λαθος εισαι αδερφε ειχε υπολογισει ενα ποσο της ταξης των 700000 ευρω(ή 600000 ευρω ενα απο τα 2) κιολας οταν το ειπε ψιλογελασε γιατι λεει εδω στην αλλη αυξηση μαζεψαμε 2-2,5 μυρια...που να ηξερε οτι μονο 6000 ΠΑΟΚτσηδες θα συμμετειχαν σε αυτη και το ποσο θα μαζευοταν τσιμα τσιμα να καλυψει τον προυπολογισμο...για αυτο γρφω παντα πριν ζηταμε να δινουμε ο ΠΑΟΚ ειναι σε μια δυσκολη φαση και ολοι ξερουμε οτι μεχρι να βγει θα πρεπει και εμεις να πιεστουμε...αλλα οταν βγει θα μας αποζημιωσει σιγουρα...bob έγραψε:Δυστυχώς ο ίδιος ο κ.Βιολίδης είχε πει στην επίσημη συνέντευξη τύπου ότι η τρύπα είναι 2 μύρια χωρίς να υπολογίζεται η ΑΜΚ και τα έσοδα απο τα εισιτήρια των πλευ οφ,και τώρα έχει πέσει κοινή γραμμή να μας πουν ότι η ΠΑΕ ΠΑΟΚ είναι μέσα 2-3 μύρια!!!Εγώ θα περιμένω τέλη του μήνα και θα κρίνω ανάλογα,πάντως και που δεν αφήνει να γίνει έλεγχος είναι χαζομάρα γιατί καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται λένε στο χωριό μου!!!
υγ τα χρεη φετος θοδωρα τα χρεη αυτο να σκεφτεσαι μονο....πιαστους απο τα @@ οχι χαμηλα τη μπαλα...