Οι παιχτες ειναι ιδιοι γνωριζονται χρονια.. ξερει ο ενας τον αλλον με κλειστα ματια. Ενας σωστος καθοδηγητης χρειαζονταν. ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ ΡΕ.
László Bölöni
Re: László Bölöni
Μου δινετε η εντυπωση με αυτον τον δασκαλο με τα γυαλακια στον παγκο.. θα πεξουμε ΜΕΓΑΛΗ μπαλα φετος.
Οι παιχτες ειναι ιδιοι γνωριζονται χρονια.. ξερει ο ενας τον αλλον με κλειστα ματια. Ενας σωστος καθοδηγητης χρειαζονταν. ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ ΡΕ.

Οι παιχτες ειναι ιδιοι γνωριζονται χρονια.. ξερει ο ενας τον αλλον με κλειστα ματια. Ενας σωστος καθοδηγητης χρειαζονταν. ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ ΡΕ.
Re: László Bölöni
"Δημιουργικό μέσο ζητάει ο Μπόλονι"
Ποια "κενά" έχει διαπιστώσει ο Ρουμάνος τεχνικός στο ρόστερ του ΠΑΟΚ, σύμφωνα με ρουμανική ιστοσελίδα, η οποία υποστηρίζει ότι ο 58χρονος προπονητής είναι προβληματισμένος από την καθυστέρηση της υλοποίησης των απαραίτητων μεταγραφικών κινήσεων
Την απόκτηση ενός δημιουργικού μέσου επιθυμεί διακαώς ο Λάζλο Μπόλονι, σύμφωνα με τη ρουμανική ιστοσελίδα "ziare.com", η οποία υποστηρίζει, ότι ο 58χρονος τεχνικός είναι απογοητευμένος από τα "κενά" του ΠΑΟΚ σε άμυνα και επίθεση, καθώς και από την καθυστέρηση στην ολοκλήρωση των μεταγραφών. Μάλιστα, ο τίτλος του κειμένου είναι: "Ο Μπόλονι έχει προβλήματα στην Ελλάδα", ενώ σε αυτό γίνεται αναφορά και στα οικονομικά προβλήματα που υπάρχουν λόγω της μείωσης των εσόδων από τα τηλεοπτικά δικαιώματα, καθώς και στις διοικητικές εξελίξεις. Αναλυτικά όσα αναφέρει το σχετικό δημοσίευμα:
"Ο Λάζλο Μπόλονι, τεχνικός του ΠΑΟΚ Θεσσαλονίκης, έχει μεγάλα προβλήματα στη νέα του ομάδα. Ο πρώην ομοσπονδιακός τεχνικός της Ρουμανίας ήταν απογοητευμένος από την ομάδα που του έδειξαν οι Έλληνες, ζήτησε μεταγραφές, αλλά αυτές καθυστερούν.
Ο Μπόλονι έχει ήδη διαπιστώσει "κενά" τόσο στην άμυνα, όσο και στην επίθεση, τα οποία προσπάθησε να "καλύψει" όπως μπορούσε. Οι αμυντικοί Αποστολόπουλος και Κουρδάκης, που επέστρεψαν από δανεισμούς, παρέμειναν στην ομάδα και την ίδια ώρα (ο Μπόλονι) προσπαθεί να φέρει τον Ούγγρο αμυντικό μέσο Άκορ Έλεκ.
Στην επίθεση, αποκτήθηκε ο Γάλλος Μπετράντ Ρομπέρ και ο μόλις 17 ετών Χρήστος Κωστικίδης, αλλά ο Ρουμάνος τεχνικός δεν είναι ικανοποιημένος και έκανε γνωστό ότι χρειάζεται έναν δημιουργικό μέσο κορυφαίας ποιότητας, για να οργανώνει το παιχνίδι της ομάδας.
Μέσα σε όλα αυτά τα προβλήματα, υπάρχουν διαπραγματεύσεις για την πώληση του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της ομάδας και δραματική μείωση των εσόδων από τα τηλεοπτικά δικαιώματα, ως αποτέλεσμα του τεράστιου σκανδάλου διαφθοράς.
Εν των μεταξύ, ο Μπόλονι βρίσκεται με την ομάδα στο Άρνεμ, της Ολλανδίας, και διαμήνυσε ότι θέλει τουλάχιστον δύο παίκτες, μέχρι το τέλος της εβδομάδας".
ΟΛΑΠΑΟΚ
Ποια "κενά" έχει διαπιστώσει ο Ρουμάνος τεχνικός στο ρόστερ του ΠΑΟΚ, σύμφωνα με ρουμανική ιστοσελίδα, η οποία υποστηρίζει ότι ο 58χρονος προπονητής είναι προβληματισμένος από την καθυστέρηση της υλοποίησης των απαραίτητων μεταγραφικών κινήσεων
Την απόκτηση ενός δημιουργικού μέσου επιθυμεί διακαώς ο Λάζλο Μπόλονι, σύμφωνα με τη ρουμανική ιστοσελίδα "ziare.com", η οποία υποστηρίζει, ότι ο 58χρονος τεχνικός είναι απογοητευμένος από τα "κενά" του ΠΑΟΚ σε άμυνα και επίθεση, καθώς και από την καθυστέρηση στην ολοκλήρωση των μεταγραφών. Μάλιστα, ο τίτλος του κειμένου είναι: "Ο Μπόλονι έχει προβλήματα στην Ελλάδα", ενώ σε αυτό γίνεται αναφορά και στα οικονομικά προβλήματα που υπάρχουν λόγω της μείωσης των εσόδων από τα τηλεοπτικά δικαιώματα, καθώς και στις διοικητικές εξελίξεις. Αναλυτικά όσα αναφέρει το σχετικό δημοσίευμα:
"Ο Λάζλο Μπόλονι, τεχνικός του ΠΑΟΚ Θεσσαλονίκης, έχει μεγάλα προβλήματα στη νέα του ομάδα. Ο πρώην ομοσπονδιακός τεχνικός της Ρουμανίας ήταν απογοητευμένος από την ομάδα που του έδειξαν οι Έλληνες, ζήτησε μεταγραφές, αλλά αυτές καθυστερούν.
Ο Μπόλονι έχει ήδη διαπιστώσει "κενά" τόσο στην άμυνα, όσο και στην επίθεση, τα οποία προσπάθησε να "καλύψει" όπως μπορούσε. Οι αμυντικοί Αποστολόπουλος και Κουρδάκης, που επέστρεψαν από δανεισμούς, παρέμειναν στην ομάδα και την ίδια ώρα (ο Μπόλονι) προσπαθεί να φέρει τον Ούγγρο αμυντικό μέσο Άκορ Έλεκ.
Στην επίθεση, αποκτήθηκε ο Γάλλος Μπετράντ Ρομπέρ και ο μόλις 17 ετών Χρήστος Κωστικίδης, αλλά ο Ρουμάνος τεχνικός δεν είναι ικανοποιημένος και έκανε γνωστό ότι χρειάζεται έναν δημιουργικό μέσο κορυφαίας ποιότητας, για να οργανώνει το παιχνίδι της ομάδας.
Μέσα σε όλα αυτά τα προβλήματα, υπάρχουν διαπραγματεύσεις για την πώληση του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της ομάδας και δραματική μείωση των εσόδων από τα τηλεοπτικά δικαιώματα, ως αποτέλεσμα του τεράστιου σκανδάλου διαφθοράς.
Εν των μεταξύ, ο Μπόλονι βρίσκεται με την ομάδα στο Άρνεμ, της Ολλανδίας, και διαμήνυσε ότι θέλει τουλάχιστον δύο παίκτες, μέχρι το τέλος της εβδομάδας".
ΟΛΑΠΑΟΚ
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: László Bölöni
Αυτός ο τύπος, μου εμπνέει μεγάλη σιγουριά.
Με τα λίγα που τον ξέρω, δείχνει έναν 100% επαγγελματία που αγαπάει και σέβεται την δουλειά του.
Ανυπομονώ να τον δω στο παιχνίδι του Σαββάτου.
Φόρτσα ρε ΠΑΟΚΑΡΑ!
Με τα λίγα που τον ξέρω, δείχνει έναν 100% επαγγελματία που αγαπάει και σέβεται την δουλειά του.
Ανυπομονώ να τον δω στο παιχνίδι του Σαββάτου.
Φόρτσα ρε ΠΑΟΚΑΡΑ!
- khaledfreepaok
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40
Re: László Bölöni
+1111
αλλα με την αφρακγια μας νομιζω οτι θα αγανακτησει κ αυτος και θα σηκωθει να φυγει και με το δικιο του.αν ζηταει παιχτη αριστερα και τοθ φερνουν εναν απ τον πανθρακικο και ζηταει και δεκαρι και του πουνε βαλε τον ιβιτς και στην αμυνα του ξαναγυρνανε τον τσιριλο και μπροστα του πουνε καλος ειναι και ο σακης δεν θα ειναι σοβαρος αν κατσει.
αλλα με την αφρακγια μας νομιζω οτι θα αγανακτησει κ αυτος και θα σηκωθει να φυγει και με το δικιο του.αν ζηταει παιχτη αριστερα και τοθ φερνουν εναν απ τον πανθρακικο και ζηταει και δεκαρι και του πουνε βαλε τον ιβιτς και στην αμυνα του ξαναγυρνανε τον τσιριλο και μπροστα του πουνε καλος ειναι και ο σακης δεν θα ειναι σοβαρος αν κατσει.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: László Bölöni
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Θα ανοίξουμε σαμπάνιες με τον Παρασάνδαλο αν πάρουμε τέτοιο χαφ!Lord_GayrosSlayer έγραψε:"Δημιουργικό μέσο ζητάει ο Μπόλονι"
..., αλλά ο Ρουμάνος τεχνικός δεν είναι ικανοποιημένος και έκανε γνωστό ότι χρειάζεται έναν δημιουργικό μέσο κορυφαίας ποιότητας, για να οργανώνει το παιχνίδι της ομάδας.
Re: László Bölöni
σιγουρα θα χει δυσαρεσκεια ο μπολονι αλλα αυτα ειναι τα δεδομενα μας...και γω χαιρομαι που θελει δημιουργικο μεσο αλλα....παντως φαινεται αληθες το δημοσιευμα..παντα σε συμπατριωτες τους πιο πολλα και πιο ευκολα μιλανε οι ξενοι...
Re: László Bölöni
μαλιστα οι ρουμανοι κανουν ρεπορταζ για τον ΠΑΟΚ... :ugeek: :ugeek:
μονο που υπαρχει και αυτο ''θα κάνουμε 1-2 μεταγραφές'' το οποιο δηλωσε ο ιδιος πριν αναχωρησει η ομαδα για ολλανδια...ποιον να πιστεψω ποιον να πιστεψω... :ugeek: :ugeek:
καλεντ δεν υπαρχει τετοια περιπτωση ηξερε απο πριν ερθει τι θα παιχτει στην ομαδα πιστεψε με δεν του ηρθε ο ουρανος στο κεφαλι...ο ιδιος τα εχει δηλωσει...
μονο που υπαρχει και αυτο ''θα κάνουμε 1-2 μεταγραφές'' το οποιο δηλωσε ο ιδιος πριν αναχωρησει η ομαδα για ολλανδια...ποιον να πιστεψω ποιον να πιστεψω... :ugeek: :ugeek:
καλεντ δεν υπαρχει τετοια περιπτωση ηξερε απο πριν ερθει τι θα παιχτει στην ομαδα πιστεψε με δεν του ηρθε ο ουρανος στο κεφαλι...ο ιδιος τα εχει δηλωσει...
- khaledfreepaok
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40
Re: László Bölöni
εγω παντως δεν νομιζω να περιμενε τετοια κατασταση.προφανως κιολας οταν πας να κλεισεις μεγαλο προπονητη δεν πας και του λες εχο τον ιβιτς και τον σακη και δεν παιρνω αλλους κ αμα γουσταρεις ελα.αλλα θα δειξει δεν μπορουμε να ειμαστε απολυτοι απο τωρα
Re: László Bölöni
αν δεν ξερει επ ακριβως το πλανο της ομαδας ο προπονητης δεν γινεται καλεντ...ηξερε πολυ καλα τι θα συναντησει τα οικονομικα μας δεδομενα τι πραγματα πρεπει να περασει αυτος(νεαρους παιχτες οπως αναφερει συνεχως και ο ιδιος) και πως θα κινηθουμε μεταγραφικα...αν τον κοροιδευαν πιστεψε με δε θα καθοταν ουτε 1 λεπτο...
Re: László Bölöni
Έχουμε 7 αμυντικά χαφ για 2 θέσεις..έχουμε και τον Σαβινι που θα παίξει σε 2 ματς τη χρονιά και θα πάρει 350.000..να πουλήσουν δυο τρεις από όλους αυτούς μαζί με τον Κρεσιτς που δεν γουστάρει Τούμπα και να πάρουν ένα καλό φορ και το δεκάρι που θέλει..
ο Παπάζογλου αν δεν αρέσει στον coach να πάρει δρόμο, ο Μπαλάφας επίσης..δεν μπορούμε να πληρώνουμε 300άρια για όλους αυτούς αν είναι να βγάλουν όλη τη χρονιά στην εξέδρα.
η ιστορία δείχνει ότι όταν του την έδινε κάτι του Μπόλονι σηκωνόταν κ έφευγε έτσι απλά
ο Παπάζογλου αν δεν αρέσει στον coach να πάρει δρόμο, ο Μπαλάφας επίσης..δεν μπορούμε να πληρώνουμε 300άρια για όλους αυτούς αν είναι να βγάλουν όλη τη χρονιά στην εξέδρα.
η ιστορία δείχνει ότι όταν του την έδινε κάτι του Μπόλονι σηκωνόταν κ έφευγε έτσι απλά
Re: László Bölöni
χρηστο σιγουρα δε θα μεινουμε ετσι και αλλοι θα φυγουν...απλα παιρνουν παραταση...
Re: László Bölöni
καποιοι θα κριθουν στην προετοιμασια σιγουρα...μη νομιζεις οτι θα μεινουν ολοι...10αρι δεν υπαρχει περιπτωση ενα φορ(ελπιζω καραμπινατο) και αυτο ηταν...οσοι θα γινει προσπαθεια να φυγουν θα φυγουν για να πεσει και αλλο το μπατζετ και οχι για να παρθει αλλος παιχτης...ειναι θεμα επιβιωσης πλεον ετσι πρεπει να το βλεπουμε...προσπαθουμε να κρατηθουμε με νυχια και με δοντια ενα κλικ πιο πανω απο βαζελο χανουμι οπως ειναι αυτη τη στιγμη και οσο πιο κοντα στον γαυρο...τα καλα μας οπλα φετος(σε σχεση με περισυ) θα ειναι ο προπονητης,το φορ και η ομοιογενεια της ομαδας...αν καταφερουν και ξεπεταχτουν και 2-3 πιτσιρικαδες ή απο αυτους που ειχαμε ''τελειωμενους'' θα ειμαστε σουπερ...
Re: László Bölöni
και γω καπως ετσι τα βλεπω.......και παλι καλα να λεμε....με αυτα που βλεπουμε...θυμηθειτε την επιδειξη δυναμης των πολυμετοχικων μεχρι περσι..και την αεκ ...
- Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag.
- Δημοσιεύσεις: 637
- Εγγραφή: Παρ 21 Μάιος 2010, 22:04
Re: László Bölöni
Όσα ++++++ γουστάρεις...Sera4 έγραψε:καποιοι θα κριθουν στην προετοιμασια σιγουρα...μη νομιζεις οτι θα μεινουν ολοι...10αρι δεν υπαρχει περιπτωση ενα φορ(ελπιζω καραμπινατο) και αυτο ηταν...οσοι θα γινει προσπαθεια να φυγουν θα φυγουν για να πεσει και αλλο το μπατζετ και οχι για να παρθει αλλος παιχτης...ειναι θεμα επιβιωσης πλεον ετσι πρεπει να το βλεπουμε...προσπαθουμε να κρατηθουμε με νυχια και με δοντια ενα κλικ πιο πανω απο βαζελο χανουμι οπως ειναι αυτη τη στιγμη και οσο πιο κοντα στον γαυρο...τα καλα μας οπλα φετος(σε σχεση με περισυ) θα ειναι ο προπονητης,το φορ και η ομοιογενεια της ομαδας...αν καταφερουν και ξεπεταχτουν και 2-3 πιτσιρικαδες ή απο αυτους που ειχαμε ''τελειωμενους'' θα ειμαστε σουπερ...
Η φράση κλειδί που εξηγεί και όλα τα υπόλοιπα είναι αυτή που έγραψες: " ...ειναι θεμα επιβιωσης πλεον ετσι πρεπει να το βλεπουμε..."
Τα μηνύματα που παίρνω κι εγώ, όλο αυτό το διάστημα, από την συνέντευξη Ζαγοράκη και μετά, τείνουν σε αυτό το συμπέρασμα, είτε μας αρέσει, είτε όχι. Όσο πιο γρήγορα το αφομοιώσουμε, τόσο καλύτερα για την ηρεμία την δική μας, της Διοίκησης και της ομάδας.
Πρέπει απαραίτητα να δημιουργηθεί ένα κλίμα ομόνοιας και θετικής ενέργειας γύρω από την ομάδα, εάν θέλουμε ευχάριστα αποτελέσματα, διφορετικά θα σας θυμήσω την αντίστοιχη περίοδο του 2009, όπου με την μίρλα και την μιζέρια κατορθώσαμε να αποκλειστούμε από την "τεράστια" ομάδα της Χέρενφέϊν και λίγο έλειψε να αποκλειστούμε από τους ερασιτέχνες της Βαλερέγκα, αν λεει σε κάποιους κάτι αυτό...;
Με έναν προπονητή που εμπιστευόμαστε, ας το δούμε θετικά, αισιόδοξα και με την υπομονή που επιβάλεται σε αντίστοιχες περιπτώσεις, να αφήσουμε τον χρόνο να δείξει και στο τέλος της Σαιζόν να κάνουμε Ταμείο.
FORZAAAA ΠΑΟΚΑΡΑΑΑ !
Re: László Bölöni
<<Περίεργα σχόλια για Μπόλονι!
Από Πολύδωρος Παπαδόπουλος | Πέμπτη, 07 Ιούλ 2011 18:22
Super League
Πριν από μια εβδομάδα, 10.000 οπαδοί του ΠΑΟΚ αποθέωναν τον Λάζλο Μπόλονι, ωστόσο τώρα υπάρχει… γκρίνια. Οι Ρουμάνοι στέκονται σε παράπονα φιλάθλων για το γεγονός πως ο νέος τεχνικός προπονεί… μόλις δύο φορές την ομάδα!
Οι Ρουμάνοι μιλούν για γκρίνια των οπαδών του ΠΑΟΚ μόλις λίγες ημέρες μετά την έναρξη της προετοιμασίας και ο λόγος δεν είναι… μεταγραφικός, αλλά αγωνιστικός. Το γεγονός πως ο Λάζλο Μπόλονι προπονεί την ομάδα δύο φορές και όχι τρεις έχει προκαλέσει… δυσφορία στις τάξεις φιλάθλων που βρίσκονται στην Ολλανδία. «Ο Σάντος και ο Αναστασιάδης είναι τόσο άσχετοι που τους έκαναν τρεις προπονήσεις την ημέρα, από τις 6 το πρωί μέχρι αργά το βράδυ; Όταν βλέπουμε την προπόνηση του Μπόλονι θυμάμαι τι έγινε πέρσι με τον Μπερέτα, όπου η ομάδα έχανε τον έναν μετά τον άλλον τους στόχους, αφού δεν μπορούσε να αντέξει περισσότερο από ένα ημίχρονο. Έγινε το ίδιο λάθος» είναι κάποια από τα σχόλια οπαδών που αναφέρει η ρουμανική ιστοσελίδα ziare, με τον Μπόλονι πάντως να μη σχολιάζει…>>GAZZETTA
Τι γίνεται;Τι φάμπρικα ανοίξαμε με τις αναδημοσιεύσεις από Ρουμάνικες <<πηγές>>;Αν υπήρχε μ@λ@κ@ παπαδόπουλε ένας ΠΑΟΚτσής ένας βρε αρδ που να στράβωσε με Μπολόνι δεθα το ξέραμε;Από τους Ρουμάνους θα το μαθαίναμε;Ο νέος Μπερέτα λέει το άτομο
Από Πολύδωρος Παπαδόπουλος | Πέμπτη, 07 Ιούλ 2011 18:22
Super League
Πριν από μια εβδομάδα, 10.000 οπαδοί του ΠΑΟΚ αποθέωναν τον Λάζλο Μπόλονι, ωστόσο τώρα υπάρχει… γκρίνια. Οι Ρουμάνοι στέκονται σε παράπονα φιλάθλων για το γεγονός πως ο νέος τεχνικός προπονεί… μόλις δύο φορές την ομάδα!
Οι Ρουμάνοι μιλούν για γκρίνια των οπαδών του ΠΑΟΚ μόλις λίγες ημέρες μετά την έναρξη της προετοιμασίας και ο λόγος δεν είναι… μεταγραφικός, αλλά αγωνιστικός. Το γεγονός πως ο Λάζλο Μπόλονι προπονεί την ομάδα δύο φορές και όχι τρεις έχει προκαλέσει… δυσφορία στις τάξεις φιλάθλων που βρίσκονται στην Ολλανδία. «Ο Σάντος και ο Αναστασιάδης είναι τόσο άσχετοι που τους έκαναν τρεις προπονήσεις την ημέρα, από τις 6 το πρωί μέχρι αργά το βράδυ; Όταν βλέπουμε την προπόνηση του Μπόλονι θυμάμαι τι έγινε πέρσι με τον Μπερέτα, όπου η ομάδα έχανε τον έναν μετά τον άλλον τους στόχους, αφού δεν μπορούσε να αντέξει περισσότερο από ένα ημίχρονο. Έγινε το ίδιο λάθος» είναι κάποια από τα σχόλια οπαδών που αναφέρει η ρουμανική ιστοσελίδα ziare, με τον Μπόλονι πάντως να μη σχολιάζει…>>GAZZETTA
Τι γίνεται;Τι φάμπρικα ανοίξαμε με τις αναδημοσιεύσεις από Ρουμάνικες <<πηγές>>;Αν υπήρχε μ@λ@κ@ παπαδόπουλε ένας ΠΑΟΚτσής ένας βρε αρδ που να στράβωσε με Μπολόνι δεθα το ξέραμε;Από τους Ρουμάνους θα το μαθαίναμε;Ο νέος Μπερέτα λέει το άτομο