Θεόδωρος Ζαγοράκης

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Sera4 »

bob έγραψε:Δυστυχώς ο ίδιος ο κ.Βιολίδης είχε πει στην επίσημη συνέντευξη τύπου ότι η τρύπα είναι 2 μύρια χωρίς να υπολογίζεται η ΑΜΚ και τα έσοδα απο τα εισιτήρια των πλευ οφ,και τώρα έχει πέσει κοινή γραμμή να μας πουν ότι η ΠΑΕ ΠΑΟΚ είναι μέσα 2-3 μύρια!!!Εγώ θα περιμένω τέλη του μήνα και θα κρίνω ανάλογα,πάντως και που δεν αφήνει να γίνει έλεγχος είναι χαζομάρα γιατί καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται λένε στο χωριό μου!!!
λαθος εισαι αδερφε ειχε υπολογισει ενα ποσο της ταξης των 700000 ευρω(ή 600000 ευρω ενα απο τα 2) κιολας οταν το ειπε ψιλογελασε γιατι λεει εδω στην αλλη αυξηση μαζεψαμε 2-2,5 μυρια...που να ηξερε οτι μονο 6000 ΠΑΟΚτσηδες θα συμμετειχαν σε αυτη και το ποσο θα μαζευοταν τσιμα τσιμα να καλυψει τον προυπολογισμο...για αυτο γρφω παντα πριν ζηταμε να δινουμε ο ΠΑΟΚ ειναι σε μια δυσκολη φαση και ολοι ξερουμε οτι μεχρι να βγει θα πρεπει και εμεις να πιεστουμε...αλλα οταν βγει θα μας αποζημιωσει σιγουρα... 8-) 8-)

υγ τα χρεη φετος θοδωρα τα χρεη αυτο να σκεφτεσαι μονο....πιαστους απο τα @@ οχι χαμηλα τη μπαλα...
ntilis
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: Κυρ 21 Σεπ 2008, 22:10

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από ntilis »

marley 4 έγραψε:ntilis

κανεις τεραστιο λαθος να σκεφτεσαι οτι υπαρχει κατι περιεργο με τα οικονομικα στην παε
ο ζαγορακης ειναι ενας ποδοσφαιριστης που αγαπαει παθολογικα τον συλλογο και ειναι τιμιος μεχρι εκει που δεν παει
ομως δεν ειναι ουτε οικονομολογος ουτε στα κολπα κτλ για να μπορεσει να τα βγαλει περα χρειαζεται ανθρωπους που ξερει και εμπιστευεται για να τον συμβουλευουν αυτες οι συμβουλες μπορει να αποδεχτουν λανθασμενες μεχρι εκει ομως για να ειναι ενταξει οικονομικα ο ΠΑΟΚ χρειαζεται πολυ χρημα διορατικοτητα και τυχη
τον κατσαρη τον βρηκε αν ειχε να βαλει καποιον αλλο να εισαι σιγουρος οτι θα το εκανε
μην μετρας τα εσοδα τα 3 χρονια δες τα χρεη το προπονητικο τα λειτουργικα εξοδα και συγκρινετα με το ποκ δες τι επαθε ο κοκκαλης με 2 αποτυχημενες χρονιες
προφανως καικαποιοι συνεργατες εχουν και προσωπικες βλεψεις πχ παπαδοπουλος καποιοι λοιπον διαχωριζουν την θεση τους αλλοι συνεχιζουν στηριξη και προστασια στον ζαγορακη σημαινει κατα την γνωμη μου καλοπροαιρετη κριτικη οπου νομιζουμε και οχι στα παντα λαθη εκανε κανει και θα κανει δεν γινεται αλλιως σε μια ομαδα με τις συνθηκες του ΠΑΟΚ λογικο ειναι να προκαλουνται εντασεις και παθη και το διαρκειας θα το παρεις και αυτοι αν μπορουν να παρουν τον μαικον θα τον παρουν θα διαχιριστουν τα λεφτα μας οπως νομιζουν καλυτερα κα εχουν την εμπιστοσυνη μας σε αυτο ας γινει ελεγχος αν θελουν καποιοι δεν εχουμε να φοβηθουμε τιποτα οσο για καποιους με στην παε ξερει και θα κρινει το διωξε τον ενα διωξε τον αλλο δεν ειναι τοσο απλο ουτε και η λυση

Ολα σωστά και λίγο πολύ γνωστά . Δέν μιλάμε για ανάλυση εσόδων εξόδων , γιατί βλέπω απο προπονητές κάποιοι ειναι και λογιστές εδω μέσα. Ελεος πια . Η ουσία ήταν οτι όποιος και να βρίσκεται στο τιμόνι θα πρέπει να γίνεται έλεγχος , χωρίς γκρίνιες και όλα τα υπόλοιπα. Αυτό και μόνο αυτό. Κάθε άποψη για πλήρη διαφάνεια πρέπει να ειναι και κακοπροαίρετη? Αφού είναι έτσι τοτε όλα πάνε καλά και πιστεύω οτι θα πάμε πολύ καλυτερα σε όλους τους τομείς. Ολοι θέλουμε το καλύτερο για την ομάδα μας και σε αυτό ελπιζουμε πάντα.
ntilis
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: Κυρ 21 Σεπ 2008, 22:10

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από ntilis »

niko70 έγραψε:
ntilis έγραψε:Αδέρφια τον Θόδωρο τον πιστεύω και θα τον πιστεύω για πάντα. Μήπως όμως ήρθε η ώρα να ψαχτούμε για τον περίγυρο του στην ΠΑΕ και ΚΑΕ κ.τ,λ,? Κάποια πράγματα δεν κολλανε και αυτό διότι ναι μεν σε περίοδο λιτότητας της ομάδας , αλλά ένας απο το TEAM , δεν έχει αφήσει μαζαγί για μαγαζί στην πόλη. Κάθε μέρα αγοράζει τα πάντα. Νομιζω πρέπει να γίνει οικονομικός έλεγχος ξανα και ξανα . Είναι πολλά τα λεφτά τα 3 τελευταία χρόνια και δεν δικαιολογείται να μιλάμε ξανά για λιτότητα με ανύπαρκτες μεταγραφές.Και οι τελευταίες καλές που είχαμαι κάνει πριν 2 χρόνια περίπου , άλλοι είχαν πληρώσει. Να ξαναπάρω το διαρκείας για να πάρουμε γκουστάβο? όχι αδέρφια με 40 περίπου εκατομμύρια έσοδα τα τελευταία 3 χρόνια πρέπει να κάνεις περισσότερα πράγματα. --Το μέλι είναι πολύ και τα δάκτυλα μας μεγάλα--, Εύχομαι να πάνε όλα καλά , και να μην σε προετοιμάζουν απο τώρα για τους αποκλεισμούς. Ολοι έχουμε δικαίωμα στο όνειρο Κυριοι. ΜΙΑ ΖΩΗ ΤΑ ΙΔΙΑ - ΒΑΡΕΘΗΚΑ -
Aδερφέ, τι μου γράφεις την πρώτη πρότασή σου, όταν απά κάτω βάζεις 8 σειρές που την αναιρούν ??? Πες ξεκάθαρα ότι δεν εμπιστεύεσαι πλέον το Ζαγόρ γιατί σου βρωμάει κάποιος συνεργάτης του. Γιατί δεν μπορώ να καταλάβω πως εμπιστεύεσαι το Ζαγόρ όταν υποννοείς ότι έχει αφήσει κάποιον και αλωνίζει την ΠΑΕ και τα "λεφτά μας". Πιστεύεις ότι είναι τουρίστας, ή ότι παριστάνει τον πρόεδρο στις φωτογραφίες...Πραγματικά θα το εκτιμούσα περισσότερο αν έλεγες "δεν τον πιστεύω, γιατί ακούω ότι ο Βιολίδης έχει καταχραστεί χρήμα της ΠΑΕ". Τώρα τα υπόλοιπα για ανύπαρκτες μεταγραφές, λιτότητες, έσοδα, διαρκείας και αποκλεισμούς, θα σου συνιστούσα φιλικά να παρακολουθείς από πιο κοντά τα του ΠΑΟΚ... δε θα έχεις τόσες απορίες...

Συγνώμη ρε φίλε δεν έχουμε τελειώσει όλοι πανεπιστήμιο. Ο τρόπος πράγματι δεν ήταν και ο πιό σωστός . Απλά η επιθυμία της πρόκλησης του champion league μετά απο τόσα χρόνια , και γενικά η φιλοδοξία της κορυφής σε κάνει να ξεφεύγεις και να ψάχνεις γύρω σου για υπεύθυνους . Η προσγειωση είναι πάντα δύσκολη .
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από niko70 »

Τώρα αυτό τι σχέση μπορεί να έχει...
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από moican4 »

Με ποση ευκολια καποιοι λενε "ειχε τοσα εσοδα ,πρεπει να κανει μεγαλυτερα πραγματα" ..
Μου θυμιζουν τον ντεμη, που εβγαινε και μοιραζε παπαδες ,λεφτα με το τσουβαλι, 5ετη προγραμματα , Δον σερα φερερ, και παιχταραδες οταν ολοι οι υπολοιποι αναρωτιομασταν "πως γινονται αυτα"...?

Και μετα ηρθε η κατραπακια, εβαλε μεσα την κουλα καποιες δεκαδες εκ ευρω με τις μλκιες του και μουτζωνονται τωρα ολοι για τον ¨παπα" που φαγανε τοτε...

Δηλ να κανει μεταγραφαρες ο Π.Α.Ο.Κ αλλα αν μετα φυγει και μας αφησει κανενα ελλειμα με καμια 20 εκ ευρω τοτε " Ζαγορακη εισαι πουστης ,λαμογιο κ.τ.λ"....

Τι λετε ρε παΙδια..? Ετσι ευκολα ειναι τα πραγματα..?
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Sera4 »

ntilis έγραψε:
marley 4 έγραψε:ntilis

κανεις τεραστιο λαθος να σκεφτεσαι οτι υπαρχει κατι περιεργο με τα οικονομικα στην παε
ο ζαγορακης ειναι ενας ποδοσφαιριστης που αγαπαει παθολογικα τον συλλογο και ειναι τιμιος μεχρι εκει που δεν παει
ομως δεν ειναι ουτε οικονομολογος ουτε στα κολπα κτλ για να μπορεσει να τα βγαλει περα χρειαζεται ανθρωπους που ξερει και εμπιστευεται για να τον συμβουλευουν αυτες οι συμβουλες μπορει να αποδεχτουν λανθασμενες μεχρι εκει ομως για να ειναι ενταξει οικονομικα ο ΠΑΟΚ χρειαζεται πολυ χρημα διορατικοτητα και τυχη
τον κατσαρη τον βρηκε αν ειχε να βαλει καποιον αλλο να εισαι σιγουρος οτι θα το εκανε
μην μετρας τα εσοδα τα 3 χρονια δες τα χρεη το προπονητικο τα λειτουργικα εξοδα και συγκρινετα με το ποκ δες τι επαθε ο κοκκαλης με 2 αποτυχημενες χρονιες
προφανως καικαποιοι συνεργατες εχουν και προσωπικες βλεψεις πχ παπαδοπουλος καποιοι λοιπον διαχωριζουν την θεση τους αλλοι συνεχιζουν στηριξη και προστασια στον ζαγορακη σημαινει κατα την γνωμη μου καλοπροαιρετη κριτικη οπου νομιζουμε και οχι στα παντα λαθη εκανε κανει και θα κανει δεν γινεται αλλιως σε μια ομαδα με τις συνθηκες του ΠΑΟΚ λογικο ειναι να προκαλουνται εντασεις και παθη και το διαρκειας θα το παρεις και αυτοι αν μπορουν να παρουν τον μαικον θα τον παρουν θα διαχιριστουν τα λεφτα μας οπως νομιζουν καλυτερα κα εχουν την εμπιστοσυνη μας σε αυτο ας γινει ελεγχος αν θελουν καποιοι δεν εχουμε να φοβηθουμε τιποτα οσο για καποιους με στην παε ξερει και θα κρινει το διωξε τον ενα διωξε τον αλλο δεν ειναι τοσο απλο ουτε και η λυση

Ολα σωστά και λίγο πολύ γνωστά . Δέν μιλάμε για ανάλυση εσόδων εξόδων , γιατί βλέπω απο προπονητές κάποιοι ειναι και λογιστές εδω μέσα. Ελεος πια . Η ουσία ήταν οτι όποιος και να βρίσκεται στο τιμόνι θα πρέπει να γίνεται έλεγχος , χωρίς γκρίνιες και όλα τα υπόλοιπα. Αυτό και μόνο αυτό. Κάθε άποψη για πλήρη διαφάνεια πρέπει να ειναι και κακοπροαίρετη? Αφού είναι έτσι τοτε όλα πάνε καλά και πιστεύω οτι θα πάμε πολύ καλυτερα σε όλους τους τομείς. Ολοι θέλουμε το καλύτερο για την ομάδα μας και σε αυτό ελπιζουμε πάντα.
επειδη το να μη γνωριζεις ειναι το χειροτερο ελεγχος γινεται αδερφε και η παε δεν εχει κανενα προβλημα αν θελει και ο ερασιτεχνης να κανει οικονομικο ελεγχο αλλα αλλο οικονομικος ελεγχος και αλλο διαχειριστικος...λογιστες δε γιναμε απλα οταν μας ενημερωνει η διοικηση ακουμε δεν κλεινουμε τα αυτια μας... 8-) 8-)
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από DimisK »

moican4 έγραψε:Με ποση ευκολια καποιοι λενε "ειχε τοσα εσοδα ,πρεπει να κανει μεγαλυτερα πραγματα" ..
Μου θυμιζουν τον ντεμη, που εβγαινε και μοιραζε παπαδες ,λεφτα με το τσουβαλι, 5ετη προγραμματα , Δον σερα φερερ, και παιχταραδες οταν ολοι οι υπολοιποι αναρωτιομασταν "πως γινονται αυτα"...?

Και μετα ηρθε η κατραπακια, εβαλε μεσα την κουλα καποιες δεκαδες εκ ευρω με τις μλκιες του και μουτζωνονται τωρα ολοι για τον ¨παπα" που φαγανε τοτε...

Δηλ να κανει μεταγραφαρες ο Π.Α.Ο.Κ αλλα αν μετα φυγει και μας αφησει κανενα ελλειμα με καμια 20 εκ ευρω τοτε " Ζαγορακη εισαι πουστης ,λαμογιο κ.τ.λ"....

Τι λετε ρε παΙδια..? Ετσι ευκολα ειναι τα πραγματα..?
Και πάλι σωστός...
Besuch
Δημοσιεύσεις: 903
Εγγραφή: Κυρ 31 Μάιος 2009, 01:21

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Besuch »

Αιντε ρε αγορι μου Ντιλη στο σαιτ του σουπερ3 να τα γραψεις αυτα. Εκει θα βρεις περισσοτερους υποστηριχτες. Το Ζαγορ τον πιστευεις και κατα τα αλλα φοβασαι τα λαμογια το μελι και τα δαχτυλα. Μια ντουζινα μηνυματα εχεις, στα πρωτα εκραζες σαντος και σημερα αλλου γραφεις οτι χασαμε τον Σαντος και οδευουμε στην καταστροφη. Τον Οκτωβρη παλι εγραφες οτι ο ΠΑΟΚ δεν παει πουθενα αν δεν ερθει επενδυτης. κατα τα αλλα τον πιστευεις το Θοδωρο. Κι εγω πιστευω οτι εισαι ΠΑΟΚτσης...ΣΙΓΟΥΡΑ!!
Εγω παλι θα ευχηθω το εξης. Μιας που εμεις δεν προκειται να τους κοψουμε ποτε επειδη ειμαστε "δημοκρατες" οποιο σκουλικι μπαινει εδω μεσα και το παιζει ΠΑΟΚ για να πει τις μ@λ@κιες του να τον βρει οτι χειροτερο. Την χειροτερη καταρα μου να εχει και μια καροτσα χωμα.

Σκυλε πηδα τους τη φαρα.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Sera4 »

Besuch έγραψε:Αιντε ρε αγορι μου Ντιλη στο σαιτ του σουπερ3 να τα γραψεις αυτα. Εκει θα βρεις περισσοτερους υποστηριχτες. Το Ζαγορ τον πιστευεις και κατα τα αλλα φοβασαι τα λαμογια το μελι και τα δαχτυλα. Μια ντουζινα μηνυματα εχεις, στα πρωτα εκραζες σαντος και σημερα αλλου γραφεις οτι χασαμε τον Σαντος και οδευουμε στην καταστροφη. Τον Οκτωβρη παλι εγραφες οτι ο ΠΑΟΚ δεν παει πουθενα αν δεν ερθει επενδυτης. κατα τα αλλα τον πιστευεις το Θοδωρο. Κι εγω πιστευω οτι εισαι ΠΑΟΚτσης...ΣΙΓΟΥΡΑ!!
τυχαιο???δε νομιζω... 8-) 8-)

δεν πειραζει ασε το παιδι να γραφει εχουμε με κατι να ασχολουμαστε... :D :D
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από eorptol »

Αντι να χαιρομαστε που σεβονται τα λεφτα μας και δεν τα πετανε απο δω και απο εκει
βγαζουμε αμφισβητηση ο παπαδοπουλος οταν ηταν στην παε εβαλε να γινονται ελεγχοι ανα 6 μηνες και γινονται ακομη και τωρα εφυγε οτυπος στον ασ και ζηταει να γινουν
στην παε και αλλοι ελεγχοι να φανταστω οτι αν παει στο ταπ η καε ο παπαδοπουλος 
να ζητησει εκ νεου αλλοι ελεγχοι ? ντιλι 9 εκατ χρεη προς τριτους εχουν μηδενιστει
η οχι ? με αρεσει ο ντιλι που εχει εμπιστοσυνη στον ζαγορ αν δεν του ειχε εμπιστοσυνη
τι θα ελεγε:)))))
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από gash04 »

Με πρόλαβες εορτπολ.
Την ίδια απορία έχω.
Γιατί δεν κάνει έλεγχο και στα άλλα τμήματα του ερασιτέχνη?

Κατά τα άλλα εμείς γίναμε λογιστές.
Για τον ΠΑΟΚ και φονιάδες θα γίνουμε στο τέλος.
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από giapas »

gash04 έγραψε: Για τον ΠΑΟΚ και φονιάδες θα γίνουμε στο τέλος.
Ή μόνιμοι κατοικοι στο Δρομοκαϊτειο .. ή σε άλλου είδους ιδρύματα
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

eorptol έγραψε:Αντι να χαιρομαστε που σεβονται τα λεφτα μας και δεν τα πετανε απο δω και απο εκει
βγαζουμε αμφισβητηση ο παπαδοπουλος οταν ηταν στην παε εβαλε να γινονται ελεγχοι ανα 6 μηνες και γινονται ακομη και τωρα εφυγε οτυπος στον ασ και ζηταει να γινουν
στην παε και αλλοι ελεγχοι να φανταστω οτι αν παει στο ταπ η καε ο παπαδοπουλος 
να ζητησει εκ νεου αλλοι ελεγχοι ? ντιλι 9 εκατ χρεη προς τριτους εχουν μηδενιστει
η οχι ? με αρεσει ο ντιλι που εχει εμπιστοσυνη στον ζαγορ αν δεν του ειχε εμπιστοσυνη
τι θα ελεγε:)))))

Πεστα ρε eorptol γιατί θα σκάσω με μερικούς εδώ μέσα!!!
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Olorin »

Σαν πολλοι σκωληκες δεν μπαινουν τελευταια? Η ομαδουλα τους βαραει διαλυση και αυτοι μπαινουν εδω για να πλασαρουν την προπαγανδα τους. Ποσο απελπισμενοι μπορει να ειναι? Αντε και του χρονου στη βου, με κοκε και χαβλιτο.
joachim
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιουν 2010, 22:45

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από joachim »

Μήπως βλέπουμε παντού φαντάσματα/ μήπως πρέπει να δούμε μπροστά και να αφήσουμε τον χρονο να δειξει τι μας αναλογεί τελικά/ Κανε ένα ντου στους ομίλους του σεντονιου και μετά ποιος μας πιάνει. /(εδώ η Ζηλανδία πηρε 3 Χ , αν έχεις θεό!!!!!)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”