Θεόδωρος Ζαγοράκης

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από giapas »

lefis έγραψε:κατηγορείς κάποιον ότι μέσα από την ΠΑΕ έχει βάλει χέρι στα λεφτά μας.έχεις κάτι χειροπιαστό ξέρεις κάτι παραπάνω?διαφώτισέ μας.

Μια διόρθωση lefis... Eνα λάθος που κάνουμε συνέχεια το τελευταίο καιρό.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ.
Κάποτε ήταν . Αλλά τα δώσαμε για να αγοράσουμε το προιον που λέγεται εισ. διαρκείας.

Δινεις χρήματα και αγοράζεις κάτι. Απλά πράγματα.

Τα μόνα χρήματα που έχουμε "βάλει" στη ΠΑΕ είναι η ΑΜΚ.


Τώρα στο θέμα μας . Με κάθε έναν που μπάινει εδώ κ αφήνει σπόντες δεν αξίζει να ασχοληθεί κάποιος.

Ας πει τουλάχιστον ένα όνομα. Η κάποιο μαγαζί που αγοράστηκε.

Πιθανότητα σπέρνω_ζιζάνια : > 70%
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

αρχίσαμε πάλι τη φαγούρα. ξανά και ξανά και ξανά. εδώ ρε σεις και τον μέσι να πάρουμε, πάλι γκρίνια θα έχουμε. Θόδωρε ας ξεχωρήσει η ήρα από το στάρι. Προχώρα μπροστά και ακάθεκτος. Ούτε βήμα πίσω. Κουραστήκαμε με τις δακρύβρεχτες και μελιστάλαχτες αναλύσεις περί ΠΑΟΚτσιδοφροσύνης του καθενός τυχάρπαστου που νομίζει ότι πηγαίνοντας σε 10 παιχνίδια στη Τούμπα και αγοράζοντας ένα διαρκείας μπορεί να ξεκατινιάζει έναν ολόκληρο ΠΑΟΚ. αυτούς τους γραφικούς ψωροπερήφανους με λίγη απ'όλα δεν τους γουστάρουμε. Τα αγνά ΠΑΟκτσάκια, που ακολουθούν την ομάδα παντού, και στις χαρές και στις λύπες, είναι αυτά που για άλλη μια φορά θα στηρίξουν την ομάδα. εντάξει με τον Δ.Σ. κανείς δεν πανηγύρισε. αλλά τι? θα διαλύσουμε την ομάδα? Θόδωρε και Ζήση είστε @ρχιδάτοι και θα το βγάλετε το κάρο από τη λάσπη. στο θέμα του γκαγκάτση κάνατε πίσω...κακώς!!! τώρα όμως ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΧΑΤΙΡΙ. Τις αποφάσεις τις παίρνετε εσείς και μόνο! το πολύ το μπουρου μπουρου και η καλοπιστη κριτική είναι οι πιο ύπουλοι εχθροί στο έργο σας.
Ο ΛΑΟΣ του ΠΑΟΚ θέλει σταθερή και ισχυρή Διοίκηση με πυγμή, θέληση και όραμα. Δεν θέλει φοβισμένους διοικούντες που παλαντζάρουν στα κρίσιμα θέματα.
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από shark4 »

+100
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από gash04 »

ntilis έγραψε:Αδέρφια τον Θόδωρο τον πιστεύω και θα τον πιστεύω για πάντα. Μήπως όμως ήρθε η ώρα να ψαχτούμε για τον περίγυρο του στην ΠΑΕ και ΚΑΕ κ.τ,λ,? Κάποια πράγματα δεν κολλανε και αυτό διότι ναι μεν σε περίοδο λιτότητας της ομάδας , αλλά ένας απο το TEAM , δεν έχει αφήσει μαζαγί για μαγαζί στην πόλη. Κάθε μέρα αγοράζει τα πάντα. Νομιζω πρέπει να γίνει οικονομικός έλεγχος ξανα και ξανα . Είναι πολλά τα λεφτά τα 3 τελευταία χρόνια και δεν δικαιολογείται να μιλάμε ξανά για λιτότητα με ανύπαρκτες μεταγραφές.Και οι τελευταίες καλές που είχαμαι κάνει πριν 2 χρόνια περίπου , άλλοι είχαν πληρώσει. Να ξαναπάρω το διαρκείας για να πάρουμε γκουστάβο? όχι αδέρφια με 40 περίπου εκατομμύρια έσοδα τα τελευταία 3 χρόνια πρέπει να κάνεις περισσότερα πράγματα. --Το μέλι είναι πολύ και τα δάκτυλα μας μεγάλα--, Εύχομαι να πάνε όλα καλά , και να μην σε προετοιμάζουν απο τώρα για τους αποκλεισμούς. Ολοι έχουμε δικαίωμα στο όνειρο Κυριοι. ΜΙΑ ΖΩΗ ΤΑ ΙΔΙΑ - ΒΑΡΕΘΗΚΑ -
Σε προτρέπω να ξεκινήσεις να διαβάζεις παλιές ιστορίες της ομάδας του ΠΑΟΚ.
Για αρχή ξεκίνα με την ιστορία του Παντελάκη.
Ένα βιβλίο ίσως σε βοηθήσει.
Υπάρχει και θεματολογία με τέτοιες ιστορίες ή άρθρα ακόμα και εδώ μέσα.
Γιατί αντίστοιχα και εγώ βαρέθηκα να ακούω τα ίδια.
Άβαταρ μέλους
Peja 4
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: Πέμ 28 Φεβ 2008, 16:50
Τοποθεσία: Athina - Patisia

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Peja 4 »

mpafos4 έγραψε:Αλλωστε,ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΑΣ. ΠΑΟΚ εχει παρακαλεσει με επιστολη,την.............(αντε να μην το πω.....)Γιαννα Αγγελοπουλου-Δασκσλακη ναερθει και να αναλαβει τον ΠΑΟΚ.....

Ηταν η χειροτερη στιγμη της ζωης μου σαν ΠΑΟΚΤΣΗΣ!!!!Τι Σαλπιγγιδης και μαλακιες......Ο ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΠΑΟΚ παρακαλεσε μια π.....ανα για να ερθει να τον διοικησει......Ακομα και τωρα,οποτε το θυμαμαι....ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ :twisted: :twisted:
Ντροπή μεγάλη ήταν αυτό και η αλήθια δυστυχώς είναι ότι τότε το βλέπαμε σαν τη μόνη λύση να έρθει η κ@@%$&!!!

@ Rainmaker φίλε δεν εννοούσα ότι συγκρίνω το έργο του Ζαγορ με τον Ντέμη αλλά τη συμπεριφορά του κόσμου απέναντι στο πρόσωπο του άσχετα αν στον Ντέμη τα χανούμια είχαν δικαιολογία ενώ εμείς δεν έχουμε καμία για όλη αυτή την άδικη κριτική που του κάνουμε κάθε φορά που ακούμε μια μαλακί@ από τους ΑΡΔ ή όταν κάνει κάτι που εμείς θέλαμε να γίνει αλλιώς.

:nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Lord »

Στο πρωτοσέλιδο της αγαπητής γάτας λέει πως ο Ζαγόρ βρήκε χρηματοδότη και πως θα τοποθετήσει τον Μιχόπουλο σαν γενικό αρχηγό... :opaokara: :opaokara: :opaokara:


ΥΓ Ο Ιωσηφίδης δεν είναι ο τωρινός Γενικός Αρχηγός??
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από niko70 »

Ναι
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15050
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Sera4 »

Peja 4 έγραψε:
mpafos4 έγραψε:Αλλωστε,ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΑΣ. ΠΑΟΚ εχει παρακαλεσει με επιστολη,την.............(αντε να μην το πω.....)Γιαννα Αγγελοπουλου-Δασκσλακη ναερθει και να αναλαβει τον ΠΑΟΚ.....

Ηταν η χειροτερη στιγμη της ζωης μου σαν ΠΑΟΚΤΣΗΣ!!!!Τι Σαλπιγγιδης και μαλακιες......Ο ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΠΑΟΚ παρακαλεσε μια π.....ανα για να ερθει να τον διοικησει......Ακομα και τωρα,οποτε το θυμαμαι....ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ :twisted: :twisted:
Ντροπή μεγάλη ήταν αυτό και η αλήθια δυστυχώς είναι ότι τότε το βλέπαμε σαν τη μόνη λύση να έρθει η κ@@%$&!!!

@ Rainmaker φίλε δεν εννοούσα ότι συγκρίνω το έργο του Ζαγορ με τον Ντέμη αλλά τη συμπεριφορά του κόσμου απέναντι στο πρόσωπο του άσχετα αν στον Ντέμη τα χανούμια είχαν δικαιολογία ενώ εμείς δεν έχουμε καμία για όλη αυτή την άδικη κριτική που του κάνουμε κάθε φορά που ακούμε μια μαλακί@ από τους ΑΡΔ ή όταν κάνει κάτι που εμείς θέλαμε να γίνει αλλιώς.

:nairepaok:
δεν ειμαι συμφωνος ο ζαγορ χαιρει της στηριξης και της εμπιστοσυνης του 90% των ΠΑΟΚτσηδων τουλαχιστον...ο ντεμης παιδια διελυσε την κουλα καμια σχεση πηρε μια ομαδα καθαρη και την εφτασε στον πατο με αποτελεσμα το συνολο του λαου να τον κυνηγαει δεν μπορω να καταλαβω οποιαδηποτε συγκριση.... :ugeek: :ugeek:
ntilis
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: Κυρ 21 Σεπ 2008, 22:10

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από ntilis »

gash04 έγραψε:
ntilis έγραψε:Αδέρφια τον Θόδωρο τον πιστεύω και θα τον πιστεύω για πάντα. Μήπως όμως ήρθε η ώρα να ψαχτούμε για τον περίγυρο του στην ΠΑΕ και ΚΑΕ κ.τ,λ,? Κάποια πράγματα δεν κολλανε και αυτό διότι ναι μεν σε περίοδο λιτότητας της ομάδας , αλλά ένας απο το TEAM , δεν έχει αφήσει μαζαγί για μαγαζί στην πόλη. Κάθε μέρα αγοράζει τα πάντα. Νομιζω πρέπει να γίνει οικονομικός έλεγχος ξανα και ξανα . Είναι πολλά τα λεφτά τα 3 τελευταία χρόνια και δεν δικαιολογείται να μιλάμε ξανά για λιτότητα με ανύπαρκτες μεταγραφές.Και οι τελευταίες καλές που είχαμαι κάνει πριν 2 χρόνια περίπου , άλλοι είχαν πληρώσει. Να ξαναπάρω το διαρκείας για να πάρουμε γκουστάβο? όχι αδέρφια με 40 περίπου εκατομμύρια έσοδα τα τελευταία 3 χρόνια πρέπει να κάνεις περισσότερα πράγματα. --Το μέλι είναι πολύ και τα δάκτυλα μας μεγάλα--, Εύχομαι να πάνε όλα καλά , και να μην σε προετοιμάζουν απο τώρα για τους αποκλεισμούς. Ολοι έχουμε δικαίωμα στο όνειρο Κυριοι. ΜΙΑ ΖΩΗ ΤΑ ΙΔΙΑ - ΒΑΡΕΘΗΚΑ -
Σε προτρέπω να ξεκινήσεις να διαβάζεις παλιές ιστορίες της ομάδας του ΠΑΟΚ.
Για αρχή ξεκίνα με την ιστορία του Παντελάκη.
Ένα βιβλίο ίσως σε βοηθήσει.
Υπάρχει και θεματολογία με τέτοιες ιστορίες ή άρθρα ακόμα και εδώ μέσα.
Γιατί αντίστοιχα και εγώ βαρέθηκα να ακούω τα ίδια.


Αν εσένα σου φαίνεται λογική, η λιτότητα χωρίς ουσιαστικά να έχει αποπληρωθεί ούτε μέρος απο το χρέος που υπάρχει εδώ και χρόνια , τότε πάω πάσο. Τις ξέρω τις ιστορίες που γράφεις και επιτέλους κανένας δεν είναι αλανθαστος στον κόσμο. Αν υπάρχει κάποιου είδους κακοδιαχείριση πρέπει να να γίνει γνωστό σε μάς ? ναι ή οχι? Θα συμφωνήσω με τους φίλους οτι το διαρκείας το πληρωνουμε για να αγοράσουμε θέαμα και μόνο. Αυτό όμως μας επιτρέπει να απαιτούμε ανταπόδοση τουλάχιστον στο αγωνιστικό κομμάτι. Ολο αυτό γίνεται γιατί κάποιοι ζητήσανε να γίνει έλεγχος στα οικονομικά της ομάδας και πέσανε να τους φάνε . - λάθος-. Διαφορετικά γιατί καθόμαστε και γράφουμε ? Ας δεχθούμε ότι μας λένε και έχει ο θεός . Αυτή η χώρα έχει γεμίσει με πρόβατα - η ομάδα μου όμως όχι.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15050
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Sera4 »

οπως και να εχει παντως εισαι πολυ λαθος μια παε δεν εχει μονο εσοδα εχει και πολλα εξοδα...αν θες να μαθαινεις που πηγαινουν τα λεφτα να καθεσαι να ακους καμια συνεντευξη τυπου αν παλι δεν πειθεσαι καλα κανεις και εχεις τη γνωμη σου κανεις δεν προκειται να στην αλλαξει...επισης αν εσυ θεωρεις οτι οι μεταγραφες βιτολο και βιερινια δεν ηταν πρωτοκλασσατες χαλαλι σου...αλλα επειδη ειναι προφανες οτι μιλας για το βιολιδη καλυτερα πρωτα να εχεις στοιχεια παρα να πετας λογια του αερα αδερφε...ο βιολιδης ειναι απο τους λιγους που εχουν βοηθησει και με ''μαρουλι'' τις δυσκολες εποχες χωρις να προβαλεται...προς το παρον το μονο σιγουρο ειναι οτι ο βιολιδης βοηθησε τον ΠΑΟΚ και οχι ο ΠΑΟΚ τον βιολιδη...


υγ σε αυτα τα χρονια αποπληρωσαμε ολα τα χρεη προς τριτους και πληρωνουμε και ενα δανειο 2 μυρια σε δοσεις...επειδη εγραψες οτι οικονομικα προβληματα δε λυθηκαν...α και ενα αθλητικο κεντρο...απατη και αυτο 8-) 8-)
marley 4
Δημοσιεύσεις: 2992
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 19:17

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από marley 4 »

ntilis

κανεις τεραστιο λαθος να σκεφτεσαι οτι υπαρχει κατι περιεργο με τα οικονομικα στην παε
ο ζαγορακης ειναι ενας ποδοσφαιριστης που αγαπαει παθολογικα τον συλλογο και ειναι τιμιος μεχρι εκει που δεν παει
ομως δεν ειναι ουτε οικονομολογος ουτε στα κολπα κτλ για να μπορεσει να τα βγαλει περα χρειαζεται ανθρωπους που ξερει και εμπιστευεται για να τον συμβουλευουν αυτες οι συμβουλες μπορει να αποδεχτουν λανθασμενες μεχρι εκει ομως για να ειναι ενταξει οικονομικα ο ΠΑΟΚ χρειαζεται πολυ χρημα διορατικοτητα και τυχη
τον κατσαρη τον βρηκε αν ειχε να βαλει καποιον αλλο να εισαι σιγουρος οτι θα το εκανε
μην μετρας τα εσοδα τα 3 χρονια δες τα χρεη το προπονητικο τα λειτουργικα εξοδα και συγκρινετα με το ποκ δες τι επαθε ο κοκκαλης με 2 αποτυχημενες χρονιες
προφανως καικαποιοι συνεργατες εχουν και προσωπικες βλεψεις πχ παπαδοπουλος καποιοι λοιπον διαχωριζουν την θεση τους αλλοι συνεχιζουν στηριξη και προστασια στον ζαγορακη σημαινει κατα την γνωμη μου καλοπροαιρετη κριτικη οπου νομιζουμε και οχι στα παντα λαθη εκανε κανει και θα κανει δεν γινεται αλλιως σε μια ομαδα με τις συνθηκες του ΠΑΟΚ λογικο ειναι να προκαλουνται εντασεις και παθη και το διαρκειας θα το παρεις και αυτοι αν μπορουν να παρουν τον μαικον θα τον παρουν θα διαχιριστουν τα λεφτα μας οπως νομιζουν καλυτερα κα εχουν την εμπιστοσυνη μας σε αυτο ας γινει ελεγχος αν θελουν καποιοι δεν εχουμε να φοβηθουμε τιποτα οσο για καποιους με στην παε ξερει και θα κρινει το διωξε τον ενα διωξε τον αλλο δεν ειναι τοσο απλο ουτε και η λυση
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από giapas »

marley 4 έγραψε: ...δες τι επαθε ο κοκκαλης με 2 αποτυχημενες χρονιες...

Εδώ τα λες όλα.
Να συμπληρώσω κ το βάζελο ο οποίος μετά το φετινό πρωτάθλημα αύξησε κατά πολύ τα χρέη του.

Και συμπληρώνω για τη καραμέλα του ..."τα λεφτά μας"...

Αν συγκρίνεις τις επιτυχίες της ομάδας τα τελευταία 2 χρονια , το διαρκείας τα αξίζει τα λεφτά του.

Πρωταθλητής μόνο ένας μπορεί να βγει . Το ίδιο και κυπελλούχος.

Αλλά αγωνιστικά η ομάδα έχει "ξεπληρώσει" το διαρκείας που αγόρασες.

Τι να πει κ γαυρος φέτος ? Η αεκ?

Μη τρελαθούμε.

Τα αγωνιστικά βήματα που έγιναν είναι τεραστια για τα δεδομένα μας.


Και οποιος θέλει λογαριαμό να διαβάσει τον ισολογισμό της ομάδας.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από gash04 »

ntilis έγραψε:
gash04 έγραψε:
ntilis έγραψε:Αδέρφια τον Θόδωρο τον πιστεύω και θα τον πιστεύω για πάντα. Μήπως όμως ήρθε η ώρα να ψαχτούμε για τον περίγυρο του στην ΠΑΕ και ΚΑΕ κ.τ,λ,? Κάποια πράγματα δεν κολλανε και αυτό διότι ναι μεν σε περίοδο λιτότητας της ομάδας , αλλά ένας απο το TEAM , δεν έχει αφήσει μαζαγί για μαγαζί στην πόλη. Κάθε μέρα αγοράζει τα πάντα. Νομιζω πρέπει να γίνει οικονομικός έλεγχος ξανα και ξανα . Είναι πολλά τα λεφτά τα 3 τελευταία χρόνια και δεν δικαιολογείται να μιλάμε ξανά για λιτότητα με ανύπαρκτες μεταγραφές.Και οι τελευταίες καλές που είχαμαι κάνει πριν 2 χρόνια περίπου , άλλοι είχαν πληρώσει. Να ξαναπάρω το διαρκείας για να πάρουμε γκουστάβο? όχι αδέρφια με 40 περίπου εκατομμύρια έσοδα τα τελευταία 3 χρόνια πρέπει να κάνεις περισσότερα πράγματα. --Το μέλι είναι πολύ και τα δάκτυλα μας μεγάλα--, Εύχομαι να πάνε όλα καλά , και να μην σε προετοιμάζουν απο τώρα για τους αποκλεισμούς. Ολοι έχουμε δικαίωμα στο όνειρο Κυριοι. ΜΙΑ ΖΩΗ ΤΑ ΙΔΙΑ - ΒΑΡΕΘΗΚΑ -
Σε προτρέπω να ξεκινήσεις να διαβάζεις παλιές ιστορίες της ομάδας του ΠΑΟΚ.
Για αρχή ξεκίνα με την ιστορία του Παντελάκη.
Ένα βιβλίο ίσως σε βοηθήσει.
Υπάρχει και θεματολογία με τέτοιες ιστορίες ή άρθρα ακόμα και εδώ μέσα.
Γιατί αντίστοιχα και εγώ βαρέθηκα να ακούω τα ίδια.


Αν εσένα σου φαίνεται λογική, η λιτότητα χωρίς ουσιαστικά να έχει αποπληρωθεί ούτε μέρος απο το χρέος που υπάρχει εδώ και χρόνια , τότε πάω πάσο. Τις ξέρω τις ιστορίες που γράφεις και επιτέλους κανένας δεν είναι αλανθαστος στον κόσμο. Αν υπάρχει κάποιου είδους κακοδιαχείριση πρέπει να να γίνει γνωστό σε μάς ? ναι ή οχι? Θα συμφωνήσω με τους φίλους οτι το διαρκείας το πληρωνουμε για να αγοράσουμε θέαμα και μόνο. Αυτό όμως μας επιτρέπει να απαιτούμε ανταπόδοση τουλάχιστον στο αγωνιστικό κομμάτι. Ολο αυτό γίνεται γιατί κάποιοι ζητήσανε να γίνει έλεγχος στα οικονομικά της ομάδας και πέσανε να τους φάνε . - λάθος-. Διαφορετικά γιατί καθόμαστε και γράφουμε ? Ας δεχθούμε ότι μας λένε και έχει ο θεός . Αυτή η χώρα έχει γεμίσει με πρόβατα - η ομάδα μου όμως όχι.


Απόλυτα λογική μου δείχνει η λιτότητα τώρα όπως και τότε.
Αλάνθαστος μα και βέβαια δεν είναι αλλά εξυπηρετεί σε κάθε λεπτομέρεια να τονίζουμε τα λάθη?
Κακοδιαχείριση λένε τα ράδια και για καφετέριες διάφορα.Φτιάχνουν κλίμα και προκαλούν ζημιές.
Έχουν κοπεί τα πάρε δώσε απο τότε που γύρισε ο Βρύζας και υπάρχει ενόχληση και δυσαρέσκεια.
Αυτός που ζήτησε να γίνει έλεγχος γιατί δεν ζήτησε όταν υπήρχαν άλλες προεδρίες και θυμήθηκε σήμερα να κάνει θέμα?Ας γίνει έλεγχος αλλά ας καταλογιστεί και ως ύποπτος ο ρόλος αυτής της πράξης.
Υπάρχουν ορκωτοί λογιστές που κάνουν τον έλεγχο στην εταιρεία έτσι και αλλιώς οι οποίοι είναι ουδέτεροι.
Αν υπήρχε θέμα η διοίκηση πρωτοδικείου μπορεί να θεωρηθεί έκπτωτη.

1.Ας το πάμε πάλι 2Μύρια η χρονιά μπήκε μέσα (ακούγεται και για 3) λόγω τηα αποτυχίας μας να μπούμε στα Play off του Europa League.
2.Σε αυτά μπορείς να συνυπολογίσεις και μεταγραφές αλλά και ανανεώσεις συμβολαίων που έγιναν σε 4 παίχτες και γενικά όλη η ομάδα έδεσε για πολλά χρόνια με συμβόλαια όλους της τους παίχτες και με ρήτρες κλπ.
3. Βάλε 1.5 Μύριο ακόμα απο το κόψιμο της χορηγίας του ΟΠΑΠ που μας έγινε.
4. Βάλε και την μη ανανέωση της ΔΕΠΑ που είναι ένας δυνατό ποσό ακόμα πόσο 1.4 αν θυμάμαι καλά.
5. Απο πρόστιμο άλλο ένα μισό μύριο.

Κάνε την σούμα τώρα.

Μεταγραφές όλοι μας θέλουμε λεφτά όμως ακόμα περισσότερο.
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από niko70 »

ntilis έγραψε:Αδέρφια τον Θόδωρο τον πιστεύω και θα τον πιστεύω για πάντα. Μήπως όμως ήρθε η ώρα να ψαχτούμε για τον περίγυρο του στην ΠΑΕ και ΚΑΕ κ.τ,λ,? Κάποια πράγματα δεν κολλανε και αυτό διότι ναι μεν σε περίοδο λιτότητας της ομάδας , αλλά ένας απο το TEAM , δεν έχει αφήσει μαζαγί για μαγαζί στην πόλη. Κάθε μέρα αγοράζει τα πάντα. Νομιζω πρέπει να γίνει οικονομικός έλεγχος ξανα και ξανα . Είναι πολλά τα λεφτά τα 3 τελευταία χρόνια και δεν δικαιολογείται να μιλάμε ξανά για λιτότητα με ανύπαρκτες μεταγραφές.Και οι τελευταίες καλές που είχαμαι κάνει πριν 2 χρόνια περίπου , άλλοι είχαν πληρώσει. Να ξαναπάρω το διαρκείας για να πάρουμε γκουστάβο? όχι αδέρφια με 40 περίπου εκατομμύρια έσοδα τα τελευταία 3 χρόνια πρέπει να κάνεις περισσότερα πράγματα. --Το μέλι είναι πολύ και τα δάκτυλα μας μεγάλα--, Εύχομαι να πάνε όλα καλά , και να μην σε προετοιμάζουν απο τώρα για τους αποκλεισμούς. Ολοι έχουμε δικαίωμα στο όνειρο Κυριοι. ΜΙΑ ΖΩΗ ΤΑ ΙΔΙΑ - ΒΑΡΕΘΗΚΑ -
Aδερφέ, τι μου γράφεις την πρώτη πρότασή σου, όταν απά κάτω βάζεις 8 σειρές που την αναιρούν ??? Πες ξεκάθαρα ότι δεν εμπιστεύεσαι πλέον το Ζαγόρ γιατί σου βρωμάει κάποιος συνεργάτης του. Γιατί δεν μπορώ να καταλάβω πως εμπιστεύεσαι το Ζαγόρ όταν υποννοείς ότι έχει αφήσει κάποιον και αλωνίζει την ΠΑΕ και τα "λεφτά μας". Πιστεύεις ότι είναι τουρίστας, ή ότι παριστάνει τον πρόεδρο στις φωτογραφίες...Πραγματικά θα το εκτιμούσα περισσότερο αν έλεγες "δεν τον πιστεύω, γιατί ακούω ότι ο Βιολίδης έχει καταχραστεί χρήμα της ΠΑΕ". Τώρα τα υπόλοιπα για ανύπαρκτες μεταγραφές, λιτότητες, έσοδα, διαρκείας και αποκλεισμούς, θα σου συνιστούσα φιλικά να παρακολουθείς από πιο κοντά τα του ΠΑΟΚ... δε θα έχεις τόσες απορίες...
Άβαταρ μέλους
bob
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από bob »

αν θες να μαθαινεις που πηγαινουν τα λεφτα να καθεσαι να ακους καμια συνεντευξη τυπου αν παλι δεν πειθεσαι καλα κανεις και εχεις τη γνωμη σου κανεις δεν προκειται να στην αλλαξει...
Δυστυχώς ο ίδιος ο κ.Βιολίδης είχε πει στην επίσημη συνέντευξη τύπου ότι η τρύπα είναι 2 μύρια χωρίς να υπολογίζεται η ΑΜΚ και τα έσοδα απο τα εισιτήρια των πλευ οφ,και τώρα έχει πέσει κοινή γραμμή να μας πουν ότι η ΠΑΕ ΠΑΟΚ είναι μέσα 2-3 μύρια!!!Εγώ θα περιμένω τέλη του μήνα και θα κρίνω ανάλογα,πάντως και που δεν αφήνει να γίνει έλεγχος είναι χαζομάρα γιατί καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται λένε στο χωριό μου!!!
και ειναι τιμιος μεχρι εκει που δεν παει
Δεν λέω ότι έχει φάει λεφτά και ούτε τον κατηγορώ,αλλά τέτοια τυφλή εμπιστοσύνη είναι λάθος! ;)
στο θέμα του γκαγκάτση κάνατε πίσω...κακώς!!!
Από ποιους έκανε πίσω η διοίκηση μας ρε φίλε?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”