ntilis έγραψε:gash04 έγραψε:ntilis έγραψε:Αδέρφια τον Θόδωρο τον πιστεύω και θα τον πιστεύω για πάντα. Μήπως όμως ήρθε η ώρα να ψαχτούμε για τον περίγυρο του στην ΠΑΕ και ΚΑΕ κ.τ,λ,? Κάποια πράγματα δεν κολλανε και αυτό διότι ναι μεν σε περίοδο λιτότητας της ομάδας , αλλά ένας απο το TEAM , δεν έχει αφήσει μαζαγί για μαγαζί στην πόλη. Κάθε μέρα αγοράζει τα πάντα. Νομιζω πρέπει να γίνει οικονομικός έλεγχος ξανα και ξανα . Είναι πολλά τα λεφτά τα 3 τελευταία χρόνια και δεν δικαιολογείται να μιλάμε ξανά για λιτότητα με ανύπαρκτες μεταγραφές.Και οι τελευταίες καλές που είχαμαι κάνει πριν 2 χρόνια περίπου , άλλοι είχαν πληρώσει. Να ξαναπάρω το διαρκείας για να πάρουμε γκουστάβο? όχι αδέρφια με 40 περίπου εκατομμύρια έσοδα τα τελευταία 3 χρόνια πρέπει να κάνεις περισσότερα πράγματα. --Το μέλι είναι πολύ και τα δάκτυλα μας μεγάλα--, Εύχομαι να πάνε όλα καλά , και να μην σε προετοιμάζουν απο τώρα για τους αποκλεισμούς. Ολοι έχουμε δικαίωμα στο όνειρο Κυριοι. ΜΙΑ ΖΩΗ ΤΑ ΙΔΙΑ - ΒΑΡΕΘΗΚΑ -
Σε προτρέπω να ξεκινήσεις να διαβάζεις παλιές ιστορίες της ομάδας του ΠΑΟΚ.
Για αρχή ξεκίνα με την ιστορία του Παντελάκη.
Ένα βιβλίο ίσως σε βοηθήσει.
Υπάρχει και θεματολογία με τέτοιες ιστορίες ή άρθρα ακόμα και εδώ μέσα.
Γιατί αντίστοιχα και εγώ βαρέθηκα να ακούω τα ίδια.
Αν εσένα σου φαίνεται λογική, η λιτότητα χωρίς ουσιαστικά να έχει αποπληρωθεί ούτε μέρος απο το χρέος που υπάρχει εδώ και χρόνια , τότε πάω πάσο. Τις ξέρω τις ιστορίες που γράφεις και επιτέλους κανένας δεν είναι αλανθαστος στον κόσμο. Αν υπάρχει κάποιου είδους κακοδιαχείριση πρέπει να να γίνει γνωστό σε μάς ? ναι ή οχι? Θα συμφωνήσω με τους φίλους οτι το διαρκείας το πληρωνουμε για να αγοράσουμε θέαμα και μόνο. Αυτό όμως μας επιτρέπει να απαιτούμε ανταπόδοση τουλάχιστον στο αγωνιστικό κομμάτι. Ολο αυτό γίνεται γιατί κάποιοι ζητήσανε να γίνει έλεγχος στα οικονομικά της ομάδας και πέσανε να τους φάνε . - λάθος-. Διαφορετικά γιατί καθόμαστε και γράφουμε ? Ας δεχθούμε ότι μας λένε και έχει ο θεός . Αυτή η χώρα έχει γεμίσει με πρόβατα - η ομάδα μου όμως όχι.
Απόλυτα λογική μου δείχνει η λιτότητα τώρα όπως και τότε.
Αλάνθαστος μα και βέβαια δεν είναι αλλά εξυπηρετεί σε κάθε λεπτομέρεια να τονίζουμε τα λάθη?
Κακοδιαχείριση λένε τα ράδια και για καφετέριες διάφορα.Φτιάχνουν κλίμα και προκαλούν ζημιές.
Έχουν κοπεί τα πάρε δώσε απο τότε που γύρισε ο Βρύζας και υπάρχει ενόχληση και δυσαρέσκεια.
Αυτός που ζήτησε να γίνει έλεγχος γιατί δεν ζήτησε όταν υπήρχαν άλλες προεδρίες και θυμήθηκε σήμερα να κάνει θέμα?Ας γίνει έλεγχος αλλά ας καταλογιστεί και ως ύποπτος ο ρόλος αυτής της πράξης.
Υπάρχουν ορκωτοί λογιστές που κάνουν τον έλεγχο στην εταιρεία έτσι και αλλιώς οι οποίοι είναι ουδέτεροι.
Αν υπήρχε θέμα η διοίκηση πρωτοδικείου μπορεί να θεωρηθεί έκπτωτη.
1.Ας το πάμε πάλι 2Μύρια η χρονιά μπήκε μέσα (ακούγεται και για 3) λόγω τηα αποτυχίας μας να μπούμε στα Play off του Europa League.
2.Σε αυτά μπορείς να συνυπολογίσεις και μεταγραφές αλλά και ανανεώσεις συμβολαίων που έγιναν σε 4 παίχτες και γενικά όλη η ομάδα έδεσε για πολλά χρόνια με συμβόλαια όλους της τους παίχτες και με ρήτρες κλπ.
3. Βάλε 1.5 Μύριο ακόμα απο το κόψιμο της χορηγίας του ΟΠΑΠ που μας έγινε.
4. Βάλε και την μη ανανέωση της ΔΕΠΑ που είναι ένας δυνατό ποσό ακόμα πόσο 1.4 αν θυμάμαι καλά.
5. Απο πρόστιμο άλλο ένα μισό μύριο.
Κάνε την σούμα τώρα.
Μεταγραφές όλοι μας θέλουμε λεφτά όμως ακόμα περισσότερο.