτες που αποδεδειγμένα είναι λίγοι για τον ΠΑΟΚ ( μερικοί ήδη φύγαν ) για να τελειώνουμε μια και καλή με τις μετριότητες...
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17914
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από K_geo »

Η αποστολή και η δημοσίευση στοιχείων που αφορούν την αγωνιστική κατάσταση των παικτών που προκύπτει από το σύστημα vis track που έχει στην κατοχή της η ΠΑΕ ΠΑΟΚ προκάλεσε πολύ άσχημες εντυπώσεις στην Τούμπα. Στοιχεία που είχαν στη διάθεση τους, μέλη της πρώην τεχνικής ηγεσίας διέρρευσαν προς δυο συγκεκριμένες δημοσιογραφικές κατευθύνσεις τις τελευταίες ημέρες.

Η πράξη αποτελεί «τρύπημα» στο αγωνιστικό τμήμα από ανθρώπους που υπερασπίζονταν ότι δεν είχαν καμία επαφή με δημοσιογράφους. Πρόκειται για ανθρώπους που μπορεί να μην εργάζονται σήμερα στον ΠΑΟΚ αλλά πληρώνονται ακόμα από την ΠΑΕ καθώς τα συμβόλαια τους ολοκληρώνονται τον Ιούνιο.

Το γεγονός προκάλεσε πολύ άσχημη εντύπωση στους επιτελείς του Δικεφάλου που βρίσκονται στην αναζήτηση του ανθρώπου που έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία που αφορούν το εσωτερικό και τη λειτουργία της ομάδας και δεν αποκλείεται το ενδεχόμενο νομικών κινήσεων από την πλευρά της ΠΑΕ.
ariskatiforos

Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από ariskatiforos »

καταρχην συμφωνω με chris4
αυτο ακριβως συμβαινει
κατα δευτερον θα πω
ΠΑΕ ΙΝΠΑΟΚ24
Άβαταρ μέλους
astronaut
Δημοσιεύσεις: 2165
Εγγραφή: Δευ 09 Δεκ 2013, 03:24
Τοποθεσία: On Tour

Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από astronaut »

K_geo έγραψε:
Η αποστολή και η δημοσίευση στοιχείων που αφορούν την αγωνιστική κατάσταση των παικτών που προκύπτει από το σύστημα vis track που έχει στην κατοχή της η ΠΑΕ ΠΑΟΚ προκάλεσε πολύ άσχημες εντυπώσεις στην Τούμπα. Στοιχεία που είχαν στη διάθεση τους, μέλη της πρώην τεχνικής ηγεσίας διέρρευσαν προς δυο συγκεκριμένες δημοσιογραφικές κατευθύνσεις τις τελευταίες ημέρες.

Η πράξη αποτελεί «τρύπημα» στο αγωνιστικό τμήμα από ανθρώπους που υπερασπίζονταν ότι δεν είχαν καμία επαφή με δημοσιογράφους. Πρόκειται για ανθρώπους που μπορεί να μην εργάζονται σήμερα στον ΠΑΟΚ αλλά πληρώνονται ακόμα από την ΠΑΕ καθώς τα συμβόλαια τους ολοκληρώνονται τον Ιούνιο.

Το γεγονός προκάλεσε πολύ άσχημη εντύπωση στους επιτελείς του Δικεφάλου που βρίσκονται στην αναζήτηση του ανθρώπου που έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία που αφορούν το εσωτερικό και τη λειτουργία της ομάδας και δεν αποκλείεται το ενδεχόμενο νομικών κινήσεων από την πλευρά της ΠΑΕ.

Δακρύσαμε...
Τουλάχιστον θα σταματήσει η λασπολογία περί φυσικής κατάστασης...

Και κάτι ακόμα..
Τα στοιχεία ήταν πρόθυμοι να τα δημοσιεύσουν
- οι αυλοκόλακες
- οι γκαγκατσοραγιάδες
- η Πράσινη
- η Ώρα για Σπορ
- το Φως των Σπορ
παοκαρα23
Δημοσιεύσεις: 1550
Εγγραφή: Τρί 03 Φεβ 2015, 03:07

Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από παοκαρα23 »

οχι οτι εχω καμια εκτιμηση στα σπορ(απο εκει προερχεται το συγκεκριμμενο αρθρο) αλλα απ τη στιγμη που βγηκαν τετοιου ειδους στοιχεια στη φορα,το πιο λογικο ηταν οι πληροφοριες να προηλθαν απ το τεχνικο τιμ του ΑΑ η απ τον ιδιο.ξεροντας οτι τα στοιχεια χρησιμοποιηθηκαν πρωτα σε εφημεριδα που διευθυντης γραφειου Θεσσαλονικης ειναι ο Στελλας νομιζω οτι το παραπανω σεναριο ειναι και το πιο πιθανο.
εκτος αν συμβαινει κατι που δεν γνωριζουμε η σ αυτα τα στοιχεια μπορει να εχει προσβαση οποιοσδηποτε.
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17914
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από K_geo »

θεωρώ οτι μετά το πολύ σωστό ποσταρισμα του touboflo4 χθες, είναι λάθος το να συγχέουμε τη φυσική κατάσταση των παιχτών και τα στοιχεία των εργομετρικών με το πόσα χλμ και λοιπές πληροφορίες δίνει το vis track.

και με την ευκαιρία μια ερώτηση προς τον touboflo4.

υπάρχει η πιθανότητα, η κακή απόδοση των παιχτών στα εργομετρικά/κακή φυσική κατάσταση, σε συνδυασμό με το πολύ τρέξιμο που επιλέγαμε ώς τρόπο παιχνιδιού, να οδήγησαν σε περισσότερους μυϊκούς ή άλλους τραυματισμούς; :?

υγ: αν όντως οι πληροφορίες προέρχονται από το τεχνικό επιτελείο του πρώην προπονητή του ΠΑΟΚ (που επιφυλάσσομαι μέχρι να βρεθεί άκρη σε αυτή την ιστορία), τότε όντως, μιλάμε για "τρύπημα" ολκής και παράτυπη διαρροή εταιρικών δεδομένων (από την στιγμή μαλιστα που η παε είχε επιλέξει (;) τη ΜΗ δημοσίευση τους).
Άβαταρ μέλους
astronaut
Δημοσιεύσεις: 2165
Εγγραφή: Δευ 09 Δεκ 2013, 03:24
Τοποθεσία: On Tour

Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από astronaut »

Να μας πει ο Τουμποφλό, στο βαθμό που μπορεί, αν η μίνι -εντατική όπως λέγεται- προετοιμασία εν όψει πλέι ωχ απ'τον ΓΧ μπορεί να ρίξει αισθητά τα τρεξήματα της ομάδας.
Αντίστοιχη μίνι προετοιμασία είχε πραγματοποιηθεί πριν λίγα χρόνια στο προπονητικό της Ξάνθης με καταστροφικά αποτελέσματα.
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από eorptol »

Ξεφτίλα...... Άγγελος και ζησης έχουν μεγάλη ευθύνη για το χάλι με μεγαλύτερη του άγγελου
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από eorptol »

astronaut έγραψε:
K_geo έγραψε:
Η αποστολή και η δημοσίευση στοιχείων που αφορούν την αγωνιστική κατάσταση των παικτών που προκύπτει από το σύστημα vis track που έχει στην κατοχή της η ΠΑΕ ΠΑΟΚ προκάλεσε πολύ άσχημες εντυπώσεις στην Τούμπα. Στοιχεία που είχαν στη διάθεση τους, μέλη της πρώην τεχνικής ηγεσίας διέρρευσαν προς δυο συγκεκριμένες δημοσιογραφικές κατευθύνσεις τις τελευταίες ημέρες.

Η πράξη αποτελεί «τρύπημα» στο αγωνιστικό τμήμα από ανθρώπους που υπερασπίζονταν ότι δεν είχαν καμία επαφή με δημοσιογράφους. Πρόκειται για ανθρώπους που μπορεί να μην εργάζονται σήμερα στον ΠΑΟΚ αλλά πληρώνονται ακόμα από την ΠΑΕ καθώς τα συμβόλαια τους ολοκληρώνονται τον Ιούνιο.

Το γεγονός προκάλεσε πολύ άσχημη εντύπωση στους επιτελείς του Δικεφάλου που βρίσκονται στην αναζήτηση του ανθρώπου που έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία που αφορούν το εσωτερικό και τη λειτουργία της ομάδας και δεν αποκλείεται το ενδεχόμενο νομικών κινήσεων από την πλευρά της ΠΑΕ.

Δακρύσαμε...
Τουλάχιστον θα σταματήσει η λασπολογία περί φυσικής κατάστασης...

Και κάτι ακόμα..
Τα στοιχεία ήταν πρόθυμοι να τα δημοσιεύσουν
- οι αυλοκόλακες
- οι γκαγκατσοραγιάδες
- η Πράσινη
- η Ώρα για Σπορ
- το Φως των Σπορ
Το παραμύθι για όλα φταίνε οι άλλοι εκτός από μένα τελείωσε ο άγγελος έχει την μεγαλύτερη ευθύνη δυστυχώς
ariskatiforos

Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από ariskatiforos »

για ολα φταει ο αγγελος για τα φετινα τα περσινα τα του χρονου τα προ δεκαετιας και παει λεγοντας..
πραγματικα απορω..
το θεμα ειναι οτι υπαρχουν παιχνιδια εξουσιας απο μεσα(μμε) στη πλατη του ΠΑΟΚ και εμεις πεταμε αετο.
ο αγγελος και ο αγγελος..
εδω θα ειμαστε και του χρονου..να λεμε τα ιδια
ο μαρινακης την ξερει τη δουλεια και πηρε τα μετρα του μ εναν κατακριτεο εννοειται τροπο..
εμεις παραμενουμε ερμαια σαν κοινη γνωμη του καθε μεσου.
ξυπνατε επιτελους δεν αγαπανε τον ΠΑΟΚ τη τσεπη τους αγαπανε και μαχονται για τα αποκλειστικα..
αυριο να ερθει ο καλυτερος τδ και κοουτς αν δε μιλαει σ αυτους και τους απομονωσει απο παικτες κλπ θα τον φανε...
ο αγγελος και ο αγγελος και ο αγγελος και ο βρυζας κλπ κλπ..
αν ο αγγελος μιλουσε στον κολακα θα ηταν ο καλυτερος του κοσμου που προσπαθει με χαμηλης ποιοτητας υλικο που καταφερε να εχει τον ΠΑΟΚ πρωτο μετα απο χρονια
και ο βρυζας θα ηταν ο κακος αν δε μιλουσε ,που δε βοηθαει την ομαδα
...ο αγγελος ο αγγελος ο αγγελος..
Άβαταρ μέλους
Trilofiotis
Δημοσιεύσεις: 1229
Εγγραφή: Πέμ 08 Ιαν 2015, 13:55

Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από Trilofiotis »

Εμενα με βολεύει το ότι υπάρχει τόση σαπίλα στα ΜΜΕ.

Μπορώ και να ξεχωρίζω τα Ορκ/χαιβάνια ευκολότερα, όσους δηλαδή ακόμα ασχολούνται με ΑΡΔιές και τις πιστεύουν ή απλά τις χρησιμοποιούν.

Natural Selection του ποδοσφαιρόκοσμου.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα - Μ.Μ.Ε”