Θεόδωρος Ζαγοράκης

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1803
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Bono »

Ρε μάγκες τι τρελαίνεστε??
Για μας τους φιλάθλους μπορεί να νομίζουμε ότι ο ΠΑΟΚ πρέπει να τους γράφει όλους στα π@π@ρια του και να μην έχει ανάγκη κανένα αλλά για τον πρόεδρο του ΠΑΟΚ-όπως και για τον κάθε πρόεδρο ομάδας-τα πράγματα δεν είναι έτσι.
Οφείλει να κάνει πολιτική.
Και δημοσιογράφους πρέπει να έχει από κοντά, να τους δίνει κανένα κοκκαλάκι να γλύφουν-ειδησούλες- και λίγο κλίμα να παίρνουν και κανένα ποτάκι μπορεί να πίνουν,έτσι είναι αυτά...
Η σχέση είναι αμφίδρομη...και οι ΑΡΔ έχουν ανάγκη τον ΠΑΟΚ(για να βγάλουν το ψωμάκι τους) αλλά και ο ΠΑΟΚ αυτούς(για να πουλήσει το προιόν του).
Τώρα βέβαια θα γραφτεί και καμιά παπαριά παραπάνω γιατί κάπως πρέπει να διαφοροποιηθεί ο ένας απ' τον άλλον αλλά όλα μέσα στα πλαίσια είναι.Οπως γίνεται σε όλες της ομάδες της Ελλάδας αλλά και παγκοσμίως.
Και εντάξει ότι ο ΠΑΟΚ ψάχνεται να πουλήσει και δεν θα του κακόπεφτε κάποια πρόταση δεν είναι μυστικό....ο ίδιος ο Ζαγόρ το είπε.Και να μην το λεγε, δεν θέλει και πολύ φαντασία,δεν χρειάζεται ιδιαίτερη πληροφόρηση για να το μαντέψεις.Αύξηση εφορίας,άνοιγμα από πέρυσι,κόψιμο χορηγιών κ.λ.π.
Αλλος το τονίζει παραπάνω, άλλος λιγότερο.
Και ίσως καλά κάνει αυτός που το τονίζει, για να το συνηθίσουμε και να μην πέσουμε απ' τα σύννεφα, αν γίνει.
Μέχρι τώρα τουλάχιστον σε πωλήσεις παίρνουν άριστα(σε αγορές έγιναν κάποια λάθη) οπότε ας υπάρχει εμπιστοσύνη πως ότι είναι να πουληθεί θα πουληθεί γιατί θα έρθει συμφέρουσα πρόταση ή γιατί δεν μπορεί να γίνει αλλιώς.
Και κατά τη γνώμη μου αυτός που δεν θα είναι συμφέρον να πουληθεί σήμερα είναι ο Βιέρι για τον απλούστατο λόγο ότι η τιμή του δεν έχει χτυπήσει ταβάνι, πιστεύω θα ανέβει και άλλο.
Τιμές για αυτόν σε επίπεδα 10 εκ. σήμερα.είναι εξωπραγματικές και δεν υπάρχουν εκτός ίσως από Ρωσία βλ.Καστίγιο.
Αλλά τα άλλα δύο μεγάλα συμβόλαια αν πρέπει να πουληθούν, καλώς θα πουληθούν.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21303
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από navigator11 »

δεν απεχουν της πραγματικοτητας οσα γραφεις.με μια μικρη πισινη ισως μονο για προταση,αν υπαρχει ενδιαφερον,που δεν το ξερω,για το βιειρινια απο γκει.ο νεος ιδιοκτητης πανω στα νεοπλουτιστικα μερακλωματα του ποτε δεν ξερεις ποσο μ@λ@κ@ς μπορει να πιαστει .....
αυτο ισως συμβει μονο αν πεσουν χυλοπιτες απο πιο βαρυγδουπα ονοματα παγκοσμιας κλασης,οποτε και θα στραφει ο κουνιστος εφηβος στα εγχωρια προιοντα πολυτελειας για ρελανς .......
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1803
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Bono »

Θα προτιμούσα οι παίκτες μας να πουλιούνται μόνο εξωτερικό και δεν κρύβω ότι θα με χάλαγε πολύ αν έβλεπα πρωτοκλασάτο (και όχι Μελίσηδες και οικοδόμους) με φανέλα της Αθήνας της γαμημένης αλλά that's life.
Αν και δεν πολυτρώω ότι ο μπουλούκος θα σκορπίσει τόσο χαρτί...κάτσε να δούμε...με Λίνεν θα τη βγάλει αυτός που έδινε 2 εκ. υποτίθεται για να πάρει Βαλβέρδε.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21303
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από navigator11 »

οντως με λινεν θα πορευθουν?καπου ειχε παρει το ματι μου πως ναυαγει μαλλον του γερμαναρα.μην παρουν το σαντος δε λες και μετα αντε να τους βαζεις γκολ?φανταζεσαι τον τσουκαλα να χοροπηδαει πανω απο τον παγκο του φερναντο,οπως εκαναν προ ετων οι βαζελοι,σε κανενα αγωνα πχ με την κερκυρα εντος με σκορ 1-0 απο το 20ο λεπτο και απο κει και περα σφιχτη επιθετικη ...... πολιτικη μεχρι να σφυριξει το κορακι???

:opaokara: :pano: :lol:
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1803
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Bono »

navigator11 έγραψε: με την κερκυρα εντος με σκορ 1-0 απο το 20ο λεπτο και απο κει και περα σφιχτη επιθετικη ...... πολιτικη μεχρι να σφυριξει το κορακι???
:opaokara: :pano: :lol:
Βλέπω αρχίσατε να τα λέτε και μόνοι σας τα Σαντόσκυλα για την ποιότητα επιθετικού ποδοσφαίρου που παίζουν οι ομάδες του :lol: :lol: :lol:

υ.γ. τουλάχιστον για μπεσαλή τον έχω και είπε ότι δεν πάει γάβρο....άμα πάει πάντως θα είναι γερό χτύπημα για πολλούς στον ΠΑΟΚ που τον λάτρεψαν και εννοείται για τον Θόδωρο.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21303
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από navigator11 »

γαβ! :) :lol:

ουδεις προσωπολατρης του νομιζω υπεραμυνοταν σθεναρα του ποδσφαιρκου θεαματος που παρουσιαζε η ομαδα σε ολα τα χρονια της παραμονης του.αλλα στοιχεια του,προπονητικης και προσωπικοτητας,.... λατρευτηκαν!την τελευταια χρονια για πολλα παιχνιδια επαιξε και μπαλα ο ΠΑΟΚ ομως.κι αν εμενε καμμια διετια ακομα πιθανολογω οτι θα βλεπαμε μια τελειως αλλη ομαδα.αλλα η κουβεντα αυτη πια δεν εχει νοημα.και στην εθνικη να παει εμενα εξισου με διαολιζει.τα'χω πει.παντως η αληθεια ειναι οτι μια φερναντοστερηση την εχω.πολυ εξωκαρδιας μου φαινεται αυτος ο μαριο μπρο και την εχω δει καπως με παρτη του .... :pano: 8-)
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1803
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Bono »

Κοίτα, μιά στέρηση από Φερνάντο την έχω και γω και αυτό πέρα από πλάκα γιατί θα ήξερα τι να περιμένω...η ομάδα δεν ήταν ή του ύψους ή του βάθους,όπως και να το κάνουμε η ομάδα απέκτησε μιά βάση και μιά σταθερότητα και μπορεί μπάλα να μη βλέπαμε αλλά αποτελέσματα ερχόταν.
Τώρα για τον Μάριο θα δείξει...και πάντως δεν σημαίνει ότι όποιος είναι εξωκαρδιά δεν είναι και σοβαρός.
Για μένα υπάρχουν συγκεκριμένα πλεονεκτήματα αλλά και μειονεκτήματα....αν κατορθώσουν να μη φανούν τα δεύτερα θα πάει καλά.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Bono την Κυρ 20 Ιουν 2010, 01:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
toursounidis
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: Τετ 22 Ιούλ 2009, 19:15

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από toursounidis »

Lord_GayrosSlayer έγραψε:Να πάει στοίχημα;

Από την ώρα, που κόπησε τελικά η χορηγία του ΟΠΑΠ, που θα χρηματοδοτούσε τα έργα στις Θύρες 7 και 8 της Τούμπας, απόφαση, που προκάλεσε ένα κύμα περικοπών στον ΠΑΟΚ, ο Ζαγοράκης είχε αφήσει να εννοηθεί ότι είναι διατεθειμένος να ανοίξει την πόρτα στις στοιχηματικές εταιρίες, που ψάχνουν τρόπους να διαφημιστούν.

Τότε δεν περίμενε ανταπόκριση, αλλά ενδιαφέρον προέκυψε και μάλιστα μία στοιχηματική εταιρία του εξωτερικού, είναι διατεθειμένη να προσφέρει ένα πολύ μεγάλο, για τα δεδομένα του ΠΑΟΚ, ποσό για να διαφημιστεί με κάποιον τρόπο, μέσω του ΠΑΟΚ.

Το ύψος της πρότασης, αλλά και η πρόθεση της συγκεκριμένης εταιρίας «να συζητήσουμε κάθε ενδεχόμενο», προκάλεσε το ενδιαφέρον της διοίκησης, η οποία ψάχνει τις νομικές παραμέτρους, καθώς η διαφήμιση στοιχηματικών εταιριών απαγορεύεται δια νόμου, ενώ ο ΟΠΑΠ έχει στο χέρι τις ομάδες, καθώς μέσω της κεντρικής χορηγίας προς τη Σούπερ Λίγκα, κάθε ΠΑΕ παίρνει περίπου 800.000 ευρώ το χρόνο.

Αν βρεθεί τρόπος, ώστε να είναι ο ΠΑΟΚ νομικά καλυμμένος, τότε η διοίκηση της ΠΑΕ είναι αποφασισμένη να... ενδώσει, αφού μετά και τη στάση, που κράτησε ο ΟΠΑΠ και η πολιτική του ηγεσία, στο θέμα των έργων της Τούμπας, δεν υπάρχουν πια κανένας ενδοιασμός.

http://paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=565

Λέτε να ισχύει ή πρόκειται για αρχιμανδρίτη??
Αδερφια πρωτα θα ξεκαθαρισω οτι δεν ξερω αν ισχυει ,και μετα θα σας πω οτι ακουσα σημερα για συμφωνια με στοιχηματικη εταιρια της ταξης των 5 εκ. ..
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26002
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από obanebane »

Απο που το ακουσες δεν μας λες ομως ;)
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

http://www.exedrasports.gr/blogs/articl ... 25&cid=105


Μια διοίκηση με μαζοχιστικές τάσεις

20/06/10

Είναι αλήθεια πως ο Θοδωρής Ζαγοράκης εμφανίζει μία τάση μαζοχισμού. Αφήνει τον κάθε πικραμένο να δημιουργεί κλίμα γύρω από την προσπάθεια που κάνουν ο ίδιος και οι συνεργάτες του, μέχρι να «φορτώσει», να δώσει μία συνέντευξη Τύπου και να το βουλώσουν όλοι. Αυτό έχει αποδειχτεί και στο παρελθόν. Ολοι λένε, λένε, λένε, αλλά μόλις μιλήσει εκείνος, το παραμύθι τελειώνει. Το κακό όμως στο σήμερα είναι ότι ειπώθηκαν πολλά.

Τα βασικά πυρά τα δέχεται ο στενός του συνεργάτης, Ηλίας Βιολίδης, ο οποίος, επηρεασμένος και αυτός από την κρίση, δεν περνάει επιχειρηματικά και τις καλύτερες στιγμές του. Το γεγονός αυτό έδωσε αφορμή σε πολλούς να αφήσουν υπονοούμενα για την παραγοντική του υπόσταση, κάτι που, απ’ ό,τι φαίνεται, τον πλήγωσε.

Το ίδιο συμβαίνει και με τον εργολάβο της παρέας, τον Γιώργο Φαρλαλή, ο οποίος άκουσε ραδιοφωνικό παραγωγό να τον αποκαλεί «εγκληματία», όταν άφησε να εννοηθεί σε ένα ρεσιτάλ κινδυνολογίας πως η Τούμπα είναι φέρετρο και θα πέσει.
Ο Ζαγοράκης, βέβαια, έχει πείσει και τους συνεργάτες του να περιμένουν μέχρι να μιλήσει, όμως μέχρι τότε κινδυνεύει ο ίδιος, αυτοί, αλλά και εμείς να πάθουμε νευρικό κλονισμό με τις ασυναρτησίες που ακούγονται.

Την ίδια στιγμή, ο Θανάσης Κατσαρής (πρόεδρος του Α.Σ.) το παίζει σε πολλά ταμπλό, όπως παραδοσιακά το έκανε, όμως αυτή τη φορά με μία του κίνηση έθιξε αυτούς που τον στήριξαν και μάλλον πλησιάζει το παραγοντικό του τέλος. Το ερώτημα «και ποιος θα μπει;» φαίνεται να μην απασχολεί τόσο όσο στο παρελθόν.

Ο ΠΑΟΚ βάλλεται από το κράτος, βάλλεται από την οικονομική κρίση, βάλλεται από την έλλειψη μεγαλομετόχου, όμως βάλλεται και από τα πέριξ του και αυτούς που δηλώνουν ΠΑΟΚ.

Τελικά η έλλειψη ισχυρού οικονομικού παράγοντα δεν πονάει τόσο στο κομμάτι της έλλειψης ρευστότητας, αλλά στο κομμάτι της αδυναμίας που παρουσιάζει η σημερινή διοίκηση στο να καλέσει τους πάντες απλώς να το βουλώσουν.

Το έχουμε ξαναγράψει: σε μια πόλη που ψηφίζει για δήμαρχο τον Παπαγεωργόπουλο και για νομάρχη τον Ψωμιάδη, η... πολλή δημοκρατία δεν είναι και η σοφότερη προσέγγιση στη καθημερινότητά της.

Και ο Ζαγοράκης παραείναι δημοκρατικός για να αντέξει αυτή την αλητεία που βιώνει ο σύλλογος από τον κάθε μέτριο που τον περιτριγυρίζει.
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Εικόνα

Θόδωρε η πλειοψηφία των ΠΑΟΚτσήδων είμαστε μαζί σου.
Ούτε ΒΗΜΑ πίσω μην κάνεις!!!
Μην προβληματίζεσαι για τις επιλογές σου. Εσύ μπροστά και εμείς όλοι από πίσω, μία γροθιά!


ΥΓ. αυτοι που με πρόσχημα τον κοντοπο@τανο βρίζουν εσένα και την οικογένειά σου, απλά αγνόησέ τους. Για μας δεν υπάρχουν. κάνουν το ίδιο κακό με τους αλλόθρησκους. Η ΠΑΟΚτσήδικη οικογένεια θα τους αποβάλλει γρήγορα.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από teod1980 »

Bono έγραψε:Ρε μάγκες τι τρελαίνεστε??
Για μας τους φιλάθλους μπορεί να νομίζουμε ότι ο ΠΑΟΚ πρέπει να τους γράφει όλους στα π@π@ρια του και να μην έχει ανάγκη κανένα αλλά για τον πρόεδρο του ΠΑΟΚ-όπως και για τον κάθε πρόεδρο ομάδας-τα πράγματα δεν είναι έτσι.
Οφείλει να κάνει πολιτική.
Και δημοσιογράφους πρέπει να έχει από κοντά, να τους δίνει κανένα κοκκαλάκι να γλύφουν-ειδησούλες- και λίγο κλίμα να παίρνουν και κανένα ποτάκι μπορεί να πίνουν,έτσι είναι αυτά...
Η σχέση είναι αμφίδρομη...και οι ΑΡΔ έχουν ανάγκη τον ΠΑΟΚ(για να βγάλουν το ψωμάκι τους) αλλά και ο ΠΑΟΚ αυτούς(για να πουλήσει το προιόν του).
Διαφωνώ φίλε...
Πολιτική κάνεις όταν είσαι αδύναμος...όταν έχεις τη στήριξη του λαού και παίρνεις τις σωστές αποφάσεις όπως νομίζεις και κάνει όλα τα σωστά για ότι προσπαθείς δεν κάνεις καμία πολιτική...
όχι και οφείλει να κάνει πολιτική...Τότε να κοροϊδεύουμε τον κόσμο του ΠΑΟΚ με τη βοήθεια των ΑΡΔ και να κερδίζουν και οι δύο...και αυτός που τους έχει από κοντά και αυτοί να πουλάνε ψέματα στον κόσμο...
στην τελική ο κόσμος βγαίνει ζημιωμένος από όλο αυτό...
Όταν ήρθε είχε πει θα λέω μόνο αλήθειες στον κόσμο και σε αυτόν έχω υποχρέωση να εξηγούμε (όχι απολογούμαι μη βιαστεί κανείς να σχολιάσει) ....δε νομίζω να έχει αλλάξει κάτι....οπότε καμία πολιτική με σύμμαχο τους ΑΡΔ....

Ξαναλέω οι λυκοφιλίες με ΑΡΔ μόνο σε κακό θα βγάλουν...όποιος θέλει να μαθαίνει από τους ΑΡΔ πράγματα μπορεί να διαφωνήσει...αλλά Ο ΠΑΟΚ ΠΑΝΩ ΑΠ' ΟΛΑ και όταν λέμε ΠΑΟΚ μαζί με την ομάδα είναι και ο κόσμος...μπορεί να ακούγομαι ρομαντικός ή μπορεί και όχι, αλλά το σημαντικό είναι η ειλικρίνεια...

Εμείς δε λέγαμε για το πιο απλό θέμα των μεταγραφών αν δεν το γραψει το paokfc, δεν ισχύει; Εκτός από ΠΑΟΚάρχες οπαδούς, έχουμε και ΠΑΟΚάρχες δημοσιογράφους πλέον...

Η πολιτική οπως κατάλαβα ότι την εννοείς Βono είναι για τους αδύναμους...αν κατάλαβα λάθος μπορείς να μου το εξηγήσεις...
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από gash04 »

Πρόεδρε?
Ώρες ώρες αναρωτιέμαι πως αντέχεις τόσο σπάσιμο αρχιδιών....
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από DimisK »

Συμφωνώ με τον οπλαρχηγό. Πρόεδρε μη μασάς. Είμαστε μαζί σου για το καλό της ομάδας μας.
Άβαταρ μέλους
thanasakiss4
Bet Guru 2019
Δημοσιεύσεις: 2173
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 11:30
Τοποθεσία: Κομοτηνή

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από thanasakiss4 »

Και κάπως έτσι ο «Ζαγόρ» θα ξαναφτάσει στην έξοδο
22/06/10

Το τέλος της ανάγνωσης των ρεπορτάζ που αφορούν τον ΠΑΟΚ με αφήνει καθημερινά με την απορία σχετικά με τη στάση όσων «κοντράρουν» τη διοίκηση του Θοδωρή Ζαγοράκη.

Η εντυπωσιακή, για τα δεδομένα των τελευταίων ετών, πορεία της ομάδας στη διάρκεια της τελευταίας διετίας φαίνεται ότι έχει δημιουργήσει σε ένα μέρος της κοινωνίας του ΠΑΟΚ την ψευδαίσθηση ότι η ΠΑΕ έχει λύσει όλα τα προβλήματά της, και κυρίως το οικονομικό, και ότι φέρει στο εξής την υποχρέωση να γιγαντώσει τον σύλλογο σε όλα τα επίπεδα. Η στάση που κρατά μια μερίδα των media που προβάλλουν καθημερινά τα επεισόδια της ζωής του ΠΑΟΚ επηρεάζει και ένα μέρος της μάζας των οπαδών του, οι οποίοι εμφανίζουν εσχάτως μια τάση να εγκαταλείψουν την «στηρίζω» στάση της τελευταίας διετίας και να αρχίσουν να βάζουν όρους και προϋποθέσεις στη στήριξη και την υποστήριξη της προσπάθειας που κάνει ο ΠΑΟΚ να στηριχθεί στις εσωτερικές δυνάμεις του.

Αίφνης, αυτοί που ανέλαβαν την ευθύνη να διοικήσουν μια ΠΑΕ με πλήθος οικονομικών προβλημάτων αισθάνονται την πίεση της υποχρέωσης να λύσουν αμέσως τώρα όλα τα προβλήματα. Αν δεν με απατά η μνήμη μου, ουδείς εξ αυτών που βρέθηκαν εξαρχής κοντά στον Ζαγοράκη είχε δηλώσει ότι μπήκε στην ΠΑΕ για να ανοίξει το σεντούκι με τα ευρώ και να λύσει το οικονομικό πρόβλημα της ζωής του ΠΑΟΚ. Διαχείριση των εσόδων μπήκαν να κάνουν, με τον ισχυρισμό ότι είναι ικανοί να τα αυξήσουν, μέσα από την προοπτική της δημιουργίας νέων πηγών εσόδων, αλλά πάντοτε υπό την αίρεση ότι η μάζα των ΠΑΟΚτσήδων θα υποστηρίζει ενεργά την προσπάθεια.

Αυτό που συμβαίνει τις τελευταίες ημέρες στη Θεσσαλονίκη δημιουργεί την εντύπωση ότι ξαφνικά, στην πιο δύσκολη περίοδο της ελληνικής ζωής την τελευταία 10ετία, υπάρχουν ΠΑΟΚτσήδες των οποίων η δράση βάζει δηλητήριο στο σώμα της προσπάθειας του Ζαγοράκη. Συνειδητά ή ασυνείδητα. Διότι δεν είναι μόνο ότι τον τελευταίο καιρό προβάλλονται υψηλές απαιτήσεις και προσδοκίες για την ενίσχυση του ρόστερ. Είναι, κυρίως, ότι αρχίζουν να διατυπώνονται σαφή υπονοούμενα για τη διαχείριση των εσόδων της ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Αυτήν την τελευταία κουβέντα ο Ζαγοράκης πρέπει να την κόψει τώρα. Διότι αν την αφήσει, αυτή η συζήτηση θα τον δηλητηριάσει, θα τον απογοητεύσει και, εν τέλει, θα τον ξαναδιώξει. Και τούτη τη φορά ο δρόμος θα είναι χωρίς επιστροφή.

Το ζήτημα αυτό είναι πολύ σοβαρό για τον ΠΑΟΚ. Διότι καθορίζει τη μοίρα της προσπάθειας του Ζαγοράκη. Αν συντηρηθεί η κουβέντα με τα υπονοούμενα για τη διαχείριση των χρημάτων, είναι ζήτημα χρόνου να τιναχθεί στον αέρα αυτό το σχέδιο. Και φυσικά ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ έχει, προς το παρόν, μια προσωρινή λύση: κάνει ή επιτρέπει έναν έλεγχο, και η κουβέντα τελειώνει εφόσον όλα βρεθούν σωστά. Η κουβέντα όμως δεν τελειώνει για πάντα. Και δεν θα πάψει αν συνεχίσουν να υπάρχουν υποστηρικτές της αμφισβήτησης των προθέσεων αυτών που διοικούν τον ΠΑΟΚ.

Είχα προβλέψει μήνες προτού το ανακοινώσει ότι ο Ζαγοράκης θα αποχωρήσει, την πρώτη φορά. Οχι επειδή έχω μαντικές ικανότητες, ούτε επειδή είχα μια καλή πληροφορία. Μόνο λόγω της αίσθησης που μου δημιουργούσε το σκηνικό εκείνης της εποχής στον ΠΑΟΚ. Η ίδια αίσθηση μου δημιουργείται σήμερα. Διότι αν χάνουν το κουράγιο τους ο Ζαγοράκης και οι συνεργάτες του τώρα, που ο ΠΑΟΚ θα παίξει προκριματικά Champions League και βρίσκεται αγωνιστικά στο υψηλότερο επίπεδο της 25ετίας, τι θα τους συμβεί μεθαύριο, αν η σεζόν δεν ξεκινήσει ομαλά;

Ο Ζαγοράκης κάνει λάθος που μένει στην άκρη και παρακολουθεί. Το κλίμα που καλλιεργείται δημιουργεί αύρα γεμάτη εκνευρισμό για τον ΠΑΟΚ. Οσο μεγάλο και αν είναι το πρόβλημα ρευστότητας της ΠΑΕ, όσο σημαντικά και αν είναι τα οικονομικά προβλήματα, εκείνος έχει υποχρέωση μόνο να προσπαθεί να τα λύσει και να τα επικοινωνεί, για να ξέρουν τι γίνεται οι ΠΑΟΚτσήδες που βάζουν πλάτη. Ποτέ δεν έταξε ότι θα λύσει το πρόβλημα της χρηματοδότησης. Ποτέ δεν έταξε Κροίσο. Αυτό που έταξε ήταν ότι θα προσπαθεί και ότι θα λέει πάντα την αλήθεια, όσο δύσκολη και αν είναι. Τελευταία έχει αργήσει να το κάνει. Και ο ΠΑΟΚ το έχει ανάγκη. Βασίλης Σαμπράκος
http://www.exedrasports.gr/blogs/articl ... 415&cid=90
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”