+ ΑΠΕΙΡΟrainmaker έγραψε:
.......ΤΟΣΟ ΠΕΤΑΜΕΝΟ είναι το σύστημα του ΠΑΟΚ........
.......Το μόνο πραγματικό παράπονο που έχω απο τον πρόεδρο, είναι που δεν βγαίνει μόνος του ξαφνικά να μιλήσει, να τα γα..σει όλα και να τους πετάξει όλους έξω.........
.......Γιατί για μένα, κόσμος του ΠΑΟΚ, είναι αυτοί που δεν μπορούν να μιλήσουν και να γκρινιάξουν........Και οχι τα λιμά αυτής της χαβούζας που λέγεται θεσσαλονίκη.
Παμε τωρα στον μαρλευ:
Ξεκινας με τη διαπιστωση οτι το κλιμα ειναι φορτισμενο!! Αληθεια, ποιος το ...φορτισε;
Λες: "ολοι ομως εχουμε διαφορετικες αποψεις για τι τι ειναι καλυτερο για την ομαδα".
και θεωρεις οτι ειναι οτι καλυτερο να εκφραζονται αυτες με τον τροπο που γινεται τελευταια; Τι το θετικο εχει βγει; Γιατι τα αρνητικα τα βλεπω....τα θετικα δεν μπορω να καταλαβω που κρυβονται!!
Λες: "καταφερεσε εναντια στους συνδεσμους... γιατι;"
Μα την απαντηση την δινεις εσυ ο ιδιος φιλε μου "δεν χρειαζεται να μετατρεψουμε τον ζαγορακη σε παπα με αλαθητο". Με τη δικη σου λογικη λοιπον ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ ΣΕ ΠΑΠΕΣ ΜΕ ΑΛΑΘΗΤΟ. ΑΦΟΥ ΚΡΙΝΕΤΕ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ, ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΘΑ ΚΡΙΝΕΣΤΕ!! ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ. ΣΥ ΕΙΠΑΣ.
Λες: "εκτος και αν νομιζεις οτι αυτη (η ενοτητα)θα ερθει οταν εχουμε ολοι την ιδια αποψη η ακομα χειροτερα οταν θα απομακρυνθουν αυτοι που διαφωνουν"
Το θεμα δεν ειναι αν διαφωνεις! Κανεις δεν ειπε αυτο. Το θεμα ειναι με ποιον τροπο διαφωνεις!! Και οι τροποι που χρησιμοποιηθηκαν τελευταια ειτε στη ΓΣ του ΑΣ ειτε μεσω ανακοινωσεων ειτε μεσω ΜΜΕ ειναι το λιγοτερο ακομψες! Αυτο ειναι που πικραινει και αυτους που διοικουν και εμας που παρακολουθουμε. Οι διαφωνιες καλο ειναι να υπαρχουν αλλα μπορουν να συζητουνται στις συγκεντρωσεις συνδεσμων-ΠΑΕ να λυνονται και να μενουν εκει μεσα! οχι να βγαινουν προς τα εξω! Τα πισωπλατα μαχαιρωματα ειναι που στεναχωρουν φιλε, απ'οπου και αν προερχονται.
Λες: "ο ΠΑΟΚ θα προχωρησει με τα λαθη μας με τα σωστα μας κτλ αρκει να υπαρχει ανοχη και σεβασμος στους καθε λογης διαφωνουντες"
Σεβασου λοιπον κι εσυ αυτους που διαφωνουν με τη δικη σου (σας) λογικη!
Ενας που βαρεθηκε τη δικη σας λογικη και απο τον επομενο μηνα θα ειναι πρωην μελος συνδεσμου.