19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Άβαταρ μέλους
bob
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από bob »

έκραζα κάποτε τους βάζελους για τα ταλέντα τους τύπου σαμαρτεαν κτλπ να που ήρθα στο κεφάλι μας...αντε κάνε μας την χάρη και σοβαρεψου γιατί ακόμα όλοι σε έχουν για παιδάκι!


Υ.Γ.θα δειτε που την τελευταία χρονια αυτός θα παίξει μπάλα!
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από Pegasus »

Εμένα μου φάνηκε ότι ξαναέκατσε πάγκο πάνω που άρχισε να αποδίδει καρπούς η δουλειά του πχ γκολ με Ολυμπιακό - επιμονή - κυνήγι φάσης. Του χρόνου λογικά θα παίξει περισσότερο.
Άβαταρ μέλους
teratios2
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: Πέμ 06 Ιαν 2011, 01:15

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από teratios2 »

δανεικός στην Βόλφσμπουργκ του Μάγκατ

θα σε αναλάβει αυτός για 1 χρόνο

και μετά θα σε στείλει πακέτο πίσω
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από arisk »

Last chance...
Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από cristiano4 »

θα ειναι τυχερός αν ο νέος δουλεύει με μικρούς,για την Ελλάδα μικρός ειναι ακόμα......θέλει δουλειά και να ασχοληθει κάποιος μαζί του,αν όχι μία από τα ιδια θα κάνει.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33745
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

η μονη του ελπιδα ειναι να ξεμεινουμε απο εξτρεμ -πωλησεις κλπ και να μην παρουμε κανεναι...και παιζει αναγκαστικα...
Άβαταρ μέλους
e8nos
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Κυρ 04 Μάιος 2008, 08:31
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από e8nos »

για μενα πρεπει στα χαφ του χρονου να εχουμε αυτον βιερινια,ελζαρ και κοντο!δεν χρειαζονται μεταγραφες εκει ας κρατησουμε αυτους που εχουμε και ας ριξουμε και παλι το μπατζετ με τις αποχωρησεις σαβινι και αλλων δευτεροκλασατων!
monopaokre
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από monopaokre »

Γιατι αυτός τι είναι???? Πρωτοκλασάτος??? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Clough
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: Σάβ 12 Φεβ 2011, 10:42

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από Clough »

:)
Άβαταρ μέλους
efthimis_paok
Δημοσιεύσεις: 2495
Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από efthimis_paok »

Ο Παναιτωλικός βλέπει "Κούτσια"

Ο νεοφώτιστος στην μεγάλη κατηγορία Παναιτωλικός θέλει να κάνει δυναμικό μπάσιμο στο μεταγραφικό παζάρι και σε αυτό το πλαίσιο φέρεται να ενδιαφέρεται να εντάξει στο δυναμικό του τον Βασίλη Κουτσιανικούλη. Οι ιθύνοντες της ομάδας του Αγρινίου σύμφωνα με τις πληροφορίες που υπάρχουν είναι πολύ πιθανό να καταθέσουν στον ΠΑΟΚ πρόταση ώστε να αποκτήσουν ως δανεικό τον μεσοεπιθετικό του "Δικεφάλου".

Αν αυτό το σενάριο πάρει σάρκα και οστά τότε ο "Κούτσια" θα έχει την ευκαιρία να "πλουτίσει" τις αγωνιστικές του παραστάσεις και να επιστρέψει στον "Δικέφαλο" έτοιμος να προσφέρει περισσότερα από όσα έχει προσφέρει έως τώρα. Άλλωστε, αν τελικά καταλήξει στον Παναιτωλικό λογικά θα πάρει πρωταγωνιστικό ρόλο. :?: :!:

http://olapaok.gr/podosfairo/o_panaitwl ... 97204.html
Άβαταρ μέλους
Federacion
Δημοσιεύσεις: 1678
Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από Federacion »

ευθυμη τι λέει η γελιογραφία στο αβαταρ σου;
Άβαταρ μέλους
Alekakius
Δημοσιεύσεις: 792
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 10:21

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από Alekakius »

Δεν έχει εγωισμό ο Βασίλης Κουτσιανικούλης;
Σχόλιο του Άρι Νικολάκη
Σάββατο, 11 Ιούνιος 2011 18:00
Ανάμεσα στα πολλά - επί του παρόντος - άλλα ερωτηματικά για το μέλλον του ΠΑΟΚ, είναι και του Βασίλη Κουτσιανικούλη!
Ποια είναι τα άλλα; Του Αντελίνο Βιεϊρίνια, του Δημήτρη Σαλπιγγίδη, του Μπρούνο Τσιρίλο, του Ντάριο Κρέσιτς κλπ, κλπ! Με μία όμως διαφορά. Ο Βασίλης Κουτσιανικούλης ήταν ερωτηματικό και στο παρελθόν. Κι αυτή ακριβώς η διαφορά διαμορφώνουν μία διαφορετική προσέγγιση στην περίπτωσή του.
Ο νεαρός φορ δυστυχώς - και γι’ αυτόν, αλλά και για τον ΠΑΟΚ - δε δικαίωσε την επιλογή του. Προσέξτε όμως. Δε λέμε, ότι δε δικαίωσε το ιλιγγιώδες ποσό, το οποίο δαπανήθηκε για τη μεταγραφή του. Όχι, όχι! Λέμε, ότι δε δικαίωσε καν την επιλογή του. Απορούμε για το Βασίλη Κουτσιανικούλη. Γιατί απορούμε; Μα, επειδή πολύ απλά έχει παραδοθεί άνευ όρων στην απαξίωσή του. Στην απαξίωση από τον ίδιον του τον εαυτόν, για να είμαστε σαφέστεροι!

Δεν έχει εγωισμό; Δεν ανησυχεί μήπως τα χειρότερα έρχονται; Δεν ενοχλείται ένας παίκτης, ο οποίος ήταν «μήλον της έριδος» για τους μεγάλους του ελληνικού φουτμπόλ, που μένει στα... αζήτητα; Δεν αντιδρά ζώντας - στο άνθος της ηλικίας του - στην αφάνεια, ενώ έλαμπε στην επιφάνεια;
Εμείς πάντως, εάν ήμασταν ο Βασίλης Κουτσιανικούλης - μία υπόθεση εξυφαίνουμε - και βλέπαμε Στέφανο Αθανασιάδη, Κώστα Μήτρογλου, Σωτήρη Νίνη, Γιάννη Φετφατζίδη να πρωταγωνιστούν στην εθνική Ελλάδας. Όταν αυτοί από τα σπίτια τους έβλεπαν εμάς (τον Βασίλη Κουτσιανικούλη), να πρωταγωνιστούμε στην εθνική Ελλάδας. Ε, δε θα μας έπιανε ύπνος! Θα κτυπούσαμε το κεφάλι μας στους τοίχους, για να πάει το μυαλό στη θέση του. Και θα είχαμε ήδη επιστρέψει δριμύτεροι πρωταγωνιστές επί σκηνής εθνικής Ελλάδας!

Δε θα αφήναμε επίσης, την ευκαιρία του ΠΑΟΚ, να πάει χαμένη. Σε δυο αγωνιστικές περιόδους κατά τις οποίες όχι ένας, όχι δύο αλλά τέσσερις προπονητές (Φερνάντο Σάντος, Μάριο Μπερέτα, Παύλος Δερμιτζάκης, Μάκης Χάβος) αναζητούσαν αγωνιωδώς επιθετική ταυτότητα. Εμείς τουλάχιστον (εάν ήμασταν ο Βασίλης Κουτσιανικούλης) θα είχαμε βάλει τη φωτογραφία μας σε αυτήν.

Δεν είμαστε όμως! Κι απορούμε πώς και γιατί ο Βασίλης Κουτσιανικούλης κατάντησε - επειδή περί κατάντιας πρόκειται - να συζητείται πλέον, ως περίπτωση παραχώρησης σε άλλη ομάδα. Με χαμηλότερους, αν μη τι άλλο, στόχους από ο ΠΑΟΚ. Και τούτο απόλυτα εύλογα. Είδαν κι απόειδαν στην Τούμπα, ότι το «θεσσαλικό άτι» δεν τραβάει. Έχει όλα τα προσόντα και το ταλέντο - ευλογία Θεού, αλλά δεν τραβάει.

Πώς και γιατί; Δυο χρόνια ψάχνουν θεραπεία στην αδυναμία του νεαρού φορ, να αξιωθεί και να μην απαξιωθεί. Δεν βρήκαν. Έτσι απόλυτα εύλογα συζητούν την περίπτωση παραχώρησής του. Άδικη και γι’ αυτόν και για τον ΠΑΟΚ. Τι να κάνουν όμως, στην ΠΑΕ; Πώς να πείσουν τον Λάζλο Μπόλονι, ότι η πιο ακριβή μεταγραφή του ΠΑΟΚ είναι και η πιο αποτυχημένη; Πώς;

Απορίες κι ουχί θέσεις εκφράζουμε. Με πολύ σεβασμό σε ένα ταλέντο, το οποίο απαξιώνει το ταλέντο του. Κλοτσά τις ευκαιρίες της ζωής του. Κι αυτοκτονεί ποδοσφαιρικά. Ο Βασίλης Κουτσιανικούλης θα μπορούσε σήμερα να συζητά με τον ΠΑΟΚ στο επίπεδο του Αντελίνο Βιεϊρίνια, του Δημήτρη Σαλπιγγίδη για το ενδιαφέρον ομάδων εκτός ελληνικών συνόρων. Ναι, θα μπορούσε, αλλά αυτός συζητά για το ενδιαφέρον ομάδων εντός και με χαμηλότερους στόχους!

Καθρέπτη έχει σπίτι του; Έχει. Δεν τον ρωτάει: «Γιατί;»! Μήπως πάρει απάντηση. Και σωθεί αυτός κι ο ΠΑΟΚ!..................ta sxolia dika sas P.A.O.K eisai....
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από Realcon »

Ο νεαρός μεσοεπιθετικός είναι πιθανό να παραχωρηθεί από τον "Δικέφαλο του Βορρά" καθώς ο νέος προπονητής της ομάδας, Λάζλο Μπολόνι φέρεται να μην τον υπολογίζει.



Σε αυτή την περίπτωση είναι πιθανό να επιλέξει ένα γνώριμο περιβάλλον στο Ηράκλειο και τον Εργοτέλη απ΄όπου είχε μετακομίσει στους "ασπρόμαυρους".

Πηγή: σπορτ24

Το ερωτηματικό που γεννάτε σε μένα είναι, πότε πρόλαβε και είδε τον Βασίλη. όχι ότι αυτός μας έχει πείσει... Αλλά λέμε ότι ο καινούργιος προπονητής δουλεύει πολύ με τους νέους.
vlachodeutsch
Δημοσιεύσεις: 178
Εγγραφή: Παρ 10 Ιουν 2011, 19:29

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από vlachodeutsch »

1-2 DVD να εχει δει φτανει
προπονητης ειναι ο ανθρωπος οχι μαγος
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”