Θεόδωρος Ζαγοράκης

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από giapas »

Σε μια κουβέντα με το gash σε ένα άλλο topic το είχα ήδη γράψει ....

Γ@μώ το βρωμόστομά μου , μέσα...

Μακάρι ο Σαμπράκος να είναι εντελώς εκτός θέματος. Αν και σε γενικές γραμμές μου αρέσει ο τρόπος που γράφει.
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16705
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Equalizer »

Έχω αρχίσει να έχω εδώ και κάποιο διάστημα πολύ σοβαρές αμφιβολίες για την στάση οργανομένων τμημάτων του κόσμου του ΠΑΟΚ, σε συνδυασμό με κάποιους παράγοντες εντός της ΠΑΕ. Έχω μια έντονη υποψία οτι προσπαθούν να φάνε το Ζαγοράκη για να βάλουν κάποιον που θα τους άρεσε πιο πολύ. Και αυτό θα ήταν ταφόπλακα στα όνειρα που κάνω για τον ΠΑΟΚ. Και θα ήταν τόσο άναδρο και μικροπρεπές. Τόσο γελοίο.
Και τόσο αντάξιο της ιστορίας του ΠΑΟΚ τα τελευταία 20 χρόνια. Αν αποδειχθεί πως ισχύει, το λιγότερο που έχω να κάνω είναι να μην ξαναασχοληθώ με τη μεγαλύτερη αρρώστια της ζωής μου. Ίσως να ακούγεται λίγο άσχετο που το γράφω τώρα, αλλά πολλά παράξενα βλέπω απο κάποιους δυσαρεστημένους και παράλληλα γελοίους στα ράδια, ντεμέκ εκπροσώπους του κόσμου, που ξαφνικά πήραν το υφάκι του κριτή και λένε οτι παπαριά τους κατέβει, μόνο προσωπικά προς τον Τέο. Άντε να δούμε.. :redcard:

Υ.Γ. Και το χειρότερο όλων είναι, πως αν τελικά γίνει πράξη αυτό το τόσο αρρωστημένο σενάριο της φαντασίας μου, θα υπάρχει τόσος κόσμος που θα λέει οτι ναι καλά έκανε και έφυγε γιατί είναι φλώρος..χαζός, δεν ξέρει απο διοίκηση κλπ κλπ.. Γιατί αυτοί είμαστε. Έλληνες μέχρι το κόκκαλο. Και στη χώρα της πουστιάς και της ανανδρίας, είναι γελοίο να ζητάς καλύτερη αντιμετώπιση..
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από niko70 »

Μ' αρέσει γιατί όλοι μα όλοι οι αλλόθρησκοι εκτός από την αγωνιστική άνοδο του ΠΑΟΚ, παραδέχονται ότι είναι η μόνη (από τις μεγάλες) ομάδα που έχει σοβαρή διοίκηση και εμείς από μόνοι μας προσπαθούμε να την αποδυναμώσουμε. Η ομάδα είναι εκεί που είναι λόγω ΖΖ και με τις θέσεις που αυτοί κατέχουν τώρα...Η πολύ μικρή μειοψηφία που πιθανό ονειρεύεται άλλα πράγματα θα έχει στο τέλος εφιάλτες. Σκύλε, μαζί σου.
Άβαταρ μέλους
ilias4_koufalia
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 22:27

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από ilias4_koufalia »

rainmaker έγραψε:Έχω αρχίσει να έχω εδώ και κάποιο διάστημα πολύ σοβαρές αμφιβολίες για την στάση οργανομένων τμημάτων του κόσμου του ΠΑΟΚ, σε συνδυασμό με κάποιους παράγοντες εντός της ΠΑΕ. Έχω μια έντονη υποψία οτι προσπαθούν να φάνε το Ζαγοράκη για να βάλουν κάποιον που θα τους άρεσε πιο πολύ. Και αυτό θα ήταν ταφόπλακα στα όνειρα που κάνω για τον ΠΑΟΚ. Και θα ήταν τόσο άναδρο και μικροπρεπές. Τόσο γελοίο.
Και τόσο αντάξιο της ιστορίας του ΠΑΟΚ τα τελευταία 20 χρόνια. Αν αποδειχθεί πως ισχύει, το λιγότερο που έχω να κάνω είναι να μην ξαναασχοληθώ με τη μεγαλύτερη αρρώστια της ζωής μου.
Αδερφε κουφια ωρα που το ακουει αλλα και γω το φοβαμαι πολυ!!!!
Αν καταφερουν και μας απομακρυνουν απο την τεραστια αρρωστια μας τοτε τι να πω! μπραβο μας!


Θοδωρε και Ζηση κρατατε γερα!!! Μην ακουτε τιποτα! Εμεις παντα θα ειμαστε εδω να σας στηριζουμε, ειτε πολλοι οπως τωρα ειτε ελαχιστοι!
Besuch
Δημοσιεύσεις: 903
Εγγραφή: Κυρ 31 Μάιος 2009, 01:21

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Besuch »

Αυτο που δεν εχουν καταλαβει ομως πολυ ειναι οτι μετα το περσυνο καμπανακι υπαρχει μια μεριδα του κοσμου υποψιασμενη...η οποια δεν εχει καμμια διαθεση να αφησει τα πραγματα να ξαναφτασουν στο ιδιο σημειο γιατι ξερει (μιας που τα εγκεφαλικα κυτταρα που της δοθηκαν καταλαβε οτι ειναι και για χρηση και οχι μονο για καψιμο) οτι δεν θα υπαρχει επιστροφη.
Αν καποιοι αποφασισαν (επλιζω πως οχι) να κανουν το θεμα προσωπικο δεν εχουν παρα να δουν τα παραδειγματα της αεκ44 και της γριας και το που οδηγηθηκαν οι ομαδες τους μετα απο προσωπικες κοντρες (για πολυσοβαροτερα ζητηματα βεβαιως απο ανεπιθυμητες επιστροφες παιχτων).
Αν καποιοι αλλοι παλι, για χαρην της "δημοκρατιας" θεωρουν οτι μπορει να ακουγεται/λεγεται/γραφεται οτι να ναι απο οποιον να ναι (και σ'αυτους περιλαμβανονται και πολλοι αμφιβολου οπαδικης ταυτοτητας που χαιρονται στην αναμπουμπουλα) θα τους κοπει ο βηχας.
Αν καποιοι, για να μην τους πουν φυτα θεωρουν οτι το καλυτερο φαρμακο ειναι η λαιτ κριτικη για να το παιξουμε ανενταχτοι, ας θυμηθουν απλα που οδηγησε αυτο την τελευταια φορα.

Για τον ΠΑΟΚ ειναι ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ η συνοχη και η κοινη ενωμενη πορεια Κοσμου-Διοικησης. Αλλος δρομος καλως η κακως δεν υπαρχει (για τον ΠΑΟΚ, γιατι αν λεγοσουν βαζελογαυρος θα ηταν αλλιως τα πραματα). Εκτος απο αυτον που οδηγει προς τα...πισω!
οσο πιο γρηγορα το καταλαβουμε ολοι αυτο, τοσο πιο γρηγορα θα προσπαθησουμε να διαφυλαξουμε αυτη την κατασταση.
παρτε τα ολα αυτα σαν καμπανακια. σαν αυτα που ακουγοταν και περσυ τετοιο καιρο και δεν τα διναμε σημασια. Αφηστε τους εγωισμους και ακουστε πανω απ'ολα την καρδια σας. και η καρδια λεει "ΠΑΟΚ"! οσοι δεν το ακουτε θα μας βρειτε μπροστα σας.
Ζαγορ και Ζηση ειμαστε μαζι σας, πιο αγριεμενοι απο ποτε!
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από giapas »

Φιλε besuch μιλάς πολύ σωστά και εσύ με τη σειρά σου. Αλλά αμφιβάλλω σχετικά με το κομμάτι που λές ότι είμαστε υποψιασμένοι και δε θα επιτρέψουμε κάτι τέτοιο να συμβει ... κλπ κλπ...

Και εξηγώ ... Νομίζω ότι απαξ κ ξεκινήσει αυτό που λέμε φθορά...δεν υπάρχει γυρισμός.

Ναι , τρελαινόμαστε με αυτά που βλέπουμε , με το κλίμα που μας σερβίρουν , με τη πολλή "δημοκρατία" στις απόψεις και στη κριτική , με τις μομφές κ τις ψευτοαπειλές , με τους δημοσιογράφους που μας παρουσιάζουν όπως θέλουν κάθε φορά...

Αλλά δε μπορούμε να κάνουμε τίποτα ουσιαστικό.

Εδώ πέντε πράγματα πήγαμε να ξεδιαλύνουμε σχετικά με τις περίφημες ανακοινώσεις και καταφέραμε κ κάναμε ταναπου το paokmania κλειδώνοντας τα μισά topic.

Τι θα κάνουμε ? Οταν οι κωλοφυλλάδες κάνουν πλύση εγκεφάλου ... όταν κάποιοι έχουν σκοτεινά κίνητρα ... όταν κάποιοι άλλοι θεωρούν την ομάδα προέκταση τους γεννητικού τους οργάνου....όταν άλλοι θέλουν διαχειριστικούς ελέγχους ... οταν έχεις απέναντί σου συμμαχίες βλακείας + αλητείας + σαπίλας , όσο και να θες επηρεάζεσαι.

Η φωνή του απλού Παοκτσή ... η κάλπη που καλείται να ψηφίσει ώστε να ακουστεί ή άποψή του... είναι μόνο μια...
Το ΓΗΠΕΔΟ.
Η υποστήριξη στην ομάδα.
Τα διαρκείας.

Και αντε να αρχίσει η προετοιμασία , να έχουμε κάτι να ασχολούμαστε όλοι μας.
Να γίνει κ η κλήρωση και να ονειρευόμαστε εκδρομές και σεντόνια και παπλώματα.
marley 4
Δημοσιεύσεις: 2992
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 19:17

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από marley 4 »

γιατι ρε σεις βασανιζεστε και πιανεστε αιωνιως απο τις ευκολες λυσεις; ποιος σας ειπε οτι οι οργανωμενοι θελουν και μπορουν να φανε τον ζαγορακη; το βρικατε τωρα οι οργανωμενοι....
το τελος της ΔΕΠΑ το κοψιμο της χορηγιας του οπαπ και καποιοα αλλα που ειναι γνωστα δημηουργισαν το προβλημα
ο σαμπρακος μπορει να γραφει οτι θελει και καλα κανει το θεμα ειναι αν ο ζαγορακης θα εξειγησει στην συνετευξη τι συμβαινει η οχι
ας πει τα ονοματα που εσκεμενα κανουν κακο στον συλλογο πχ παντελιαδης
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από kos »

thanasakiss4 έγραψε:Διότι δεν είναι μόνο ότι τον τελευταίο καιρό προβάλλονται υψηλές απαιτήσεις και προσδοκίες για την ενίσχυση του ρόστερ.
συγνωμη αλλα δεν ισχυει. αντιθετα χωρις να ανοιξει μυτη, ο κοσμος εχει δεχτει οτι θα χρειαστει να θυσιαστει ολοκληρος κοντρερας. πιεση για να γινουν μεταγραφες απλα δεν υπαρχει. μας ειπαν οτι θα φερουν δυο παικτες (δεξι μπακ και αρ. χαφ) και απλα περιμενουμε να δουμε τι θα μας φερουν.
thanasakiss4 έγραψε:Είναι, κυρίως, ότι αρχίζουν να διατυπώνονται σαφή υπονοούμενα για τη διαχείριση των εσόδων της ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Αυτήν την τελευταία κουβέντα ο Ζαγοράκης πρέπει να την κόψει τώρα. Διότι αν την αφήσει, αυτή η συζήτηση θα τον δηλητηριάσει, θα τον απογοητεύσει και, εν τέλει, θα τον ξαναδιώξει. Και τούτη τη φορά ο δρόμος θα είναι χωρίς επιστροφή.

Το ζήτημα αυτό είναι πολύ σοβαρό για τον ΠΑΟΚ. Διότι καθορίζει τη μοίρα της προσπάθειας του Ζαγοράκη. Αν συντηρηθεί η κουβέντα με τα υπονοούμενα για τη διαχείριση των χρημάτων, είναι ζήτημα χρόνου να τιναχθεί στον αέρα αυτό το σχέδιο. Και φυσικά ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ έχει, προς το παρόν, μια προσωρινή λύση: κάνει ή επιτρέπει έναν έλεγχο, και η κουβέντα τελειώνει εφόσον όλα βρεθούν σωστά. Η κουβέντα όμως δεν τελειώνει για πάντα. Και δεν θα πάψει αν συνεχίσουν να υπάρχουν υποστηρικτές της αμφισβήτησης των προθέσεων αυτών που διοικούν τον ΠΑΟΚ.
ειχε γινει φασαρια πανω στο θεμα οταν το εθεσε ο κ. παπαδοπουλος. ορισμενοι και τοτε σταθηκαν στο αυτονοητο. στο οτι ο ελεγχος και η διαφανεια ειναι κατι που το θελουμε ολοι και οτι δεν υπαρχει λογος να το αρνηθει μια διοικηση που λεει οτι ειναι τιμια και καθαρη.

δεν ειναι ομως ετσι το πραγμα. αυτη την διοικηση την παρακαλεσαμε να μπει και να βοηθησει. δεν μπορει να αρνηθει τον ελεγχο γιατι θα δημιουργησει ακομη μεγαλυτερη αναταραχη και κατι τετοιο θα ηταν βουτηρο στο ψωμι οσων την αμφισβητουν αλλα εχει καθε δικαιωμα να νοιωθει θιγμενη και ειδικα απο τον ΑΣ προδομενη.

για να το πω λαικα και Παοκτσηδικα εαν ημουν ζαγορακης θα ελεγα "ελατε εδω ρε @ουνια. εσεις δεν ειστε αυτοι που ηρθατε σπιτι μου βραδιατικα και με παρακαλεσατε να αναλαβω? εχει αλλαξει κατι? πιστευει καποιος απο εσας οτι εβαλα χρηματα στη τσεπη? εαν εχει αλλαξει κατι να μου το πειτε να αδειασω το γραφειο και να μπειτε να κανετε οσους ελεγχους θελετε. αλλα και καθαρο να με βγαλετε εγω δεν θα ειμαι εκει. ψαξτε τον επομενο που θα ερθει να σας ξελασπωσει και μολις το κανει να του ανεβητε στο κεφαλι."

με λιγα λογια, σε καθε διοικηση πρωτοδικειου, και ειδικοτερα σε αυτη που μετα απο 3 χρονια εχει κανει σοβαρο εργο (με τα οποια μικρα ή μεγαλα λαθη) δεν την ελεγχεις απλα γιατι μια σουπια ζητησε κατι που νομιζες οτι δεν μπορουσες να αρνηθεις.

δεν της λες "σε ελεγχω αλλα αφου εισαι καθαρος δεν τρεχει τιποτα και δεν εχεις προβλημα". με την τιμη και την υποληψη του αλλου δεν παιζεις.
της λες σε ελεγχω εαν και οταν σταματησεις να της εχεις εμπιστοσυνη. εαν και οταν εχεις ενδειξεις κακοδιαχειρισης.
τοτε και την ελεγχεις και την διωχνεις οταν ληξει η θητεια της.

βεβαια και η διοικηση της παε απο την πλευρα της εχει κανει σοβαρα λαθη. στην επιθεση του παπαδοπουλου αφησε τον κατσαρη να την υπερασπιστει. το ειχα γραψει και τοτε γιατι μου εκανε τρομερη εντυπωση (αρνητικη). δεν πηρε τον λογο στην γ.σ του ΑΣ ο βιολιδης να υπερασπιστει την διοικηση της παε. απιστευτα πραγματα. και ο κατσαρης, που για πολυ κοσμο ειναι μαυρο προβατο, φοβηθηκε να απαντησει ετσι οπως επρεπε να απαντησει.

εδω που φτασαμε σημερα παντως συμφωνω με τον σαμπρακο. ελεγχο χθες. οχι αυριο, χθες.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από sourmenetes »

Οταν μπαινεις μπροστα σε μια κατασταση οπως ο Τεο γνωριζεις καποια πραγματα...Γνωριζεις οτι θα εχεις πολλους υποστηρικτες αλλα και αρκετους που σε περιμενουν στη γωνια.Ειναι σιγουρο...Επομενως εισαι γνωστης της καταστασης.Ειπα και χθες οτι ο ζαγορ εχει εξελιχθει πολιτικα..Δεν θα βγαινει καθε μερα και θα ασχολειται με τον καθενα,μια θα βγει και τελος...Ας πουμε τωρα ο κ.Σαμπρακος δεν λειτουργει αρνητικα για τον ΠΑΟΚ???Τον ξερει προσωπικα το ζαγορ???Ξερει τι σκεφτεται???Στο βωμο του να εκφρασει την αποψη του δυναμιτιζει το κλιμα...Λες και ο Παοκτσης δεν ξερει οτι η ομαδα δεν εχει πολλα λεφτα.Λες και δεν ξερουμε ποια ειναι τα προβληματα???Γιατι κ.Σαμπρακο δεν κανετε ενα αφιερωμα στον ΠΑΟΚ για την 2ετη εξελιξη του αγωνιστικως και διοικητικως???Γιατι δεν ασχολειστε με τον πολυμετοχικο που δεν εχει καν προεδρο???Δε λεω ο συγκεκριμενος δημοσιογραφος ειναι τις περισσοτερες φορες πολυ καλος και αξιος στη δουλεια του.Αλλα μην παραβλεπουμε οτι απο καθε αρθρο επηρεαζεται και παραπανω κοσμος.Ετσι κερδιζει εδαφος η μιζερια,η παραφιλολογια και ολα τα συναφη...
Και στο κατω κατω της γραφης οταν γινονται ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΜΕΤΟΧΩΝ που ητανε ολοι αυτοι να ρωτησουν τις αποριες τους???Τωρα τους επιασε ο πονος???
Το νομισμα εχει δυο πλευρες και ο καθενας οπως το βολευει το κοιταει...Ο καθενας κανει τη δουλεια του...
Ο ζαγορ και το υπολοιπο επιτελειο ξερουν γιατι ειναι εκει...Αμα δεν ξερανε θα ειχε σκορπισει η κατασταση απο την πρωτη φορα που εφυγε ο ζαγορ...Οι βασεις ειναι γερες,τα κακαλα τρανα μη φοβαστε...
ΑΠΛΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ....
ΑΝΤΕ ΡΕ ΠΑΟΚ....!!!!!!! :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Peja 4
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: Πέμ 28 Φεβ 2008, 16:50
Τοποθεσία: Athina - Patisia

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Peja 4 »

gash04 έγραψε:Πρόεδρε?
Ώρες ώρες αναρωτιέμαι πως αντέχεις τόσο σπάσιμο αρχιδιών....
Μεγάλο ερώτημα αυτό φίλε, εγώ πιστεύω ότι θα του έχουν γίνει σαν ζέπελιν!!!! Αφού θα ήθελα να τα δείξει στους ΑΡΔ στη συνέντευξη να μας φύγει η απορία!!

Πάντως είτε θέλουμε να το δούμε είτε όχι το ροκάνισμα στην διοίκηση έχει αρχίσει και τα αποτελέσματα θα φανούν από φέτος και τι εννοώ με αυτό.

Αν αρχίσουμε με κάνα κλαρίνο ευρωπαϊκό κλάφτα Χαράλαμπε και άμα χάσει και κάνα τετ α τετ ο κοντός θα γίνει πόλεμος στη Τούμπα, αν πάμε καλά στα πρώτα ματς ο κόσμος πάλι θα μαζευτεί για λίγο και θα περιμένει τη συνέχεια.

Ακόμα πρέπει όλοι να καταλάβουμε ότι οι 2 τελευταίες χρονιές ήταν πολύ καλές και ίσως δεν μπορέσουμε να είμαστε τόσο ψηλά κάθε χρόνο οπότε ξεκινώντας τη σεζόν μπορεί να πάρεις και πρωτάθλημα αλλά μπορείς να βγεις 4ος και Ευρώπη που για μένα δεν είναι καταστροφή (καταστροφή θα είναι για μένα μόνο μια χρονιά που δεν θα βγούμε Ευρώπη) αλλά ο κόσμος μετά που δεν ασχολείται πολύ ενεργά θα παρασυρθεί από το κλήμα και τους ΑΡΔ και θα κράζει τον Μπερέτα και τους ΖΖ και το κοντό και όλους λες και ήταν σίγουρο ότι θα περνάμε τη κούπα!!

Ο κόσμος ενώ ξέρει ότι δεν παίζει σάλιο, ξέρει ότι δεν υπάρχουν επενδυτές αλλά μαρινάκι και ότι ο ΠΑΟΚ έκανε ότι έκανε τα τελευταία χρόνια με πολύ κόπο θέλει να βγάζει τα κόμπλεξ του στη μπάλα. ΠΑΟΚΑΡΑ να ουμε και τους γαμάμε όλους και αμπαλεα και ΠΞΣ και όλα τα γραφικά που για χαβαλέ καλά είναι αλλά πρέπει να είμαστε ρεαλιστές (που είσαι ρε Δάσκαλε) ο Ζαγόρ και ο Ζίσης είναι το μόνο που έχουμε και που στη τελική ότι και να κάνουν καλό ή κακό το κάνουν με πολύ προσπάθεια και κόπο ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΟΚ και εμείς τι κάνουμε την βαράμε μέχρι να ματώσει!!!

Όποιος και να έρθει σαν διοίκηση στον ΠΑΟΚ εκτός από κάποιον λεφτά πρόεδρο (που δεν θα βρεθεί ποτέ γιατι ακόμα και αν σκάσει 200εκ και πάρει πρωταθλήματα και κύπελλα κλπ πάλι θα τον κράζουν κάποιοι γιατί στη μπουτίκ έχει σκόνη στα ράφια ή επειδή το site της ΠΑΕ ανοίγει μόνο με motzila και όχι με explorer) δεν θα είναι Ζαγόρ και Ζίσης επειδή ακόμα και αν είναι καλύτερος στη δουλειά του από αυτούς δεν έχει την αναγνωρισιμότητα που έχουν αυτοί δεν θα μπορεί να πείσει π.χ τον ομογενή να πάρει διαρκείας για να βοηθήσει ξέροντας ότι το πολύ να δει 1 με 2 ματς γιατί θα σου πει και με το δίκιο του τα έδινα στον αρχηγό της εθνικής και στο τέλος τον φάγανε αυτοί εκεί σιγά μην τα καταφέρει ο νέος!!

Μακάρι να βγω ψεύτης αλλά η αλήθεια είναι ότι αυτά που όλοι βλέπαμε στο χανουμακι και γελάγαμε (και εγώ μέσα σε αυτούς και μάλιστα έλεγα και σε φίλους χανούμια ότι εμείς δεν είμαστε αχάριστοι σαν αυτούς και τον Ζαγορ θα το προστατέψουμε) θα τα λουστούμε και στο τέλος ο Ζαγορ θα πάει σαν προδότης στην ΕΠΟ και ο Ζήσης σε κάνα βαζέλα και εμείς πάλι με καμιά διοίκηση πρωτοδικείου που θα αποτελείτε από κάνα δικηγόρο, τον Βεζιρτζη και κάνα ψωμιάδη - ορφανό και θα είμαστε 10οι και παρακαλάμε τον Αραμπατζή να μην πάει στο νιονιο και να είναι ο επόμενος αρχηγός μας!!!

Η στήριξη και η πίστη μας κράτησε πολύ λίγο!!!

Ο μόνος τρόπος για να τα αποφύγουμε όλα αυτά είναι για μένα να είμαστε και τυχεροί και να πάμε πολύ καλά στο αγωνιστικό κομμάτι και φέτος!!!

:nairepaok:
Άβαταρ μέλους
paok_athens_g4
Δημοσιεύσεις: 597
Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2009, 19:33
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από paok_athens_g4 »

οπα αδερφε,σιγουρα η συσπειρωση δεν ειναι στα ποσοστα του 99% που ειχαμε πριν 2 χρονια,αλλα δεν ειναι κ τοσο δραματικα οπως τα λες....η μεγαλη μαζα του λαου του ΠΑΟΚ ειναι με τον τεο κ τον ζηση....

κ μονο αν θυμηθουμε που βρισκομασταν πριν μολις 3 χρονια(που δεν ξεραμε αν θα υπαρχει ΠΑΟΚ την αλλη μερα)
κ που ειμαστε τωρα,δεν μπορουμε παρα να ευνομονουμε αυτους τους ανθρωπους που στα δυσκολα δεν σκευτηκαν το προσωπικο κοστος κ βγηκαν μπροστα...

τωρα οσον αφορα τους τσατσους(δημοσιογραφους),τη δουλεια τους κανουν αυτοι....τους βολευε η τοπικη κοντρα ΠΑΟΚ-αρη κ τωρα που κατι τετοιο μονο σαν ανεκδοτο λεγεται,τους ποναει ...

πιστευω ετσι σκεφτεται το μεγαλυτερο κομματι του κοσμου μας
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από giapas »

paok_athens_g4 έγραψε:τους βολευε η τοπικη κοντρα ΠΑΟΚ-αρη κ τωρα που κατι τετοιο μονο σαν ανεκδοτο λεγεται,τους ποναει ...
:P
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16705
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Equalizer »

Peja 4 έγραψε: Μακάρι να βγω ψεύτης αλλά η αλήθεια είναι ότι αυτά που όλοι βλέπαμε στο χανουμακι και γελάγαμε (και εγώ μέσα σε αυτούς και μάλιστα έλεγα και σε φίλους χανούμια ότι εμείς δεν είμαστε αχάριστοι σαν αυτούς και τον Ζαγορ θα το προστατέψουμε) θα τα λουστούμε και στο τέλος ο Ζαγορ θα πάει σαν προδότης στην ΕΠΟ και ο Ζήσης σε κάνα βαζέλα και εμείς πάλι με καμιά διοίκηση πρωτοδικείου που θα αποτελείτε από κάνα δικηγόρο, τον Βεζιρτζη και κάνα ψωμιάδη - ορφανό και θα είμαστε 10οι και παρακαλάμε τον Αραμπατζή να μην πάει στο νιονιο και να είναι ο επόμενος αρχηγός μας!!!
Φιλέ αν και συμφωνώ με το πνεύμα των όσων λες, διαφωνώ ώς προς τα χανούμια.. Στην αεκ δεν ήταν αχάριστοι.. ο Ντέμης ήταν και είναι μέγας κουτοπόνηρος λαμογάκος και τα έκανε κυριολεκτικά σκατά στην ομάδα του, αφού ναι μεν έκανε καλή ομάδα και είχε υψηλούς στόχους, αλλά κατα τα λοιπά τη διέλυσε.. Δεν άφησε κανένα θεμέλιο για ευρύτερη ανάπτυξη της ομάδας, και άφησε ατελείωτα χρέη, ενώ είχε αναλάβει την ομάδα ΚΑ - ΘΑ -ΡΗ απο το σκάνδαλο του αρ.44.Και γι αυτό τον έβριζαν και τον βρίζουν.


Απεναντίας, ο Ζαγόρ σ εμάς έχει βάλει βάσεις που πριν αυτόν ούτε που φανταζόμασταν πως θα αποκτήσουμε, με προπονητικά κέντρα, ανάπτυξη δικτύου ακαδημιών, ΚΑΙ δημιουργία ομάδας με υψηλούς στόχους ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ. Και ενώ πασχίζει να τα κάνει όλα αυτά και να μην υπερχρεώσει την ομάδα --- (δεν θα την είχε καν χρεώσει 5 ευρώ αν δεν έβγαινε όλη εκείνη η σκατίλα το περασμένο καλοκαίρι, και αμα ο Σάντος μπορούσε να περάσει λίγο επιθετικό κλίμα παρά να παίζει ρόμβους και να ξεκατινιάζεται με το Γκαρσία) ---, ενώ λοιπόν προσπαθεί να κρατήσει και τη μπάλα χαμηλά και την ομάδα ψηλά, εμεις οι ΦΩΣΤΗΡΕΣ (οχι όλοι βέβαια..) τον κράζουμε, γιατί παλεύει να μη μας καταστρέχει οικονομικά, φέρνοντας παίκτες με το κιλό, τον κράζουμε γιατί ένας ύποπτος και κουτοπόνηρος αλλά καλός οικονομολόγος τον κυνηγάει για ντεμεκ ελέγχους, τον κράζουμε γιατί λύσσαξαν όλοι για το πόσο δυσαρεστημένος είναι ο Ζήσης που παίρνει λίγα λεφτά και θα φύγει, γιατί ο Βιολίδης έχει μεγάλη φαλάκρα, γιατί αλλάζει προπονητές στις υποδομές, θαρρείς και τους είχε διορίσει το δημόσιο, τον κράζουμε γιατί βγήκε ένα λιμό σε ενα ραδιοφωνικό σταθμό που ανήκει σε λιμά, και έκανε ανώνυμη κριτική για τα οσα γίνονται για το γήπεδο, τον κράζουμε γιατί είναι ο μόνος παγκοσμίος πρόεδρος ομάδας που τα σκάει μετρητά σε εταιρίες για να του φτιάξουν το γήπεδο, που δεν ανήκει ομως στην εταιρία της οποίας ηγείται, και άλλα πολλά...
ΤΟΣΟ ΠΕΤΑΜΕΝΟ είναι το σύστημα του ΠΑΟΚ. Ειλικρινά σιχαίνομαι όλο και πιο πολύ κάθε μέρα που περνάει.20 χρόνια στο εξωτερικό και την Ελλάδα, δεν πέρασε μέρα να μην κινήσω γη και ουρανό για να μάθω για τον ΠΑΟΚ. Και την καλύτερη περίοδο της ομάδας, έχουν πέσει τα κοράκια και οι μαύρες πλερέζες..


Το μόνο πραγματικό παράπονο που έχω απο τον πρόεδρο, είναι που δεν βγαίνει μόνος του ξαφνικά να μιλήσει, να τα γα..σει όλα και να τους πετάξει όλους έξω. Τουλάχιστον, προβάλλωντας τον εαυτό μου στη θέση του, αυτό θα έκανα..Και αν μπορούσα να του μιλήσω, θα του το απαιτούσα να το κάνει.


Γιατί για μένα, κόσμος του ΠΑΟΚ, είναι αυτοί που δεν μπορούν να μιλήσουν και να γκρινιάξουν. Οι εργάτες, αυτοί που δουλεύουν σε χωράφια και λαικές, οι οι μελλοντικοί καρκινοπαθείς της Πτολεμαίδας και τόσοι άλλοι αφανείς,(όσο λαικίστικο κι αν ακούγεται δεν με απασχολεί..)
Και οχι όλα αυτά τα λιμά που μας τρώνε τα αυτιά για το πόσα μύρια χιλιόμετρα έκαναν για εκδρομές, και πόσο κόσμο έδειραν και πόσες έφαγαν. Και οχι τα λιμά αυτής της χαβούζας που λέγεται θεσσαλονίκη. :evil:
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από DC »

+++
marley 4
Δημοσιεύσεις: 2992
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 19:17

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από marley 4 »

rainmaker

πιστευεις πραγματικα οτι με αυτο που εγραψες στηριζεις τον ζαγορακη η κανεις καλο στο φωρτισμενο κλιμα των ημερων;
κανεις δεν αμφεβαλε ουτε θα το κανει ποτε για τα κινητρα και την ανιδιοτελεια του ζαγορακη ολοι ομως εχουμε διαφορετικες αποψεις για τι τι ειναι καλυτερο για την ομαδα δεν χρειαζεται να μετατρεψουμε τον ζαγορακη σε παπα με αλαθητο κακο κανεις με αυτη την συλλογιστικη εστω και αν διαθεση σου ειναι η καλυτερη λες να ξερεις εσυ και εγω βεβαιως το αθλημα καλυτερα απο τον σαντος; καταφερεσε εναντια στους συνδεσμους γιατι; μιλας για μια σιωπηλη πλειοψειφια που εχει το δικιο και το αφηνω στην ακρη αυτο πως ξερεις οτι συμφωνει μαζι σου; το υποθετεις γιατι ετσι θελεις να ειναι τορπιλιζεις και εσυ την ενοτητα εκτος και αν νομιζεις οτι αυτη θα ερθει οταν εχουμε ολοι την ιδια αποψη η ακομα χειροτερα οταν θα απομακρυνθουν αυτοι που διαφωνουν μαθε οτι η πραγματικη ενοτητα ερχεται με αλλο τροπο και αλλες μεθοδους μην πεφτεις στην παγιιδα των διαχωρισμων και τις ευθραυστης ενοτητας που ισχυουν σε αλλες ομαδες και προσπαθουν να μας ενταξουν σε αυτες ο ΠΑΟΚ θα προχωρησει με τα λαθη μας με τα σωστα μας κτλ αρκει να υπαρχει ανοχη και σεβασμος στους καθε λογης διαφωνουντες
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”